quote:
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef AgeEll het volgende:
Blaudzun van de DWDD en idd Me and the First Gimme Gimmes, maar dat is na 3 nummers wel leuk geweest.
Het lijkt mij ook wel een mooi feest wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond dat op PP paar jaar terug live wel meevallen. Met wat biertjes op is dat flink feesten
Ik schat de kans dat ze komen HEEL HOOG in. Goeie zaak wel, heb nu kaarten voor het concert in de Melkweg, zie ze nog op BFO, maar mogen er nog wel wat bij. Ben immers als 15 jaar fanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel een mooi feest worden. Lijkt me ook tof als Heideroosjes komen optreden! Kan nog net voor hun allerlaatste concert in september.
Omdat de BTW omhoog gegaan is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef Coke. het volgende:
OK, dus ik besloot niet te gaan, en toen zag ik de eerste namen. En ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik niet gelijk een ticket koop.
MAAR WAAROM IS HET ZO DUUR?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!??????????????????
en de overige geestverruimende middelenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat de BTW omhoog gegaan is.
Het is is 62 euro per dag vol bands en vertier. Dat is opzich helemaal niet duur. Zeker niet als je je bedenkt dat veel bands solo al 30-40 euro kosten.
Eten en drinken maakt het dan weer duur.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
en de overige geestverruimende middelen
2009, schijnt het.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef Coke. het volgende:
Zijn zij op Pinkpop geweest, in 2008 ofzo?
Mensen die tussen Feb en Aug géén kaartje kunnen fixenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Die maken het juist goedkoop omdat ik dan alleen aan water doe.
[..]
En ja, weet ik. Blabla. Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
En als het wel lukt is er een goede kans dat je het ticket voor meer geld hebt moeten kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Coke. het volgende:
[..]
Het is veel geld om in één keer uit te geven en ik weet niet of ik het er voor over heb. Zit te denken om last-minute een ticket te fixen, maar stel dat dat niet lukt, dan zit ik met gebakken peren..
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Alsof iedereen aan de drugs zit
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat 90% wel aan een drugs zit (moge dat nu soft of hard zijn)
uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wel als je alcohol ook als drugs telt. Anders echt niet.
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.quote:
Onbekender is erg relatief hoor... zo onbekend vind ik de meeste niet, Ane Brun is er al een paar keer eerder geweest. Of gaat dat gezeur over 'headliners' nu alweer beginnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat denken jullie, zal de organisatie express de "onbekendere" namen nu bekend maken om de Voorverkoop wat rustiger te laten verlopen?
wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.
denk ik ook, hoewel je anders zou denken wanneer je op zaterdag wat dieper in de nacht in de buurt van India/Bravo/X-Ray bent, waar dan denk ik meer dan 50% aan de pillen zit (of iig niet minder dan op een gemiddeld technofestival).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt dat niet als een soft-/harddrugs gezien. En als je die weghaalt, hou je misschien eens 30% drugsgebruikers over. Maximaal.
Zullen we even een representatief onderzoek doen over hoeveel mensen alcohol praktisch gezien een drugs vinden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
je meer overlast van mensen die (overmatig)-drinken dan mensen die een pilletje of een blowtje nemen
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat de meetse mensen het niet over alcohol hebben, wanneer ze het over drugs hebben. En daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
je meer overlast van mensen die (overmatig)-drinken dan mensen die een pilletje of een blowtje nemen
Niet van mijn kant in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Onbekender is erg relatief hoor... zo onbekend vind ik de meeste niet, Ane Brun is er al een paar keer eerder geweest. Of gaat dat gezeur over 'headliners' nu alweer beginnen?
Ik ben dan ook meestal voor 1:00 het terrein af. Op zaterdag nog wat langer in de Grolsch, maar voor de rest sla ik het nacht programma over. Ik ga liever voor de middag en de avond, en alledrie kan ik niet op mijn leeftijd zonder chemische meuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:33 schreef ohnikua het volgende:
[..]
denk ik ook, hoewel je anders zou denken wanneer je op zaterdag wat dieper in de nacht in de buurt van India/Bravo/X-Ray bent, waar dan denk ik meer dan 50% aan de pillen zit (of iig niet minder dan op een gemiddeld technofestival).
En wat voor nut heeft dat als je as. zaterdag al stijf uitverkocht bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als organisatie zou ik headliners lekker achter de hand houden. Nu kan je aankondigen wanneer de kaartverkoop begint, wat bands bekend maken en aankondigen dat de kaartverkoop begonnen is. Zodra je vindt dat je wel weer eens in het nieuws mag komen kondig je aan dat er al een x aantal kaarten verkocht is of je noemt een headliner. Dan kan je er lekker voor zorgen dat je elke maand wel een keer in het nieuws komt.
Dat je uitverkocht bent hoeft nog niet te betekenen dat je moet stoppen met hypenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat voor nut heeft dat als je as. zaterdag al stijf uitverkocht bent?
zodat het volgend jaar nog moeilijker wordt om aan kaartjes te komen als LL-liefhebber, heeeel goed planquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je uitverkocht bent hoeft nog niet te betekenen dat je moet stoppen met hypenMisschien kan je zo alvast bij een nieuwe generatie bezoekers interesse opwekken
Nee. Want zelfs als er 0 namen bekend zijn loopt het storm. Dit gaat echt niemand tegenhouden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat denken jullie, zal de organisatie express de "onbekendere" namen nu bekend maken om de Voorverkoop wat rustiger te laten verlopen?
Wie hou je voor de gek? Als je drugsgebruik/drinken OPEENS gaat doortrekken naar "overlast"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wie hou je voor de gek?
Vanuit de organisatie kan ik het begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt uitverkopen. Desalniettemin hoop ik dat het een jaar niet gebeurt (of heel laat pas)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zodat het volgend jaar nog moeilijker wordt om aan kaartjes te komen als LL-liefhebber, heeeel goed plan
is binnen 2 uur niet snel genoeg dan? (vorig jaar?) en dat hoop ik ook, kun je jezelf tenminste verzekeren van n kaartje maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanuit de organisatie kan ik het begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt uitverkopen. Desalniettemin hoop ik dat het een jaar niet gebeurt (of heel laat pas)
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is binnen 2 uur niet snel genoeg dan? (vorig jaar?) en dat hoop ik ook, kun je jezelf tenminste verzekeren van n kaartje maar dat gaat echt niet gebeuren.
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)
sowieso worden namen in etappes bekend gemaakt hoor of t nou uitverkocht is of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen waren er helemaal geen namen bekend op het moment dat de kaarten in de verkoop gingen. Blijkbaar wilden veel mensen heel graag naar Lowlands. Dat kan verschillende redenen hebben, waaronder dat de line-up in eerdere jaren wel interessant was. Als je geen kaartje hebt krijg je die gegevens beter mee als er steeds wat namen bekend worden gemaakt (in aparte nieuwsberichten) dan wanneer er in een keer een lange lijst wordt gepubliceerd die je even vluchtig doorkijkt (vluchtig, omdat je toch geen kaart hebt)
maar verwacht je dan dat het dit jaar minder snel zal gaan? al die mensen die vorig jaar stress hebben gehad om last minute een kaart te scoren of naast de pot hebben gepiest gaan/willen zich meteen verzekeren van een ticket... en de andere mensen die gewoon n kaartje hebben kunnen scoren vorig jaar (niet vragend hoe) zijn ook bang naast de pot te piesen als ze niet direct een kaartje kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.
Daardoor is LL2011 al in 2010 uitverkocht geraakt.
En uit de paniek die vorig jaar (terecht, blijkbaar) ontstond, is dit jaar diezelfde paniek ontstaan. Het festival is, zo schat ik in, nog niet echt minder populair geworden, dus ook dit jaar gaat het weer gelijk uitverkopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige editie is de boel in één keer uitverkocht omdat de BTW omhoog zou gaan en LL in december(?) heeft gezegd: "volgende week gaan we snel in de verkoop!". Grote paniek natuurlijk.
Daardoor is LL2011 al in 2010 uitverkocht geraakt.
Ik verwacht dat het dit jaar een paar uur langer duurt. Meer niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar verwacht je dan dat het dit jaar minder snel zal gaan? al die mensen die vorig jaar stress hebben gehad om last minute een kaart te scoren of naast de pot hebben gepiest gaan ze zich meteen verzekeren van een ticket... en de andere mensen die gewoon n kaartje hebben kunnen scoren vorig jaar (niet vragend hoe) zijn ook bang naast de pot te piesen als ze niet direct een kaartje kopen
ik denk het niet, nouja misschien duurt het al met al langer omdat de site NOG platter gaat dan vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het dit jaar een paar uur langer duurt. Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |