Doe Leerdam maar gewoon Rb en Mokotjo op het middenveld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef H.M.Murdock het volgende:
Hoop dat het zoiets word zondag.
Schaken - Guidetti - G. Fernandez
Bakkal - Clasie - Leerdam
Nelom - Vlaar - De Vrij - Swerts
Mulder
[..]
Zolang je maar niet weer 50 minuten hoeft te wachten voordat je eindelijk naar binnen kan zoals tegen Twente.
Ik ben het met je eens, maar ik vrees dat Koeman toch voor de 'ervaring' van Swerts kiest...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe Leerdam maar gewoon Rb en Mokotjo op het middenveld.
Swerts.
Huh? Tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vrees dat Koeman toch voor de 'ervaring' van Swerts kiest...
Waarom ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vrees dat Koeman toch voor de 'ervaring' van Swerts kiest...
07.00 uur uit Brussel vertrekkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Reken er maar wel op. Denk dat ik ook al rond half/kwart voor 12 richting stadion loop.
Mokotjo en Leerdam speelden ook niet best tegen VVV. Swerts heeft nog wat agressie in zijn spel, misschien wel wat teveel inderdaad. En Fernandez zie ik op dit moment liever dan Cabral, maar dat zou ieder ander kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe Leerdam maar gewoon Rb en Mokotjo op het middenveld.
En een basisplaats voor Fernandez zie ik ook niet gebeuren, tenzij Guidetti niet fit genoeg is.
Swerts.
Omdat ze blijkbaar zo tevreden zijn, dat hij verlenging krijgt aangeboden? Dat zal dan toch ook wel op voorspraak van de trainer zijn?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van, Mokotjo staat gewoon weer op het middenveld en Leerdam rb.
Swerts zijn invalbeurt was ook om te huilen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mokotjo en Leerdam speelden ook niet best tegen VVV. Swerts heeft nog wat agressie is zijn spel, misschien wel wat teveel inderdaad. En Fernandez zie ik op dit moment liever dan Cabral, maar dat zou ieder ander kunnen zijn.
Ben er meestal ook wel anderhalf uur van te voren. Maar tegen Twente was dat eigenlijk te laat voor het mooie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
Reken er maar wel op. Denk dat ik ook al rond half/kwart voor 12 richting stadion loop.
Wat doe je dan in die anderhalf uur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben er meestal ook wel anderhalf uur van te voren. Maar tegen Twente was dat eigenlijk alsnog te laat voor het mooie.
Ik heb de wedstrijd niet teruggekeken, daar had ik echt geen goesting in na het 'live' op de radio te hebben gehoord. Ik dacht dat Swerts het nog redelijk had gedaan, gezien de volledige offday die sommigen ten toon spreidden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Swerts zijn invalbeurt was ook om te huilen.
Die krijgt echt geen basisplek.
Zuipen op Varkenoord natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die anderhalf uur?
Meestal wat te eten halen, dat gratis krantje doorlezen en wat slap ouwehoeren. Maar dan moet ik wel mijn auto in één keer kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die anderhalf uur?
En elke pass vooruit was weer dramatisch, tevens greep hij binnen 10 min alweer dom die spits van VVV vast waar de scheids gewoon een pingel voor had kunnen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Swerts nog wel redelijk invallen opzich. Achterin ging het wel veel beter nadat Leerdam en Swerts de backposities bezetten.
Dat kwam meer door het falen van Van Huijgevoort.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Swerts nog wel redelijk invallen opzich. Achterin ging het wel veel beter nadat Leerdam en Swerts de backposities bezetten.
Elke pass valt ook wel weer mee. Zag meer slechte ballen van Mokotjo en Leerdam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En elke pass vooruit was weer dramatisch, tevens greep hij binnen 10 min alweer dom die spits van VVV vast waar de scheids gewoon een pingel voor had kunnen geven.
Een en al onrust.
Het was ook niet zo slecht, zeker voor zijn doen niet. Behalve dan dat hij binnen 5 minuten al bijna een penalty had veroorzaakt. En dat is toch altijd een groot risico met Swerts. In erg veel wedstrijden maakt hij blunders die de wedstrijd kosten of kunnen kosten. Dan gaat het niet onaardig maar pakt hij ineens rood, of veroorzaakt een strafschop, of speelt een bal in de voeten van de spits. Ik zie hem liever niet op het veld, en eigenlijk ook niet eens op de reservebank.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet teruggekeken, daar had ik echt geen goesting in na het 'live' op de radio te hebben gehoord. Ik dacht dat Swerts het nog redelijk had gedaan, gezien de volledige offday die sommigen ten toon spreidden.
Aha. Zit je zeker op een vak dat snel vol zit? Vroeger als een kleine Caland zat ik op P. Dat was ook zo'n drama, uur voor de wedstrijd alle goede plekken al bezet of gereserveerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Meestal wat te eten halen, dat gratis krantje doorlezen en wat slap ouwehoeren. Maar dan moet ik wel mijn auto in één keer kwijt kunnen.
Op die leeftijd moet je juist rust/leiding kunnen geven aan een defensie en niet zelf de grootste bron van onrust zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:21 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Elke pass valt ook wel weer mee. Zag meer slechte ballen van Mokotjo en Leerdam.
Niet dat Vlaar en Indi de laatste tijd veel rust uitstralen of er goed uitzien bij de tegengoals. Swerts heeft tenminste wel de pit. Hij is inderdaad onrustig of soms zelfs lomp, maar denk dat dat onder Koeman en Co nu wel goed komt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op die leeftijd moet je juist rust/leiding kunnen geven aan een defensie en niet zelf de grootste bron van onrust zijn.
Prima gozer verder maar je hebt er niets aan.
Leuk die pit maar het levert gewoon veel te veel gevaar op, gewoon Leerdam rb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Niet dat Vlaar en Indi de laatste tijd veel rust uitstralen of er goed uitzien bij de tegengoals. Swerts heeft tenminste wel de pit. Hij is inderdaad onrustig of soms zelfs lomp, maar denk dat dat onder Koeman en Co nu wel goed komt.
Te korte/zwakke passes of uitverdedigen door het midden ook. Dat gebeurde tegen VVV teveel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk die pit maar het levert gewoon veel te veel gevaar op, gewoon Leerdam rb.
Als je spelers op afgelopen zondag wilt afrekenen kun je er beter 11 nieuwe inzetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Te korte/zwakke passes of uitverdedigen door het midden ook. Dat gebeurde tegen VVV teveel.
Zit in een genummerd vak: O, is de eerste keer dat ik daar zit trouwens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha. Zit je zeker op een vak dat snel vol zit? Vroeger als een kleine Caland zat ik op P. Dat was ook zo'n drama, uur voor de wedstrijd alle goede plekken al bezet of gereserveerd
M'n pa zit op U en die heeft hetzelfde probleem, staat eigenlijk driekwart van het seizoen bij mij op X.
Volgens mij waren Van Geel en Koeman tevreden over hem dit in tegenstelling tot Mokotjo. Maar goed we hebben duidelijk een andere mening, dat kan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar goed waar gaat het eigenlijk over er is geen enkele aanleiding om te denken dat Swerts een basisplaats gaat krijgen.
Jan Dirk tijdens de klassiekerquote:
Die kop van Stouten bij de 0-1quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die kop van Stouten bij de 0-1
quote:
Heb je de 2e helft tegen een zwart beeld aan zitten kijken? Ik vond Swerts nog slechter dan Huigenvoort.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Merkie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
Godver, ik wou echt exact hetzelfde posten.
Prima tochquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Muto het volgende:
Trouwens, volgens mij is het voor de groep alleen maar lekker dat alle aandacht op Guidetti staat gericht. Ik heb eigenlijk amper iets gehoord over de overige spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |