SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Apparently when Rafael Nadal & Roger Federer split sets in a five setter, the winner of the third set wins the match.
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
Hij redt zich weer een game, maar dit kan natuurlijk niet heel lang meer goed gaan.
Niet altijd zoals ik net postte.quote:
En anders verslaat Djokovic hemquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.
Goed lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet altijd zoals ik net postte.
8/11 gevallen en als je de straight sets van Nadal in de RG-finale niet meetelt is het 7/10.
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef donroyco het volgende:
Ik zie het nu pas, maar jammer van de header in de OP.
[ afbeelding ]
zag er toch mooier uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
Fed kan nog best een GS winnen. Dan moet hij alleen Nadal niet tegenkomen.
Of dat Nadal een keer van een Delpo of Soderling of Berdych in de QF verliest.. Het is niet heel hoopvol, maar het kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.
Overigens denk ik dat Fedje deze set gaat winnen.
Jouw eerste reactie kun je gewoon niet serieus nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |