In de la van de tafelkledenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet nog een handig plekje voor de slabben bedenken. Hoe doen jullie dat?
Mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Komt verdomd dichtbij, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank! En spannend! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met ideeën verzamelen. Ken je www.pinterest.com al?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef P-PAPPA het volgende:
(beetje laat by the way) jullie huis is echt leuk geworden !! wij mogen wachten tot het einde van dit jaar dus wij beginnen nu alvast te plannen
Pm of dm me even je mailadres!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef innepin het volgende:
Zeg Claudia, ik snap dat pinterest niet zo goed hè, maar het klinkt wel iets als iets waar ik bij wil horenHeb je een invite voor mij?
Die wand vind ik echt zo mooi gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ik het motief mooi vind, weet ik niet, maar de kleur groen van dat behang linksonder spreekt me wel erg aan.
We hebben net de slaapkamer blauw geschilderd, maar voor de woonkamer neig ik ook naar zoiets. Of nog wat lichter, zoals het vlak rechtsonder in deze afbeelding:
[ afbeelding ]
Laat me ook even je mailadres weten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik er ook één, Claudia?
Wat ik me (of nou ja, mijn vriend) afvroeg: hoe doe je dat met de vloer als je ooit gaat verhuizen?
Ah ja, dat was de vraag eigenlijk inderdaad een beetje - of een volgende eigenaar er gewoon laminaat of iets dergelijks overheen zou kunnen leggen. Ik vind het echt erg mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me ook even je mailadres weten!
Wat je doet met de vloer: niks. Hij kan niet meeverhuizen, maar je hoeft hem ook niet te verwijderen of zo. Je kunt er zo iets overheen leggen, wat dan ook. En wat onszelf betreft: over een jaar of 5 zouden we de toplaag kunnen laten opschuren en opnieuw aanbrengen. Dan zou de vloer grotendeels als nieuw moeten zijn.
Ja, die ervaring heb ik ook. Ik verwacht dat het nog een kluif kan worden om een goede kleur te vinden. Ik heb een lijstje van kleuren van bekende merken die ik af kan gaan. De kleur waar ik hoge verwachtingen van heb is "Celadon" van VT Wonen (voor Flexa). Ik heb daar alleen nog geen muurverf van gevonden, maar ik heb er al een mail aan gewaagd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef bl0emetjE het volgende:
Trouwens niet makkelijk om precies de goede tint te vinden vond ik. Ik wil(de) graag dat licht/oud groene met een blauwige ondertoon, maar ik vond vooral groengrijze (te zwak) tinten of groenblauwe (te fel). Ben benieuwd welke tint je uit kiest, ik blijf meelezen, extra inspiratie om hier de studeerkamer toch nog eens aan te pakken!
Mijne welquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dan zeg je dat het blauw is. Zien mannen toch niet.
De celadon van flexa was ook mijn eerste keus toentertijd, maar daarvan dacht ik dat ie te donker werd. Nu denk ik dus dat ie juist erg mooi is inderdaad. http://www.flexa.nl/#/colors1/ L0.07.77 misschien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die ervaring heb ik ook. Ik verwacht dat het nog een kluif kan worden om een goede kleur te vinden. Ik heb een lijstje van kleuren van bekende merken die ik af kan gaan. De kleur waar ik hoge verwachtingen van heb is "Celadon" van VT Wonen (voor Flexa). Ik heb daar alleen nog geen muurverf van gevonden, maar ik heb er al een mail aan gewaagd.
[ afbeelding ]
Zeeschuim heb ik ook op mijn lijstje staan, maar op mijn beeldscherm is het gewoon blauw. Daarom moet ik de kleuren in het echt bekijken. Ik neem m'n laptop wel mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:02 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
De celadon van flexa was ook mijn eerste keus toentertijd, maar daarvan dacht ik dat ie te donker werd. Nu denk ik dus dat ie juist erg mooi is inderdaad. http://www.flexa.nl/#/colors1/ L0.07.77 misschien?
Op de website van histor vond ik net nog 'zeeschuim' die me ook wel erg aanspreekt, iets blauwiger misschien.
[ afbeelding ]
(Op de histor website ook op een groter vlak te zien, maar dan moet je even zoeken, in het blauwgroene kleurpalet)
Nee johquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Inderdaad, Bleie, maar ik heb slechte ervaring met Bouwmarkten en Flexacollecties. Heel vaak hebben ze bepaalde dingen ineens niet. Maar ik ga het gewoon proberen!
Vlindur, als je lief groen stom vindt, waarom is jullie woonkamer nu dan groen?Ik vind het tof dat je zoveel kleur op de muur hebt gedaan!
Ik denk dat mijn beeldscherm rare dingen doet. Ik heb andersom ook vaak dat ik stalen via Flexa bestel en dat ze groen zijn terwijl ik ze bruin verwacht had. Of ik ben kleurenblind, dat kan ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee johDat is "zeester" en "wierook" creme en bruin <3 Vind het nog steeds heel mooi, maar omdat we qua meubels niet veel kanten op kunnen wil ik nu de muur wel eens aanpakken. Alleen de wierook dus, de creme is nog prima!
Kun je je instellingen dan niet eens vergelijken met die van J? Want ik lees wel vaker dat je het verkeerd ziet. Lijkt me knap irritantquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn beeldscherm rare dingen doet. Ik heb andersom ook vaak dat ik stalen via Flexa bestel en dat ze groen zijn terwijl ik ze bruin verwacht had. Of ik ben kleurenblind, dat kan ook.![]()
Ik ben benieuwd of je ook voor een kleurverandering gaat!
Ohh leuk, een familiealbum aan de muur! Met die gave oude foto's van vroeger ertussenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
En dan dit met de korte muur:
[ afbeelding ]
En anders kun je ook losse foto's ophangen met Japanse masking tape, dat heb je in allerlei kleurtjes! En de foto's zelf voegen natuurlijk ook al de nodige kleur toe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
En ons interieur kan nog wel een lokale kleurexplosie gebruiken. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van lijstjes omdat ik liever foto's regelmatig kan wisselen. Maar ach, ik heb toch geen fotoprinter meer, dus ik zal er sowieso wat meer werk van moeten maken.
En dan inderdaad foto's van vroeger ertussen!
quote:MT-Masking Tape
Hip hot and happening! Masking Tape van MT en wat kan je er toch leuke dingen mee doen!! Uit japan overgewaait deze Masking-Tape of Washi-tape. Washi-tape is van papier en dus makkelijk te scheuren. Erg leuk om cadeautjes mee in te pakken of poster of foto;s mee aan de muur te hangen. Ook kan je denken aan accenten op kaarten of eneveloppen. Kortom Masking-tape is trending!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |