Nou ja sorry hoor, ik wist dat ik het zelf kon/mocht doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef fh101 het volgende:
Waar Dennis geen nieuwe opent na het volposten van de laatste![]()
Ik dacht ook al zo kort zijn die nummers nou ook nietquote:
Om nog maar te zwijgen van zijn smaak. Er zijn een aantal hier die muziek posten waar ik niks mee heb, maar die meuk die hij postquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik dacht ook al zo kort zijn die nummers nou ook niet
even een voorbeeldquote:
Ik post iedere keer als er een nieuw liedje begint, en het typen met een smartphone gaat niet zo snelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Blijf je nou echt bezig om om de 2 minuten een liedje neertezetten?
5 kutnummers in 10 minuten. Gtfo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Ik post iedere keer als er een nieuw liedje begint, en het typen met een smartphone gaat niet zo snel
Doe eens wat meer moeite en post een filmpje/clip. Dan kunnen anderen eventueel ook luisteren naar waar jij naar luistert. Daarbij is dit topic niet bedoeld om zomaar wat tekst neer te gooien, dan zou het behoorlijk saai worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ik post hier ook maar tussen een bepaald de tijd en verder van de dag zie je mij hier niet
Die filmpjes maken mij niet zo veel uit. Maar hou es op met het topic volspammen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Dennis-1977 het volgende:
Als ik niet op mijn manier mag posten dan klopt de titel niet dan had er moeten staan: Welke muziek clip kijk je nu?
Fan van Desperado?quote:
dat is even een boodschap zodat je weet dat je vanavond niet teveel moet drinken als je Jettie Palletie luistert XDquote:
Mijn oude buurmanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef NanaVonB het volgende:
Harde Baas - Coopers' Serie by HARDE BAAS
vanavond ook van de partij bij de birthday bash?quote:
Nee helaas, jij wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
vanavond ook van de partij bij de birthday bash?
yes...heb last minute plekje op de gastenlijst kunnen bemachtigenquote:
Veel plezier alvast dan!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
yes...heb last minute plekje op de gastenlijst kunnen bemachtigen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |