Oud nieuwsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef Esses het volgende:
Toffe dingen die gebeuren als je weg bent
Ja natuurlijk, er zijn er welgeteld 150, waarvan 2/3e hem uit vrije wil draagt. Het idee was de onvrijwillige uit een sociaal isolement te trekken. Nu komen de vrijwillige en onvrijwillige enkel in een dieper isolement.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
@Esses, ga jij ook jagen op Boerka draagsters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er zijn er welgeteld 150, waarvan 2/3e hem uit vrije wil draagt. Het idee was de onvrijwillige uit een sociaal isolement te trekken. Nu komen de vrijwillige en onvrijwillige enkel in een dieper isolement.
Ik ga ze aanhouden en laten legitimeren! Boerka niet af? Doel niet op andere wijze bereikt? Gaatie toch met geweld uit?!Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mooi, waarvan akte.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen zin om beschaafd te blijven: go fuck yourself.
Echt, alsof ik niets beters te doen he.quote:
Dat bedoel ik dus, en zo zullen de agenten op de straat er ook over denken. gaat echt over niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Echt, alsof ik niets beters te doen he.
Je vergeet integraalhelm/bivakmuts verbodquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, en zo zullen de agenten op de straat er ook over denken. gaat echt over niks.
Dan zou ik in principe ook aangehouden kunnen worden ja als ik m'n bivakmuts op heb tijdens werkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vergeet integraalhelm/bivakmuts verbod
Godsdienstige/politieke overtuiging steun ik niet. Maar het was altijd al dom om zo voor een bank oid te gaan staan. De aanhouding volgde dan vanzelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:06 schreef Rave_NL het volgende:
Moet jij eens met je integraalhelm of bivakmuts een bank of benzinestation binnen lopen.
Terecht dat dat verbod er is. Los van de politieke/godsdienstige motivatie die er achter zit.
Ach gossie! Je wisselt eindelijk je melktandjes!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Pumatje het volgende:
Godver de godver, vorig weekend verneukt door een in elkaar vallende kast en einde maandbudget, en nu zit ik hier tandjes te spugen..
ggrrmbmll * download red dawn
Oewps.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Eraser127 het volgende:
wat een actie vandaag,
waren bezig met systemen testen van een Apache na groot onderhoud, dus ook de radio's. Mooi met de toren lullen op VHF/UHF. Nu zijn er ook 2 standaard frequenties voor vliegmachines (heli/vliegtuig) in nood. normaal testen we die frequenties door het noodbaken aan te zetten en de noodfrequeties uit te luisteren.
Vandaag heb ik ze getest door de radioprocedure toe te passen op die noodfrequentiesBelt later Nieuw-Milligen dat er is uitgezonden op de noodfrequentie
en dat dat niet de bedoeling is. Foutje bedankt.
Nou, het werkt toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Eraser127 het volgende:
wat een actie vandaag,
waren bezig met systemen testen van een Apache na groot onderhoud, dus ook de radio's. Mooi met de toren lullen op VHF/UHF. Nu zijn er ook 2 standaard frequenties voor vliegmachines (heli/vliegtuig) in nood. normaal testen we die frequenties door het noodbaken aan te zetten en de noodfrequeties uit te luisteren.
Vandaag heb ik ze getest door de radioprocedure toe te passen op die noodfrequentiesBelt later Nieuw-Milligen dat er is uitgezonden op de noodfrequentie
Jongeuh, download Waterloo (1970)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Pumatje het volgende:
Godver de godver, vorig weekend verneukt door een in elkaar vallende kast en einde maandbudget, en nu zit ik hier tandjes te spugen..
ggrrmbmll * download red dawn
Is het eigenlijk juridisch geregeld à la gereedschap op straat na 22:00 of meer onder het noemertje verdacht gedrag?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Godsdienstige/politieke overtuiging steun ik niet. Maar het was altijd al dom om zo voor een bank oid te gaan staan. De aanhouding volgde dan vanzelf.
Ik heb ooit begrepen dat het locatie afhankelijk is. Maar daar kan Esses vast meer over vertellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is het eigenlijk juridisch geregeld à la gereedschap op straat na 22:00 of meer onder het noemertje verdacht gedrag?
Correct.quote:
Ik weet niet hoe lang die radioprocedure duurt, maar realiseer je je wel dat je te horen bent geweest in elke cockpit in de wijde omtrek?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Eraser127 het volgende:
wat een actie vandaag,
Ligt aan de algemene plaatselijke verordening. Maar reken er maar op dat jij idd niet met je schroevendraaier in de binnenzak moet gaan lopen of met een betonschaar op de bijrijdersstoel op een industrieterrein. Ja met een reden kan het altijd ofcourse. Maar moet je die wel klaar hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is het eigenlijk juridisch geregeld à la gereedschap op straat na 22:00 of meer onder het noemertje verdacht gedrag?
"spooknota" mooi woord. Betekend in mijn wereld wat anders. Dit is gewoon een offerte.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
En de eerste spooknota al binnen van een oplichter![]()
Een zgn rekening van ¤279,65 van het Nederlandse bedrijven register.
ff gegoogled en ja hoor
Ik vond het al verdacht omdat de KvK er niks over repte.
Zo staat het in elk geval omschreven op fraudemeldpunt.nlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Esses het volgende:
[..]
"spooknota" mooi woord. Betekend in mijn wereld wat anders. Dit is gewoon een offerte.
Klopt. Melden heeft geen nut overigensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo staat het in elk geval omschreven op fraudemeldpunt.nl
Dat zal vast. Maar via te googlen kwam ik op die site dus achter dat het oplichters zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Melden heeft geen nut overigens
Ga er gewoon van uit dat alles wat NIET van de KVK is oplichters zijn. Anders staat er geen offerte oid bij op. Dit zijn overigens geen oplichters. Het is een offertequote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar via te googlen kwam ik op die site dus achter dat het oplichters zijn.
Poging tot het tillen van nietsvermoedende gasten. Gelukkig dat bij mij al de alarmbellen gingen rinkelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga er gewoon van uit dat alles wat NIET van de KVK is oplichters zijn. Anders staat er geen offerte oid bij op. Dit zijn overigens geen oplichters. Het is een offerte
Als jij je papieren leest zie jij heel eenvoudig staan dat het een offerte is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poging tot het tillen van nietsvermoedende gasten. Gelukkig dat bij mij al de alarmbellen gingen rinkelen.
Meerdere keren zelfs in de kleine lettertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij je papieren leest zie jij heel eenvoudig staan dat het een offerte is.
zo klein is het niet:Pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs in de kleine lettertjes.
Ik heb een bril, maar moest toch echt dichterbij kijken om het te lezen ;Pquote:
Ai!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:17 schreef Pumatje het volgende:
Godverrrr de versnellingsbak van mijn Mr2 kaduk..! damnnn u japanese!
Ik ben bekend met de APV, maar was als voorbeeld voor mijn vraag.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ligt aan de algemene plaatselijke verordening. Maar reken er maar op dat jij idd niet met je schroevendraaier in de binnenzak moet gaan lopen of met een betonschaar op de bijrijdersstoel op een industrieterrein. Ja met een reden kan het altijd ofcourse. Maar moet je die wel klaar hebben.
antwoord: Ja is geregeld dus :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de APV, maar was als voorbeeld voor mijn vraag.
Het uit de voeding schieten van een niet-schietwaardige tango..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:54 schreef Sine_Pari het volgende:
Post Traumatic Stress Disorder
I recently came back from a tour of duty in Afghanistan.
Having not seen my wife for several months, I was horny and hot, pulsing with anticipation and looking forward to a night of hot passionate sex with her.
Unfortunately she came out of the shower with a towel wrapped round her head, and I shot her.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra!!!!!
The Full Monty Bean Meal komt in ons assortiment!
http://www.tesco.com/groceries/Product/Details/?id=256039758
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |