Dan valt het op dat ik niet zo gespierd ben, plus het is gewoon Niké toch? (of heeft Rafa zijn eigen kledinglijn?)quote:
Nouja hij heeft van die specifieke Nadal shirtjes, en die zijn zo lelijk en strak en zo dat het wel echt typisch Nadal..Dus als je dat zou dragen zou je wel echt homo zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan valt het op dat ik niet zo gespierd ben, plus het is gewoon Niké toch? (of heeft Rafa zijn eigen kledinglijn?)
Ik hoop echt dat dat niet je dagelijkse outfit is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds wanneer is of hij tennist relevant om de onzin van mijn post compleet te maken?
Vergeten dat Perry natuurlijk mijn borstkas bedekt
Ik herhaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat niet je dagelijkse outfit is.
ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja hij heeft van die specifieke Nadal shirtjes, en die zijn zo lelijk en strak en zo dat het wel echt typisch Nadal..Dus als je dat zou dragen zou je wel echt homo zijn
Nee dank je. Ik heb net een tentamen medische statistiek gefaald, dus ik doe even helemaal geen math meer. Ik zit nu eindelijk de wedstrijd te kijken. Jammer dat ik de uitslag al weet, maar wat een heerlijk tennis is het weerquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herhaal
"de onzin van mijn post"
you do the math
hij is nu bezig op eurosportquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:24 schreef danusz1986 het volgende:
Is de wedstrijd ergens in zijn geheel terug te zien of een groot gedeelte?
Mwah ik vond het niveau wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel forehands heeft Federer in het net geslagen? Stuk of 40 schat ik zo![]()
Dit moet haast wel een van de matigste onderlinge wedstrijden zijn en Nadal mag hopen dat Murray de finale haalt om vervolgens weer te gaan brainfarten, anders ziet het er slecht uit voor zijn finale.
En zijn streak van de meest achtereenvolgende sets verloren in GS finalesquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:10 schreef Norrage het volgende:
Murray kan wel zijn hattrick AO finales halen, met 3 verschillende tegenstandersEn ze dan allemaal verliezen...
Ach Lendl begon ook zo!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Autobandje het volgende:
[..]
En zijn streak van de meest achtereenvolgende sets verloren in GS finales
Gelukkig is Federer ook de "greatest player ever no"quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef wimderon het volgende:
Toch goed om te weten dat Nadal de AO een van zijn 'favourites tournament' vindt omdat de organisatie een van de beste is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef wimderon het volgende:
Toch goed om te weten dat Nadal de AO een van zijn 'favourites tournament' vindt omdat de organisatie een van de beste is![]()
Ik blijf het grappig vindenquote:
Dan is de GOAT discussie dus settledquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig is Federer ook de "greatest player ever no"
http://www.facebook.com/p(...)81025&type=2&theater
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is de GOAT discussie dus settled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |