abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107301498
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_107301516
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef Ticker het volgende:

[..]

Laat me raden!! ONDER DE WOLKEN???

Sneeuw is ook wit hè.....
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:44:05 #178
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107301526
Conclusie, NASA heeft geen originele foto's meer.

Alles is CGI
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:45:40 #179
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_107301575
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef Ticker het volgende:

[..]

Laat me raden!! ONDER DE WOLKEN???
Je bent een wetenschapper toch? Of tenminste, je probeert altijd wetenschappelijk over te komen.
Nou weet ik dat de Nederlandse taal geen wetenschap is maar waarom NEGEER je me vraag telkens?

[..]

Heb je al eens gezocht op de verschillende expedities die er af en toe naar toe gaan?

http://www.humanedgetech.com/expedition/pe2/images/IMG_0011.JPG

http://polarexplorers.com/
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:47:18 #180
veni, vidi, vaginalis
pi_107301615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:44 schreef Ticker het volgende:
Conclusie, NASA heeft geen originele foto's meer.

Alles is CGI
De foto's die ik plaatste zijn geen CGI.

Trouwens de expedities die ik net noemde kun je al aan meedoen voor ongeveer 25000 euro.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:47:24 #181
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107301616
Dit topic gaat zoooo de verkeerde kant op, ik voel het al weer helemaal aankomen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:50:11 #182
veni, vidi, vaginalis
pi_107301685
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef Ticker het volgende:
Dit topic gaat zoooo de verkeerde kant op, ik voel het al weer helemaal aankomen.
Bij die foto waar jij veel wolken ziet zie je ook duidelijk de zuidpool.

Daarnaast lijkt het me ook veel logischer, wil men? het één en ander verbergen, dat ze duidelijke foto's zouden maken van de noord- en zuidpool om het klootjesvolk te overtuigen dat er niets te verbergen valt. Of is dat te simpel gedacht?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:50:25 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107301695
Welke van deze foto's zijn echt, en welke (volledig) digitaal aangepast..

pi_107301830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:50 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beide zijn bewerkt. Net als vrijwel elke officiële foto op Internet.

En?
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:56:18 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_107301843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef Ticker het volgende:
Ik hoop het niet, zou zo zonde zijn.
Het is zo'n interessant en fascinerend onderwerp en ik hoop echt dat het niet verknoeid gaat worden.
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 17:57:13 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_107301870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:50 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De onderste is aangepast?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:00:12 #187
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107301945
De gehele collectie van de aarde is zo goed als volledig aangepast om een zo mooi mogelijk plaatje te krijgen.
We hebben geen objectieve of neutrale foto...

We hebben geen foto waar de Noord of Zuid pool wordt bloot gegeven.. we hebben alleen mensen die er beweren geweest te zijn!

quote:
The Blue Marble is a famous photograph of the Earth, taken on December 7, 1972, by the crew of the Apollo 17 spacecraft, at a distance of about 45,000 kilometres (28,000 mi).[1]

The name has also been applied by NASA to a modern series of image data sets covering the entire globe at relatively high resolution, created by carefully sifting through satellite-captured sequences taken over time, to eliminate as much cloud cover as possible from the collated set of images.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Blue_Marble
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:00:42 #188
veni, vidi, vaginalis
pi_107301955
Wat vinden jullie van al die expedities en bijbehorende foto's? Zijn die allemaal nep? Er is zoveel te vinden over mensen die op de 'geografische' noord en zuidpool zijn geweest.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:01:51 #189
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107301986
Hier nogmaals een sateliet foto van NASA uit de jare 60

Voor het gemak hebben ze een groot zwart... iets??.. geplaatst op de pool.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:04:08 #190
veni, vidi, vaginalis
pi_107302041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]

Dit verdient eigenlijk wel een huil/lach gezichtje. Er is je al eerder uitgelegd hoe die foto's worden opgebouwd en wat de satellieten voor baan om de aarde hebben.

Hier nog een foto van iemand die op de zuidpool is geweest.

http://ksblog.files.wordpress.com/2007/01/gps_at_pole.jpg?w=450
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:04:35 #191
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Wat vinden jullie van al die expedities en bijbehorende foto's? Zijn die allemaal nep? Er is zoveel te vinden over mensen die op de 'geografische' noord en zuidpool zijn geweest.
Klopt! Het meest interessant vind ik Admiral Byrd zijn uitspraken

quote:
Admiral Byrd in an interview with Lee van Atta of International News Service aboard the expeditions command ship, the USS Mount Olympus, discussed the lessons learned from the operation. The interview appeared in the Wednesday, March 5, 1947 edition of the Chilean newspaper El Mercurio, and read in part as follows: ‘Admiral Richard E. Byrd warned today that the United States should adopt measures of protection against the possibility of an invasion of the country by hostile planes coming from the polar regions. The admiral explained that he was not trying to scare anyone, but the cruel reality is that in case of a new war, the United States could be attacked by planes flying over one or both poles. This statement was made as part of a recapitulation of his own polar experience, in an exclusive interview with International News Service. Talking about the recently completed expedition, Byrd said that the most important result of his observations and discoveries is the potential effect that they have in relation to the security of the United States. The fantastic speed with which the world is shrinking – recalled the admiral – is one of the most important lessons learned during his recent Antarctic exploration. I have to warn my compatriots that the time has ended when we were able to take refuge in our isolation and rely on the certainty that the distances, the oceans, and the poles were a guarantee of safety.
Hebben die 'prestigeuse' ontdekkingsreizigers die jij aanhaalt ook allemaal medailles en een eigen Wiki pagina?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:05:53 #192
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]

Interessant he, het is net alsof de wolken in een inwaardse draai naar binnen bewegen!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:06:23 #193
veni, vidi, vaginalis
pi_107302106
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Klopt! Het meest interessant vind ik Admiral Byrd zijn uitspraken

[..]

Hebben die 'prestigeuse' ontdekkingsreizigers die jij aanhaalt ook allemaal medailles en een eigen Wiki pagina?
Haha, nee dat hebben zij niet. Maar ze hebben wel duidelijke foto's. Het is niet meer zo zeldzaam, dus logisch dat niet elke 'toerist' nog een medaille krijgt.

Dit is wel heel simpel gedacht he.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:07:45 #194
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Haha, nee dat hebben zij niet. Maar ze hebben wel duidelijke foto's. Het is niet meer zo zeldzaam, dus logisch dat niet elke 'toerist' nog een medaille krijgt.

Dit is wel heel simpel gedacht he.
Maar je negeert Byrd.. en je denkt er niet meer aan.
En je gaat weer verder.

TE KOMISCH.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:10:12 #195
veni, vidi, vaginalis
pi_107302210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar je negeert Byrd.. en je denkt er niet meer aan.
En je gaat weer verder.

TE KOMISCH.
Ik negeer Byrd niet. Interessant wat die man heeft beleefd. Maar daar tegenover staan nu, ik doe een wilde gok, honderden zoniet duizenden die er zijn geweest en niet hetzelfde als Byrd hebben meegemaakt. Negeer jij die mensen dan?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:11:00 #196
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:10 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Ik negeer Byrd niet. Interessant wat die man heeft beleefd. Maar daar tegenover staan nu, ik doe een wilde gok, honderden zoniet duizenden die er zijn geweest en niet hetzelfde als Byrd hebben meegemaakt. Negeer jij die mensen dan?
Ik wil namen.
Dan kan ik, net als Byrd, die mensen verifieren.

vrijdag 27 januari 2012 @ 18:14:01 #197
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302322
Is onze aarde hol?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef Ticker het volgende:
Maar stel nou.... dat de enige reden dat we aan nemen dat de aarde niet hol is... weer beeld manipulatie is.. net als met 9/11.. net als met de maanlandingen etc

Dat houdt in dat we in feite pas een eeuw in de maling worden genomen. Tot circa 1900 was de gehele race mbt tot of de aarde hol of niet was, redelijkerwijs gelijk.

De gehele race kwam tot een stop toen men beweerde de noordpol te hebben bereikt. Dat deze bewering van het behalen van een van de polen door de diverse mensen uiterst discutabel is (alsof we het hebben over een trip naar Mars) zegt genoeg over de vreemde omstandigheden om en nabij de polen.
Maar het grootste punt wat men lijkt te vergeten, is dat we nog geen 60 jaar geleden een man hadden in Duitsland die zelfs na de bevestiging van de polen, alsnog beweerde dat het Arische ras (nee, dit is niet het blond haar/blauwe ogen ras wat later is beweerd - net zo min als het swastika geen affiniteit had met de oorspronkelijke betekenis) uit een plek binnen in de aarde kwam.
De Nazi's waren zo gedreven in het onderzoeken hiervan dat zij voor lange tijd opzoek gegaan zijn naar de openingen in de Himalaya gebergte.

Dus wat zijn de feiten? Is het een feit dat sommige mensen dit onderwerp het liefst zo snel mogelijk de grond in trappen? Dezelfde personen die ook het officiele 9/11 verhaal steunen, de maanlandingen heilig geloven?
Is het een feit dat dit onderwerp vandaag de dag steeds meer aanhangers krijgt, omdat het manipuleren van zoveel mensen geen stand meer houdt en hij die er onderzoek naar doet zal een net zo bevredigend antwoord uit kunnen halen als hij die vertrouwd op de theorie dat de aarde een gloeiende kern heeft.

[ afbeelding ]

[..]

Oef.. 1947... dat was.. na de WWII ? Gepost in Mexico?

[ afbeelding ]

Game on...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:16:35 #198
veni, vidi, vaginalis
pi_107302407
Hier bijvoorbeeld al een complete duikboot met crew.

http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Nautilus_(SSN-571)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Avery

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Weber

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_polar_explorers

Valt me op dat er toch nogal wat een wiki pagina hebben.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:17:39 #199
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_107302437
Ik ben vanaf NU, tot ergens maandag weg, dus ik kom erop terug!
Thank voor de namen, ik ga speuren!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:18:27 #200
veni, vidi, vaginalis
pi_107302457
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:17 schreef Ticker het volgende:
Ik ben vanaf NU, tot ergens maandag weg, dus ik kom erop terug!
Thank voor de namen, ik ga speuren!
Fijn weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')