Nou, zo boeiend vind ik de partij niet dus dat vind ik een overstatement.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Kut Nadal, klapt er nu waarschijnlijk overheen...Kut Federer. Kut wedstrijd. Ik stop met kijken ik kan het niet aan...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Kut Nadal, klapt er nu waarschijnlijk overheen...Kut Federer. Kut wedstrijd. Ik stop met kijken ik kan het niet aan...
Afgelasten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Jan RoelfsAlsof ze het vuurwerk gaan aflasten omdat er een potje getennist wordt
Was mooi geweest als het dak dicht was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom trouwens op dit tijdstip? Het is nog niet eens helemaal donker.
Wat een ei zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Jan Roelfs is echt gek joh
"Het toernooi, dat zo belangrijk is voor Australië, wordt ondergeschikt gesteld aan vuurwerk."
"Dit moet toch anders in de toekomst."
Roelfs is een gigantische droeftoeter, maar dat was al langer bekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Het toernooi, dat zo belangrijk is voor Australië, wordt ondergeschikt gesteld aan vuurwerk."
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zapte naar de NOS om het vuurwerk te zien, maar ik ga wel weer een KIA-reclame kijken. Stelt weinig voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roelfs is een gigantische droeftoeter, maar dat was al langer bekend.
Het lijkt me niet handig als je het racket steeds van hand moet wisselen. Ook lijkt me dat je dan met je andere hand een ander gewicht/spanning van het racket nodig zou hebben. Daarnaast vraag ik me af of het regelementair is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Coelho het volgende:
Wat ik me afvraag, echt goede voetballers zijn tweebenig zodat ze links en rechts kunnen schieten. Zou tweehandigheid met tennis ook mogelijk zijn (zijn er al spelers??), waardoor het bereik en variatie van zo'n speler immens groot wordt in vergelijking met collega's? Ik bedoel, we zitten hier naar wereldtoppers te kijken die nog steeds een halve meter of meer te kort komen in hun backhand in vergelijking met forehand.
ja laten we australia day maar verplaatsen anders naar een andere dag, ergens in maart ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
In een lollige bui probeer ik af en toe wel eens twee enkelhandige backhands staan, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig als je het racket steeds van hand moet wisselen. Ook lijkt me dat je dan met je andere hand een ander gewicht/spanning van het racket nodig zou hebben. Daarnaast vraag ik me af of het regelementair is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |