Zal ik m gewoon boeken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik vind dat wel leuk klinken van niven!!
Moet ik wel bij je blijven slapenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zal ik m gewoon boeken?
2 vriendinnen op Facebook vinden het ook wel een tof idee.
Of daarquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ik wel bij je blijven slapen
Geen probleem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ik wel bij je blijven slapen
Whoei!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ik heb m besteld.
Als er nog meer mensen zijn die meewillen: Zelf even bestellen.
Ik vroeg het omdat ik wit brood en nutella zagquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:01 schreef Principessa het volgende:
Oh en MarMar vroeg volgens mij of ik van de suiker ben? Ik eet nauwelijks snoep en drink ook bijna geen frisdrank. Ik hou wel heel erg van brood, chips (Lays-paprika ribbel is mijn valkuil), gebakken aardappels en patat...
Nekquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Mensen die meten ipv. wegen, wat meten jullie? borst, taille, heup? of ook nek, arm, benen, kuit?
Ik vind het wel erg lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik wit brood en nutella zagSuiker zit niet alleen in snoep.
Vervelend maar kan niet anders zeggen dat het afhangt van wat je koopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg lekkerMaar in chips zit toch ook veel suiker?
Volgens mij is het te weinig. Maar ik weet niet hoe groot je portie lasagne zal zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:55 schreef Principessa het volgende:
Terug van de boodschappen met o.a. mineolas, broccolis, tomaten, yoghurt, kaas en noten. Het afrekenen viel mee, want veel was in de aanbieding.
Mijn lijstje zal er dan zo uitzien:
L: 200gr. Turkse yoghurt, mineola, 50 gr. noten, 50gr. muesli
In de sportschool 'Help ons kind is te dik' kijken op de crosstrainer en krachttraining
T: Tomaat met mozzarella
T: wortel (?)
D: pasta met broccoli
Hoe is dit? Te veel? Te weinig?
Mijn specs:
Leeftijd: 28
Lengte: 178cm
BMI: 24,6
Schoenen: hakken tussen de 3cm en 10cm en geen sleehak, voor de rest maakt het niet zo uit..
Jurkjes: kort.
meten én wegen kan ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Mensen die meten ipv. wegen, wat meten jullie? borst, taille, heup? of ook nek, arm, benen, kuit?
Er was al een O en een T geweest hequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het te weinig. Maar ik weet niet hoe groot je portie lasagne zal zijn.
Vooral taille. Maar ik weeg ook. M'n benen zijn toch wel goed, taille/buik is de plek waar het bij mij als eerste zichtbaar wordt als ik slecht eet. Kan me voorstellen dat iemand met stevige benen/hepuen daarop focust.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Probability het volgende:
Dan lijkt het me prima.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef Principessa het volgende:
Ohja, het was wel handig geweest als ik die 4 witte boterhammen met nutella en het stukje chocola er bij had gezet..
Ik neem altijd tussen de 75 gr. en 100 gr. pasta (ongekookt gewogen).
Ik weet niets van verhoudingen (van eten that is)
Dankje! Dan valt het eigenlijk wel mee. (Nu nog volhouden, het is tenslotte dag een..)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen weegschaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
meten én wegen kan ook hoorborst, taille, heup, bovenbeen, kuit.
Ik hou ook niet van witbroodquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef MarMar het volgende:
* MarMar houdt ook niet van wit brood.
Dus nee, zo gek vind ik het niet
Tijdnoodquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: ben rapporten na aan het kijken van studenten. Zijn tweedejaars die een campagne hebben moeten ontwikkelen om een imago te verbeteren. Een van de onderdelen is de budgettering: wat gaan alles precies kosten.
Nu heeft een student het gepresteerd om voor dat hele hoofdstuk alleen dit te noteren:
"This campaign would not be very expensive".
Dat is het. Srsly, dat kan 'ie zelf toch ook niet serieus nemen?![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurdesembrood, zó ongekend lekker
Gewoon, met roomboter
Wowquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even tussendoor: ben rapporten na aan het kijken van studenten. Zijn tweedejaars die een campagne hebben moeten ontwikkelen om een imago te verbeteren. Een van de onderdelen is de budgettering: wat gaan alles precies kosten.
Nu heeft een student het gepresteerd om voor dat hele hoofdstuk alleen dit te noteren:
Ik denk allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Tijdnood? Moeilijk vinden om inschattingen te maken
? Laksheid
?
Weet wat ik ook wel eens doe bij wijze van toetje? Nog een dik plak zuurdesembrood met een aanzienlijke laag roomboter en dan wat bio aardbeienjam. Is net een gebakje, en niet te zoet door 't broodquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zuurdesembrood, zó ongekend lekker
Gewoon, met roomboter
Gevalletje inleverstress, hele hoofdstuk vergeten en maar *iets* neergezet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zou het ook het moeilijkste onderdeel vinden hoor en er echt uren over denkenquote:
Ik zou na die zin stoppen met nakijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben docent communicatie, geef vakken als marketing communication, project & event management, presentatie technieken, Nederlands, professioneel schrijven, etc. Tis vrij breedquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Wow![]()
Trouwens, wat voor colleges geef jij eigenlijk? Welke opleiding?
Oh, nou. Wat meespeelt is dat ik les geef op een opleiding waar een deel van de studenten mijn vak als een bijvak ziet. Ik vermoed zo ook deze studentquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef Perruche het volgende:
Coco, wat is eigenlijk het slaag/zak percentage van jouw opleiding? Als ik rapporten/verslagen van mijn eigen HBO teruglees ben ik soms positief verrast over de kwaliteit (:') ) maar die studenten van je lijken er echt een potje van te maken!
Had het niet in mijn hoofd gehaald om zo'n belediging in te leverenquote:
Coolquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben docent communicatie, geef vakken als marketing communication, project & event management, presentatie technieken, Nederlands, professioneel schrijven, etc. Tis vrij breed
Ja, dat is het dus ook. Maar het kan erger hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had het niet in mijn hoofd gehaald om zo'n belediging in te leveren
Deze krijgen een 1.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:26 schreef Perruche het volgende:
wat voor cijfer krijgen ze van je, cococakes?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus ook. Maar het kan erger hoor
Ik heb een 'rapport' gekregen, daarin gaven ze gewoon antwoord op de vragen die wij in de richtlijn hebben gezet.
Uit de opdracht: "Make sure that the objectives include knowledge, attitude as well as behavorial goals"
Hun rapport: "they do"
Uit de opdracht: "If you feel it is necessary, choose one or more ambassadors who will figure as spokepersons in your campaign"
Hun rapport: "it's not"
Zou de neiging hebben om dat erbij te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Deze krijgen een 1.
Als ik de normering aanhoud zoals wij 'm hebben vastgesteld, dan zouden ze ongeveer een -2 moeten krijgen
Neuh. Mijn ervaring is dat ze het stiekem zelf al heel goed weten. Maar ik ben een aardige docent, en misschien denken ze dat ik dan ook aardig ben bij het beoordelen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:30 schreef creepycookie het volgende:
Ik vraag me af of ze dan serieus denken een voldoende te kunnen behalen
Kennismaking met Cocoquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh. Mijn ervaring is dat ze het stiekem zelf al heel goed weten. Maar ik ben een aardige docent, en misschien denken ze dat ik dan ook aardig ben bij het beoordelen ofzoHell no dus
Ik heb een keer een student gehad, die had bij een open vraag op zijn tentamen het volgende gedaan:quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het doet me een beetje hier aan denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oehhhh! Envelopjes zijn altijd goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kennismaking met Coco
Mijn Mr kreeg net een envelopje voor zijn vakantie![]()
of zouden dat de vergeten uit te betalen uren zijn
oi ik zat hier net heel hard te lachen @ werkquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het doet me een beetje hier aan denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldige baan heb jij!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een keer een student gehad, die had bij een open vraag op zijn tentamen het volgende gedaan:
The difference between the simple and the complex buying process is that the first one doesn't include an information search. Well, anyway, this is the story all about how my life got flipped-turned upside down. And I'd like to take a minute,Just sit right there,I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air. In west Philadelphia born and raised, On the playground was where I spent most of my days. Chillin' out maxin' relaxin' all cool, And all shootin some b-ball outside of school. When a couple of guys, Who were up to no good, Startin making trouble in my neighborhood. I got in one little fight and my mom got scared, She said 'You're movin' with your auntie and uncle in Bel Air'.
Ik vind mijn baan over het algemeen wel écht heel leukquote:
quote:Hey mevrouw Coco,
Heel erg bedankt voor de bijles, ik heb namelijk een zeven gehaald voor de herkansing
Groeten van ...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb een keer een student gehad, die had bij een open vraag op zijn tentamen het volgende gedaan:
The difference between the simple and the complex buying process is that the first one doesn't include an information search. Well, anyway, this is the story all about how my life got flipped-turned upside down. And I'd like to take a minute,Just sit right there,I'll tell you how I became the prince of a town called Bel Air. In west Philadelphia born and raised, On the playground was where I spent most of my days. Chillin' out maxin' relaxin' all cool, And all shootin some b-ball outside of school. When a couple of guys, Who were up to no good, Startin making trouble in my neighborhood. I got in one little fight and my mom got scared, She said 'You're movin' with your auntie and uncle in Bel Air'.
quote:
Zeker gekauwde propjes papier afgeschoten met een koffielepeltje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Al was m'n spuugballetjes collectie op het systeemplafond ook wel iets om naar huis over te schrijven![]()
Nope, gewoon omhoog slingerenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker gekauwde propjes papier afgeschoten met een koffielepeltje?
Oh, jammer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze bezichtigingsmiddag leverde niets op.
Veel te klein, goede locatie, zoals verwacht.
Bij de andere zat de sleutel er niet in, dus die ging niet door. Stom.
Over drie weken kunnen we pas weer. Hopelijk die dag voller plannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, jammer.Staan er nog meer gepland?
Gatverdamme Viz.![]()
Jammer!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze bezichtigingsmiddag leverde niets op.
Veel te klein, goede locatie, zoals verwacht.
Bij de andere zat de sleutel er niet in, dus die ging niet door. Stom.
In Utrecht? Ja, inderdaad! Wel luidruchtig 's avonds misschien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Over drie weken kunnen we pas weer. Hopelijk die dag voller plannen.
Springweg was wel echt een toplocatie, maar je moet wel tenminste je boeken en kleding kwijt kunnen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Minder, Puff! Helemaal jammer dat die tweede niet door ging
Mini, dan had je m'n jaarafsluiter van 3 A4tjes tegen het schoolbord moeten zien, die was episch!
Lerares was weg, maar toen ze terugkwam en hem op 't bord geplakt zag, awesome!
Had er het hele uur op zitten kauwen en de volgende dag gewoon spierpijn van
Mini, dan had je m'n jaarafsluiter van 3 A4tjes tegen het schoolbord moeten zien, die was episch!
Minder, Puff! Helemaal jammer dat die tweede niet door ging
Engels op IBS, daar ken ik nogal wat docenten van! who was it (first name will do)quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn collega kreeg afgelopen week dit voor ogen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind mijn baan over het algemeen wel écht heel leukKleine irritaties zoals die rapport-voorbeelden vallen in het niet bij een mailtje zoals dit (kreeg ik net):
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:00 schreef Probability het volgende:
coco:
[ afbeelding ]
het kan erger
Aye, die is wel nicequote:Op donderdag 26 januari 2012 17:00 schreef Probability het volgende:
coco:
[ afbeelding ]
het kan erger
Denkt Dr. Phil ook dat die anti-homotherapie werkt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:01 schreef Nallie het volgende:
Jeez, bij dr Phil een man die een affaire had met een man, in therapie ging om van dit 'bizarre' gedrag af te komen en nu nog steeds continu door zijn vrouw wordt gecontroleerd om een terugval te voorkomen....
welke toets heeft dit soort vragen nou allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, die is wel nice
Oh, en eerlijk gezegd zou ik sommige goed rekenen. Onduidelijke vraagstelling, vragen horen imo niet multi-interpreteerbaar te zijn. Dus 'moet' je ze goed rekenen
O really?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welke toets heeft dit soort vragen nou allemaal bij elkaarkan toch alleen maar een neptoets zijn?
ik geef bij een toets waar ze om te oefenen met omschrijven zelf een definitie moeten geven van een geleerd woord in het Engels weleens een halve punt voor mooie lange volzinnen en fantasievolle beschrijvingen die helemaal fout zijn.
Hij spreekt zich er niet expliciet over uit, maar hij vindt het goed dat de beste man in therapie is gegaan voor zn familyquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Denkt Dr. Phil ook dat die anti-homotherapie werkt?
ja hallo, president gullible meldt zich.quote:
Over gullible geproken:quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja hallo, president gullible meldt zich.
die andere opgaven zijn volgens mij wel echt, met die kruisjes en t olifantje enzo
wattuh?quote:
Daar ben ik opgegroeidquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
In Utrecht? Ja, inderdaad! Wel luidruchtig 's avonds misschien.
Als ik zelf in Utrecht moest zoeken zou ik het liefst ergens rond de Nachtegaalstraat/Burg. Reigerstraat zitten.![]()
Ik heb dat niet net 3 seconden geprobeerd totdat er een lichtje ging branden hoor, echt nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over gullible geproken:
Did you know that when you say "gullible" REAL SLOWLY, it sounds EXACTLY like "oranges"
Ja, ik heb m al eens gepost. Maar ik blijf m leuk vinden
Jeuj!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat Suriname definitief is! Hoelang is nog ff de vraag, maar congres is van 15-17 maart!
Troost je: niet alleen ik, maar ook meerdere docenten Engels bij mij op school trapten er vol in. Waarvan één een Londensequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet net 3 seconden geprobeerd totdat er een lichtje ging branden hoor, echt niet
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het ook niet hoor, van gullible.
quote:
Misschien alleen wat goedgelovig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik ben gewoon dom. Dat kan ook.
http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=gulliblequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]http://bit.ly/u75V9u
edit: die tekst klinkt onaardig, maar ik weet niet hoe ik anders google zoekresultaten als geheel kan linken
Nee. Want dat het onxin was zag ik direct. Begreep de grap allleen niet omdat ik de betekenis van dat woord niet kende .quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien alleen wat goedgelovig.
mwehehehehequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
jamaar jamaar, de grap gaat om t woordje gullible...quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef V1z0R het volgende:
If you pronounce Jezus backwards it sounds like sausage!
Wat is het dunste boekje ter wereld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Want dat het onxin was zag ik direct. Begreep de grap allleen niet omdat ik de betekenis van dat woord niet kende .
O ik ga jullie zo overspoelen met duitse humor. In het duits natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is het dunste boekje ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is het dunste boekje ter wereld?mwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik ben te domquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar jamaar, de grap gaat om t woordje gullible...
Ik ook!quote:
Dank.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef creepycookie het volgende:
Gullibility is a failure of social intelligence in which a person is easily tricked or manipulated into an ill-advised course of action.
Gullible is gewoon dat je makkelijk dingen voor zoete koek slikt, beetje naïef gewoon dus
Ah, mijn kennis van de Engelse taal is niet zó goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef creepycookie het volgende:
Gullibility is a failure of social intelligence in which a person is easily tricked or manipulated into an ill-advised course of action.
Gullible is gewoon dat je makkelijk dingen voor zoete koek slikt, beetje naïef gewoon dus
Heb jij de hint ook gemist? Die was leuk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Nu er nog achter zien te komen wie jij eigenlijk bent.
Nee, ik heb de hint gezien en ongeveer onthouden, maar niet onthouden wie er speciaal wat had met kookboeken van Nigella.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb jij de hint ook gemist? Die was leuk!
Once again, voor jou danquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Nu er nog achter zien te komen wie jij eigenlijk bent.
Dat was de hint volgens mij niet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hint gezien en ongeveer onthouden, maar niet onthouden wie er speciaal wat had met kookboeken van Nigella.
Put a ring on itquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Was best te eten hoor
Moest allemaal op, morgen lekker grieks
Spaargeld... ben uitgekocht dus heb wel wat nog maar dat laat ik lekker staan, heb nu eigenlijks niks mocht het uit gaan
Oh ok, dat lukt zelfs mij nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:30 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Once again, voor jou dan
[ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ok, dat lukt zelfs mij nog wel.
Groeten van het appeltjesjurkje.
Yep! Laat je ook even goed adviseren. 'Mooie' schoenen zijn niet altijd de beste schoenen in jouw specifieke gevalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef creepycookie het volgende:
Ga morgen nieuwe hardloopschoenen kopen trouwens![]()
Had vandaag al mooie gezien maar wilde eerst even langs bij run 2 day, volgens mij is dat wel een goeie winkel
Ik houd van jou, weet je dat? Keer op keer dreig ik 2 voor 12 en Met het mes op tafel te vergeten en dan post jij er iets over en denk ik: oh ja!quote:
Haha ik zeggen tegen aanstaande: "Vik vind mij liefquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd van jou, weet je dat? Keer op keer dreig ik 2 voor 12 en Met het mes op tafel te vergeten en dan post jij er iets over en denk ik: oh ja!
lol. En cl?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha ik zeggen tegen aanstaande: "Vik vind mij lief"
Hij: "Wie? "
Ik: "R"
Hij: "Uit D die ook een CL heeft zoals collega? "
Ik: " ja, lief he?"
Hij: "misschien kijk je gewoon teveel tv"
Biatchquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Probability het volgende:
Ik moest aan marmar denken
[ afbeelding ]
Ja zat ik wel aan te denken! Mag ook wel van de baas. Maar geen idee wat ik dan kan doen, want in de buurt zit niet veel (en sowieso, binnenkort verhuist kantoor), plus dan moet ik OF eerder beginnen, OF ik ben later thuisquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef loveli het volgende:
*kuch* werktijd *kuch*
Goede break van je werk en als je dan om de dag gaat ofzo, heb je toch je beweging te pakken zonder dat je avonden/weekenden korter worden.
Je moet gewoon nog wennen aan het ritme.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens wel hernieuwd respect voor mensen die EN fulltime werken met enige reistijd erbij, EN nog gaan sporten in de avondIk ben steeds best wel moe als ik thuis kom
![]()
Dat wentquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens wel hernieuwd respect voor mensen die EN fulltime werken met enige reistijd erbij, EN nog gaan sporten in de avondIk ben steeds best wel moe als ik thuis kom
![]()
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog wennen aan het ritme.
Dat is meestal wel zo ja!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat wenten als het goed is krijg je meer energie vh sporten.
Gewoon uurtje vroeger opstaan en 's morgens sporten. Het went vanzelf. Over 10 jaar en met kinderen prop je 36 uur in een dag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Ik loop als een pinguin (bekend verhaal hiero geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan niet wachten totdat we in het nieuwe kantoor zitten, hoop namelijk dat ze daar ook douches hebben en dan ga ik weer lekker in mn lunchpauze hardlopen.Daar blijf ik graag een half uurtje langer voor op kantoor hoor.
Ik mag misschien ook werken in de trein!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en probeer bij je werkuren te blijvenje hebt daarnaast nog genoeg uren reistijd.
Wennen idd! Ben nu al blij dat ik op tijd m'n nest uit kom voor de treinquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon uurtje vroeger opstaan en 's morgens sporten. Het went vanzelf. Over 10 jaar en met kinderen prop je 36 uur in een dag.
Hehehe, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik loop als een pinguin (bekend verhaal hiero geloof ik), dus hardlopen is niet zo aan mij besteed! Wel jammer, zou ideaal zijn
Ik denk dat ik (ondanks
slapen
) liever eerder begin dan later eindig! Behalve als ik thuis werk misschien
Maar dat is tot nu toe nog niet zo vaak.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mag misschien ook werken in de trein!Zou ook al max een uurtje per dag schelen!
En ja, ik ben nog iets te makkelijk daarinAl had ik vandaag een breakthrough
Ondanks dat ik nog niet ALLES op m'n to do list af had naar huis gegaan
(wel 10 min later, maar dat valt mee
).
[..]
Wennen idd! Ben nu al blij dat ik op tijd m'n nest uit kom voor de trein![]()
Vanochtend was ik trouwens wel een half uur eerder begonnen
Wil kijken of ik dat naar een uur kan krijgen, ben ik ook eerder klaar!
Nope. Eindpresentaties van het blok, kunnen ook niet op een ander moment. Het is alleen jammer dat ik ingelezen moet zijn in hun onderwerpen (en dat mijn baas er ook bij aanwezig is, waarbij ik niet grandioos door de mand wil vallen) en ik nakijkwerk heb uitgesteld wat ook uiterlijk morgen af moet. Eigen schuld, maar baal er wel van nuquote:
Kwark?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef vencodark het volgende:
Ik heb net 45 min zumba gedaan en kom thuis met honger. Wat is nu gezond om te nemen?
Dan yoghurt, gooi die vla maar wegquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Yoghurt of vla?
En de vla is nog zo lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan yoghurt, gooi die vla maar weg
Vla is zoete vieze meuk maarja dat ben ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
En de vla is nog zo lekker.cruesli mag ook al niet is mij verteld.
Owow, nu weet ik het ook!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ok, dat lukt zelfs mij nog wel.
Groeten van het appeltjesjurkje.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag ik even applaus ontvangen!
![]()
Ik heb vandaag niet gesnaaid, ik heb maar 1 stukje cheesecakebrownie op, ik heb hardgelopen en ik heb biologische pindakaas en broccoli gegeten (niet tegelijkertijd overigens).
Kijken of het me morgen weer lukt om gewoon normaal te eten en niet te snaaien.
Ook tof: ik kreeg geld van de reisverzekering voor mijn beschadigde bril. Nu morgen misschien toch maar even een andere bril uitzoeken, maar niet bij mn "eigen" opticien, want ik heb geen zin in weer 500 euro betalen voor een bril die na 2 jaar al lelijk is en er na 3 jaar niet meer uitziet.
Can I get a whooo! ---> WHOOOOquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag ik even applaus ontvangen!
![]()
Ik heb vandaag niet gesnaaid, ik heb maar 1 stukje cheesecakebrownie op, ik heb hardgelopen en ik heb biologische pindakaas en broccoli gegeten (niet tegelijkertijd overigens).
Kijken of het me morgen weer lukt om gewoon normaal te eten en niet te snaaien.
Ook tof: ik kreeg geld van de reisverzekering voor mijn beschadigde bril. Nu morgen misschien toch maar even een andere bril uitzoeken, maar niet bij mn "eigen" opticien, want ik heb geen zin in weer 500 euro betalen voor een bril die na 2 jaar al lelijk is en er na 3 jaar niet meer uitziet.
Hebben ze op jouw werk ook leuke smilies?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Can I get a whooo! ---> WHOOOO![]()
Can I get a whoopteedoo! --> WHOOPTEEDOO![]()
Can I get a piece of cheesecake brownie! --> *omnomnom*
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke deelsite je zit!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw werk ook leuke smilies?
*zet maken van cheesecake brownies voor collega's op to do list voor langere termijn* Net voor het einde van mijn proefperiode (hehe proef!) ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Die cheesecakebrownie, ze zijn geweldig!
En mijn collega's vinden me supertof daardoor.
En dank voor het applaus.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij heel goed daar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke deelsite je zit!Ik mag ze van mijn baas iig naar hartenlust gebruiken, want blij sentiment + individuele expressie
Ik probeer me nog wel een beetje in te houden hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij heel goed daar.![]()
Dit heb je al wel aangegeven bij iedereen neem ik aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope. Eindpresentaties van het blok, kunnen ook niet op een ander moment. Het is alleen jammer dat ik ingelezen moet zijn in hun onderwerpen (en dat mijn baas er ook bij aanwezig is, waarbij ik niet grandioos door de mand wil vallen) en ik nakijkwerk heb uitgesteld wat ook uiterlijk morgen af moet. Eigen schuld, maar baal er wel van nu.
maar goed, d studenten waren random verdeeld in groepen. Het kan goed zijn dat ik een domme groep had. En dat gevoel had ik ook, want de eerste bijeenkomst had ik 2 groepen, en waren ze dus nog 'onbevlekt', en was de ene groep veel beter dan de andere (en die laatste was mijn). Ach ja. shit happens.quote:
Heb een staamixer over, verzendkosten +1 euro?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Lago het volgende:
En mijn staafmixer is kapot, dus voorlopig geen soepjes en smoothies meer voor mij.
Maak mij wel een beetje zorgen om jou... Je bent zo lief! Dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef loveli het volgende:
Hema, +/- tientje.
Uniek, nog goedkoper.
ik ken die jonge met die bril, van colleges Engels. Vervelende knakker was dat toen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Aww die hel van 64. Ze zitten er een jaar naast dus dan is het fout. Flauw programma soms. En idd apart heerschap.
dat is iets wat mensen in t onderwijs dus ook vaak niet doen: je ziek melden als je écht ziek bent. want de kinderen moeten immers... of de toets komt eraan... of de cijfers moeten ingevoerd... daarom zijn er zoveel burn outs in het onderwijs volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ziek is ziek. Dus als je echt ziek bent?
Haha, lief aanbod! Maar ik bedacht me net dat mijn zus er waarschijnlijk ook 2 heeft, dus ik ga eerst eens kijken of ik er bij haar een los kan peuteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb een staamixer over, verzendkosten +1 euro?
Thankies, is niet echt nodig hoor. Weet aardig waar m'n grenzen liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maak mij wel een beetje zorgen om jou... Je bent zo lief! Dus
Dat is de cola speaking
Weltrusten
Hoe groot? En hoe klein was 'ie?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:08 schreef Probability het volgende:
Oh en mijn taille was heel groot volgens een stom meetlintMeh
Mja dat ben ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ziek is ziek. Dus als je echt ziek bent?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Chico, ik vind dat je écht een risico neemt met je gezondheid om zo door te ploeteren terwijl je Pfeiffer (!!) hebt. Ik meen het. Er zijn mensen die er het chronische vermoeidheidssyndroom aan overgehouden hebben. Neem jezelf nou in acht en neem RUST!
Mark belt om 9 uur (vanaf dan kan het), dus hopelijk kan ik vanmiddag terecht en hoef ik vanuit H'sum niet linea recta terugquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan je - uit ervaring- vertellen dat je bij pijnklachten vaak snel terecht kunt. Mijn tandarts zegt: als je direct om 08:00 belt, moet je in principe dezelfde dag nog gezien kunnen worden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Nu maar hopen dat chico niet in slaap valt tijdens de presentaties!
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef anna82 het volgende:
Joehoe groeten vanaf een vluchtheuvel! De sleepwagen komt er hopelijk snel aan. Sta hier nu een uurtje, al drie agenten gesproken met opbeurende woordenIk weet niet hoe, maar ik geloof dat ik mijn koppeling eruit heb gereden.
Volgens mij ben jij daar zo op z'n plaatsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke deelsite je zit!Ik mag ze van mijn baas iig naar hartenlust gebruiken, want blij sentiment + individuele expressie
Chico. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind dat je echt belachelijk bezig bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:13 schreef Chicolate het volgende:
*Licht aanlaat voor de vroege vogels.
Klaar. Nouja met nakijken dan, moet voor morgen nog wel wat lesvoorbereiding doen, maar dat kan ook wel tijdens de pauze van mijn andere baantje en onderweg in de tram ofzo
. Dit lucht wel op, zit al weken te hikken tegen die stapel verslagen en het was eigenlijk zo erg nog niet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
Viz, nee niets geen broodje. Mijn lijstje gisteren (en de dag daarvoor) was dramatisch! En "sporten" is bodybalance he, dat kan je bijna geen sporten noemenLekker om even te ontspannen wel vind ik. En de linzensoep is ook meer een stoofschotel, zit in linzen/aardappel/wortel/paprika.
Maarrrr wel thanks voor je comment. Ik heb gisteren overigens een eiwitshake genomen, ik vind het fenomenaal. Werkt echt tegen spierpijn!
^^quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Chico. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind dat je echt belachelijk bezig bentHet is voor gezonde mensen al zeer onverstandig om tot 4.13 door te werken, maar in jouw geval echt idioot. Het is maar goed dat ik je moeder niet ben, want ik had je kamer opgezegd en je bij mij thuis opgesloten.
oeh ben benieuwd! Mijn samples komen vandaag ook binnen als het goed is. Heb jij ook zo'n pakket met dertien smaken ofzo? Em was ie lekker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
Viz, nee niets geen broodje. Mijn lijstje gisteren (en de dag daarvoor) was dramatisch! En "sporten" is bodybalance he, dat kan je bijna geen sporten noemenLekker om even te ontspannen wel vind ik. En de linzensoep is ook meer een stoofschotel, zit in linzen/aardappel/wortel/paprika.
Maarrrr wel thanks voor je comment. Ik heb gisteren overigens een eiwitshake genomen, ik vind het fenomenaal. Werkt echt tegen spierpijn!
Thx, beetje veel ja, zelfs met m'n kick ass pijnstillers niet heel goed te handelen atm.quote:
heb er al een aantal genomen, meestal na bodypump of combat. Niet elke dagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oeh ben benieuwd! Mijn samples komen vandaag ook binnen als het goed is. Heb jij ook zo'n pakket met dertien smaken ofzo? Em was ie lekker?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb trouwens heel 'slecht' ontbeten2x toast pindakaas/nutella
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:56 schreef Principessa het volgende:
[..]Lekker! Het is dat de pindakaas bij ons op is...
Yay, compliment van V1zquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
DikkeMar
[..]
*teruglezen gaat*, jij eet ook geen vlees zeker? (te zien aan je lijstjes)Goed bezig Q, maar volgens mij loopt het sowieso wel lekker bij jou, of niet?
Nope.. Alleen als ik met vakantie ben, zijn mijn principes dat ook. Ik heb mij vorige week nog helemaal volgepropt met bier-en rookworsten..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
DikkeMar
[..]
*teruglezen gaat*, jij eet ook geen vlees zeker? (te zien aan je lijstjes)
Eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Chico. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind dat je echt belachelijk bezig bentHet is voor gezonde mensen al zeer onverstandig om tot 4.13 door te werken, maar in jouw geval echt idioot. Het is maar goed dat ik je moeder niet ben, want ik had je kamer opgezegd en je bij mij thuis opgesloten.
Voor een energybar lijkt me dat wel een aardige verhouding of mis ik wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
die Clif bar die beweert dat een 1 op 4,5 verhouding van E op KH's de goede is
Zal het eerder aanraden om op maten te letten dan op gewicht, maar leuk dat je jezelf er beter om voeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Yay, compliment van V1z. Ik val geen gram af en heb me in het begin niet gemeten, maar het voelt wel goed ja, broek lijkt wat losser te zitten, en belangrijker: ik voel me lekker in mijn vel zitten, ook al loopt het op het werk allemaal niet echt. Doordat het lekker gaat, wordt het ook makkelijker om 'nee' te zeggen tegen minder gezonde opties als ik daar geen zin in heb, maar ook om af en toe wel iets lekkers te nemen en daar van te genieten. Had donderdag speculaascake gebakken, lekker een stukje genomen en de rest aan mijn vriend mee gegeven voor zijn collega's. Dat lukte eerst echt niet hoor (en lijstjes posten helpt ook, want ik wil toch wel dat die er mooi uit zien en mooi zijn).
ehm, hoeveel olie zit er nog in het blok?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:37 schreef anna82 het volgende:
Joehoe groeten vanaf een vluchtheuvel! De sleepwagen komt er hopelijk snel aan. Sta hier nu een uurtje, al drie agenten gesproken met opbeurende woordenIk weet niet hoe, maar ik geloof dat ik mijn koppeling eruit heb gereden.
Koppeling is dood, je bedoelt hoeveel olie zit er in je hydraulisch systeemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ehm, hoeveel olie zit er nog in het blok?
mjaah, dat. Ik heb koffie nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Koppeling is dood, je bedoelt hoeveel olie zit er in je hydraulisch systeem
Ik heb deze geloof ik:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen! HPWK, welke heb je gekocht? ik wil morgen ook nog even gaan kijken, want nu moet ik mijn loopbroek wel vaak wassen.
Lijstje van gisteren was precies zoals gepland. Soep werd bloemkool-broccolisoep met wat gerookte zalm en daarbij kaasui brood.
Vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 bth kipfilet/komkommer
T: banaan
D: bij mijn ouders en vroeg ivm vrijwilligerswerken daarna, waarschijnlijk AVG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |