Lik op de poes wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik mis helpmefok toch wel een beetje met zijn ADHD posts zo voor deze wedstrijd.
Kunnen we Yvonne niet chanteren met foto's overhalen om die ban ongedaan te maken?
Dattie nog eens zo'n gedicht schrijftquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik mis helpmefok toch wel een beetje met zijn ADHD posts zo voor deze wedstrijd.
Kunnen we Yvonne niet chanteren met foto's overhalen om die ban ongedaan te maken?
Hmm, was het wel eens met Everse in FC Rijnmond, als hij maar een half uur kan spelen kan je hem beter in de basis zetten.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 19:25:30RTV Rijnmond meldt dat John Guidetti zo goed als zeker niet op tijd fit is en dat Guyon Fernandez hem bij #Feyenoord in de basis vervangt. reageer retweet
Must...delete...mental...image....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lik op de poes wil nog wel eens helpen.
Jep, anders kan het je zomaar nog een wissel kosten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
Hmm, was het wel eens met Everse in FC Rijnmond, als hij maar een half uur kan spelen kan je hem beter in de basis zetten.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 19:25:30RTV Rijnmond meldt dat John Guidetti zo goed als zeker niet op tijd fit is en dat Guyon Fernandez hem bij #Feyenoord in de basis vervangt. reageer retweet
Waar Cissé staat moet Cabral staan en waar Fernandez staat moet Guidetti staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef TC03 het volgende:
Cissé - Fernandez - Schaken
Mokotjo - Clasie - Bakkal
Nelom - Vlaar - De Vrij - Leerdam
Mulder
Right?
Zelf zie ik:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef TC03 het volgende:
Schaken - Fernandez - Cabral
Mulder
Denk ik
Same here. Cabral heeft z'n krediet grotendeels verspeelt, 't is alleen even afwachten wat Guidetti doet. Spelen zal'ie sowieso wel, maar oftie ook meteen in de basis staat...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Zelf zie ik:
Cisse - Guidetti - Schaken
Mulder
het liefst
2-1 volgens mijn app?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |