Ik denk dat hij alleen het beter kunnen doen als zijn positie strategisch zou zijn. Maar als hij op de plek van Tim zou zitten had hij alleen Frits kunnen ompraten. Dus daar schiet je dan alsnog niets mee op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bedenk trouwens net dat die onderhandelingsopdracht een geweldige opdracht zou zijn geweest voor Maarten. Denk dat het de mol dan niet was gelukt om de pot leeg te krijgen (tenzij hij dan op de plaats van William en Marit had gezeten).
Maar die toren opdracht deed ze wel goed, dat pleit tegen haar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En dat ze wel heel vaker de beste positie heeft om de opdracht te vernaaien, bovenop de torenm bij het pim-pam-petten, nu weer bij die snorkelopdracht
Maar bovenop de toren deed ze veel te veel haar best om te voorkomen dat ze toren binnenkwamen. Dus daarin sluit ik haar uit. Vandaag was ze wel erg verdacht bezig inderdaad. Maar bij het fietsen kan het ook, omdat ze te fanatiek is en bij de foto opdracht kan het natuurlijk makkelijk dat je het verpest zonder dat je daaraan iets kan doen. Ze zette Frits op vijf, omdat hij dat zelf had gezegd, maar ja die hadden een foto gemist. Dus daar ga je al.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En dat ze wel heel vaker de beste positie heeft om de opdracht te vernaaien, bovenop de torenm bij het pim-pam-petten, nu weer bij die snorkelopdracht
Mol bevind zich al een tijdje in de groep, die kan dat wel inschatten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
maar hoe kan de mol er zeker van zijn dat de meerderheid op groen stemt?
Ik denk toch echt dat het een veel te grote gok is om te nemen als mol/makers zijnde. Zoals je al zegt, die willen elkaar niet naar huis sturen. Het was pas bij de tweede keer dat Liesbeth aan tafel zat, dat er überhaupt gedacht werd aan de keuze van de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Mol bevind zich al een tijdje in de groep, die kan dat wel inschatten.
Uiteindelijk kiest de meerderheid toch dat er niemand naar huis moet.
Er zit er altijd wel iemand die die wel zo handig is om te beseffen dat het beter is dat er wel een kanidaat naar huis gaat, maar er zijn er ook bij die in huilen uitbarsten als er iemand weg moet.
Het is een grote gezellige groep....die gaan elkaar niet naar huis sturen.
Ja! Daarom was ik zo blij dat Frits boos werd, ik wil meer wrijving en gesodemieter!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen grote gezellige groep. Het is geen schoolreisje waar je elke avond marshmellows rondom een kampvuurtje eet en kumbaya zingt.
Ik wil meer groepjes, meer ergernissen, meer leugens en sneren.
Nadat Maarten het telefoonnummer goed had (tegenvallertje voor Marit, dat maarten zo slim was om te beseffen dat Ijsland ook een eiland is), deed ze zelfs zo erg haar best dat sommigen al aan haar begonnen te twijfelen, en juist wel naar binnen wilden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar bovenop de toren deed ze veel te veel haar best om te voorkomen dat ze toren binnenkwamen.
Ik hoop dat ze jokers gaan stelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen grote gezellige groep. Het is geen schoolreisje waar je elke avond marshmellows rondom een kampvuurtje eet en kumbaya zingt.
Ik wil meer groepjes, meer ergernissen, meer leugens en sneren.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zit net de executie weer te kijken en Liesbeth kan niet eens een verbaast gezicht trekken wanneer ze een groen scherm krijgt.
Mja, dat hadden ze anders vast wel op een andere manier opgelost.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef tochweerhenk het volgende:
De mol MOEST er wel voor zorgen dat er niemand naar huis ging. Daarom zat hij in de groep van 5 mensen, de productie heeft de mol daar neergezet.
Reden: Er moeten 10 afleveringen volmaakt worden.
Ja zo kan je alles wel gaan omdraaien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nadat Maarten het telefoonnummer goed had (tegenvallertje voor Marit, dat maarten zo slim was om te beseffen dat Ijsland ook een eiland is), deed ze zelfs zo erg haar best dat sommigen al aan haar begonnen te twijfelen, en juist wel naar binnen wilden...
Zijn er wel meer die vrij neutraal blijven bij het zien van het scherm.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zit net de executie weer te kijken en Liesbeth kan niet eens een verbaast gezicht trekken wanneer ze een groen scherm krijgt.
Misschien wordt het weer eens tijd dat men met elkaars bagage moet spelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Daarom was ik zo blij dat Frits boos werd, ik wil meer wrijving en gesodemieter!
Ik denk niet dat de productie dat laat afhangen van hoe het spel loopt. Die hebben gewoon draaiboeken en andere mogelijkheden als hier uit zou komen dat er iemand naar huis zou zijn gemoeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef tochweerhenk het volgende:
De mol MOEST er wel voor zorgen dat er niemand naar huis ging. Daarom zat hij in de groep van 5 mensen, de productie heeft de mol daar neergezet.
Reden: Er moeten 10 afleveringen volmaakt worden.
Of dat willen ze je laten denkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat de mol de pot zou willen leegmaken.
En dan ook heeft gedaan.
Ja of niet natuurlijk.quote:
Marit heeft die opdracht niet verkloot, Meest essentiële was dat Frits zei dat hij op de goede plek stond. Dat kun je niet Marit alleen aanrekenenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |