Zal ik m gewoon boeken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik vind dat wel leuk klinken van niven!!
Moet ik wel bij je blijven slapenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zal ik m gewoon boeken?
2 vriendinnen op Facebook vinden het ook wel een tof idee.
Of daarquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ik wel bij je blijven slapen
Geen probleem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ik wel bij je blijven slapen
Whoei!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ik heb m besteld.
Als er nog meer mensen zijn die meewillen: Zelf even bestellen.
Ik vroeg het omdat ik wit brood en nutella zagquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:01 schreef Principessa het volgende:
Oh en MarMar vroeg volgens mij of ik van de suiker ben? Ik eet nauwelijks snoep en drink ook bijna geen frisdrank. Ik hou wel heel erg van brood, chips (Lays-paprika ribbel is mijn valkuil), gebakken aardappels en patat...
Nekquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Mensen die meten ipv. wegen, wat meten jullie? borst, taille, heup? of ook nek, arm, benen, kuit?
Ik vind het wel erg lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik wit brood en nutella zagSuiker zit niet alleen in snoep.
Vervelend maar kan niet anders zeggen dat het afhangt van wat je koopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg lekkerMaar in chips zit toch ook veel suiker?
Volgens mij is het te weinig. Maar ik weet niet hoe groot je portie lasagne zal zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef Principessa het volgende:
Terug van de boodschappen met o.a. mineolas, broccolis, tomaten, yoghurt, kaas en noten. Het afrekenen viel mee, want veel was in de aanbieding.
Mijn lijstje zal er dan zo uitzien:
L: 200gr. Turkse yoghurt, mineola, 50 gr. noten, 50gr. muesli
In de sportschool 'Help ons kind is te dik' kijken op de crosstrainer en krachttraining
T: Tomaat met mozzarella
T: wortel (?)
D: pasta met broccoli
Hoe is dit? Te veel? Te weinig?
Mijn specs:
Leeftijd: 28
Lengte: 178cm
BMI: 24,6
Schoenen: hakken tussen de 3cm en 10cm en geen sleehak, voor de rest maakt het niet zo uit..
Jurkjes: kort.
meten én wegen kan ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Mensen die meten ipv. wegen, wat meten jullie? borst, taille, heup? of ook nek, arm, benen, kuit?
Er was al een O en een T geweest hequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het te weinig. Maar ik weet niet hoe groot je portie lasagne zal zijn.
Vooral taille. Maar ik weeg ook. M'n benen zijn toch wel goed, taille/buik is de plek waar het bij mij als eerste zichtbaar wordt als ik slecht eet. Kan me voorstellen dat iemand met stevige benen/hepuen daarop focust.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Dan lijkt het me prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef Principessa het volgende:
Ohja, het was wel handig geweest als ik die 4 witte boterhammen met nutella en het stukje chocola er bij had gezet..
Ik neem altijd tussen de 75 gr. en 100 gr. pasta (ongekookt gewogen).
Ik weet niets van verhoudingen (van eten that is)
Dankje! Dan valt het eigenlijk wel mee. (Nu nog volhouden, het is tenslotte dag een..)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen weegschaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
meten én wegen kan ook hoorborst, taille, heup, bovenbeen, kuit.
Ik hou ook niet van witbroodquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef MarMar het volgende:
* MarMar houdt ook niet van wit brood.
Dus nee, zo gek vind ik het niet
Tijdnoodquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: ben rapporten na aan het kijken van studenten. Zijn tweedejaars die een campagne hebben moeten ontwikkelen om een imago te verbeteren. Een van de onderdelen is de budgettering: wat gaan alles precies kosten.
Nu heeft een student het gepresteerd om voor dat hele hoofdstuk alleen dit te noteren:
"This campaign would not be very expensive".
Dat is het. Srsly, dat kan 'ie zelf toch ook niet serieus nemen?![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurdesembrood, zó ongekend lekker
Gewoon, met roomboter
Wowquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: ben rapporten na aan het kijken van studenten. Zijn tweedejaars die een campagne hebben moeten ontwikkelen om een imago te verbeteren. Een van de onderdelen is de budgettering: wat gaan alles precies kosten.
Nu heeft een student het gepresteerd om voor dat hele hoofdstuk alleen dit te noteren:
Ik denk allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Tijdnood? Moeilijk vinden om inschattingen te maken
? Laksheid
?
Weet wat ik ook wel eens doe bij wijze van toetje? Nog een dik plak zuurdesembrood met een aanzienlijke laag roomboter en dan wat bio aardbeienjam. Is net een gebakje, en niet te zoet door 't broodquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurdesembrood, zó ongekend lekker
Gewoon, met roomboter
Gevalletje inleverstress, hele hoofdstuk vergeten en maar *iets* neergezet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zou het ook het moeilijkste onderdeel vinden hoor en er echt uren over denkenquote:
Ik zou na die zin stoppen met nakijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben docent communicatie, geef vakken als marketing communication, project & event management, presentatie technieken, Nederlands, professioneel schrijven, etc. Tis vrij breedquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Wow![]()
Trouwens, wat voor colleges geef jij eigenlijk? Welke opleiding?
Oh, nou. Wat meespeelt is dat ik les geef op een opleiding waar een deel van de studenten mijn vak als een bijvak ziet. Ik vermoed zo ook deze studentquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef Perruche het volgende:
Coco, wat is eigenlijk het slaag/zak percentage van jouw opleiding? Als ik rapporten/verslagen van mijn eigen HBO teruglees ben ik soms positief verrast over de kwaliteit (:') ) maar die studenten van je lijken er echt een potje van te maken!
Had het niet in mijn hoofd gehaald om zo'n belediging in te leverenquote:
Coolquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben docent communicatie, geef vakken als marketing communication, project & event management, presentatie technieken, Nederlands, professioneel schrijven, etc. Tis vrij breed
Ja, dat is het dus ook. Maar het kan erger hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had het niet in mijn hoofd gehaald om zo'n belediging in te leveren
Deze krijgen een 1.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:26 schreef Perruche het volgende:
wat voor cijfer krijgen ze van je, cococakes?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus ook. Maar het kan erger hoor
Ik heb een 'rapport' gekregen, daarin gaven ze gewoon antwoord op de vragen die wij in de richtlijn hebben gezet.
Uit de opdracht: "Make sure that the objectives include knowledge, attitude as well as behavorial goals"
Hun rapport: "they do"
Uit de opdracht: "If you feel it is necessary, choose one or more ambassadors who will figure as spokepersons in your campaign"
Hun rapport: "it's not"
Zou de neiging hebben om dat erbij te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Deze krijgen een 1.
Als ik de normering aanhoud zoals wij 'm hebben vastgesteld, dan zouden ze ongeveer een -2 moeten krijgen
Neuh. Mijn ervaring is dat ze het stiekem zelf al heel goed weten. Maar ik ben een aardige docent, en misschien denken ze dat ik dan ook aardig ben bij het beoordelen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:30 schreef creepycookie het volgende:
Ik vraag me af of ze dan serieus denken een voldoende te kunnen behalen
Kennismaking met Cocoquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh. Mijn ervaring is dat ze het stiekem zelf al heel goed weten. Maar ik ben een aardige docent, en misschien denken ze dat ik dan ook aardig ben bij het beoordelen ofzoHell no dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |