Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlSmile like you mean it
www.wefut.com
Offline óf retetraag, en die iPhone app zal er ook niet aan meehelpenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
UltimateDB is echt een baggersite dit jaar..vorig jaar was hij veel stabieler. Sure, nu wel meer opties enzo, maar als hij daardoor zo vaak offline is hoeft dat van mij ook niet.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef el-blanchito het volgende:
Mannen, met pijn in het hart vertel ik jullie het volgende. De komende tijd zal/kan ik geen potjes meer doen omdat mijn PS3 van m'n kamer wordt gehaald iv schoolresultaten
Lang leve de web-app
Lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef el-blanchito het volgende:
Mannen, met pijn in het hart vertel ik jullie het volgende. De komende tijd zal/kan ik geen potjes meer doen omdat mijn PS3 van m'n kamer wordt gehaald iv schoolresultaten
Lang leve de web-app
Veel te populair en bekend geworden I guess.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
UltimateDB is echt een baggersite dit jaar..vorig jaar was hij veel stabieler. Sure, nu wel meer opties enzo, maar als hij daardoor zo vaak offline is hoeft dat van mij ook niet.
Maar intussen werkt de donate knop wel goed en is er een itunes app voor 3 euro ontwikkeld
Genoeg donaties etc om de servers te verbeteren zou je zeggen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Veel te populair en bekend geworden I guess.
Hij schijnt die hele meuk te draaien op servers van zn werk, en die Sumatra client waar alles in staat die verkopen zij. Oftewel hij maakt gratis reclame voor zn bedrijf en krijgt daar die servers voor, en verdiend ook nog aan ads en die appquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg donaties etc om de servers te verbeteren zou je zeggen..
Op de PS3 de goedkoopste BIN 376Kquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga Chiellini denk toch maar voor 250k halen. Geen zin meer om te wachten
Wat de prijzen betreft had hier beter een xbox kunnen staanquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik haal Chiellini wel als hij rond de 150-180 zit. Al denk ik eigenlijk dat hij nog wel voor minder kan gaan. Hangt ook af van hoeveelheid pakjes dat geopend gaan worden.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij er geen rooie cent aan verdient en het vooral een testbed is voor zijn software ja, en in het specifieke het dataverkeer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij schijnt die hele meuk te draaien op servers van zn werk, en die Sumatra client waar alles in staat die verkopen zij. Oftewel hij maakt gratis reclame voor zn bedrijf en krijgt daar die servers voor, en verdiend ook nog aan ads en die app
Waarom heb jij een xbox gekocht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Veel te populair en bekend geworden I guess.
Ehm, alle spelers met 5 en 6 chem eruitquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Sodeju het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fxmcY72PbbDEW
Mijn team nu
Iemand nog suggesties?
de complete verdediging vervangen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Sodeju het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fxmcY72PbbDEW
Mijn team nu
Iemand nog suggesties?
Joao dumpen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Sodeju het volgende:
Oeps, dat was de verkeerde opstelling
Dit is mijn team.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kCKY0OPTbcGbL
Lol at Moutinho met 6/6 dode links. Modric hoort daar te staan neem ik aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Sodeju het volgende:
Dit is mijn team.
Ja ik krijg die opstelling maar niet goed gesharedquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lol at Moutinho met 6/6 dode links. Modric hoort daar te staan neem ik aan?
Modric erin zetten en daarna nog een keer je squad opslaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ja ik krijg die opstelling maar niet goed geshared
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Sodeju het volgende:
En voor de laatste keer...
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#j10f7TOSbcGbW
Hartquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Sodeju het volgende:
Hart als keeper. Cheatverdediger David Luiz ipv Vermaelen. Parker eventueel nog vervangen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Sodeju het volgende:
Luisquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Sodeju het volgende:
Ziek vet team....!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Sodeju het volgende:
Dit is mijn team.
Lucho - Moutinho op CMquote:FC Porto wil Lucho verleiden tot terugkeer
FC Porto heeft zich deze week via een tussenpersoon gemeld voor Lucho González. José Anigo, technisch directeur van Olympique Marseille, bevestigt de belangstelling van de Portugese topclub.
Anigo is echter niet onder de indruk van de belangstelling van FC Porto en wil pas over een transfer praten wanneer de club zich zelf meldt bij Marseille. "Als ze Lucho willen hebben, moeten ze ons bellen", vertelt de technisch directeur aan A Bola.
De 31-jarige Lucho speelde tussen 2005 en 2009 ook al voor FC Porto, dat hem uiteindelijk voor een bedrag van twintig miljoen euro verkocht aan Olympique Marseille. Ook in Frankrijk groeide de Argentijn uit tot een smaakmaker. Behalve Porto heeft ook AS Roma belangstelling voor de international.
Plus Essien ipv Parker op CM (indien het budget er nog is.. )quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luis79 Pace altijd meegenomen. lekker naast Touré neerzetten. En inderdaad Hart.
Mooi silver ook enzo.quote:
huh?quote:
Ja speelt toch alleen nog maar met Silvers?quote:
Ik bedoelde eigenlijk IRL. Maar zit er ook aan te denken om een mixed silver/gold team te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja speelt toch alleen nog maar met Silvers?
www.futhead.comquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel * skillmoves Nazarit heeft? Colombiaanse ST in de MLS.
3 skill, 4 weak foot.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel * skillmoves Nazarit heeft? Colombiaanse ST in de MLS.
Gold? Silver? Mix?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik snap er geen drol van Ik heb nu eindelijk 2 twee gold teams. (Hiervoor alleen maar silverteams) Maar met de ene speel ik gewoon ronduit kut.
Team 1: België: 55K, Geweldig team
Team 2: Colombia: 180K, Waarvan 115K voor IF Falcao. Die trouwens dit jaar te slecht is. Vorig jaar was had ik de TOTY en dat was een Monster! Maar dit jaar.In 4 wedstrijden 0 goals, en de raarste missers. Terwijl mijn wingers wel gewoon scoren. Speelt klote,
Heb al van alles geprobeerd zoals er bijvoorbeeld een Hybrid met Chili van te maken voor wat meer kwaliteit, maar helaas, niks werkt.
Iemand een idee voor een ander nationaal team wat niet standaard is?
Wel raar dat een team van 55K 10x zo chill speelt als een team van 180K.
Ja, zat ik ook al over te denken. Maar ik vind het altijd wel chill als er 1 absolute topspeler is. Zoals bij Belgie Hazard en bij Colombia Falcao (Die dus klote is.quote:
Gewoon een goldteam met silvers waar geen golds te vinden zijn. Zoals Belgie bijv met zilvere backs.quote:
Essien en Boatengquote:
Ivoorkust had ik al gekeken maar er zijn helaas edit: geen nauwelijks IF's.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moest net tegen iemand met ivoorkust, kan wel ff zijn team overtypen als je wilt...
Ja, maar het staat zo vet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Wat boeien die IF's nou joh..die handicappen je alleen maar
Kent is een IFwhore.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Wat boeien die IF's nou joh..die handicappen je alleen maar
Zal jij nooit kunnen bereiken.quote:
Gold, want ik wil juist een team om tegen over mijn belgen te zetten.quote:
1 is gold sjaak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gold, want ik wil juist een team om tegen over mijn belgen te zetten.
Zo vet. Zo onbetaalbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Chicharito - IF Vela
Aguero - Messi
SIF Ramires - Paulo Assuncao
IF Marcelo - Lucio - Silva - Maicon
Like a baws..Bramexitina
als ik het zou willen, dan wel. Maar voor mij hoeft het niet dus fuck itquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal jij nooit kunnen bereiken.
1 kneus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Chicharito - IF Vela
Aguero - Messi
SIF Ramires - Paulo Assuncao
IF Marcelo - Lucio - Silva - Maicon
Like a baws..Bramexitina
goed antwoord.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik het zou willen, dan wel. Maar voor mij hoeft het niet dus fuck it
Sorry, hoor maar Doumbia. Die is de goude Olliechquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Doumbia - Eto'o
Drogba
Toure - Song - Essien
Assou-Ekotto - Toure - Bassong - Angbwa
Kameni
Alleen Kameni 7 chem
Futhead of Webapp?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Doumbia - Eto'o
Drogba
Toure - Essien - Song
Assou-Ekotto - Toure - Bassong - Angbwa
Kameni
Alleen Kameni 7 chem..rest 9 volgens mij;(
Irritant om uit je hoofd te doen zonder database
ik heb nog een IF De Jong liggen in 4231, 25k is ie van jou.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
-----if luukinho
???---???----???
----djong--destroot
Ifpiet-ifbrou-ifboul-greg
------------steek
Bijna af
Oliech kan niks, die IF van Doumbia heeft gewoon iets van 83 shooting en 75 of meer headingquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sorry, hoor maar Doumbia. Die is de goude OlliechToch bedankt though. Ik ga mijn Colombianen in ieder geval verkopen. Daar pak ik al een flinke winst op.
Ja, maar je weet wat ze zeggen over mensen met Doumbia.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oliech kan niks, die IF van Doumbia heeft gewoon iets van 83 shooting en 75 of meer heading
Alsof jij een grote piemel hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wat ze zeggen over mensen met Doumbia.
Jij altijd met die kutprijzen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog een IF De Jong liggen in 4231, 25k is ie van jou.
Nigel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog een IF De Jong liggen in 4231, 25k is ie van jou.
Pacewhoren niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Niks mis met Doumbia, rennen is gezond.
wat nou, ik heb er 24k voor betaald, dit is dus een vriendenprijsje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij altijd met die kutprijzen.![]()
Waarom heb je er in godsnaam 24K voor betaald? Is die op de Xbox zo duur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat nou, ik heb er 24k voor betaald, dit is dus een vriendenprijsje.
Nee, discard valuequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom heb je er in godsnaam 24K voor betaald? Is die op de Xbox zo duur.
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I kid, I kidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja mijn cf is voor 60K gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof iemand die zou willen hebben.
hoe zou dat nou spelen, zo zonder keeper?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef Tim86 het volgende:
SIF BA
Taarabt - Drogba - IF Sessegnon
Toure - Essien
Assou-Ekotto-Toure-Bassong-Angbwa
Zo dan
Soms moet je gewoon wennen, kostte me ook 1 week tot ik eindelijk geweldig speelde met mijn full if bpl team met gem 75 pacequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:13 schreef detennismaster het volgende:
Ok, laatste kans voor mijn Colombianen:
4312:
Hernandez IF Vela
IF Falcao
IF Rodriquez IF Guarin Moreno/Ibarbo
Armero Perea Cordoba Zuniga
IF Ospina.
Als dit ook niet werkt direct op de tradepile!
4 wedstrijden op rij verliezen met Colombia is voor mij genoeg wennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon wennen, kostte me ook 1 week tot ik eindelijk geweldig speelde met mijn full if bpl team met gem 75 pace
Op def spelen kan ook helpenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4 wedstrijden op rij verliezen met Colombia is voor mij genoeg wennen.
ha, geojen grap hoor groetjens tim en linda en een poot van rexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe zou dat nou spelen, zo zonder keeper?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ha, geojen grap hoor groetjens tim en linda en een poot van rex
Sommige mensen willen hun trade profit hoog houden en dan is verkopen voor iets onder discard value beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:23 schreef MaartenFM het volgende:
Iemand zet IF De Jong voor 10000 buy now eropDan je hem nog beter discarten.
Hij stond er ook al 20 minuten op, en door die crappy webapp zag ik hem ook pas na een hoge minimum prijs en een lage maximum prijs
je vergeet 'gr gr'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ha, geojen grap hoor groetjens tim en linda en een poot van rex
Nee, precies maar sommige mensen hebben hun TP al heel vol zitten. Ik heb ook maar even twee De Jong's opgepikt voor 11k. Spaar sowieso wel Eredivisie IF's, dus gewoon in m'n beide favoriete formaties.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:37 schreef MaartenFM het volgende:
O oke, ik dacht dat dat er ook wel bij kwam. Maar hij had hem alsnog wel voor 11K BIN kunnen verkopen want de laagste is nu rond de 12 of 13K BIN.
Zondag of maandag kopen voor iets onder 200k. Al bumpt Iniesta de verkoop van kaartjes wel iets, misschien hebben we mazzel en gaat hij nog naar 150k. Het is immers maar 1 punt op z'n overall rating.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer een dag me in kunnen houden om Chiellini te kopen. Hopelijk wordt ik mogen weer wat vrolijker...
quote:Monday 23 Jan - Transfers
Jo Kuffour: From Bristol Rovers to Gillingham
Mike Jones: From Bury to Sheffield Wednesday
Danny Haynes: From Barnsley to Charlton Athletic
Michał Zieliński: From Korona Kielce to Górnik Zabrze
Błażej Telichowski: From Free Agents to Górnik Zabrze
Richard Naylor: From Free Agents to Rotherham United
Anthony Flood: From Bohemian FC to Southend United
Luigi Giorgi: From Novara to Siena
Marc Crosas Luque: From FC Volga Nizhniy Novgorod to Santos Laguna
Philipp Heerwagen: From VfL Bochum to FC *. Pauli
Samuel Firmino de Jesus: From Free Agents to SC Braga
Simon Francis: From Charlton Athletic to Bournemouth
Héctor Ladero Rivas: From CD Numancia to RC Celta de Vigo
Peter Ramage: From Crystal Palace to Queens Park Rangers
Derek Foran: From Sligo Rovers to Dundalk FC
Karl Moore: From Shamrock Rovers to Bohemian FC
Derek Pender: From *. Patrick's Athletic to Bohemian FC
Daryl Kavanagh: From *. Patrick's Athletic to Shamrock Rovers
Colin Hawkins: From Dundalk FC to Shamrock Rovers
Lauri Dalla Valle: From Dundee United to Fulham
Derek Prendergast: From Bray Wanderers to Drogheda United
Rémi Mareval: From SV Zulte-Waregem to AA Gent
Gonzalo Castellani: From Villarreal B to Villarreal CF
James Holland: From AZ to Austria Wien
Hermann Hreiðarsson: From Portsmouth to Coventry City
Jordan Garcia Calvete: From Anderlecht to De Graafschap
Benjamin Morel: From Free Agents to Clermont Foot
David Ball: From Rochdale to Peterborough United
Jung Rae Lee: From GyeongNam FC to GwangJu FC
Marcello Gazzola: From Ascoli to Sassuolo
Daniel Pudil: From Granada CF to Cesena
Ilijan Micanski: From 1. FC Kaiserslautern to FSV Frankfurt
Jon Knudsen: From Stabæk Fotball to Fredrikstad FK
Héctor Rodas Ramírez: From Levante UD to Elche CF
Pim Balkestein: From Rochdale to Brentford
Keith Ward: From Dundalk FC to Bohemian FC
Ritchie De Laet: From Norwich City to Manchester United
Jae Woong Han: From Daejeon Citizen to Chunnam Dragons
Kyung Ho Chung: From Gangwon FC to Daejeon Citizen
Eun Jung Kim: From Jeju United FC to Gangwon FC
Hyo Sung Bae: From Incheon United FC to Gangwon FC
Jin Ryong Kim: From Gangwon FC to Pohang Steelers
Jin Ho Lee: From Ulsan Hyundai FC to Daegu FC
Seung Hwan Bang: From FC Seoul to Busan I'Park
Jae Ho Jeon: From Incheon United FC to Busan I'Park
Ji Hoon Baek: From Suwon Samsung Bluewings to Sangju Sangmu Phoenix FC
Tae Yoon Kim: From Seongnam Ilhwa Chunma to Incheon United FC
Min Hyuk Kang: From Jeju United FC to GyeongNam FC
Geun Chol Kim: From Busan I'Park to Chunnam Dragons
Kyung Ho Jeong: From Chunnam Dragons to Jeju United FC
Sung Ho Park: From Daejeon Citizen to Pohang Steelers
Hyo Jin Yeo: From FC Seoul to Busan I'Park
Myung Jung Kim: From Chunnam Dragons to Gangwon FC
Javier Reina: From Chunnam Dragons to Cruzeiro
* Hyun Seo: From Gangwon FC to Jeju United FC
Hyung Il Kim: From Pohang Steelers to Sangju Sangmu Phoenix FC
Yoo Gul Song: From Incheon United FC to Gangwon FC
Ho Jun Kim: From Jeju United FC to Sangju Sangmu Phoenix FC
Tae Min Park: From Busan I'Park to Incheon United FC
Hee Do Park: From Busan I'Park to FC Seoul
Byeong JuPark: From GwangJu FC to Jeju United FC
Ho JunYou: From Busan I'Park to GyeongNam FC
Soon Hyung Kwon: From Gangwon FC to Jeju United FC
Kwang Sun Kwak: From Gangwon FC to Suwon Samsung Bluewings
Ho Young Song: From Seongnam Ilhwa Chunma to Jeju United FC
Young SinKim: From Jeju United FC to Sangju Sangmu Phoenix FC
Sang Wun Han: From Busan I'Park to Seongnam Ilhwa Chunma
Dae Jong Bang: From Chunnam Dragons to Sangju Sangmu Phoenix FC
Jae Cheol Jo: From Seongnam Ilhwa Chunma to GyeongNam FC
Do Yeon Hwang: From Chunnam Dragons to Daejeon Citizen
Hyun Ho Lee: From Jeju United FC to Seongnam Ilhwa Chunma
Bit Ga Ram Yoon: From GyeongNam FC to Seongnam Ilhwa Chunma
Kyoung Youl Lee: From GyeongNam FC to Busan I'Park
Hyun Jin Yong: From Seongnam Ilhwa Chunma to Sangju Sangmu Phoenix FC
Matt Simon: From Central Coast Mariners to Chunnam Dragons
Dirceu Wiggers de Oliveira Filho: From Avaí to Coritiba --> haha
Éverton Cardoso da Silva: From Botafogo to Suwon Samsung Bluewings
Thiago Carleto[b] Alves: From América Mineiro to São Paulo
Ghilherme de Aguiar Camacho: From Bahia to Flamengo
Jéferson Rodrigues Gonçalves: From Vasco da Gama to Bahia
Thiago Carleto[b] Alves: From São Paulo to Fluminense
Edgar Castillo: From América to Xoloitzcuintles de Tijuana
William Paredes: From Monterrey to San Luis
Giancarlo Maldonado: From Atlante to Atlas
Alejandro *: From Cruz Azul to Estudiantes Tecos
Daniel Arreola: From Atlas to Pachuca
Arturo Ledesma: From Guadalajara to Pachuca
Herculez Gomez: From Estudiantes Tecos to Santos Laguna
Oscar Razo: From Jaguares de Chiapas to Monarcas Morelia
Luis Miguel Noriega: From Monarcas Morelia to Jaguares de Chiapas
Isaac Romo: From Puebla to Querétaro
Jorge Zamogilny: From Estudiantes Tecos to Atlas
Sergio Santana: From Monterrey to Atlas
Alfredo González Tahuilán: From Atlas to Xoloitzcuintles de Tijuana
Melvin Brown: From Estudiantes Tecos to Cruz Azul
* Niell: From Querétaro to Figueirense
Andrés Mendoza: From Free Agents to Atlante
Voor mij niet.. Geen Bilyaletdinov, Wernbloom etc. Het zijn voornamelijk weer Brazilianen en Mexicanen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit ga ik niet doorlezen gastZit er iets interessants tussen?
Ah oké. Jammers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor mij niet.. Geen Bilyaletdinov, Wernbloom etc. Het zijn voornamelijk weer Brazilianen en Mexicanen.
Nee, ze zijn er mee bezig...quote:
Of hij wat waard wordt is de vraag... Te veel van hem op de markt..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:53 schreef Tim86 het volgende:
Moussa Sow moet alleen nog door de keuring om naar Fener te gaan..die zal dus uit het spel gaan
Staat Huseklepp CAM? Ik wil mijn Norway/Sweden ook omgooien omdat 4231 echt een kutformatie is!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:31 schreef Tim86 het volgende:
IF Amalfitano wellicht als CM? Of NIF/IF Cabaye
Vanavond loopt het al een stuk beter met Joshua King hier. Kom er net achter dat ik ook nog niet op de 30 wedstrijden zat met hem omdat hij niet alle keren heeft gespeeld.
King: 28 uit 26
Elyou: 51 uit 38
Huseklepp: 35 uit 38
En de rest samen op 42![]()
Ik wou voor IF Belhanda gaan, maar Amalfitano maakt het wel moeilijke keuze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:31 schreef Tim86 het volgende:
IF Amalfitano wellicht als CM? Of NIF/IF Cabaye
Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ik 4-1-2-1-2 speel met in de voorhoede
van Persie - Henry
------Sneijder--------
Heeft henry dan 9 chem? (zelfde club + zelfde competitie?)
Ja, 1 sterke link compenseert 1 dode linkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ik 4-1-2-1-2 speel met in de voorhoede
van Persie - Henry
------Sneijder--------
Heeft henry dan 9 chem? (zelfde club + zelfde competitie?)
11 leagues, dat zijn dan altijd weer van die gare landen teams zoals brazilie..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
We kunnen weer gaan puzzelen om een squad te maken waarin 11 leagues vertegenwoordigd zijn (in de starting 11 + bank) . Komen die lage koreaanse en engelse reserves toch nog van pas
Al die Brazil homo's gaan dan Douglas kopen, let maar op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef Toefjes het volgende:
We kunnen weer gaan puzzelen om een squad te maken waarin 11 leagues vertegenwoordigd zijn (in de starting 11 + bank) . Komen die lage koreaanse en engelse reserves toch nog van pas
Ja, zal inderdaad een hoop brazilie moeten, met SIF Ramires, IF Silva in de basis ben ik ook al enigszins gedwongen om die kant op te denkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
11 leagues, dat zijn dan altijd weer van die gare landen teams zoals brazilie..
Tja, met starting 11 zouden ze drie kut bronzes uit Polen, Korea en Noorwegen ofzo in de basis zetten en bij het eerste balcontact wisselen voor drie sterren (wsl nog IF's met powerup kaarten ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
11 leagues is best wel veel. Maar als ik dan 7 subs doe die allemaal in andere leagues spelen hoeft mijn starting 11 maar 4 verschillende leagues te hebben. Dan zet ik Wellington Silva en Kanu erin en nog een speler die niet in Brazilië speelt bv. Rafael Carioca. Of bedoelen ze dat je starting 11 allemaal verschillende leagues moeten hebben?
11 leagues in starting 11 + bench, dus je hoeft er inderdaad feitelijk maar 4 te hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
11 leagues is best wel veel. Maar als ik dan 7 subs doe die allemaal in andere leagues spelen hoeft mijn starting 11 maar 4 verschillende leagues te hebben. Dan zet ik Wellington Silva en Kanu erin en nog een speler die niet in Brazilië speelt bv. Rafael Carioca. Of bedoelen ze dat je starting 11 allemaal verschillende leagues moeten hebben?
Echt weer zon faalconstructie van EA.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
11 leagues in starting 11 + bench, dus je hoeft er inderdaad feitelijk maar 4 te hebben.
IF Silva met kaartjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, met starting 11 zouden ze drie kut bronzes uit Polen, Korea en Noorwegen ofzo in de basis zetten en bij het eerste balcontact wisselen voor drie sterren (wsl nog IF's met powerup kaarten ook.
Ik doe niet mee in dat toernooi.
Als je een paar pacetrainers hebt voor bonuspoints kom je er welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat zou belachelijk zijn. Hij krijgt dan 97 Pace
Ik heb alle trainers die ik in pakjes heb in de club opgeslagen gewoon. ach, 95,96,97... Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je een paar pacetrainers hebt voor bonuspoints kom je er wel
Die mongool is nog steeds aan het streamen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou die Raidz ook alle head coaches hebben?
Heel veel van die nieuwe transfers zijn bijna niks waard omdat het veel bronzes zijn en ze veranderen alleen van club, niet van competitie. Wel hebben we nu de eerste silver in de nPower League 2
Die Colombiaan in de Sonata K League dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou die Raidz ook alle head coaches hebben?
Heel veel van die nieuwe transfers zijn bijna niks waard omdat het veel bronzes zijn en ze veranderen alleen van club, niet van competitie. Wel hebben we nu de eerste silver in de nPower League 2
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die mongool is nog steeds aan het streamen.
Die zie ik ook al voor 600c BIN.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die Colombiaan in de Sonata K League dan?
Ik bedoelde de oude, weet niet hoezeer die gewild is in K league teams.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zie ik ook al voor 600c BIN.
Hopelijk komen vandaag die interessante silver transfers zoals Bilyaletdinov, Delph enzo. En natuurlijk een paar golds zoals Taiwo.
Ik kan zijn link niet openen.quote:
Omdat iemand je verkliktequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:01 schreef vandermar het volgende:
Jezus, worden mijn berichten in het nederlands zelfs verwijderd
Ja wtfquote:
No hommoquote:
Modric IF 86quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik zat eens naar mijn Generations teams te kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand interesse? Betalen in FUT12 coins
Wat is de bonus als je het toernooi wint?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Net tegen iemand die de aftrap nam, de bal uitknalde en CR7+ Nani er in bracht. 2-1 gewonnen. ibrahimovic
Dat nieuwe toernooi? Begint pas middernacht, 4K is de prijsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is de bonus als je het toernooi wint?
Ja die ja, thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat nieuwe toernooi? Begint pas middernacht, 4K is de prijs
Ja, ik ga er vanmiddag ook eventjes op puzzelen. Heb nog een zooi ramiressen te koop staan, denk dat als dat toernooi gaat beginnen dat de prijs wel omhoog gaat, omdat iedereen met een brazilie ploeg aan de slag gaat.. Denk dat ik Marcelo, Douglas en SIF Neymar ga toevoegen in elk geval. Heb ik al 5 competitiesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die ja, thanksDat is het wel waard om wat te bouwen.
Brazilie met SIF Ramires, T. Silva, D. Luiz, J. Cesar... Of Uruguay, met IF Suarez die ik al heb...
Nee, hij is een mongool. Waarschijnlijk vonden we allemaal life goes on ook een mooie serie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef psychedelicate het volgende:
What the shit is er met die Raidz? Doet hij iets speciaals?
4-2-3-1 toch? Carlos Eduardo is een baas CAM uit de Russische competitie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanmiddag ook eventjes op puzzelen. Heb nog een zooi ramiressen te koop staan, denk dat als dat toernooi gaat beginnen dat de prijs wel omhoog gaat, omdat iedereen met een brazilie ploeg aan de slag gaat.. Denk dat ik Marcelo, Douglas en SIF Neymar ga toevoegen in elk geval. Heb ik al 5 competities
Dank je, gelijk aangeschaft voor 700 BINquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-2-3-1 toch? Carlos Eduardo is een baas CAM uit de Russische competitie.
Ben ook aan het kijken spannende pot!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
De tering wat maken Djokovic en Murray er een marathon partij van.
Meer dan 3 uur gespeeld en ze moeten nog beginnen met de 4e set
Wordt weer een tiebreakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Ben ook aan het kijken spannende pot!
Ik kijk deze set af en dan FUT!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt weer een tiebreakdie gaan nog wel even door
Ik ook, anders duurt het mij te langquote:
Ja, echt mooie potquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, anders duurt het mij te langwel leuke pot, leuke rallies.
cambiasso <-> Ramires = misschien 8 chem voor Silva ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gNY06lnWbcGre
Het 11-league elftal
Maakt niet uit, want het blijft helaas een groene link. Ga nog wel even kijken of het nog iets beter kan, maar eerst moet er nog een elftal Ramiressen verkocht wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
cambiasso <-> Ramires = misschien 8 chem voor Silva ?
Oja my bad. Zat even met milan/inter in de knoopquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want het blijft helaas een groene link. Ga nog wel even kijken of het nog iets beter kan, maar eerst moet er nog een elftal Ramiressen verkocht wordenKan in elk geval meedoen aan het toernooi. Eerste prioriteit blijft in elk geval IF Chiellini kopen als de kans daar is
Weet ik, maar hij heeft sowiezo 9 chem in de ploeg die ik het belangrijkste vindt, mn Serie-A team, en als ik m ooit weer wil verkopen dan kan het 4-1-2-1-2 kaartje er maar vast opzittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef DutchSL het volgende:
Silva gewoon in de goede formatie zetten en hij is 9 chemistry...
Precies heb 100x liever een 7 chem Stekelenburg dan een 9 chem Cesar. Is toch lastiger als het op het eerste gezicht lijkt, een top-elftal in elkaar zetten. Elk elftal zal wel zn zwakke plekjes kennen denk ik. Ben er erg tevreden over in elk gevalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Julio Cesar als keeper zal ook wel iets opleveren, maarja die zuigt.
Is IF Cesar een optie? Hij moet vele malen beter zijn dan de normale Cesar, maakt niet meer van die halve reddingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies heb 100x liever een 7 chem Stekelenburg dan een 9 chem Cesar. Is toch lastiger als het op het eerste gezicht lijkt, een top-elftal in elkaar zetten. Elk elftal zal wel zn zwakke plekjes kennen denk ik. Ben er erg tevreden over in elk geval
Edit: doe Willians als CDM ipv Cambiasso. 84 pace en 82 def, daar moet het goed mee komen
Lijkt me sterk dat ie nog steeds beter is dan Stekelenburg, om de meerprijs van 170K te rechtvaardigen.. En op deze manier onloop je hopelijk ook nog een handicap, al denk ik dat het elftal al vrij sterk isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is IF Cesar een optie? Hij moet vele malen beter zijn dan de normale Cesar, maakt niet meer van die halve reddingen.
Ik wist niet dat Cesar zo duur wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ie nog steeds beter is dan Stekelenburg, om de meerprijs van 170K te rechtvaardigen.. En op deze manier onloop je hopelijk ook nog een handicap, al denk ik dat het elftal al vrij sterk is
quote:
Wissel Diaby en Fellaini om?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
2e team
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gRajFMEmbcGp5
Ja kanquote:
IF Koscielny ipv Distin. Koscielny is behoorlijk wat snellerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kanHeb een kleine update gedaan achterin. Misschien ga ik Nasri nog halen voor Diaby.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Tc4WQHIebcGsM
Ik kijk niet meer, er is niks aan als ik hem geen wedstrijden zie spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben alweer geband in die stream
Heb bewust voor Distin gekozen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
Jezus, ik ben alweer geband in die stream
Neejoh, Diaby heeft echt zieke stats. Hij is even goed als IF Cabaye. En Nasri is een cunt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kanHeb een kleine update gedaan achterin. Misschien ga ik Nasri nog halen voor Diaby.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#Tc4WQHIebcGsM
en nu hopelijk de vloer met Nadal aanvegen!quote:
Ja. Als je dan toch Congo wil gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er is geenMoet ik er een CB neerzetten?
Mandanda, hij keept voor Frankrijk maar zijn broer voor DR Congo..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er is geenMoet ik er een CB neerzetten?
Ja, maar dan heeft ie weer geen 9 chem. Anyway, doe het team toch weer weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mandanda, hij keept voor Frankrijk maar zijn broer voor DR Congo..
wat een klootzak, dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fer voor 300 in een open biden een LA Galaxy kit voor 150.
En ja hoor, iemand zet die IF Koreaan die ik had voor 27.500 erop voor 30.000 BIN. Nu gaat die van mij nooit verkopen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
Even geen zin om xbox aan te zetten maar ben een teampje aan het bouwen. Als ik het goed heb moet ik voor 18 spelers 11 leagues gebruiken?
Ja, maar waarschijnlijk is hij geen eens 30k waardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een klootzak, dat dit kan in Nederland.
Die is net als Gomez zo duur omdat ie in TOTW1 zat. Wil wel betalen voor kwaliteit, niet alleen om een zeldzaam kaartje te hebbenquote:
Vierkant kruisjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef zerokil het volgende:
Hoe deed je nou Fake shot op eigen helft? (ps3)
Rondje kruisje gewoon dacht ik. Maar dat antwoord is al eerder op dezelfde vraag gegeven, dus het zal dan wel iets anders zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef zerokil het volgende:
minimaal de derde keer dat je het vraagt deze week en je kreeg alle keren keurig antwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef zerokil het volgende:
Al 3x.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rondje kruisje gewoon dacht ik. Maar dat antwoord is al eerder op dezelfde vraag gegeven, dus het zal dan wel iets anders zijn
Topics gaan zo snel, even een dagje werken en je mist er 1 of 2, daarna op visite en je mist er 3. dus kan best dat ik dit soort herhaling van zetten gemist hebquote:
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat zeroskill dat al 3x gevraagd heeft ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Topics gaan zo snel, even een dagje werken en je mist er 1 of 2, daarna op visite en je mist er 3. dus kan best dat ik dit soort herhaling van zetten gemist heb
Ik ook, heb de andere 2 keer gemist dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat zeroskill dat al 3x gevraagd heeft ofzo.
Doh, het was ook niet serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is net als Gomez zo duur omdat ie in TOTW1 zat. Wil wel betalen voor kwaliteit, niet alleen om een zeldzaam kaartje te hebben
Haal Hummels IF en Santana IF ipv Naldo SIF.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef paul1501 het volgende:
Ik ga m'n Premier League squad verkopen en een bundesliga team maken, maar zit met een paar posities.
Ribery - Gomez - Robben
Götze - Schweinsteiger - Özil?
Schmelzer? - Höwedes? - Hummels? - Lahm
Naldo SIF is te duur (130k..), andere IF verdedigers zouden wel kunnen.
Middenveld Gustavo van bayern, ehm, IF Santana van Dortmund een suggestie voor de CB positie? Neuer op Goal neem ik aan? IF Hummels (82K volgens ultimatedb.nl) ook een goede verdediger.. Linksback is een groot probleem in de bundesliga in elk geval.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef paul1501 het volgende:
Ik ga m'n Premier League squad verkopen en een bundesliga team maken, maar zit met een paar posities.
Ribery - Gomez - Robben
Götze - Schweinsteiger - Özil?
Schmelzer? - Höwedes? - Hummels? - Lahm
Naldo SIF is te duur (130k..), andere IF verdedigers zouden wel kunnen.
Ik zie hier misschien een optie voor de LB. Özil op links in het middenveld en dan Marcelo op LB.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Middenveld Gustavo van bayern, ehm, IF Santana van Dortmund een suggestie voor de CB positie? Neuer op Goal neem ik aan? IF Hummels (82K volgens ultimatedb.nl) ook een goede verdediger.. Linksback is een groot probleem in de bundesliga in elk geval.
Naast IF Santana. Geniaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ik zie hier misschien een optie voor de LB. Özil op links in het middenveld en dan Marcelo op LB.
Haha, moet je niet zeggen johquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:37 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Heb het niet zelf bedacht hoorGoogle is your friend.
Ik ben zelf geen groot fan van Khedira, Lahm vind ik dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde eerst mijn Liga Portuguesa ploeg ombouwen naar een hybrid met Robben en Ronaldo er in, en omdat ik die twee nog niet kon betalen had ik als tussenploeg dit bedacht.
Varela-Saviola-Hulk
Guztavo-Moutinho-Schweinsteiger
IF Marcelo-SIF Naldo-IF Santana-Lahm
IF Neuer
Later veranderde ik het in
Varela-Saviola-Hulk
Ozil-Moutinho-Guztavo
IF Marcelo-SIF Naldo-IF Santana-Lahm
IF Neuer
Maar SIF Naldo is met IF Bocchetti de slechtste CB die ik heb gehad in verhouding tot de prijs, echt een opperkneus was het. Zo ergerde ik me aan die vent dat ik de Bundesliga spelers verkocht. Jammer van IF Neuer, want dat is wel de beste keeper van het spel imo, Schweinsteiger en Lahm vond ik ook niet geweldig trouwens.
Inmiddels de Liga Portuguesa ook verkocht behalve Moutinho en Hulk, die nu in een andere hybrid zitten die veel beter werkt.
Nani-Hernandez-Hulk
Moutinho-IF Lucas-SIF Ramires
Coentrao-IF Pepe-D.Luiz-Richards
Cech
Samenvattend; Marcelo in een Bundesliga team bouwen kan en wordt ook vaak gedaan. Je kunt via Ozil, Khedira, Luiz Gustavo of Renato Augusto werken.
Op PS3? Op Xbox zit hij tegen de 250k aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Toefjes het volgende:
De eerste IF Chielinni onder de 300K gespot
Xbox is met heel veel spelers goedkoperquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op PS3? Op Xbox zit hij tegen de 250k aan.
Hoeveel is Totti bij jullie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Xbox is met heel veel spelers goedkoper
Ultimatedb: PS3: 57K, Xbox 51Kquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel is Totti bij jullie?
Ja maar dat klopt niet. Er staat op Xbox al een 41212 voor 39k met nog 38 minuten te gaan.quote:
Ach, ja, dat is waar natuurlijk, bij een IF zijn de eerste dagen de prijzen sky high, en daarna dalen ze als een gek. En dan krijg je zon gemiddelde. De goedkoopste bin is 51.5K op de web app.. Best absurde verschillenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet. Er staat op Xbox al een 41212 voor 39k met nog 38 minuten te gaan.
Ik niet, ik moet gaan drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PS3 clubs vanavond en vannacht?
Minderjarigheidquote:
In 4-2-3-1 kun je een hele flank van een andere competitie nemen als ze driedubbele links hebben. Zo heb ik ook mijn Fetfatz-Shaarawy team gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef Reemi het volgende:
Wat is nou een redelijke/goede formatie m.b.t. links voor een hybrid team? In 4-1-2-1-2 kom ik niet echt uit wat betreft de links
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Zonet met mijn Scandinaviers tegen Team met
Wellington SIlva - Marlos - Maikon Leite
Leo Gago - Alberto - Rosinei
Azevedo - Heleno - Manoel - cicinho
Diego Alves
3-0 winst
Die kerel kon er niets van en heb hem aangeboden zijn team tegen die van mij te ruilen. WIlde hij niet
Daarna tegen team
----------------------------Shaarawy---------------------------
Brazilver ------------Coutinho ------------------Wellington silva
--------------- Rosinei -------------Gago-------------------
Azevedo -------T. Silva - Lucio ---------------Maicon
--------------------------Zilver keeper-------------------------
6-2 winst en ook hem aangeboden van team te ruilen met als 2e boodschap dat hij die spelers ten schande maakt door ermee te spelen![]()
Bericht terug dat ik homo was net als mijn 2 vaders
Was het iemand van Fok!? Hoe wist ie dat anders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Tsja, volgens mij is iedereen homo in de fifa community want ik noem ook wel eens mensen homo en die zeggen dan TYquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was het iemand van Fok!? Hoe wist ie dat anders?
4222 en 442 zijn makkelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef Reemi het volgende:
Wat is nou een redelijke/goede formatie m.b.t. links voor een hybrid team? In 4-1-2-1-2 kom ik niet echt uit wat betreft de linksHet liefst met 2 spitsen...
Vorig jaar iets in Turkije geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
volgens mij is het al wel eens gevraagd, maar ik zoek een tenue dat op dat van het Braziliaanse elftal lijkt. Weet iemand er zo een?
Moet je ook maar geen stoere berichtjes gaan sturen als je wintquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Zonet met mijn Scandinaviers tegen Team met
Wellington SIlva - Marlos - Maikon Leite
Leo Gago - Alberto - Rosinei
Azevedo - Heleno - Manoel - cicinho
Diego Alves
3-0 winst
Die kerel kon er niets van en heb hem aangeboden zijn team tegen die van mij te ruilen. WIlde hij niet
Daarna tegen team
----------------------------Shaarawy---------------------------
Brazilver ------------Coutinho ------------------Wellington silva
--------------- Rosinei -------------Gago-------------------
Azevedo -------T. Silva - Lucio ---------------Maicon
--------------------------Zilver keeper-------------------------
6-2 winst en ook hem aangeboden van team te ruilen met als 2e boodschap dat hij die spelers ten schande maakt door ermee te spelen![]()
heeft hij veel aan dit jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar iets in Turkije geloof ik
Ik wilde alleen weten of hij ook wou ruilenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen stoere berichtjes gaan sturen als je wint
Modena of Southamptonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
volgens mij is het al wel eens gevraagd, maar ik zoek een tenue dat op dat van het Braziliaanse elftal lijkt. Weet iemand er zo een?
Daar was de vorige keer toch al antwoord op gegeven? En wellicht 3 keer daarna ook alquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Dan ik ook nog even een kit vraagje. Ik zoek een kit dat lijkt op het thuis tenue van Argentinië
De vorige keer werd er gezegd dat er wel minimaal een was, maar dat ze het niet wisten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar was de vorige keer toch al antwoord op gegeven? En wellicht 3 keer daarna ook al
Je vindt dit verder niet oneerlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een leerling van mij had een PSN kaart van 50 euro en die deed het volgens hem niet. Dus of ik hem wilde overkopen voor een 10je (hij had hem toch maar gehad voor kerst en hij wilde liever 10 euro dan hem niet kunnen gebruiken....speciaal onderwijs hé) Dus ik gezegd dat ik het wel wilde proberen, onder de voorwaarde dat ik mijn 10 euro terug zou krijgen als ie het bij mij ook niet deed. Dus ik net op PSN ingelogd en code ingelosd en tadaa, werkt gewoon. De 7 was een beetje fucked geprint op het kaartje en leek een 1
50 euro op mijn psn te goed erbij, zo eens wat pakjes halen
Pescera uit de serie B lijkt er dus opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar was de vorige keer toch al antwoord op gegeven? En wellicht 3 keer daarna ook al
Nu dat kaartje teruggeven en die 10 euro opeisenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een leerling van mij had een PSN kaart van 50 euro en die deed het volgens hem niet. Dus of ik hem wilde overkopen voor een 10je (hij had hem toch maar gehad voor kerst en hij wilde liever 10 euro dan hem niet kunnen gebruiken....speciaal onderwijs hé) Dus ik gezegd dat ik het wel wilde proberen, onder de voorwaarde dat ik mijn 10 euro terug zou krijgen als ie het bij mij ook niet deed. Dus ik net op PSN ingelogd en code ingelosd en tadaa, werkt gewoon. De 7 was een beetje fucked geprint op het kaartje en leek een 1
50 euro op mijn psn te goed erbij, zo eens wat pakjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |