Ik niet hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor. Fappen doen we hier allemaal (I guess)...
Ik wil geen lul!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat wil je wel he? We kunnen we een dealtje maken?
Het vinden én betasten van je eigen clit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welke definitie er geldt
ja dan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Het vinden én betasten van je eigen clit?
Yep. ga maar naar huisquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Boh, ik kan boss man wel schieten atm.. is het al vrijdag?
quote:
Wat doet-ie nu weer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Boh, ik kan boss man wel schieten atm.. is het al vrijdag?
Voor jouw hulpje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf vrijdag wordt de nieuwe vacature wss al gepubliceerd
Binnenstormen, me de wind van voren geven over iets waarvan ik me geen kwaad bewust ben en na wat dreigen wegstormen en met de deur slaan.quote:
Hij klinkt als mijn zus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Binnenstormen, me de wind van voren geven over iets waarvan ik me geen kwaad bewust ben en na wat dreigen wegstormen en met de deur slaan.
Zullen we ruilen?quote:
Moet dat?quote:
Dat is geen pluspunt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet dat?Hij heeft wel een dikke auto..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is geen pluspunt.
Komt Hoedjesman morgen?
Ja dat probeer ik hoor. Maar deze week is een slechte week. En hoe harder hij schreeuwt, hoe minder goed ik me kan concentreren en hoe nerveuzer ik word. Ook niet bevorderlijk voor mijn werk..quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Negeer die baas van je, jekomt morgen!
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik hoor. Maar deze week is een slechte week. En hoe harder hij schreeuwt, hoe minder goed ik me kan concentreren en hoe nerveuzer ik word. Ook niet bevorderlijk voor mijn werk..
ja hoor, dat kan wel, maar dan kan ze meteen door naar het uitzendbureau gok ik zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?
Even met de boobies bouncen en ze mag weer verder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, dat kan wel, maar dan kan ze meteen door naar het uitzendbureau gok ik zo.
Dat heb ik gedaan, toen ik midden in de horrorscheiding na weken terreur en amper slaap te horen kreeg hoe ik er in godensnaam zo uit kon zien en of ik dat normaal vond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?
Uhuh nou en of. Dat lijkt me echt geweldig, verkondigen dat ik weg ga. En ik heb zo'n kutcontract, ik geloof dat ik amper opzegtermijn heb.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
uhmm.. ander werk zoeken missb? Of bne je ondertussen wel op zoek?
ING.. de sukkelsquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
w000t, weer aangeboden op een klus. Nu 4 lopende contacten. Audi, Deutsche Bank, Achmea en ING
Persoonlijk hoop ik op ING, dat is in Leeuwarden(Munchen en Hamburg is zo ver weg
)
Blijft de ING.. blijven sukkelsquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef stbabylon het volgende:
MijnING wordt geregeld vanuit Amsterdam
Kutsituatie, lijkt me echt vreselijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, toen ik midden in de horrorscheiding na weken terreur en amper slaap te horen kreeg hoe ik er in godensnaam zo uit kon zien en of ik dat normaal vond.
Toen werd ik maandenlang op minimale uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.
No.. not a good idea
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Kutsituatie, lijkt me echt vreselijk.
Sorryquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.
quote:
Mag wel even hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wilde niks zeggen, maar..
Snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.
Ik begin zelfs letterlijk te dromen dat ik hier weg kanquote:
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin zelfs letterlijk te dromen dat ik hier weg kan
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.
Ik ga maar niet zeggen dat je ander werk moet zoeken, als er iets beters was werkte je daar al wel. Volhouden maar..
Ik heb laatst zelfs een baan afgeslagen voor een groot deel omdat ik nu een hele fijne leidinggevende heb en de leidinggevende aan de andere kant niet bepaald als prettig bekend staat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.
Ik ga maar niet zeggen dat je ander werk moet zoeken, als er iets beters was werkte je daar al wel. Volhouden maar..
je denkt dat het nep is, maar eigenlijk weet je van nietquote:
Ik weet niet welk accent je probeert na te doen, maar het lukt nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Noe zag, da benn eng, die doankere mense, da hebbe we hier in de aochterhoak nie.
Gelukkig niet, stel je voor ik doe het een keer per ongeluk goed en ze denken dat ik echt zo praatquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet welk accent je probeert na te doen, maar het lukt niet
Hij zit er ook echt niet mee. Dat is misschien nog wel ergerquote:
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek isquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stel je voor ik doe het een keer per ongeluk goed en ze denken dat ik echt zo praat.
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerdquote:
Geen idee. Net zoiets als mensen die tegenwoordig "me auto" schrijvenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Deze reactie:
[..]
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerd
Er vanuit gaan dat ie Twents probeerde te pratenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek is)
Tzal me worst zijn, ik troll graagquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek is)
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Deze reactie:
[..]
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerd
Hij komt uit Amsterdam, hij kent geen topografie, hij heeft het over het oosten, dus over Groningen, Drenthe, Twente, Salland, Achterhoek en dat is onderling uitwisselbaar. Simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ie Twents probeerde te praten
Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taal.
Mooi die frustratiequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij komt uit Amsterdam, hij kent geen topografie, hij heeft het over het oosten, dus over Groningen, Drenthe, Twente, Salland, Achterhoek en dat is onderling uitwisselbaar. Simpele ziel
Of 'de meisje'quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee. Net zoiets als mensen die tegenwoordig "me auto" schrijven_!
Sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste is nog, ik weet dat je trollt
en die 'me' enzo vind ik dan nog niet eens het ergste.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taal.
de zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar dit is gewoon een zin die iets moet betekenen. 'wat is dezen' is gewoon niets
En terechtquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Murdera het volgende:
Ik heb er nogsteeds oprecht spijt van.
ING.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
w000t, weer aangeboden op een klus. Nu 4 lopende contacten. Audi, Deutsche Bank, Achmea en ING
Persoonlijk hoop ik op ING, dat is in Leeuwarden(Munchen en Hamburg is zo ver weg
)
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte internquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
ING.Deutsche Bank.
Je principes, Babs! Waar zijn ze gebleven?
Barbusse!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag, lieve spellingsnazi´s
Ik las "intiem".quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte intern
Hey MNRquote:
Ja, ik heb ook ooit een projectje gedaan bij diverse ING kantoren, maar toen was ik nog naïef en onwetend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte intern
1x gezoend met een ING-er, maar was niet werkgerelateerd dat ik haar leerde kennen. Verder alleen een paar keer op het werk gerukt. Tot zover mijn intimiteit daar..quote:
Ja! Maar ik had bedacht dat als ik nu iedere dag iets plan/doe om naar uit te kijken, het eigenlijk nog niet zo erg is dat het weekend voorbij isquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey MNR![]()
Mijn weekend is voorbij
ING heeft mijn opleiding betaaldquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook ooit een projectje gedaan bij diverse ING kantoren, maar toen was ik nog naïef en onwetend.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vast ook wel intiem.
* 100% Tukker pakt vast de blacklight for further investigation.
Dus.... valt in de categorie "had ik niet per se hoeven weten". Gerukt op je werk? Why for God sake??quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x gezoend met een ING-er, maar was niet werkgerelateerd dat ik haar leerde kennen. Verder alleen een paar keer op het werk gerukt. Tot zover mijn intimiteit daar..
Omdat...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus.... valt in de categorie "had ik niet per se hoeven weten". Gerukt op je werk? Why for God sake??
Toch zou het niet mijn eerste/tweede uhm zoveelste keuze zijnquote:
Weetje, ik kijk er niet eens van opquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Verder alleen een paar keer op het werk gerukt. Tot zover mijn intimiteit daar..
Neuj, de further investigation. Alhoewel ik nu vermoed dat Tukker niet veel meer gaat vinden na je laatste openbaringquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij liked mijn lichtgevende plekken?
Ach, je bent geil, druk staat hoog, je bent nog jong (jaar of 22~23), dan doe je dat even snel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch zou het niet mijn eerste/tweede uhm zoveelste keuze zijn
Maar komt ook doordat het mij toch niets zou opleveren
Goed..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x gezoend met een ING-er, maar was niet werkgerelateerd dat ik haar leerde kennen. Verder alleen een paar keer op het werk gerukt. Tot zover mijn intimiteit daar..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is ook "de hoer" dus ik snap het wel.
Enjoy!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
de mijne begint straks
en net verlof gekregen voor mijn reisje naar Zweden!
Life's Good
Hear hearquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, ik kijk er niet eens van op
De 25ste weekendje Zoetermeerquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef MNR het volgende:
Mini-vakanties
Als er maar zon en warmte is. Ow ja, en nightmarkets
Ik denk idd dat je niet de enige bent tbhquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Alsof ik de enige ben die wel eens op het werk heeft gerukt.
Ben misschien wel de enige die het toegeeft
Begrijp het ook wel..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Ach, je bent geil, druk staat hoog, je bent nog jong (jaar of 22~23), dan doe je dat even snel.
Check en check. Geen nightmarkets. Wel een wijnbaar met briljant uitzicht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef MNR het volgende:
Mini-vakanties
Als er maar zon en warmte is. Ow ja, en nightmarkets
Vind je? Vind het altijd wel relaxed dergelijke openheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef MNR het volgende:
Maar ut is wel een beetje gek dat je dat zo in het openbaar aangeeft heur
Nee hoor. Een keer gedaan, in m'n tienerjaren op een vakantiebaantjequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Massages? Heb je massages erbij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De 25ste weekendje Zoetermeer, de warmte komt dan vanuit de sauna.
Dit valt nog in het niet bij wat ik eerder allemaal al heb verteldquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je niet de enige bent tbh
Maar ut is wel een beetje gek dat je dat zo in het openbaar aangeeft heur
Prima verdelingquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Check en check. Geen nightmarkets. Wel een wijnbaar met briljant uitzicht.
Dus....wanneer heb jij voor het laatst gevingerd op je werk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind je? Vind het altijd wel relaxed dergelijke openheid
Neuh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Massages? Heb je massages erbij?
Een hot-stone massage jonge..... oooooh
Je veestapel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga niet met vakantie. Kan m'n veestapel nergens kwijt
Dat dacht ikquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus....wanneer heb jij voor het laatst gevingerd op je werk?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Maarja, mij zou het niet lukken, dus hoef het ook niet te proberen
3 cavia's en 2 hamsters. Die hamsters zijn op zich het probleem niet, maar de caviakooi is 1.40 meter breed en die moeten de mensen dan ook schoonmakenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
16 cavia's en een konijn
Daar kun je niet eens een fatsoenlijke 3 gangenmaaltijd van maken.
Mompelt iets over slakken en zoutquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind je? Vind het altijd wel relaxed dergelijke openheid
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit valt nog in het niet bij wat ik eerder allemaal al heb verteld
ik heb een onderzoek gelezen waaruit bleek dat meer dan 50% van de mensen dat doen babs....quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
bestaat er geen knaagdieren asiel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 cavia's en 2 hamsters. Die hamsters zijn op zich het probleem niet, maar de caviakooi is 1.40 meter breed en die moeten de mensen dan ook schoonmaken
Ja, drie euro per beest per dagquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
bestaat er geen knaagdieren asiel?
Hehe, mijn konijn heeft een bepaalde gebruiksaanwijzing bij het voeren, anders bijt hij zo je vingers erafquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 cavia's en 2 hamsters. Die hamsters zijn op zich het probleem niet, maar de caviakooi is 1.40 meter breed en die moeten de mensen dan ook schoonmaken
M'n zus wilde er wel voor zorgen, maar ik wilde in mei of in september en in mei is ze aan het verhuizen en in september gaat ze zelf met vakantie. M'n ouders zijn die maanden ook op vakantie. Een vriendin van me kan wel voor de hamsters zorgen, maar niet voor de cavia's omdat ik vrouwtjes heb en zij mannetjes, en dan gaan die van haar knokken als ze die van mij ruikenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, mijn konijn heeft een bepaalde gebruiksaanwijzing bij het voeren, anders bijt hij zo je vingers erafHeeft ook een grote kooi en kan hem altijd "plaatsen"
Ik wil vrij veel toegeven, maar de dop polijsten onder werktijd... nee... dat nog net niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Wel eens seks gehad op het werk, maar das andersquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil vrij veel toegeven, maar de dop polijsten onder werktijd... nee... dat nog net niet.
Wel onder werktijd, maar niet op het werk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens seks gehad op het werk, maar das anders.
15e per dag.... wordt een 10 daagse vakantie 150 euro duurder van.... dat valt toch nog wel te overzien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, drie euro per beest per dag
quote:Ondanks de bordjes 'no cash' en 'alleen pinnen', heeft een niet al te snuggere dief toch geprobeerd een wijnwinkel in Utrecht te overvallen. De politie heeft beelden van de overval vrijgeven en is op zoek naar getuigen.
De eigenaren van de zaak accepteren sinds oktober geen contante betalingen meer, juist omdat ze zo minder kwetsbaar willen zijn voor overvallers. Toch komt een gewapende man op 13 januari de winkel binnen en op zoek naar geld. Een personeelslid probeert hem uit te leggen dat er geen cash in de zaak is, maar de overvaller is blijkbaar nogal traag van begrip en blijft maar aandringen. Pas als hij ziet dat de kassalade inderdaad leeg is, druipt hij af.
De verdachte is tussen de 30 en 40 jaar oud en heeft blauwe ogen. Hij is ongeveer 1.70 meter lang en heeft een stevig postuur.
Telt het ook als het mijn werk niet was?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel onder werktijd, maar niet op het werk.Got to love schoonmaaksters...
vanochtend nog een filmpje op het journaal van een bankovervaller die zichzelf in zijn voet schietquote:
Ik zou 23 dagen weggaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
15e per dag.... wordt een 10 daagse vakantie 150 euro duurder van.... dat valt toch nog wel te overzien?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je goedkoper uit als je ze vermoord en nieuwe koopt
heb ik ook gezien ja, wat een suffe gastquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanochtend nog een filmpje op het journaal van een bankovervaller die zichzelf in zijn voet schiet.
Toeval! Of meant to be.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef MNR het volgende:
Zo.... dat zijn 2 dezelfde ideeen achter elkaar. Zou dat toeval zijn??
L-E
Goeiemiddag
Voor jou wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Telt het ook als het mijn werk niet was?
1 keer in een "schooltje" op alle bureaus die er stondenquote:
Ik ook, feestje bij een vriend die 100+ verschillende soorten drankflessen in de kast heeft staanquote:
Wat ben je soms ook een heerlijk vies ding hè.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
1 keer in een "schooltje" op alle bureaus die er stondenEn een keer op een betonnen vloer in het magazijn. Dat was koud
Das geen drankkast, das een cocktailbarquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, feestje bij een vriend die 100+ verschillende soorten drankflessen in de kast heeft staan
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:01 schreef Tally het volgende:
En je gaat nu niet omdat je beestjes heb CL?
Nee dat had betekend dat ik maar 1 keer genomen was. En dat vond ik niet voldoende. Je moet wat als je zit te wachten op installatiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een heerlijk vies ding hè.Was één bureau trouwens niet voldoende?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen drankkast, das een cocktailbar
Joh gek had me gevraagd! Ik had wel willen oppassen hoor.quote:
Ik hou het bij bier en als slaapmutsje een slivovic (of twee). Miss Tuk heeft dit weekend late dienst, dus ik kan mooi met de kamereu 'hangen'...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, feestje bij een vriend die 100+ verschillende soorten drankflessen in de kast heeft staan
Ik denk dat ik jou nooit voldoende zal kunnen bevredigen, Tal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat had betekend dat ik maar 1 keer genomen was. En dat vond ik niet voldoende. Je moet wat als je zit te wachten op installaties
Nee, ik had belooft iemand te helpen met een IT klus op zijn werk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou nooit voldoende zal kunnen bevredigen, Tal.
Was dat met een collega of zo?
Lekker! Neem je chocolaatjes mee die je op het kussen kunt leggen?quote:
Nou, met zo'n ruim assortiment zou ik het wel weten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ik hou het gewoon bij de cola-beerenburg hoor
Maar serieus, meer dan 300,- uitgeven alleen voor de opvang van je hamstertjes.. dat is een dure grap.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Lief dat jullie het aanbiedenMaar ik ga nu in oktober waarschijnlijk weg, kan ik nog even sparen
Nou mocht je oppas nodig hebben geef een gilquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Lief dat jullie het aanbiedenMaar ik ga nu in oktober waarschijnlijk weg, kan ik nog even sparen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar serieus, meer dan 300,- uitgeven alleen voor de opvang van je hamstertjes.. dat is een dure grap.
Liefquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou mocht je oppas nodig hebben geef een gil
En rozen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker! Neem je chocolaatjes mee die je op het kussen kunt leggen?
Jaquote:
Als je ze hier laat, is de kans groot dat je na je vakantie er weer eentje minder hebt. Maar dat lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Lief
Al is het in oktober misschien al eentje minder
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ze hier laat, is de kans groot dat je na je vakantie er weer eentje minder hebt. Maar dat lijkt me geen probleem.
Maar zodra je die ene die nog leeft op kunt halen, zul je zien dat peuter een heul kekke muts draagt!quote:
Internal Thrust?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, ik had belooft iemand te helpen met een IT klus op zijn werk.
Een ICT klus dan. Images uitrollen op pc's in klaslokalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Internal Thrust?
Had je me dit beter gisteren kunnen vertellen, toen ik over heb gewerkt. Dan had ik je gebeld.Had graag een blowjob gekregen terwijl ik onze nieuwe tapedrives in het rack plaatste.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zodra je die ene die nog leeft op kunt halen, zul je zien dat peuter een heul kekke muts draagt!
Damn....... lieeeeef! Komt wel goed dat weekendje met jouquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En rozen.En een fles Champagne.
En veul badschuim voor in de jacuzzi.
Daar gaat mijn pokerwinst van de afgelopen maanden.
Kleuter liet vorig jaar de dwerghamster van mijn nichtje over de eettafel lopen. Mieterde er vanaf natuurlijk, maar niks mee aan de hand. Dachten we.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft een keer m'n hamster laten donderen toen ze erop moest passenI was not amused. Nu heb ik die van haar ook weleens laten vallen, maar die overleefden het
We zijn een jaar samen, dus dan mag het wel toch? Plus 5 gangen diner in de suite zelf. Als het mooi weer genoeg is buiten op het privédakterras. Heb er zin inquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Damn....... lieeeeef! Komt wel goed dat weekendje met jou
Goed bezig Barbusse! Deed mijn ex vriendje ook altijd. Boekte dan een bruidssuite, kei lief. Goeie tijden waren dat
Sorry.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Een ICT klus dan. Images uitrollen op pc's in klaslokalen
Ja zegtie nu!!!!
Snap ik!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn een jaar samen, dus dan mag het wel toch? Plus 5 gangen diner in de suite zelf. Als het mooi weer genoeg is buiten op het privédakterras. Heb er zin in
Kijk hem weer patsen met zn mooi weer..quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn een jaar samen, dus dan mag het wel toch? Plus 5 gangen diner in de suite zelf. Als het mooi weer genoeg is buiten op het privédakterras. Heb er zin in
Owh wij hebben ons zeker wel vermaakt. Was heerlijk weer dus ook lekker op het dakterras gezetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry.
Je hebt je in ieder geval vermaakt tijdens het wachten op. Beter dan naar zo'n scherm staren om te zien hoe het tellertje oploopt...Ik zal ons Krea de volgende keer eens een beetje teasen als we alleen in het pand zijn...
Ik vind dat het gevierd moet worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Snap ik!
Hey, je moet mij niet vragen of het mag. Als jij vindt dat het kan, kan het
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk hem weer patsen met zn mooi weer..
quote:If all this were not enough, the second level of this suite offers a lavish lounge area, leading onto a private terrace located strategically within the old fortifications of this ancient city. This totally private outdoor space offers the luxury of an intimate jacuzzi and the amazing feeling that this wonderful Island of Malta is at your feet.
Dit is dus waarom het nooit iets is geworden tussen ons!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat het gevierd moet worden!
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het nooit iets is geworden tussen ons!
Pawdon?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het nooit iets is geworden tussen ons!
Krea is niet zo van het experimenteren met mannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehehe dat gezicht wil ik dan wel eens zien als je zoiets zegt
Dat komt allemaal goed!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:53 schreef MNR het volgende:
Oh Barbusse, neem lekker bodylotion mee voor na de jacuzzi! Van de Thermen of zo (als ze dat daar ook hebben). Lekker verwennen... insmeren... hmmmm!
Ja, daar ga ik wel weer van genieten samen met mijnquote:
klinkt goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
daarna in de jacuzzi onder de sterren.![]()
Wat een mietje johquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea is niet zo van het experimenteren met mannen.
Je kunt met Babs naar de sauna in Zoetermeer!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga maar op zoek naar een binnenbad
nee hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt met Babs naar de sauna in Zoetermeer!
in Zweden bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt met Babs naar de sauna in Zoetermeer!
Arme Rival, dan zit er niks anders voor hem op dan alleen in de sloot te springenquote:
wel makkelijk zo vanuit mijn achtertuinquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Rival, dan zit er niks anders voor hem op dan alleen in de sloot te springen
Neem voor mij een kopje thee mee.quote:
Je kan naar dezelfde sauna gaan, heck, je kunt me zelfs de hele dag achtervolgen, maar het mee gaan met mij, nee, dat niet.quote:
Daar zullen ze vast goede saunas hebbenquote:
Geen rooibos maar de rest lust ik.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen rooibos maar de rest lust ik.
quote:
dat hoeft nou ook weer niet maar wil 's avonds wel ff lekker chillen in het bubbelbadquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast goede saunas hebben
Je hebt je abs weer goed bijgetraind zie ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
"Mag het ook champagne zijn?"
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen rooibos maar de rest lust ik.
Zelfs m'n borsthaar gewaxed...quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt je abs weer goed bijgetraind zie ik
Ja, dat mag
Ik over een maandjequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat hoeft nou ook weer niet maar wil 's avonds wel ff lekker chillen in het bubbelbad
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs m'n borsthaar gewaxed...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hahaha. Da's dan wel weer zo. Is lekker om in te kroelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, al mijn ex-bedgenoten vonden het heerlijk om op te liggen en in te kroelen
Vrouwen die niet van behaarde mannen houden
Nepvrouwen!
Nou, heel gezond is het ook niet, dat je zo op kleine jongetjes valt...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Da's dan wel weer zo. Is lekker om in te kroelen.
Maar ben geen nepvrouw omdat ik niet van veel haar hou
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, heel gezond is het ook niet, dat je zo op kleine jongetjes valt...
Compenseer ik wel weer op andere vlakken. Hyperdexteriteit bijvoorbeeld. Oh, en menschen hebben de grootste piemel naar verhouding van alle primaten (en zoogdieren an sich), dus daar zit ik ook goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef rival het volgende:
Babs is een beetje verdrietig omdat hij minder is geëvolueerd
Houd je je shirt aan tijdens de seksquote:
Uhm... kun je dat ook spellen? Ik probeer het op te zoeken, but no resultsquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compenseer ik wel weer op andere vlakken. Hyperdexteriteit bijvoorbeeld. Oh, en menschen hebben de grootste piemel naar verhouding van alle primaten (en zoogdieren an sich), dus daar zit ik ook goed
J A S P E Rquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm... kun je dat ook spellen? Ik probeer het op te zoeken, but no results
dexteriteit is behendigheid dus hij zal zichzelf wel heel behendig vinden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik punt het zo af en toe wel bij hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Houd je je shirt aan tijdens de seks
Dan gaat het prikkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik punt het zo af en toe wel bij hoor!
Kan het nu ook niet meer terugvinden. Hoorde het laatst toen we het over mijn duim hadden die ook de andere kant kan opbuigenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
dat kan mijn duim ook, 90 graden hoek kan ik maken.... Maar of ik daar nou blij mee moet zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het nu ook niet meer terugvinden. Hoorde het laatst toen we het over mijn duim hadden die ook de andere kant kan opbuigen
Ff tandjes op elkaar.quote:
quote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat je hier nou toch niet om laten lullen door die wijven??
Nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Diep in hun hart vinden ze het allemaal lekker om er doorheen te woelen.
Sinds wanneer zijn vrouwen en mannen gelijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:17 schreef rival het volgende:
je moet het gewoon zo zien, zitten jullie graag aan een harige vrouw?
alsof iemand dat zal gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit bijvoorbeeld ook niet graag aan een vrouw met een piemel...
Die heeft waarschijnlijk geen borsthaar (even sidenootquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vrouwen en mannen gelijk?
Ik zit bijvoorbeeld ook niet graag aan een vrouw met een piemel...
jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:27 schreef vencodark het volgende:
Zeg, van Iphone naar Iphone met Imessage...dat is toch gratis?
Toch een rekening van 107 euro, voornamelijk door sms en bellen buiten mijn bundel. Ik snap niet hoe dat kan.quote:
Wat is je bundel.. en hoeveel heb jegebeld en hoeveel gesmstquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch een rekening van 107 euro, voornamelijk door sms en bellen buiten mijn bundel. Ik snap niet hoe dat kan.
Als ze geen databundel had, was de rekening wel hogerquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is je bundel.. en hoeveel heb jegebeld en hoeveel gesmst![]()
en dataverkeer!!!!
Bundel 500 sms/minuten. Ik schijn 183 minuten buiten bundel te hebben gebeld en 146 smsjes erbuiten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is je bundel.. en hoeveel heb jegebeld en hoeveel gesmst![]()
en dataverkeer!!!!
Als je op de rekening ook alle nummers herkend.. dan klopt het wel he.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bundel 500 sms/minuten. Ik schijn 183 minuten buiten bundel te hebben gebeld en 146 smsjes erbuiten.
Data is de rekening niet. Puur sms en bel met K. En die heeft Imessage.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bundel 500 sms/minuten. Ik schijn 183 minuten buiten bundel te hebben gebeld en 146 smsjes erbuiten.
Data is de rekening niet. Puur sms en bel met K. En die heeft Imessage.
We bellen vaak via Facetime.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je op de rekening ook alle nummers herkend.. dan klopt het wel he.
Jullie bellen nog wel eens, dus die bundel is zo erdoorheen lijkt me.
Viber is ruk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
Je kunt je vriend anders ook bellen met Skype of Viber he
Viber doet het bij mij wel goed, helder geluid. Alleen duurt het zo lang voor hij overgaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Viber is ruk.En bellen gaat via Facetime wel lekker. Ik kijk gewoon zelden naar mijn verbruik omdat ik altijd over heb. Behalve in december dus.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:35 schreef vencodark het volgende:
Ohnee, de kosten die erbuiten zijn, zijn smsjes met een zekere vriendin buiten Zeeland.![]()
Dat wordt whatsappen.
Oh bij mij valt het altijd weg. Sowieso beter mijn verbruik in de gaten houden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viber doet het bij mij wel goed, helder geluid. Alleen duurt het zo lang voor hij overgaat
Ja, hoewel ik ook een tijdje juist via betaalde sms ging smsen omdat ik anders van mijn bundel over zou hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |