Altijd leuke techniek. Heb er ook veel van metro's. Altijd uitdaging met lange sluitertijden en goed verlichte hallenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Delay tijd op schiphol.
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar ik moet zeggen m'n nieuwe camera doet het heel aardig. Als ik er nog eentje voor dezelfde prijs kan vinden zou ik het zo doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd leuke techniek. Heb er ook veel van metro's. Altijd uitdaging met lange sluitertijden en goed verlichte hallen
Hehe, eerst maar eens een extra batterij voor m'n 1Ds en wat nieuwe geheugenkaartjes. Die RAW bestanden zijn even wat anders dan uit m'n 1Dquote:
Hele vette plaat! Wat zijn sluitertijd/iso/diafragma?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Delay tijd op schiphol.
[ afbeelding ]
Eens even kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hele vette plaat! Wat zijn sluitertijd/iso/diafragma?
Ik wil dit ook een keer proberen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens even kijken.
24mm, F10, ISO100, 3,2 sec.
Ja m'n vriendin stond (relatief) stil, er kwam een groep mensen voorbij lopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik wil dit ook een keer proberen..
Ik neem aan dat je 1 persoon nodig hebt die niet beweegt. En de rest van de mensen lopen hopelijk door?
En natuurlijk een statief nodig..
Ik zou het zeker doen. De foto's gaan je zeker lukken, je hebt de techniek wel onder de knie. Je krijgt erg weinig kansen om eigenlijk zonder druk zoiets te doen. Bevalt het je, dan heb je goeie oefening gehad. Vind je het niets, dan is dat ook duidelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmmmmm...... Vriend van me gaat binnenkort trouwen en vroeg of ik foto's wil maken. Ik zei meteen dat ik dat niet wilde, maar volgens hem en zijn vriendin hechten ze niet zoveel waarde aan foto's, dus een paar semigoede foto's zijn goed genoeg.
Maarja, eigenlijk kijk ik er toch een beetje tegenop. Het is iig in 2013
Mja, het lastige is, is dat het niet zomaar even rondhangen is. Het bruidspaar wil dat wellicht niet, en ik zou iemand echt goed moeten kennen wil ik zoiets doen. Mijn deel2 heeft het een keer gedaan, en die was best tijd kwijt aan het ook aansturen van degene die meeliep. Ik weet niet of ik dat zou kunnen (qua geduldquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat zou ik persoonlijk wel eens willen doen trouwens.
Tsjah, hoe moet ik dat regelen? Ik heb geen enkele connectie met een bruiloftfotograaf (voor zover ik weetquote:Op zondag 5 februari 2012 11:04 schreef SP22 het volgende:
Vantevoren een keertje een andere bruiloft als 2e fotograaf meelopen en dan beslissen?
Ik zal dan iig even een andere camera+lens lenen/huren (collega heeft een 1dm3 met 17-40+580EXII)quote:Op zondag 5 februari 2012 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen. De foto's gaan je zeker lukken, je hebt de techniek wel onder de knie. Je krijgt erg weinig kansen om eigenlijk zonder druk zoiets te doen. Bevalt het je, dan heb je goeie oefening gehad. Vind je het niets, dan is dat ook duidelijk.
Trust me, go for it. Ik wil je best wat pointers geven van tevoren, zodat je een beetje weet wat je te wachten staat.
Gewoon doen!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmmmmm...... Vriend van me gaat binnenkort trouwen en vroeg of ik foto's wil maken. Ik zei meteen dat ik dat niet wilde, maar volgens hem en zijn vriendin hechten ze niet zoveel waarde aan foto's, dus een paar semigoede foto's zijn goed genoeg.
Maarja, eigenlijk kijk ik er toch een beetje tegenop. Het is iig in 2013
Yeah, ik ga er heen om de herdenking van de Tsunami bij te wonen met vrienden daar. Dus echt veel reizen ga ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef freud het volgende:
@kano: ik weet niet wat je hebt, maar ik zou niet te exotisch gaan. Je moet wel een beetje automagisch alles kunnen vinden. Je wilt niet op het moment supreme moeten zoeken naar de instelling om de flits te triggeren oid. Ik gebruik altijd een 5Dmk2 en 7D. Ik zou gaat voor de 5Dmk2 en 24-70L. De 17-40 is leuk, maar niet alles, en vertekend teveel imo.
@doodkapje: tof man! Staat ook bij mij op het lijstje om ooit heen te gaan...
Sowieso ga ik dan van te voren goed oefenen zodat ik het technisch gezien helemaal door heb. Nadeel is wel dat ik niemand met een 5Dmk2 ken hier in de buurt.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef freud het volgende:
@kano: ik weet niet wat je hebt, maar ik zou niet te exotisch gaan. Je moet wel een beetje automagisch alles kunnen vinden. Je wilt niet op het moment supreme moeten zoeken naar de instelling om de flits te triggeren oid. Ik gebruik altijd een 5Dmk2 en 7D. Ik zou gaat voor de 5Dmk2 en 24-70L. De 17-40 is leuk, maar niet alles, en vertekend teveel imo.
@doodkapje: tof man! Staat ook bij mij op het lijstje om ooit heen te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |