Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
I.v.m vorige topic. Ik denk dat ik 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 ga spelen. Twijfel nog een beetje tussen die 2.
Dit.!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.
Soberzo is 4-2-2-2 ongeveer een miljard keer zo goed koop dan die overrated 4-1-2-1-2
Nee. 4-3-2-1 vind ik ronduit kut. 4-2-2-2 is wel goed, alleen als de tegenstander goed je CAM's buiten spel weet te zetten ben je de sjaakquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.
Soberzo is 4-2-2-2 ongeveer een miljard keer zo goed koop dan die overrated 4-1-2-1-2
4-3-2-1 is lekker mang. Je drie aanvallers hebben allemaal een vrije rol. M'n RW staat ingame vaak ineens op links en andersom, dat zorgt voor verwarring bij je tegenstander.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee. 4-3-2-1 vind ik ronduit kut. 4-2-2-2 is wel goed, alleen als de tegenstander goed je CAM's buiten spel weet te zetten ben je de sjaak
Dat heb ik dus totaal niet, ze lopen elkaar alleen maar in de weg. Wat jij beschrijft heb ik juist met 4-3-1-2. Op zich ook logisch, want daar heb je ook 3 redelijk centrale aanvallers. Ik vind het echt jammer dat ik er niet mee kan spelen, want voor hybrids enzo is het echt een toffe formatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-2-1 is lekker mang. Je drie aanvallers hebben allemaal een vrije rol. M'n RW staat ingame vaak ineens op links en andersom, dat zorgt voor verwarring bij je tegenstander.
Klopt, Bale was bij mij inderdaad totaal onzichtbaar. Toch speelt het heerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
4-1-2-1-2 is geniaal als je spel op passing gebaseerd is. Alleen zijn je LM en RM redelijk onzichtbaar wat zonde is als je daar dure spelers hebt.
Opzich kan je er alles mee doen...1-2tjes tussen je strikers, pace abusen met strikers, solo runs met je strikers en 10, crossen vanaf de vleugels..het is voor ieder wat wils. Groot voordeel ook dat je en 2 strikers kwijt kan EN 2 wingers EN een 10. Daarom is het ook zo populair.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
4-1-2-1-2 is geniaal als je spel op passing gebaseerd is. Alleen zijn je LM en RM redelijk onzichtbaar wat zonde is als je daar dure spelers hebt.
+ een CDM als evt. extra verdediger.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich kan je er alles mee doen...1-2tjes tussen je strikers, pace abusen met strikers, solo runs met je strikers en 10, crossen vanaf de vleugels..het is voor ieder wat wils. Groot voordeel ook dat je en 2 strikers kwijt kan EN 2 wingers EN een 10. Daarom is het ook zo populair.
Daarnaast is de veldbezetting altijd wel redelijk in orde, zelfs als je als een mongool overal achter de bal aan rent
True that. Voor mij werkt het wel aardig in ieder geval. Ik ben er redelijk onvoorspelbaar mee vind ik zelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
+ een CDM als evt. extra verdediger.
Op papier Julio Cesar, maar meeste mensen gaan voor Diego Alvesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Lekker alleen thuis, lekker op me kamer smoken, vermoed dat als in een winning streakje krijg ik wel is tot de late uurtjes door ga spelen![]()
Wat is de beste braziliaanse keepert? Ik heb helton maar die heb ik per ongeluk 2 shiny contracten gegeven dus die zit op 50 ofzo..
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:Dquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op papier Julio Cesar, maar meeste mensen gaan voor Diego Alves
Alvesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Lekker alleen thuis, lekker op me kamer smoken, vermoed dat als in een winning streakje krijg ik wel is tot de late uurtjes door ga spelen![]()
Wat is de beste braziliaanse keepert? Ik heb helton maar die heb ik per ongeluk 2 shiny contracten gegeven dus die zit op 50 ofzo..
1-2kquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:D
Wat is jouw PSN mi mang? Kunnen we ragen ofnietquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:D
MAX033LK gun mij die invite bradaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is jouw PSN mi mang? Kunnen we ragen ofniet
Morgen een potje dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
MAX033LK gun mij die invite brada
ik ben niet zo goed ik word hard genakt door de meeste fokkers hier maar online win ik wel 1/4 opzich al is mijn record daar niet naar omdat ik na 10min zoeken met mijn bronze team dan toch accept op een gouden team..
Geeft niet bradaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
MAX033LK gun mij die invite brada
ik ben niet zo goed ik word hard genakt door de meeste fokkers hier maar online win ik wel 1/4 opzich al is mijn record daar niet naar omdat ik na 10min zoeken met mijn bronze team dan toch accept op een gouden team..
Ik lig in bed mi mang. Headset is 15-25 euro, ligt aan je keuze. Tevens vind ik je taalgebruik tan2 nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Pino0 het volgende:
kom nu pptje dan en nee ik heb geen headsetje hoeveel ekkies moet ik schuiven voor die spange headset dan brada?
Gioteck EX-01 heb ik zelf, mooi dingetje en comfortabelquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Pino0 het volgende:
jeweetzellf brada
maar ik ben niet zo gek als in het echt als op fok hoor
gwn mooiboytje geen tokkie oid
maar wat voor merk headset is dat?
Spang ding, al mijn G's rollen Gioteck jwz bradaquote:
Ga headset bestellen en rol mee met clubs dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Pino0 het volgende:
juist hem box
ik ben die huub van de gouden gooi een x tegen gekomen in de supermarkt
is echt een arrogant mannetje hij. echt zon snitch brada beter djoek je hem
clubs is skeerquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga headset bestellen en rol mee met clubs dan?
Aaah zemmer, ik wil je los horen gaan en shit in het rond gooienquote:
Je mag mijn Vela wel kopenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
Zit nog steeds trouwens zonder ideeen voor mij silver squad, Sharaawy is te duurZat te kijken of een hybrid met Vela en El Kabir in de spits mogelijk was maar leek me vrij lastig.
Is spang, morgen kan ik je wel even rapenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef Pino0 het volgende:
ja kan wel brada maar ik prefeer ultimate team swa
I'm sorry, not fast enoughquote:
Njah, dan moet je compromis sluiten op de CAM'squote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
Zit nog steeds trouwens zonder ideeen voor mij silver squad, Sharaawy is te duurZat te kijken of een hybrid met Vela en El Kabir in de spits mogelijk was maar leek me vrij lastig.
valdes keept nooit in de bekerquote:
Sereroquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Wie als RCM/LCM naast Fer en Goossens in 433??????
Overtoom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
Barazite.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
O ik dacht dat dit het FIFA topic was, blijkt het de VMBO slowchat te zijn.
Messiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
Barca komt weer terug in de wedstrijd
Dit dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
DANI FUCKING ALVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Real is gewoon slecht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef Reemi het volgende:
Wat een goalWel respect voor Barca hoor, komen altijd weer onder het spel van Real uit.
Heb je wel gekeken vandaag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Real gaat echt nooit de overhand krijgen over Barca zolang Mourinho er nog zit. Altijd dat laffe counterspel met 5 achterin.
Ze speelde eerlijk waar best aardig, maar na een tijdje is de energie eruit en tikt barca ze weg.quote:
Real was een stuk beter in het eerste half uur hoor..dat zie ik als Barcafan zelfsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Real gaat echt nooit de overhand krijgen over Barca zolang Mourinho er nog zit. Altijd dat laffe counterspel met 5 achterin.
Als Diarra niet gauw gewisseld wordt, gaat die er zeker met rood afquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Beter komt er nog een knokpartij2e helft sowieso dikke schoppartij met Pepe, Diarra.
"Stijf in de winkelhaak" - Evert ten Napelquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
''ooooooh what a goal!'' - Clive Tyldesley
Welke pot kijk jij? Ze speelden juist gevaarlijk ver op de helft van Barca. Daar was het eerste doelpunt van Barcelona ook het gevolg van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Real was dan wel beter maar ik zeg alleen dat ze niet de overhand gaan krijgen zolang Mourinho er zit en ze dat laffe counter spel hanteren. In de 1e helft kon je een aantal maal perfect zien hoever ze inzakken en ineens razend snel eruit kwamen.
lekker pacehoeren met Ronaldo allesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Real was dan wel beter maar ik zeg alleen dat ze niet de overhand gaan krijgen zolang Mourinho er zit en ze dat laffe counter spel hanteren. In de 1e helft kon je een aantal maal perfect zien hoever ze inzakken en ineens razend snel eruit kwamen.
1 moment jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke pot kijk jij? Ze speelden juist gevaarlijk ver op de helft van Barca. Daar was het eerste doelpunt van Barcelona ook het gevolg van.
Wat een onzin.quote:
Echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een onzin.De godganse tijd. Daar kwam bijvoorbeeld ook die clownsbal van Pinto uit voort. Had ook een goal moeten zijn voor Real.
Eerste half uur echt totaal niet hoor..zit je een herhaling van vorige week te kijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
EchtBarcelona kan rustig rondtikken, komen ze op 40 meter van het goal pakt Real de bal en gooien ze het op de counter, meer niet.
Je hebt niet gekeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
EchtBarcelona kan rustig rondtikken, komen ze op 40 meter van het goal pakt Real de bal en gooien ze het op de counter, meer niet.
No shit, we zeggen toch ook steeds dat het over het eerste half uur gingquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Eerste 20 minuten heb ik inderdaad niet gekeken want was aan het douchen maar daarna was het echt niet zo.
Carequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No shit, we zeggen toch ook steeds dat het over het eerste half uur ging
Waarom ga je dan zo achterlijk de discussie aan als je zelf de helft van de wedstrijd so far niet eens gezien hebt? Dat snap ik echt niet..quote:
Omdat ik dacht dat ik hele eerste helft had gezien maar toen terugkeek naar mijn eerste tweet/post over barca - real het al te laat was en ik beter mijn poot stijf kan houdenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan zo achterlijk de discussie aan als je zelf de helft van de wedstrijd so far niet eens gezien hebt? Dat snap ik echt niet..
Hij staat voor feyenoord, is gewend om wat krom is recht te praten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan zo achterlijk de discussie aan als je zelf de helft van de wedstrijd so far niet eens gezien hebt? Dat snap ik echt niet..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij staat voor feyenoord, is gewend om wat krom is recht te praten.
hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________________________________________________________!
oh snapquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij staat voor feyenoord, is gewend om wat krom is recht te praten.
Datzelfde geldt voor supporters van iedere andere club.quote:
Ik doe het ook wel eens ja. Echter ben je nu aan het generaliseren, net alsof iedere Feyenoorder het doet en iemand van een andere club het niet doetquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
En dat weet VDM ook wel, vandaar deze reactie
Sowieso een Madrileen in het laatste kwartier..slechte verliezers altijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
willekeurige voorspelling:
rode kaart Pepe 75e minuut.
de Lass zal het iig niet zijn, die wordt zo gewisseld voor Granero denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een Madrileen in het laatste kwartier..slechte verliezers altijd
Snap niet dat hij niet in de rust al was gewisseld..slaat nergens op. Nu er dus uit in de 53e minuutquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Lass zal het iig niet zijn, die wordt zo gewisseld voor Granero denk ik.
FTFYquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Overtreding van Ramos. Verrassend he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
Barca speelt wel echt weer heerlijk nu...fap fap fap
ze lopen wel lekker te passen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje naar je team? Wil zelf ook silver squad gaan bouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
M'n eerste match met silvers gespeeld en gewonnen
Er was overduidelijk wel een handicap want zijn Agbonlahor en Bent () kwamen met pijn en moeite Nieveld en Donk voorbij. Aan de andere kant liep v Wolfswinkel zijn Jose Enrique eruit .......
quote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jN3kCBbvbcFHrquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Linkje naar je team? Wil zelf ook silver squad gaan bouwen
Verhaegh als RB imoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jN3kCBbvbcFHr
Hadouir staat daar even tijdelijk. Over de RB ben ik ook nog niet echt tevreden
Hadouir is best een goede speler in Fifa vind ik. Heb 'm lang gehad, tot ik 'm heb gewisseld met Goossens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jN3kCBbvbcFHr
Hadouir staat daar even tijdelijk. Over de RB ben ik ook nog niet echt tevreden
quote:
dit ja, zelfs in fifa krijg je daar een kaart voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]hij kan ook zijn voet laten staan en die spaanse homofiel hem met gstrekt been laten raken. Was gewoon rood.
In fifa krijg je rood voor correcte slidings inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit ja, zelfs in fifa krijg je daar een kaart voor.
en doorgebroken spelers krijg je alleen een waarschuwingquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
In fifa krijg je rood voor correcte slidings inderdaad
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en doorgebroken spelers krijg je alleen een waarschuwing
Mooi teamquote:
Ibarbo heb ik nog op de bank en die zal daar ook wel gaan spelen. Helaas geen RB uit Colombia. Daar kan ik dan Maicon neerzetten. Zuniga is fijn trouwens. IF Falcao valt me zwaar tegen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team
Geen alternatief voor die Portugezen? Silvers ofzo?
Wat dat betreft ben je echt autistisch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar heb ik veel met Zuniga op rechtsback gespeeld..daar deed hij het ook fantastisch. Je hebt nog wel wat aardige CB's en een LB die je op RB kwijt kan evt..staat nog altijd beter dan Portugezen
ja. echt klote.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Als ik die Colombianen zo zie besef ik me plots dat Armero geen IF heeft gekregen, schande!
Ik hou nu mijn mening voor mequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een snoeiharde eindbaas is het toch
goed zo, want haten op baas Kandji is echt not donequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hou nu mijn mening voor me
Ik speel een andere formatie, maar Bale is welquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mij vandaag geen FIFA meer! Gvd nog nooit zo'n slechte fifaavond gehad. Gelukkig als ik morgen opsta: Fed - Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
OMG, ik kom in de 3(!!!!!) star cup tegen dit team:
5-2-1-2:
Messi - Benzema
Nilmar
SIF Ramires - silver iemand
Ashe-Wynne-Kanu-Koreaanse silver-Koreaanse back
Guilherme
En iedereen met training card..zelfs met de meest low rated bank is dat gewoon onmogelijk volgens mij hoor. Uiteindelijk 3-1 verloren..ik was duidelijk beter, maar met zulke spelers is er niets te beginnen en met allebei 3 star is er ook geen hcp om te abusen
Haha ja, zo noem ik het zelf ook altijd hier, maar ik blijf er bij dat je net zo goed geen team met een bepaald thema kan maken als je er zelf op 1 of zelfs 2 posities van af gaat wijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je echt autistisch.
gewoon een vandermarretje toch, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, zo noem ik het zelf ook altijd hier, maar ik blijf er bij dat je net zo goed geen team met een bepaald thema kan maken als je er zelf op 1 of zelfs 2 posities van af gaat wijken
Ja, daar kreeg ik net disconnect door.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
hmm steeds berichtje dat ea servers niet beschikbaar zijn, irritant.
Sorry, maar RICKY RICKY RICKY RICKY!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed zo, want haten op baas Kandji is echt not done
Speel net potje met Ricky. 5 keer op de paalquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry, maar RICKY RICKY RICKY RICKY!!
Zo dat is eruit
Naam?quote:Op donderdag 26 januari 2012 06:08 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al de app geprobeerd op de iphone?
The Ultimate app. Je kunt er spelers en prijzen etc op nazoeken, maar ben erg huiverig om mn email adres, wachtwoord en security question op in te vullen eigenlijkquote:
Hij is van JP Flathead, in principe is hij wel te vertrouwen maar ik begrijp wat je bedoeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
The Ultimate app. Je kunt er spelers en prijzen etc op nazoeken, maar ben erg huiverig om mn email adres, wachtwoord en security question op in te vullen eigenlijk
Laat maar ook, ik doe het niet, als zijn site gehackt wordt dan is iedereen alles kwijt, zo alle email adressen, wachtwoorden en security answer voor het oprapen..quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is van JP Flathead, in principe is hij wel te vertrouwen maar ik begrijp wat je bedoeld
Wie is Ricky?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry, maar RICKY RICKY RICKY RICKY!!
Zo dat is eruit
NIET DOEN DUS!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
The Ultimate app. Je kunt er spelers en prijzen etc op nazoeken, maar ben erg huiverig om mn email adres, wachtwoord en security question op in te vullen eigenlijk
Hij zal het heus wel goed versleutelen, maar dan nog zou ik het niet doen.. als je niet kunt handelen en alleen spelers en prijzen kunt opzoeken heb je er nog niks aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat maar ook, ik doe het niet, als zijn site gehackt wordt dan is iedereen alles kwijt, zo alle email adressen, wachtwoorden en security answer voor het oprapen..
Volgens mij kun je er weldegelijk spelers mee verkopen, er staat in de omschrijving dat je items voor 150 BIN te koop kunt zetten met de appquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij zal het heus wel goed versleutelen, maar dan nog zou ik het niet doen.. als je niet kunt handelen en alleen spelers en prijzen kunt opzoeken heb je er nog niks aan?
Ja volgens mij ook. Anders heeft het ook totaal geen nut om je gegevens daarin te zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er weldegelijk spelers mee verkopen, er staat in de omschrijving dat je items voor 150 BIN te koop kunt zetten met de app
Ik ging af op wat jij zei:quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er weldegelijk spelers mee verkopen, er staat in de omschrijving dat je items voor 150 BIN te koop kunt zetten met de app
quote:The Ultimate app. Je kunt er spelers en prijzen etc op nazoeken, maar ben erg huiverig om mn email adres, wachtwoord en security question op in te vullen eigenlijk
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)TF-8&q=keisuke+honda
Heb 't gezien inderdaad. Zou een goede reden zijn om een 4231 serie A te makenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is toch een bron?Kijk de 4de hit (oid).
Hoi Rijst, mag ik de club joinen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
Nu kan ik misschien een KoreanseJap hybrid maken.
Jawel maar volgende week zijn de herkansingen en die heb ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Hoelang? Heb je geen kerstvakantie gehad ofzo
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel maar volgende week zijn de herkansingen en die heb ik niet
Bedanktquote:
FC Pino jonguh! Free to join toch Rijst?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoi Rijst, mag ik de club joinen?
Als mijn zusje is opgedonderd dan kan het wel evenquote:
Even mezelf inviten danquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FC Pino jonguh! Free to join toch Rijst?
Zit er prima inquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
LEROYYYYYYY JENK- eeeuh GEORGE
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/111850574
En je ging naar school?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zit ik toch op een autisten schoolIk heb normaal gesproken maar 1 uurtje les op donderdag, alleen die vent ging staken vandaag. Dus ik blij en denk dat ik een lekker dagje vrij heb, word ik wakker gebeld dat we vervanging gekregen hebben
![]()
Voor één facking les-uurjte vervanging![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je ging naar school?
Djokoviceinbaas, Federer zuigt
Ach ja ik woon er 100 meter vandaan dus op zich is dat geen probleem, en anders krijg ik weer allemaal gezeik van ouders enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je ging naar school?
Djokoviceinbaas, Federer zuigt
Federer is over the hill en dat al 2 jaar. Hewitt is nog beter XDquote:
Stefan Edberg. Beter wordt het niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vond John McEnroe best wel goed.
Z'n scheldpartijen waren ook altijd epicquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vond John McEnroe best wel goed.
Ja op mijn smartphone.... O wachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
The Ultimate App.Hadden jullie dat al gezien?
En gaat het bij de beurs om echt geld en hier om coinsquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Never mind, vorige pagina zie ik net. Weet ook niet of ik zin heb om m'n password te verklappen aan JP. Zo desperate ben ik ook weer niet dat ik op het toilet m'n TP ga zitten checken.Al is handelen op de TP een beetje als handelen op de beurs, alle informatie is bruikbaar, en verse informatie is bruikbaarder. Mja...
Die coins vertegenwoordigen wel weer een échte waarde in geld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En gaat het bij de beurs om echt geld en hier om coinsJe hebt wel gelijk though, maar vind het beetje overdreven zon app.
Ja maar 99% van de mensen verkoopt zijn coins niet. Dat zijn een paar doorgewinterde hackers/nerds die miljoenen coins hebben. Waarschijnlijk dankzij die gold pack glitch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die coins vertegenwoordigen wel weer een échte waarde in geld.
Maar ben het wel eens met het argument op de vorige pagina. In het geval van een security breach van JP liggen de wachtwoorden van al die mensen op straat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef psychedelicate het volgende:
JP doet niets met de informatie. Ik heb een tijdje geleden ingelogd op zijn andere programma (gewoon voor op de computer) en er is niets mee gebeurd.
Jep, al zou ik als ik een verkoper was toch iets voorzichtiger zijn. De interpretatie van de eigen policy van EA is erg wisselvallig, voor hetzelfde geld wordt die gast geband. Dan maar in stapjes van 500k of 1 miljoen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Een javier hernandez voor 4 miljoen coins verkocht, dat zal wel zon voorbeeld zijn van echt geld voor coins.
Ja preciesquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep, al zou ik als ik een verkoper was toch iets voorzichtiger zijn. De interpretatie van de eigen policy van EA is erg wisselvallig, voor hetzelfde geld wordt die gast geband. Dan maar in stapjes van 500k of 1 miljoen.
Langepass en daarna gelijk pass doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:05 schreef zerokil het volgende:
Hoe doe je een fake shot op je eigen helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |