Dat is de preutse categorie daar let ik eigenlijk niet opquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
Volgens mij hebben veel meiden in de trein gewoon nog hun jas aan.
De WC's in de trein zijn allemaal beschimmeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
waarom denk je dat er een wc is in de trein fap fap fap fap fap
Wat ik niet snap is dat die meiden het raar vinden als ik ze aan ga zitten starenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
enigste wat ik niet snap is dat die meisjes het niet koud hebben want als ik ze in het korte rokje zie denk ik altijd bij me zelf daiiim tis super koud en jij gaat in een kort rokje lopen
Koud?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
enigste wat ik niet snap is dat die meisjes het niet koud hebben want als ik ze in het korte rokje zie denk ik altijd bij me zelf daiiim tis super koud en jij gaat in een kort rokje lopen
Snap je niet dat ze vanzelf heet worden van alle mannelijke aandacht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
Die kou word opgeheven door de intense warmte die vanuit hun doos straalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
vind je het niet opwindend als de bestuurster naast je een lekkere banaan aan het eten isquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Walter81 het volgende:
Zo te lezen wordt het toch eens tijd dat ik ook weer eens met de trein ga.
Van meisjes met minirokjes in de auto naast je in de file, zie je helaas niks
Ja dat wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind je het niet opwindend als de bestuurster naast je een lekkere banaan aan het eten is
Fijne momenten zijn dat inderdaad. Je moest met je pinkie haar anusgat betasten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef ikjijallebei het volgende:
ca 1 maand geleden ging er zo'n chick eerst voor m'n neus lopen een paar x, toen vlak naast me zitten op zo'n bankje terwijl er overal plek was(toen de trein er nog niet was natuurlijk) en in de trein tegenover me met haar benen wijd zodat ik haar string kon zien. En ja, ze was behoorlijk lekker.
Ik was dus kankergeil.
Ze snappen het heel goed, daarom kleden ze zich zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef JustRob het volgende:
Waarom hebben meiden in de trein altijd inkijk of een kort rokje aanSnappen ze niet dat ze jongens zo helemaal gek maken
![]()
Net als die 16-jarige pubertjes hier op school waarbij je zowat hun BH kan zien
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Chai het volgende:
Foto1: Dikke kuiten.
Foto2: Dikke benen, lelijk hoofd.
Foto:3 Dat is geen inkijk hoor en ze heeft ook niet echt tieten.
Foto4: Kat onder de kerstboom.
Foto5: Liev meisje, maar geen rokje of inkijk hoor.
Foto6: Dat is niet erg gepast als het geen lente/zomer is.
Foto7: Een meisje met een broek aan en dikke trui. Wat moet ze dan aan TS?![]()
Foto8: Mylf met inkijk.
Foto9: Kontje van een jongen, homo.
Klopt welquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:21 schreef rosepetals het volgende:
TS is een eckte gefrustreerde voyeur
Geef die meisjes daar dan niet de schuld van, wil je?quote:
het is toch ook veelste koud om zo naar buiten te gaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Geef die meisjes daar dan niet de schuld van, wil je?
Ja hallo het is toch hun schuld dat ze zich zo kledenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Geef die meisjes daar dan niet de schuld van, wil je?
Ik heb het niet koud hoor, zo'n panty is best warm.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
het is toch ook veelste koud om zo naar buiten te gaan
Ja echt wel, vooral dat meisje met die trui en die broek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
het is toch ook veelste koud om zo naar buiten te gaan
Nee zelden. Maar ik draag wel vaak rokjes. Zou overigens niet graag bij jou in de trein zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Ja hallo het is toch hun schuld dat ze zich zo kleden
PS: ga jij ook wel eens met de trein?
Als er ooit een jongen tegenover je zit die een beetje subtiel met zijn smartphone voor zijn neus zit, dan weet je dat ik foto's aan het maken benquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee zelden. Maar ik draag wel vaak rokjes. Zou overigens niet graag bij jou in de trein zitten
najah zij niet maar , zie soms wel is mensen lopen en dan denk ik het is fucking koud buiten ga je op van die teen schoenen lopen en kort rokje. mij hoor je overigens niet klagen plenty of eye candyquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt wel, vooral dat meisje met die trui en die broek.
hihihhahahoho laat ons niet in spaninnggzzz!? xDquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
Ik heb laats nog een foto op me tel gemaakt die was best ernstig
Ja je bent nogal snel tevreden. Denk dat je het op 80% van de meisjes tussen de 14 en 25 kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:31 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
najah zij niet maar , zie soms wel is mensen lopen en dan denk ik het is fucking koud buiten ga je op van die teen schoenen lopen en kort rokje. mij hoor je overigens niet klagen plenty of eye candy
Vond Maarten dat goed dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef JustRob het volgende:
Ik heb er trouwens wel eens een in dr kont geknepen bij het uitstappen, draaide ze zich om maar ze keek me alleen aan en ik keek met zo'n rapist-lachje terug
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef JustRob het volgende:
Ik heb er trouwens wel eens een in dr kont geknepen bij het uitstappen, draaide ze zich om maar ze keek me alleen aan en ik keek met zo'n rapist-lachje terug
Wij normale mannen denken daar alleen over na. Jij doet het. Nu zit ik dus in dubio of ik daar respect voor moet hebben of niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef JustRob het volgende:
OMFGWTFBBQ?!?!!?!? EINDE VAN DE WERELD??!?!?!?!?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf man, ik ken meisje op foto 5__ !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |