Ik bedoel een muziekspeler.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
VLC, BSplayer, Media Player Classic ?
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nogal onbeschoft tegen Clan
quote:
HET is wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..__!
Onbeschoft zijn tegen Clan is niets minder stront tegen een giertank smeren, en voor de rest:
[..]
hehe, dank je Ravequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik noem iemand een seniele ouwe rukker en jij komt bovendrijven...
Toeval?
Wat zou je toch zonder mij zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat zou je toch zonder mij zijn?Gewoon een aardbei, net zoals jij een visstick blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Het leuke is dat ik nog nooit in real life visstick ben genoemd, terwijl de term pleun inmiddels algemeen geaccepteerd is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een aardbei, net zoals jij een visstick blijft
Nee, wat op zich al een godswonder isquote:
Kan je prima muziek mee spelen hoorquote:
Der term "pleun" is enkel geaccepteerd in dat kleine maritieme wereldjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik nog nooit in real life visstick ben genoemd, terwijl de term pleun inmiddels algemeen geaccepteerd is.
Net als aardbei nooit gehoord wordt, eerder lichtdebiel.
Geen zin om beschaafd te blijven: go fuck yourself.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een of andere seniele ouwe rukker die in z'n koude oorlogmentaliteit is blijven hangen, met wikipediakennis loopt te pochen en nu schijnbaar zo laag is gezonken dat hij contact op neemt met defensie zelf als hij vind dat hij niet correct behandeld wordt, net als dat hij mijn ouders erop aan wilt spreken over mijn opvoeding..__!
Onbeschoft zijn tegen Clan is niets minder stront tegen een giertank smeren, en voor de rest:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen zin om beschaafd te blijven: go fuck yourself.
Popcorn is voor kleine kinderen. Doe het dan goedquote:
Precies!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Popcorn is voor kleine kinderen. Doe het dan goed
[ afbeelding ]
Over drie weken weer naar de DDR. Ga ik die Thüringers weer inslaan, inclusief een paar kilo ossehaasquote:
Hehe, goedkoop en goed vlees:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over drie weken weer naar de DDR. Ga ik die Thüringers weer inslaan, inclusief een paar kilo ossehaas
Idd, afzetters hier in NL. ¤50 voor 1 kilo ossehaas. Van den zotte!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, goedkoop en goed vlees:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |