SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Jaquote:
Een schaamteloze bump.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
Is die koe een referentie naar mijn vriendinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh heeft een vriendin?
Meerdere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh heeft een vriendin?
Meerdere. No relationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Harem impliceert sex. No sex.quote:
Zit er niet mee. Zijn niet mn types.quote:
Oke niet gerem dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zit er niet mee. Zijn niet mn types.
Juist. Forever alone he!quote:
Together Forever Alonequote:
no homoquote:
Met jou wel seks? Met dj is awkward.quote:
Heb je dat al eens geprobeerd dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met jou wel seks? Met dj is awkward.
Ja maar toen sliep hijquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je dat al eens geprobeerd dan?
Stiekem wel he.quote:
Niet klagen, hoe denk je dat het voor mij is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De Efteling zal nooit meer hetzelfde zijn
Werd je ook wakker met een condoom in je reet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet klagen, hoe denk je dat het voor mij is?
Wel met een fakir in mn poepquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werd je ook wakker met een condoom in je reet?
Nou... Vliegt die poep door je kamerquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kan je dan nog beter hebben
Ach op een kleed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou... Vliegt die poep door je kamer
Met een fluitquote:
Dat soort aandacht wil ik nietquote:
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat soort aandacht wil ik niet
Succesquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:44 schreef DeJori het volgende:
Ik ga een plaatje maken van dit topic, maar het kan even duren.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:44 schreef DeJori het volgende:
Ik ga een plaatje maken van dit topic, maar het kan even duren.
En maar zeggen dat jij niet grappig bentquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
En DJ, als ik dit gesprek zo zie had je beter een TT kunnen maken in de trant van 'waar DeJori bijdehand doet' (bad pun totally intended).
Toen was dat gesprek nog niet aan de gang, en aangezien het allemaal wat langzaam gaat hier de laatste tijd, hoop ik dat als het binnenkort koud wordt, jullie die TT zien en denken: "Brrrrr, ik heb het zo koud, en DJ zit in Valencia waar het 15 graden is."quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
En DJ, als ik dit gesprek zo zie had je beter een TT kunnen maken in de trant van 'waar DeJori bijdehand doet' (bad pun totally intended).
Alsof mr, bb en ik het koud gaan hebben als we bij elkaar zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Toen was dat gesprek nog niet aan de gang, en aangezien het allemaal wat langzaam gaat hier de laatste tijd, hoop ik dat als het binnenkort koud wordt, jullie die TT zien en denken: "Brrrrr, ik heb het zo koud, en DJ zit in Valencia waar het 15 graden is."
Ons jaloers maken, pff.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Toen was dat gesprek nog niet aan de gang, en aangezien het allemaal wat langzaam gaat hier de laatste tijd, hoop ik dat als het binnenkort koud wordt, jullie die TT zien en denken: "Brrrrr, ik heb het zo koud, en DJ zit in Valencia waar het 15 graden is."
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof mr, bb en ik het koud gaan hebben als we bij elkaar zijn
That's how I rollquote:
Als jij rolt ren ik wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij rolt ren ik weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij rolt ren ik weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga ik weg
DoeiIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
Zo, mr lacht, mijn taak zit er op. Goedenacht iedereen en slaap lekker
Hou nog van jequote:
One lovequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef bijdehand het volgende:
Bovenstaande geldt ook voor bb en mr
't Is laat.quote:
Wel voor mensen die er (bijna) elke dag (zeer) vroeg uit moeten.quote:
Ja dan nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel voor mensen die er (bijna) elke dag (zeer) vroeg uit moeten.
Kan ik me voorstellenquote:
Moet even kijken hoe en wat want mijn matties gaan waarschijnlijk niet.quote:
Inzet als studiepunten? Lolwhut?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en moggel![]()
Ik krijg zo te horen of ik genoeg studiepunten heb om op stage te mogen. Aangezien inzet als 1/3de van het totaal telt zou me eigenlijk zorgen moeten maken maar ach.
Wow kei goed bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inzet als studiepunten? Lolwhut?!
Heb trouwens net gehoord dat ik m'n belangrijkste hertentamen heb gehaald. 9 studiepunten, LOL
Wat een onzin is dat zeg! Fucking triest dat dat zo moet. Als ik nooit kom opdagen en een 10 haal, dan krijg ik een 10 en de volle punten. Behalve voor één vak waarbij je je hw moet maken, anders mag je het tentamen niet makenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kei goed bezig![]()
JaAanwezigheid en resultaat is geen probleem. Maar dat is samen 66 procent. En ik moet 80 hebben om op stage te mogen. En ik zal wel nergens inzet krijgen.
Ja zo zou het eigenlijk ook moeten. Dat is veel chiller.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat zeg! Fucking triest dat dat zo moet. Als ik nooit kom opdagen en een 10 haal, dan krijg ik een 10 en de volle punten. Behalve voor één vak waarbij je je hw moet maken, anders mag je het tentamen niet maken![]()
En keigoed bezig jaVoor dat vak
Echt jullie systeem doet me denken aan een kleuterschool, met 'inzet' en zo, wtf.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zo zou het eigenlijk ook moeten. Dat is veel chiller.
Zijn je andere (her)tentamens ook zo goed gelukt?
Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou hopelijk heb je die andere ook gehaald.
En ik heb het gehaald.
Ik lekker niet. Carpe Diem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben lekker net pas wakker.
Docenten hebben mij echt zwaar gematst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan![]()
Is je inzet toch niet zo kut
Zo goedemiddag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben lekker net pas wakker.
In mei pas weer. En ééntje tussendoor, ergens in maart of april ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Docenten hebben mij echt zwaar gematst.![]()
Zitten je tentamens er voorlopig op?
Wow beter, dat duurt dan nog even.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In mei pas weer. En ééntje tussendoor, ergens in maart of april ofzo
Ja, en als ik die goed doe heb ik halverwege juni vakantiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow beter, dat duurt dan nog even.
Lekker vroeg joh, hoop het voor je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en als ik die goed doe heb ik halverwege juni vakantie
Hoop het ook, vrees van nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker vroeg joh, hoop het voor je.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoop het ook, vrees van nietHeb op een gegeven moment 3 tentamens in 3 dagen
Nou, mij maakt het niet uit. In zo'n lange vakantie verveel ik me doodquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wie weet pakt het wel goed uit.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, mij maakt het niet uit. In zo'n lange vakantie verveel ik me dood
Ja, in de vakantie een nieuwe pcquote:
Als een eckte fokker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, in de vakantie een nieuwe pcDan Skyrim spelen, en als die echt zo leuk is niks anders
maar wel een week. Zonder sociale contacten
Nee, een eckte fokker zou alleen fokken, ik (sky)rim alleen maarquote:
Gezellig rimmenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een eckte fokker zou alleen fokken, ik (sky)rim alleen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |