Geen neiging te gaan vroegtesten? Ik testte de laatste keer op wd 9 hartstikke positief...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Sorbootje het volgende:
Jongens ik ben zo nerveus. Dag tien, vorige keer werd ik op dag elf ongesteld.
We wonen op ong twee kilometer van de route. Loopafstand dus!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend Sorbo, maar inderdaad, als je volgende week nog niet ongesteld bent weten jullie ook wel genoeg toch?Ik duim dat het nog ff wegblijft
En een elfstedentocht zou ook wel tof zijnwoon je aan de route dat je dan je huis vol hebt?
Dan pas? Srsly!quote:
Goeie timingquote:
Damn! Kan nog steeds alle kanten op natuurlijk, maar het zou fijn zijn als je daar dan ook symptomen van had nietwaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nikki ik hoop dat morgen een goed begin wordt
[..]
Goeie timing![]()
Afwachten, maar aangezien ik gisteren bloedchagrijnig was en een snackvreetkick had ga ik maar even uit van nee
Komt wel goed, de AH komt morgen langsquote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik morgen chocola koop zal ik wat doorsturen
Sorboooo wat spannend!!! Wanneer zie je schzus en schbroer? Ah, zaterdag.... nou, duimen voor een 11steden dan!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Sorbootje het volgende:
Jongens ik ben zo nerveus. Dag tien, vorige keer werd ik op dag elf ongesteld.
Hoe kom ik vandaag door? Dag 11quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef McLaura het volgende:
[..]
Sorboooo wat spannend!!! Wanneer zie je schzus en schbroer? Ah, zaterdag.... nou, duimen voor een 11steden dan!
quote:
K*tzooiquote:Op maandag 6 februari 2012 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Had net klein beetje bloed en buikpijn, dus ik mijn zwager gebeld. Nu bloed weer weg en buikpijn minder.. maar het zal zo wel doorbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |