Ik niet hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor. Fappen doen we hier allemaal (I guess)...
Ik wil geen lul!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat wil je wel he? We kunnen we een dealtje maken?
Het vinden én betasten van je eigen clit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welke definitie er geldt
ja dan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Het vinden én betasten van je eigen clit?
Yep. ga maar naar huisquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Boh, ik kan boss man wel schieten atm.. is het al vrijdag?
quote:
Wat doet-ie nu weer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Boh, ik kan boss man wel schieten atm.. is het al vrijdag?
Voor jouw hulpje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf vrijdag wordt de nieuwe vacature wss al gepubliceerd
Binnenstormen, me de wind van voren geven over iets waarvan ik me geen kwaad bewust ben en na wat dreigen wegstormen en met de deur slaan.quote:
Hij klinkt als mijn zus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Binnenstormen, me de wind van voren geven over iets waarvan ik me geen kwaad bewust ben en na wat dreigen wegstormen en met de deur slaan.
Zullen we ruilen?quote:
Moet dat?quote:
Dat is geen pluspunt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet dat?Hij heeft wel een dikke auto..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is geen pluspunt.
Komt Hoedjesman morgen?
Ja dat probeer ik hoor. Maar deze week is een slechte week. En hoe harder hij schreeuwt, hoe minder goed ik me kan concentreren en hoe nerveuzer ik word. Ook niet bevorderlijk voor mijn werk..quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Negeer die baas van je, jekomt morgen!
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik hoor. Maar deze week is een slechte week. En hoe harder hij schreeuwt, hoe minder goed ik me kan concentreren en hoe nerveuzer ik word. Ook niet bevorderlijk voor mijn werk..
ja hoor, dat kan wel, maar dan kan ze meteen door naar het uitzendbureau gok ik zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?
Even met de boobies bouncen en ze mag weer verder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, dat kan wel, maar dan kan ze meteen door naar het uitzendbureau gok ik zo.
Dat heb ik gedaan, toen ik midden in de horrorscheiding na weken terreur en amper slaap te horen kreeg hoe ik er in godensnaam zo uit kon zien en of ik dat normaal vond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet jij bossman niet eens een keer vertellen dat hij niet zo verdomde bijdehand moet doen tegen je?
Uhuh nou en of. Dat lijkt me echt geweldig, verkondigen dat ik weg ga. En ik heb zo'n kutcontract, ik geloof dat ik amper opzegtermijn heb.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
uhmm.. ander werk zoeken missb? Of bne je ondertussen wel op zoek?
ING.. de sukkelsquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
w000t, weer aangeboden op een klus. Nu 4 lopende contacten. Audi, Deutsche Bank, Achmea en ING
Persoonlijk hoop ik op ING, dat is in Leeuwarden(Munchen en Hamburg is zo ver weg
)
Blijft de ING.. blijven sukkelsquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef stbabylon het volgende:
MijnING wordt geregeld vanuit Amsterdam
Kutsituatie, lijkt me echt vreselijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, toen ik midden in de horrorscheiding na weken terreur en amper slaap te horen kreeg hoe ik er in godensnaam zo uit kon zien en of ik dat normaal vond.
Toen werd ik maandenlang op minimale uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.
No.. not a good idea
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Kutsituatie, lijkt me echt vreselijk.
Sorryquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.
quote:
Mag wel even hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wilde niks zeggen, maar..
Snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is serieus een van de 2 grootste bronnen van stress in mijn leven ja.
Ik begin zelfs letterlijk te dromen dat ik hier weg kanquote:
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin zelfs letterlijk te dromen dat ik hier weg kan
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.
Ik ga maar niet zeggen dat je ander werk moet zoeken, als er iets beters was werkte je daar al wel. Volhouden maar..
Ik heb laatst zelfs een baan afgeslagen voor een groot deel omdat ik nu een hele fijne leidinggevende heb en de leidinggevende aan de andere kant niet bepaald als prettig bekend staat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik besef me nooit hoe goed ik het heb met mijn fijne leidinggevende.
Ik ga maar niet zeggen dat je ander werk moet zoeken, als er iets beters was werkte je daar al wel. Volhouden maar..
je denkt dat het nep is, maar eigenlijk weet je van nietquote:
Ik weet niet welk accent je probeert na te doen, maar het lukt nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Noe zag, da benn eng, die doankere mense, da hebbe we hier in de aochterhoak nie.
Gelukkig niet, stel je voor ik doe het een keer per ongeluk goed en ze denken dat ik echt zo praatquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet welk accent je probeert na te doen, maar het lukt niet
Hij zit er ook echt niet mee. Dat is misschien nog wel ergerquote:
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek isquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stel je voor ik doe het een keer per ongeluk goed en ze denken dat ik echt zo praat.
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerdquote:
Geen idee. Net zoiets als mensen die tegenwoordig "me auto" schrijvenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Deze reactie:
[..]
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerd
Er vanuit gaan dat ie Twents probeerde te pratenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek is)
Tzal me worst zijn, ik troll graagquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, grootste concentratie Turken in Nederland, zit in Twente, weet je he? (en dat Twente niet de Achterhoek is)
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Deze reactie:
[..]
Echt.. ik zie dat steeds vaker terugkomen "wat is dezen" .. Wie heeft dat in godsnaam geïntroduceerd
Hij komt uit Amsterdam, hij kent geen topografie, hij heeft het over het oosten, dus over Groningen, Drenthe, Twente, Salland, Achterhoek en dat is onderling uitwisselbaar. Simpele zielquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ie Twents probeerde te praten
Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taal.
Mooi die frustratiequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij komt uit Amsterdam, hij kent geen topografie, hij heeft het over het oosten, dus over Groningen, Drenthe, Twente, Salland, Achterhoek en dat is onderling uitwisselbaar. Simpele ziel
Of 'de meisje'quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee. Net zoiets als mensen die tegenwoordig "me auto" schrijven_!
Sukkelquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste is nog, ik weet dat je trollt
en die 'me' enzo vind ik dan nog niet eens het ergste.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allochtonen natuurlijk, mooie verrijking van de Nederlandse taal.
de zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar dit is gewoon een zin die iets moet betekenen. 'wat is dezen' is gewoon niets
En terechtquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Murdera het volgende:
Ik heb er nogsteeds oprecht spijt van.
ING.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
w000t, weer aangeboden op een klus. Nu 4 lopende contacten. Audi, Deutsche Bank, Achmea en ING
Persoonlijk hoop ik op ING, dat is in Leeuwarden(Munchen en Hamburg is zo ver weg
)
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte internquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
ING.Deutsche Bank.
Je principes, Babs! Waar zijn ze gebleven?
Barbusse!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmiddag, lieve spellingsnazi´s
Ik las "intiem".quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte intern
Hey MNRquote:
Ja, ik heb ook ooit een projectje gedaan bij diverse ING kantoren, maar toen was ik nog naïef en onwetend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al 8,5 jaar bij de ING gewerkt, waarvan het grootste gedeelte intern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |