Sorbo, holy crap wat spannend! Ik hoop zo dat dit een innestelingetje was

Cathmar
Koloontje, wat lief van je, thnx
En Nikki, spánnend!! Ik hoop voor je dat je in juni veel moois toe zal komen

nou, ik heb vandaag mijn echo gehad, had nog even wat voeten in de aarde omdat ze me waren vergeten te zeggen dat ik de echo (9.00 uur) op een andere locatie gepland had gekregen als waar ik heen had gebeld en waar ik ook om 10.00 uur een afspraak had staan al met de rouwverwerkingsmevrouw. Toen de balie-mevrouw zei dat ik er helemaal niet opstond moest ik ook meteen huilen, het is weer zo'n dag zeg maar

gelukkig kon de rouwverwerkingsbegeleidster ook om 9 uur al meteen en kon er meteen aansluitend een andere gyn de echo doen,mdat was erg prettig qua oplossing.. Anyway, de echo vertoonde geen beeld dat overeen kwam met een ongesteldheid en ze vond een 'verdikking' in de baarmoeder, maar het zag er op het eerste gezicht niet uit als een placentarest. Wat het wel was wist ze eigenlijk ook niet zo goed, dus nu moet ik het een week aankijken en volgende week terugkomen

Als het bloeden dan niet is opgehouden en die bult of whatever er nog steeds zit zal ik waarschijnlijk een curretage krijgen, maar vooralsnog dus eerst afwachten weer. Aan de ene kant fijn dat ze me niet zomaar een ingreep insmijten zonder zich ervan te vergewissen dat het echt nodig is, maar anderszijds baal ik er ook wel van. Mag ik me nog even een week lang druk gaan maken over wat dat nu was wat ze zag voor ik weer opnieuw kan worden bekeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 06-02-2012 21:30:34 ]