Windows heeft ook een downloadbaar pakket waarmee verkenner ook met RAW overweg kan en wel thumbnails maakt: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8802quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, ik heb 700 fotos. Maar zijn in raw geschoten dus ik heb geen Thumbnails in windows. En om nou 700 fotos in photoshop te laden om er een paar uittezoeken is ook erg veel werk. Met welk progamma kan dit makkelijk?? Normaal zou ik het met lightroom doen alleen mijn laptop doet raar waardoor lightroom het niet meer doet. Hebben jullie hier een ander progamma voor?
Dankjequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Windows heeft ook een downloadbaar pakket waarmee verkenner ook met RAW overweg kan en wel thumbnails maakt: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8802
Er staat alleen Nikon en Canon, maar volgens mij doen met uitzondering van de nieuwste modellen de RAW bestanden van andere fabrikanten het ook gewoon.
Gevonden. Superquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef problematiQue het volgende:
Oh, dan moet je even verder googlen, ik heb 'm voor Vista en hij zal er voor 7 vast ook wel zijn.
Uberhaupt mensen die naar de MM gaan?!?!?!@? ik vind het de meest belachelijke winkel ooit!quote:
Ja ik loop er ook wel is binnen om even iets te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef problematiQue het volgende:
Ik loop er altijd even binnen als ik er langs loop om aan de nieuwste cameras te voelen
Dat van die btw is niet waar. Ze hebben de prijs 6% omhoog gegooid. En je krijgt 19% korting. Dus eigenlijk 13% dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik loop er ook wel is binnen om even iets te kijken.
Maar het feit dat ze tweedehands dingen als nieuw verkopen.
Personeel hebben zonder enige "know how" en ronduit brutaal.
En bijna altijd vele malen duurder dan anderen. (alleen soms goede aanbiedingen)
En ie btw hebben ze eerder deze week gewoon bij de prijs opgeteld hoor
Ja maar aangezien het niet 19% is klopt er nog steeds geen zak van.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat van die btw is niet waar. Ze hebben de prijs 6% omhoog gegooid. En je krijgt 19% korting. Dus eigenlijk 13% dus.
Naja weet niet precies hoeveel % je korting krijgt. Maar wel dat ze de prijzen eerst 6% omhoog doen. En dan die actie beginnen. Maar je hebt als nog wel korting.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar aangezien het niet 19% is klopt er nog steeds geen zak van.
Media markt is voor tokkies die elke verdiende cent meteen weer uitgeven.
1e Stap is verwijzen naar Tech-Repair.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, toch maar eens proberen coulance aan te vragen
Jajaquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:05 schreef Doodkapje het volgende:
Heeft Peter_Aragorn die 5dmkii nou gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |