Dat is de preutse categorie daar let ik eigenlijk niet opquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
Volgens mij hebben veel meiden in de trein gewoon nog hun jas aan.
De WC's in de trein zijn allemaal beschimmeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
waarom denk je dat er een wc is in de trein fap fap fap fap fap
Wat ik niet snap is dat die meiden het raar vinden als ik ze aan ga zitten starenquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
enigste wat ik niet snap is dat die meisjes het niet koud hebben want als ik ze in het korte rokje zie denk ik altijd bij me zelf daiiim tis super koud en jij gaat in een kort rokje lopen
Koud?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
enigste wat ik niet snap is dat die meisjes het niet koud hebben want als ik ze in het korte rokje zie denk ik altijd bij me zelf daiiim tis super koud en jij gaat in een kort rokje lopen
Snap je niet dat ze vanzelf heet worden van alle mannelijke aandacht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
Die kou word opgeheven door de intense warmte die vanuit hun doos straalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
vind je het niet opwindend als de bestuurster naast je een lekkere banaan aan het eten isquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:39 schreef Walter81 het volgende:
Zo te lezen wordt het toch eens tijd dat ik ook weer eens met de trein ga.
Van meisjes met minirokjes in de auto naast je in de file, zie je helaas niks
Ja dat wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind je het niet opwindend als de bestuurster naast je een lekkere banaan aan het eten is
Fijne momenten zijn dat inderdaad. Je moest met je pinkie haar anusgat betasten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef ikjijallebei het volgende:
ca 1 maand geleden ging er zo'n chick eerst voor m'n neus lopen een paar x, toen vlak naast me zitten op zo'n bankje terwijl er overal plek was(toen de trein er nog niet was natuurlijk) en in de trein tegenover me met haar benen wijd zodat ik haar string kon zien. En ja, ze was behoorlijk lekker.
Ik was dus kankergeil.
Ze snappen het heel goed, daarom kleden ze zich zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef JustRob het volgende:
Waarom hebben meiden in de trein altijd inkijk of een kort rokje aanSnappen ze niet dat ze jongens zo helemaal gek maken
![]()
Net als die 16-jarige pubertjes hier op school waarbij je zowat hun BH kan zien
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Chai het volgende:
Foto1: Dikke kuiten.
Foto2: Dikke benen, lelijk hoofd.
Foto:3 Dat is geen inkijk hoor en ze heeft ook niet echt tieten.
Foto4: Kat onder de kerstboom.
Foto5: Liev meisje, maar geen rokje of inkijk hoor.
Foto6: Dat is niet erg gepast als het geen lente/zomer is.
Foto7: Een meisje met een broek aan en dikke trui. Wat moet ze dan aan TS?![]()
Foto8: Mylf met inkijk.
Foto9: Kontje van een jongen, homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |