Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
it didn't happen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pics or it didn't happen
Goede pull. Hoeveel is hij nu waard?
4231quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Reemi het volgende:
Keisuke Honda zou een prima speler zijn voor m'n Serie A team, hopen dat het doorgaat
Ik snap hem niet?quote:
Lol, die gast zuigt keihard. Welke console? Oh 360.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Is er iemand die deze stream volgt? http://www.twitch.tv/shhhitzraidz
Blijkbaar is hij heel slecht ofzo, maar ik heb nu geen beeld.
Ik heb nu de goedkoopste IF Totti op de markt maar ik moet hem snel verkopen voordat hij minder waard wordt.
Ga ik ook eens voor de lulz doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
speel nu tegen zo'n gast die zijn controller na 5 minuten al weg legde
Hij zuigt keihard en verwijdert al het negatieve commentaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoorde dat die Raidz slecht is en dat hij snel mensen bant.
Hij zit ook de hele tijd naar die comments te kijken inplaats van te concentreren op zijn eigen wedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij zuigt keihard en verwijdert al het negatieve commentaar.Wat een loser.
Hij bande mensen omdat ze zeiden dat happy hour morgen was ofzo. Wat ga je naar hem sturen dan?quote:
En hij draait allerlei kutmuziekquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij zit ook de hele tijd naar die comments te kijken inplaats van te concentreren op zijn eigen wedstrijd.
Bron?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Bayern zou vandaag een supertransfer voor in de aanval bekend gaan maken.
Toffe hybrid, alles 9 chem?quote:
Voetbalzone betrouwbaar vindenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende voetbalsite en Bayern zelf
Ik heb het helemaal niet over voetbalzone gehad, daar kom ik niet eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voetbalzone betrouwbaar vinden
Bayern heeft het over spektakel, nou, ik ben benieuwd.
Dat zou wel vies zijnquote:
Als alles in formatie is wel ja. Wat betreft die Aza, we shall seequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toffe hybrid, alles 9 chem?
Edit: Azaouagh vind ik trouwens niet echt iets voor een rennende CAM. Hij moet vooral dribbelen en draaien, dan is hij op z'n sterkst.
Castaignos is een baas hoor. In Fifa dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is niet spectaculair.
El Shaarawy?
Ja maar het trollen maakte het leukquote:
Beierse kuttrollenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef Reemi het volgende:
Oh. Het was een facebook grap van Bayern of zo. Leuk.
Mij kan t echt niet interesseren tegen wie/wat ik speel. Pacehoeren heb je overal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook slechte bronzes (en Wellington Silva) op de bank want dan ga ik van een 3.5* naar 3* team
Ik ook XDquote:
quote:
Kijk uit, hij speelt al heel lang en kan jullie laten suspendenquote:
quote:true that but still for most it is offensive calling someone nazi because of his ethical background u know
Real Madrid met 9 in forms en iedere speler een trainingskaartje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld. Wat is zijn team dan?
Hebben ze daar een Maasgebouw?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een kut grap van Bayern trouwens
His girlfriend. Or "mommy" as he calls her.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat hij nou echt zijn chic wakker maken om ontbijt voor hem te maken?
Back in the line. Ik was eerderquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Wanneer kijkt die homo eens bij zijn berichten godver
Kom eraanquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Back in the line. Ik was eerderKom eerst potje tegen mij dan
Opzich mooi team maar wel een aantal dode links ofniet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef detennismaster het volgende:
SilvoFull Colombia gaat niet werken er mist gewoon kwaliteit daarvoor. Maar ik ga er nu een Colombia/Chile van maken:
IF Rodriguez IF Falcao Sanchez
Vidal IF Guarin IF Fernandez
Armero Cordoba Perea Silvio
IF Ospina
Dan is het dus 3 Chilenen 7 Colombianen en 1 Portugees! Wat denken jullie?
Alles op 9 en maakt dat dus niet uit!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Opzich mooi team maar wel een aantal dode links ofniet?
Doe dan tradeoffer met een ander account.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Totti per ongeluk voor 3 uren erop gezet dus nu wordt hij weer goedkoper
Mehquote:
Kan niet want ik ben niet thuis en ik heb maar 1 account. Dan moet ik maar hopen dat iemand hem gewoon koopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe dan tradeoffer met een ander account.
Was niet sweaty. Maar sweaty goals mag je van mij gewoon maken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mehzometeen nog eens als mijn handen warm zijn
Was mijn goal sweaty? Ik vond wel ietwat.
Dit dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
Sweaty goals vind ik pas sweaty als je de goal ook met de 1e speler zelf had kunnen maken zonder te veel moeite. Dus een beetje voorzet vind ik neit echt sweaty
Heb een Fulham kit geofferd. Moet je daarna even iets anders op de TP gooien, trade ik 'm terug. SC Veenwouden neem ik aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand van jullie anders even een trade offer doen (als ik mijn Totti terugkrijg) Hij staat erop voor 52.5k BIN, nog 2 uur en 27 minuten.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik zet die kit er wel weer op. 10k SP.
Nah, zo ben ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was niet sweaty. Maar sweaty goals mag je van mij gewoon maken.
PICSquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand dat wijf dat naast me zit eens vertellen dat ze niet zo gigantisch hard op dr toetsen hoeft te rammen. Ookal komt dr laptop uit de oertijd
baas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand dat wijf dat naast me zit eens vertellen dat ze niet zo gigantisch hard op dr toetsen hoeft te rammen. Ookal komt dr laptop uit de oertijd
Nee ga geen moeite doen om een foto te maken van dit vark.quote:
Lucio CBquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Pronk het volgende:
Mijn gouden brazilianen team is speelklaar, alle posities zijn dubbel bezet:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#b04hmgrlbcFUa
Ik zou nog zo'n 20k kunnen besteden aan dit team, welke spelers zouden jullie vervangen en door wie?
Ik zou Neymar kopen voor spitspositie. Gooi ook ff Marcelo erin en luisao eruitquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Pronk het volgende:
Mijn gouden brazilianen team is speelklaar, alle posities zijn dubbel bezet:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#b04hmgrlbcFUa
Ik zou nog zo'n 20k kunnen besteden aan dit team, welke spelers zouden jullie vervangen en door wie?
Marchisio <-> Cambiasso = 7chem voor Pepe?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ksioaG1DbcFUt
Dit, plus IF Chiellini en nog budget over om eventueel SIF Neymar te halen voor als Ibrahimovic niet bevalt (Dan Pato op de CF Positie)
Klopt, dank jequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Marchisio <-> Cambiasso = 7chem voor Pepe?
Gewoon Di Natale daar neerzetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Marchisio <-> Cambiasso = 7chem voor Pepe?
PICSquote:
Lescottquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef paul1501 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ideeën om te verbeteren? Nieuwe CB zoals David Luiz of Touré. Van der Vaart is wel traag, maar verder een fijne speler
RVP is echt een beest trouwens
Yaya Touré is best duur toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
LescottSowieso David Luiz daar.
Leuk team verder, misschien nog Yaya Touré voor Wilshere?
Klopt, rond de 25-30k. Een erg goed, goedkoper alternatief is Essienquote:
Thx voor de tips, ik ga eens even kijken of ik Lucio en Neymar op de kop kan tikken. Ik ben een beetje aan het testen hoe goed of slecht de spelers echt spelen, dus vandaar dat niet de beste spelers in de basis staan nu.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lucio CB
Marcelo LB
Nilmar CF (bewegelijker van Welliton = fijner, vind ik)
Oh je hebt die laatste 2 al.. Dan Lucio halen. En Neymar in de spits is ook niet verkeerd in 4231 (heb ik ook)
Waarom heb je btw alle minder goede opgesteld staan?
Neymar
Wallyson - Nilmar/Robinho - Carlos Eduardo
Luiz Gustavo - Hernanes
Marcelo - Luiz - Lucio - Maicon
Alves
=win
Kan Yaya Touré op zich wel kopen, net IF Sessegnon verkochtquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, rond de 25-30k. Een erg goed, goedkoper alternatief is Essien
waarom heb je überhaupt Luisao erin staan? vol langzaam en kan niet koppen. Dede FTWquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Pronk het volgende:
[..]
Thx voor de tips, ik ga eens even kijken of ik Lucio en Neymar op de kop kan tikken. Ik ben een beetje aan het testen hoe goed of slecht de spelers echt spelen, dus vandaar dat niet de beste spelers in de basis staan nu.
Tof team.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef paul1501 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ideeën om te verbeteren? Nieuwe CB zoals David Luiz of Touré. Van der Vaart is wel traag, maar verder een fijne speler
RVP is echt een beest trouwens
Ik ga Lucio wel ff kopen en dan gooi ik Luisao helemaal uit mn selectie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom heb je überhaupt Luisao erin staan? vol langzaam en kan niet koppen. Dede FTW
Bedanktquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Tof team.
Ik zou zeker David Luiz halen, hij is een beast. Ik zou zowel Luiz als Touré halen. Kompany en Lescott zijn wat matig.
Je hebt Dede al, dat is ook een beest.. het geld voor Lucio is je halve budget.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik ga Lucio wel ff kopen en dan gooi ik Luisao helemaal uit mn selectie.
Touré (CB) voor 2,100, in de juiste formatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Tof team.
Ik zou zeker David Luiz halen, hij is een beast. Ik zou zowel Luiz als Touré halen. Kompany en Lescott zijn wat matig.
Ook goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt Dede al, dat is ook een beest.. het geld voor Lucio is je halve budget.
Ik zou even doorsparen tot je Maicon kunt betalen, dat is een veel grotere vooruitgang.
Verhuurd aan Wolves, dus de Wolves versie is nieuw en duur en de Arsenal versie word rare en dus duur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is Frimpong zo rare? Hij is non rare en er staan er maar 5 ofzo op de markt?
o oke, hij staat erop voor 55k 41212 dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verhuurd aan Wolves, dus de Wolves versie is nieuw en duur en de Arsenal versie word rare en dus duur.
Denk het wel, want hij is voor Feyenoordquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef MeneerBob het volgende:
Heeft die gast trouwens een mentale achterstand ofwa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga denk ik een 4-3-1-2 ploegje bouwen met SIF Remy-Gameiro (voorlopig de NIF) en Menez er achter.
Ik heb heb nog niet met dit systeem gespeeld, kan iemand met ervaring er iets over zeggen, met name het middenveld?
Is het vergelijkbaar met 4-1-2-1-2 waarbij de buitenste CM's als een soort LM/RM fungeren (dus pace/dribbel moeten hebben) en de middelste als een CDM (dus vooral verdedigend sterk moet zijn)?
Ze doen alle 3 beetje t zelfde. Hangt er vanaf waar de bal is welke CM er dan meerend. Ik had ook een 4312 Ligue1 team met Menez Sissokho en nog iemand. En was nooit iemand die echt altijd mee naar voren was, of juist nooit meeging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga denk ik een 4-3-1-2 ploegje bouwen met SIF Remy-Gameiro (voorlopig de NIF) en Menez er achter.
Ik heb heb nog niet met dit systeem gespeeld, kan iemand met ervaring er iets over zeggen, met name het middenveld?
Is het vergelijkbaar met 4-1-2-1-2 waarbij de buitenste CM's als een soort LM/RM fungeren (dus pace/dribbel moeten hebben) en de middelste als een CDM (dus vooral verdedigend sterk moet zijn)?
Yep, en aan het falenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:55 schreef DannyDeko het volgende:
Is die mafkees nog steeds ant streamen?
ja, wat een mongool joh. Fucking scary face ofzo zegt iequote:Op donderdag 26 januari 2012 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die gast loopt te fucken met koolwijk
Volgens mij heeft hij z'n eigen hoofd nog nooit gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, wat een mongool joh. Fucking scary face ofzo zegt ie
Dat is toch ook zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, wat een mongool joh. Fucking scary face ofzo zegt ie
Moet meer aan een scream masker denkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet dat je naar zo iemand gaat zitten kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet meer aan een scream masker denken
Maar saaie stream, hij zit alleen maar met die kaartjes te klooien
Geen idee, heb eventjes 10 minuutjes gekeken, maar vond er geen kut aan. Heb m uitgegooid inmiddels.. Hij zet zichzelf lelijk voor schut met al die trainingskaartjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
Zei die kerel ook iets bij mijn bericht?
Nee, dat soort mensen heb ik voor mij te werken die dat doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:42 schreef psychedelicate het volgende:
Zat er nou echt iemand hier de hele tijd naar een stream te staren in de hoop zijn eigen bericht te zien?
Ik had het op[ de achtergrond staanquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:42 schreef psychedelicate het volgende:
Zat er nou echt iemand hier de hele tijd naar een stream te staren in de hoop zijn eigen bericht te zien?
XDquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
LOHL, hij doet even een BIN van 7K op een 43 overall XD
Hij is van alle strikers in het spel wel een van de meest geschikte CDM spelers ja, maar dat maakt hem niet beter geschikt op die plek dan op zijn natuurlijke positie natuurlijk..53 marking, 31 long pass, 53 long shot, 48 slide tackle en 54 standing tackle..nu ik dit zo bekijk slaat zijn defensive stat op zijn kaartje helemaal nergens op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
Hoezo is Heskey geen middenvelder? Daar komt hij veel beter tot zijn recht. CDM met die defending en heading stats.
Echt bizar cheap wel..ik ga zelf de gok wagen door tot na het weekend te wachten. Als hij dan boven de 250K blijft hou ik het wel bij mij NIF denk ik..ben toch te bang voor de hcpquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, IF Chiellini gaat nu voor ongeveer 260k... Al kopen of toch nog een paar dagen wachten...
Tot voor kort de shiny zilver contracten maar die zijn net gepricefixed dacht ik. Ik weet niet hoe duur de shiny bronzen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef laucas het volgende:
Wat zijn de beste contracten voor bronzes op dit moment op de 360 markt?
gewoon bronze pakjes opentrekken, pak je vrij veel shiny bronze contracts meequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef laucas het volgende:
Wat zijn de beste contracten voor bronzes op dit moment op de 360 markt?
Gewoon verkopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:02 schreef paul1501 het volgende:
Heb nog een Remy SIF, maar vind 'm niets. Is het verstandig om hem nu al te verkopen, of kan ik beter wachten?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
Dat Noors Zweedse hybrid team speelt echt geweldig. Elyounoussidie kerel is echt goed en King ook
Huseklep
geweldig silverteam is het
Ik wil de nieuwe graag hebben maar die is zo duur. De 68 rated is ook al ontzettend goed. de 74 rated heeft echt belachelijke stats. De stats van Maikon Leite zonder 5* skill.quote:
Die King is zo matig man..echt..Nevland is beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe graag hebben maar die is zo duur. De 68 rated is ook al ontzettend goed. de 74 rated heeft echt belachelijke stats. De stats van Maikon Leite zonder 5* skill.
Nieuwe/oude?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die King is zo matig man..echt..Nevland is beter.
Echt niet, ik heb ze beide maar King vind ik dus echt veel beter en nee ik ben geen pace hoer. Zijn schot is zoveel beter dan op het kaartje staat en prikt ze er zo makkelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die King is zo matig man..echt..Nevland is beter.
Ik heb de oude gehad en heb nu de UP, maar het is net alsof hij helemaal niet is geupped...zijn schot/finishing zijn nog net zo kut..heb nog nooit zoveel kansen met een spits gemist als met hem en heb er al ruim 30 wedstrijden mee gespeeld. Echt niet meer dan een paar K waard imo en dat puur vanwege zijn pacequote:
Jammerquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de oude gehad en heb nu de UP, maar het is net alsof hij helemaal niet is geupped...zijn schot/finishing zijn nog net zo kut..heb nog nooit zoveel kansen met een spits gemist als met hem en heb er al ruim 30 wedstrijden mee gespeeld. Echt niet meer dan een paar K waard imo en dat puur vanwege zijn pace
El Kabir of Elyounoussi?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Heb ook nog niemand echt positief over hem gehoord die er daadwerkelijk mee heeft gespeeld..iedereen gaat blind op die kaartstats af
El Kabir, maar daar heb ik 100 wedstrijden meer mee gespeeld, dus dan heb je meer tijd om je te bewijzen. Elyou staat inmiddels ook al voor (L)you though, doet het superquote:
Ik heb hem als eenzame spits met Elyounoussi erachter en dat draait als een tierelier. Beide lopen beter dan 1 op 1 en dan Huseklep nog die zowat 1 op 1 loopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Kabir, maar daar heb ik 100 wedstrijden meer mee gespeeld, dus dan heb je meer tijd om je te bewijzen. Elyou staat inmiddels ook al voor (L)you though, doet het super
Zit net naar de ingame stats van King te kijken en ik snap niet waarom hij zo kut speelt
Hij zou echt perfect moeten zijn als linker striker met zijn goede curve..
JOSHUA KING 68-->74
Acceleration 86-->87
Agility 78-->87
Balance 67-->75
Jumping 66-->71
Reactions 66-->68
Sprint Speed 92-->94
Strength 70-->75
Aggression 35-->36
Att. Position 64-->64
tactial aw 24-->25
Vision 55-->55
BallControl 69-->77
Crossing 57-->61
Curve 68-->83
Dribbling 74-->83
Finishing 63-->77
FKAcc 41-->50
HeadingAcc 54-->58
LongPass 40-->43
LongShot 57-->70
Marking 21-->21
Penalties 52-->63
ShortPass 65-->70
ShotPower 73-->89
SlideTackle 18-->18
StandingTackle 26-->27
Volleys 71-->87
Ik bedoelde trouwens King ipv Elyou, maar heb het antwoord alquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Kabir, maar daar heb ik 100 wedstrijden meer mee gespeeld, dus dan heb je meer tijd om je te bewijzen. Elyou staat inmiddels ook al voor (L)you though, doet het super
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij loopt hij ook 1 op 1, maar dat is meer omdat ik zo absurd veel kansen met dit team heb dat er altijd wel eentje in gaat haha
Ja, beetje verwarrend, maar ik vind King dus kut en Elyounoussi een held. Vroegah vond ik El Kabir ook niet fijn, tot ik hem op een andere plek zette en nu is hij zo ongeveer de fijnste silver striker ooit..het kan verkeren dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens King ipv Elyou, maar heb het antwoord al
Ja positie kan soms alles zijn. Standaard zet ik bij 2 spitsen de snelste rechts, omdat ik vaker over die kant kom. Maar als dat niet werkt draai ik ze ook even om.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, beetje verwarrend, maar ik vind King dus kut en Elyounoussi een held. Vroegah vond ik El Kabir ook niet fijn, tot ik hem op een andere plek zette en nu is hij zo ongeveer de fijnste silver striker ooit..het kan verkeren dus
Ja, bij mij is het nu El Kabir - Casta en bij dat andere team dus King-Elyou. Vind die 2* weak foot van king eigenlijk te kut voor op rechts, maar in de praktijk komt hij nu ook vaak uit voor zijn linker, dus veel zal het ook niet boeien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja positie kan soms alles zijn. Standaard zet ik bij 2 spitsen de snelste rechts, omdat ik vaker over die kant kom. Maar als dat niet werkt draai ik ze ook even om.
Die word gepownt for sure!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu gaat die Raidz spelen tegen een Russisch silver team met Ananidze
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik kan er helemaal niet meer inquote:
Zie hem kijken hoe hij geniet van een tramp goalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahaha, die faalhaas van een Raidz is nog steeds aan het streamen.
Ik tikte wat terug maar kwam niet op de chat geloof ik, hahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij scoort alleen maar tramp goals. En ja, dat was ik die dat zei.
no homoquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
End match as drawwat een homofiel lol
Dat zijn of mods of mensen die ook zo spelen als hijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Dat mensen nog uberhaupt iets aardigs zeggen in de chat..
Ja gek he dat mensen spelen om te winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef DjNivek het volgende:
Pff, speel ik na 90 minuten 3-3 tegen een bronze koreaans pace-team, gaan we voor de verlenging, brengt ie J.S. Park en nog een of andere super-Koreaan om toch nog te winnen
een bronzen team maken om vervolgens een gouden pacehoer erin te gooien. Dát is sneu.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja gek he dat mensen spelen om te winnen.
Ik speel ook om te winnen, maar als je idd een bronze team maakt om tegen andere bronze te spelen, en dan als je niet kan winnen, gouden pacers er in gaat zetten, is dat nogal jammer. Zeker omdat het tot dan toe gewoon een leuke open wedstrijd was die alle kanten nog op kon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja gek he dat mensen spelen om te winnen.
Die mensen heb je altijd. Laatst een die opeens Pato inbracht tijdens bronzen potje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik speel ook om te winnen, maar als je idd een bronze team maakt om tegen andere bronze te spelen, en dan als je niet kan winnen, gouden pacers er in gaat zetten, is dat nogal jammer. Zeker omdat het tot dan toe gewoon een leuke open wedstrijd was die alle kanten nog op kon.
Of ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die mensen heb je altijd. Laatst een die opeens Pato inbracht tijdens bronzen potje.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
OMG, ik kom in de 3(!!!!!) star cup tegen dit team:
5-2-1-2:
Messi - Benzema
Nilmar
SIF Ramires - silver iemand
Ashe-Wynne-Kanu-Koreaanse silver-Koreaanse back
Guilherme
En iedereen met training card..zelfs met de meest low rated bank is dat gewoon onmogelijk volgens mij hoor. Uiteindelijk 3-1 verloren..ik was duidelijk beter, maar met zulke spelers is er niets te beginnen en met allebei 3 star is er ook geen hcp om te abusen
in tournaments valt dat wel mee voor mijn gevoel eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef DannyDeko het volgende:
Spelen met zilvers is eigenlijk beetje saai vind ik. Want je komt heel vaak tegen lui die net beginnen of er geen hout van kunnen. Zelfs de lui die wel een fatsoenlijk 100 chem team hebben speel je nog zo weg
Oh dan kan best, ik heb een hekel aan toernooien dus doe die ook zo goed als nooit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in tournaments valt dat wel mee voor mijn gevoel eigenlijk
jij altijd met je lagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu al twee keer op rij tegen pauperlagger. Probeer het later vanavond nog wel eens. Zo irritant, als je gaat rennen duurt het nog een seconde voor die bal meerolt.
Ja, ik moet maar eens kijken wat hier allemaal aan zooi slurpt. Ipad, laptops, computers...pff...quote:
Wtf, er hing een magneet in die andere hoek ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef laucas het volgende:
Heb ook al de hele avond laggy potjes. Sowieso lijkt de verbinding van UPC veel beter te zijn 's nachts
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/111883014
Er moet echt een camerastandpunt achter de kruising komen, zo vet ziet dat er altijd uit in het echt.
Wow, best wel ziekquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit net naar de ingame stats van King te kijken en ik snap niet waarom hij zo kut speelt
Hij zou echt perfect moeten zijn als linker striker met zijn goede curve..misschien is het iets van een mentaal ding ofzo
JOSHUA KING 68-->74
Acceleration 86-->87
Agility 78-->87
Balance 67-->75
Jumping 66-->71
Reactions 66-->68
Sprint Speed 92-->94
Strength 70-->75
Aggression 35-->36
Att. Position 64-->64
tactial aw 24-->25
Vision 55-->55
BallControl 69-->77
Crossing 57-->61
Curve 68-->83
Dribbling 74-->83
Finishing 63-->77
FKAcc 41-->50
HeadingAcc 54-->58
LongPass 40-->43
LongShot 57-->70
Marking 21-->21
Penalties 52-->63
ShortPass 65-->70
ShotPower 73-->89
SlideTackle 18-->18
StandingTackle 26-->27
Volleys 71-->87
Ja zo lijkt het. Ik wilde 'm curven met Milsom in de linkerhoek en ik dacht dat ik het veel te hard deed maar die bal daalde in 1x keihard en die keeper bleeft een beetje staan. Ventje heeft echt een te bizarre trap voor een bronze.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, er hing een magneet in die andere hoek ofzo?
Hij zag de bui al hangenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
disconnecten in de 7de minuut na de 1-0
Verschil met de NIF is ook niet bijzonder groot. Zijn schot, finesse en dribbel is al goed dus ik weet niet wat ik ermee ga doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Hij zag de bui al hangen
Waarom vindt iedereen IF Ben Arfa toch zo goed? Heb 'm gekocht, maar 120k vind ik het niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |