Wat een hoop ellende in dit topic nu...
@sorbo: ik duim mee. Heel hard. Het is al moeilijk zat als je lichaam jou in de steek laat, maar als anderen ook nog daarvan afhankelijk zijn zal dat een hoop stress geven.
Sterkte met wachten en ik hoop voor jullie dat die sterke dame de zwangerschap wel volledig mag meemaken.

Inca: ver weg kan maar zo opeens weer dichtbij zijn.
Als dat is wat je wil ga ik dat heel hard voor je hopen.

@LB, de je-moet-er-niet-zo-mee-bezig-zijnopmerking ga je nog wel vaker horen. Kwetsend, maar het is volgens mij wel meestal goed bedoeld. Juist om hoop te geven en een hart onder de riem te steken.
Daarbij hoor je ook inderdaad vaak dat het bij stellen waar zwanger worden niet zo makkelijk gaat een rustperiode of vakantie inderdaad wel tot zwangerschap leidt.
Mede daarom stellen wij even een rustperiode in.
Misschien heeft mijn lichaam door al die hormonen in de gaten wat de bedoeling is en lukt het nu spontaan wel.
Daarnaast willen we een afspraak met de gyn om te bespreken of andere hormonen misschien zin hebben. Ook wil ik vragen of ik een immuunonderzoek kan krijgen. Ik heb een paar vrij heftige allergieen en misschien is een overactief afweersysteem wel de reden dat mooie embryo's niet plakken.
Iemand hier ervaring met immuunonderzoeken ?