2-1 volgens mijn app?quote:
Grappig die wedstrijd ben ik ook geweest, was toch ook de eerste of 1 van de eerste wedstrijden van Ronald Koeman?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef DonRaja het volgende:
Laatste keer dat ik met mijn pa naar het stadion ging was Fey - Chelsea (friendly met Gullit).
Mijn dag kan sowieso niet stuk: of we winnen en het is feest, of we winnen niet en dan kan ik heerlijk klagen en mekkeren over alles wat tegen zat in de autorit terug met mijn pa
Yep klopt. We wonnen uiteindelijk met 1-0. Volgens mij speelden Koeman en Gullit op dezelfde positie toen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig die wedstrijd ben ik ook geweest, was toch ook de eerste of 1 van de eerste wedstrijden van Ronald Koeman?
Het is ook goed voor het Nederlandse voetbal omdat de echte talenten toch makkelijker voor Nederland zullen kiezen zolang Marokko niets presteert op toernooienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ben zelf Marokkaan maar ben eigenlijk wel blij dat Marokko heeft verloren. Altijd hoor ik vrienden lullen over hoe goed Marokko wel niet is, en dat ze de beste spelers hebben en dan gewoon onderuit tegen Gabon haha. Wordt lachen morgen. Wanneer is ahmadi terug?
tja, zoveel zijn er eigenlijk niet. De meeste Marokkaanse talenten komen net tekort. Tot nu toe; boulahrouz die wel regelmatig speelt, afellay ook. Maher zie ik wel een hele grote worden, evt. de vervanger van Sneijder straks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook goed voor het Nederlandse voetbal omdat de echte talenten toch makkelijker voor Nederland zullen kiezen zolang Marokko niets presteert op toernooien
Tegenstander ligt er ook uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef TC03 het volgende:
Marokko moet nog een wedstrijd, lijkt me niet dat je je selectie naar huis kan sturen. Is ook een beetje competitievervalsing aangezien de tegenstander van Marokko dan verzekerd is van drie puntjes.
Oh, dan moet Karim gewoon een amandelonsteking faken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenstander ligt er ook uitGroep is beslist.
Kan ja. Maar zal wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
Karim kan toch gewoon nu terug gaan en zondag spelen?
Ze hebben toch nog een wedstrijd ook al doet die er niet toequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ja. Maar zal wel niet gebeuren.
De hele selectie niet. Maar een bankzitter die door z'n club enorm wordt gemist. Als gebaar...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef TC03 het volgende:
Marokko moet nog een wedstrijd, lijkt me niet dat je je selectie naar huis kan sturen.
Dat. En El Ahmadi heeft de hele voorbereiding gemist. Niet dat dat wat uitmaakt imo. Maar denk niet dat Koeman het moreel verantwoord acht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een wedstrijd ook al doet die er niet toe
twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 22:15:01Vrees dat meer Marokaanse spelers nu weg willen uit Afrika, Gerets dan geen elftal over heeft voor dinsdag en Karim moet blijven daar. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |