Als het je niet zint, verdwijn dan gewoon uit het topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Owja, wacht, even vergeten dat ik op BNW meelees.
Je weet dat de magnetische noordpool niet statisch is hè? Dat die verschuift?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Welke is nou een duidelijke foto van de magnetische noordpool? Moet ik hem nog erop prikken?
Vind je hem ook niet flauw? Je hebt bijna 2 uur gehad om een foto te plaatsen en je komt met dit..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van CGI...
Ben je hem kwijt ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je weet dat de magnetische noordpool niet statisch is hè? Dat die verschuift?
Toon dat respect dan door iets meer inhoud terug te geven. Wat je hierboven schrijft had net zo goed niet geschreven kunnen worden. We gaan hier toch geen 'meeste stemmen gelden' doen? Dus: klopt er iets niet, toon het dan aan, lijkt me veel leuker voor het topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:57 schreef Killaht het volgende:
Je eigen huis-tuin en keuken theorie die je aanhaalt met je centrifuge systeem, slaat natuurlijk alle planken mis. Wel respect voor je poging hor.
Nee, maar het verschuiven van de magnetische noordpool hangt samen met het feit dat de aarde niet hol is. Of wordt het nu te moeilijk voor je?quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)h_Pole_Positions.svgquote:
Nee hoor. De aarde is niet hol en daarom verschuift de magnetische noordpool. Of heb je inmiddels bewijs dat de aarde wel hol is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Ticker het volgende:
Maar de aarde is wel hol, jeutje wat verwarrend voor je theorie.
Even aanpassen?
Ja, ik heb namelijk geen sateliet beelden of foto (die geen composities zijn) van deze plekken op aarde. Dat is vreemd.. ik heb namelijk talloze mensen die beweren dat de aarde hol is en dat ze er zijn geweest.. deze verhalen stammen van 100 tot 2000 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. De aarde is niet hol en daarom verschuift de magnetische noordpool. Of heb je inmiddels bewijs dat de aarde wel hol is?
Het blijft inderdaad vermakelijk. Ik dacht dat het misschien zou gaan vervelen, maar dat is niet zo. Heb je nog meer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, ik heb namelijk geen sateliet beelden of foto (die geen composities zijn) van deze plekken op aarde. Dat is vreemd.. ik heb namelijk talloze mensen die beweren dat de aarde hol is en dat ze er zijn geweest.. deze verhalen stammen van 100 tot 2000 jaar geleden.
Eens even kijken.. we hadden uhm, laten we zien, ja ik weet het weer, zo'n 70 jaar geleden een oorlog. Hoe heette die ook alweer.. eens even zien, er deden ook een stuk tig landen in mee.. uhh ja ik weet het weer de 2e wereld oorlog.
Nou kijk eens in die oorlog was er een man waarvan we nu achteraf, altijd achteraf, zeggen dat hij compleet gek was en dingen uit zn duim verzon...
Maar tijdens die oorlog was het zo dat men, eens even kijken.. ja ik heb het, zo'n 70 jaar geleden, dus ervan overtuigd waren dat de aarde hol was. Beter gezegd er was een hele theorie over de achtergrond van de rassen die completer maar raarder was, dan wat wij nu kunnen verzinnen.
Ik zal er niet te veel op in gaan, want van die theoriën heb jij geen kaas gegeten, jij weet immers alleen maar wat je verteld krijgt en bent nog nooit uit jezelf een verder gaan kijken dan je neus dik is.
En het grappige is dus.. dat er op een gegeven moment iets gebeurde in die oorlog, en dat daarna alle wetenschappelijk zaken richting rassen en de aarde compleet veranderde.. dat was ehm zo na 45.
Nu is het leuke ervan dat we dus vandaag mensen hebben, die blind, TOTAAL BLIND, verrtrouwen op wat ze erin gestampt krijgen. Die mensen zijn blind voor woorden als 'misleiding, hypnose, propaganda en onderdrukking'
Beter nog, ze vieren het zelfs dat ze zijn geboren in zo'n tijd en lijken zich voor de volle honderd procent in te zetten in hun recentelijk gecreërde realiteit van de aarde en het universum.
Ach, het doet niets af aan de lol die ik er om heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Ticker het volgende:
rectificatie, ik riep magnetische noordpool eerder, dat is olie dom en heeft niets met agartha te maken, deze bevind zich inderdaad op de geografische.
Bewijs van me theorie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad vermakelijk. Ik dacht dat het misschien zou gaan vervelen, maar dat is niet zo. Heb je nog meer?
Owja en heb je daar dan ook bewijs van? Want theorieën kan ik natuurlijk ook nog wel 20 bedenken.
Jawel? Maar ik vroeg om bewijs en jij komt met een vage theorie?... En 'me' theorie? Je weet dat het 'mijn' moet zijn toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Bewijs van me theorie?
Dit zijn de geweldigste discussies altijd... het circel gedrag van de psuedo-sceptici
Jongen, heb je niet gezien dat je in een topic-reeks zit?
2 uur gehad?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vind je hem ook niet flauw? Je hebt bijna 2 uur gehad om een foto te plaatsen en je komt met dit..
Conclusie, er is geen duidelijke originele foto van de polen.
Die was er al niet toen ik deze discussie 3 jaar geleden opvoerde, die is er vandaag de dag nog steeds niet.
Lijkt mij een uitstekend plan. Een stuk boeiender dan jouw eeuwig gezuig om bewijs, oersaai begin je te worden. Kom maar op met zo'n theorie, wel een spannende graag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Owja en heb je daar dan ook bewijs van? Want theorieën kan ik natuurlijk ook nog wel 20 bedenken.
Je post ondertussen wel allemaal andere dingen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
2 uur gehad?Newsflash, ik doe overdag ook wel andere dingen dan me met fok bezig houden... Als jij tot foute conclusies wil komen moet je dat zelf weten. Ik hoop dat je je lekker vermaakt met je "ik heb het lekker goed" illusie.
Nou ja, ik heb in deze reeks wel eens een theorie geplaatst dat onze aarde 15 kilometer onder het oppervlak al dusdanige temperaturen heeft dat daar leven onmogelijk is. Laat staat dat je nog dieper gaat 'wonen'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend plan. Een stuk boeiender dan jouw eeuwig gezuig om bewijs, oersaai begin je te worden. Kom maar op met zo'n theorie, wel een spannende graag.
En die heb je gehad. Ten minste, je hebt afbeeldingen gehad die gemaakt zijn aan de hand van satelliet opnamen/data. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je post ondertussen wel allemaal andere dingen?
Moet je speciaal een week vrij nemen om een foto te bemachtigen van de noord of zuid pool?
Ik vraag geen foto van je moeder in sexy lingerie he.. ik vraag opzich best iets normaals van een ontzettend grote plek op aarde.. (2 plekken zelfs)
Ohhh je hebt al vrijdag, kratje bier staat al naast je pc stoeltje zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel? Maar ik vroeg om bewijs en jij komt met een vage theorie?... En 'me' theorie? Je weet dat het 'mijn' moet zijn toch?
Je bedoelt je hebt geen foto gepost? Toch? Dat is toch wat je verkapt schrijft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En die heb je gehad. Ten minste, je hebt afbeeldingen gehad die gemaakt zijn aan de hand van satelliet opnamen/data. Wat wil je nog meer?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in deze reeks wel eens een theorie geplaatst dat onze aarde 15 kilometer onder het oppervlak al dusdanige temperaturen heeft dat daar leven onmogelijk is. Laat staat dat je nog dieper gaat 'wonen'.
Ohnee, wacht, dat was geen theorie. Dat is ooit echt onderzocht.
Zoals ik al schreef, dat ligt aan je definitie van CGI. Is het allemaal echt zo moeilijk joh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt geen foto gepost? Toch? Dat is toch wat je verkapt schrijft?
Beetje politiek gebrabbel, maar ik denk dat ik hem ontcijfer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |