Volgens mij zijn we met schoolkamp met 25 kinderen in de bossen van Epe geweest. 's Nachts zelfs nog een vossenjacht gedaan. Maar als t zou lukken is het wel heel cool!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef SP22 het volgende:
We kunnen denk ik alleen niet met 10 man sterk de bos in..
Ik twijfel of ik die haal, of de Canon EF 50mm f/1.4 USM. de 1.8 schijnt niet zo heel stevig te zijn, echt een dunne plastic huls.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
50mm f1.8 toch gekochtMet korting ¤83 en na cashback dus nog maar ¤68. Dan is het toch een leuk dingetje
Hij heet niet voor niets de Plastic Fantastic. Tis een geweldig lensje voor die prijs.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die haal, of de Canon EF 50mm f/1.4 USM. de 1.8 schijnt niet zo heel stevig te zijn, echt een dunne plastic huls.
klopt, maar voor mijn gebruik te fragiel gok ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets de Plastic Fantastic. Tis een geweldig lensje voor die prijs.
ik zou hem gebruiken om Paintball mee te fotograferen, en heb ding uit elkaar gezien en een direct hit zou ie niet overleven ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef SP22 het volgende:
Hij is lichtgewicht ja, maar hij voelt niet extreem fragiel aan. tis echt een klein maar fijn dingetje.
Tenzij je ermee gaat tennissen, komt het wel goed denk ik.
Bij Canon weet ik dat niet, bij Pentax is het geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar met een gewone adapter kan je niet lekker focussen lees ik?
Ja, maar er zijn (goedkope) adapters die ervoor zorgen dat je niet meer tot oneindig kunt scherpstellen. Misschien bedoelt Peter_Aragorn dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij Canon weet ik dat niet, bij Pentax is het geen enkel probleem.
Canon 600D kan ditquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kan ik zien of mijn camera (600D) een flitser draadloos kan aansturen?
Ja dat weet ik, maar is een flitser dan geschikt als ie slave heeft en ie voor canon is? of moet ik op nog iets letten? (sorry als ik obvious vragen stel, maar heb boekje nu niet hier)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Canon 600D kan dit
http://www.canon.nl/For_H(...)D/index.aspx?specs=1
Onderdeel "Flits"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |