Luisteren jij/jullie er nog naar of zijn jullie al uitgeweken naar Nederlands commentaar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die klap op zijn hoofd is echt harder geweest dan ik in eerste instantie dacht
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is ook lullig ook, een feestje bouwen en dan Nadal niet uitnodigen
leuk toch, straks Azarenka/Sharapova en Nadal in finale, kreunfestijn dat het wordt!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat staat die gast nou te kreunen in de eerste set. Het is geen fucking WTA ...
Ja, inderdaad. Zo gek dat Federer het dan opeens zo helemaal kwijt is, met al die mishits.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef Norrage het volgende:
Pfoe, dit is een meevaller dat Nadal wat ballen uitslaat hier.
geil tochquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat staat die gast nou te kreunen in de eerste set. Het is geen fucking WTA ...
Ik heb wel Nederlands commentaar, maar ik kijk liever naar 1000 KIA-reclames dan dat ik naar die zaadstem van Jan Roelfs moet luisteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Luisteren jij/jullie er nog naar of zijn jullie al uitgeweken naar Nederlands commentaar?
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Met dit shirtje lijkt het net of Federer kleine hang-tietjes heeft.
iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.
eeh nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou en, dat vinden vrouwelijk aantrekkelijk.
ja okay.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Echt wel als die kerel 250 miljoen waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |