Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
I.v.m vorige topic. Ik denk dat ik 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 ga spelen. Twijfel nog een beetje tussen die 2.
Dit.!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.
Soberzo is 4-2-2-2 ongeveer een miljard keer zo goed koop dan die overrated 4-1-2-1-2
Nee. 4-3-2-1 vind ik ronduit kut. 4-2-2-2 is wel goed, alleen als de tegenstander goed je CAM's buiten spel weet te zetten ben je de sjaakquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste formaties zijn 4-3-2-1 en 4-2-2-2. Period.
Soberzo is 4-2-2-2 ongeveer een miljard keer zo goed koop dan die overrated 4-1-2-1-2
4-3-2-1 is lekker mang. Je drie aanvallers hebben allemaal een vrije rol. M'n RW staat ingame vaak ineens op links en andersom, dat zorgt voor verwarring bij je tegenstander.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee. 4-3-2-1 vind ik ronduit kut. 4-2-2-2 is wel goed, alleen als de tegenstander goed je CAM's buiten spel weet te zetten ben je de sjaak
Dat heb ik dus totaal niet, ze lopen elkaar alleen maar in de weg. Wat jij beschrijft heb ik juist met 4-3-1-2. Op zich ook logisch, want daar heb je ook 3 redelijk centrale aanvallers. Ik vind het echt jammer dat ik er niet mee kan spelen, want voor hybrids enzo is het echt een toffe formatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-2-1 is lekker mang. Je drie aanvallers hebben allemaal een vrije rol. M'n RW staat ingame vaak ineens op links en andersom, dat zorgt voor verwarring bij je tegenstander.
Klopt, Bale was bij mij inderdaad totaal onzichtbaar. Toch speelt het heerlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
4-1-2-1-2 is geniaal als je spel op passing gebaseerd is. Alleen zijn je LM en RM redelijk onzichtbaar wat zonde is als je daar dure spelers hebt.
Opzich kan je er alles mee doen...1-2tjes tussen je strikers, pace abusen met strikers, solo runs met je strikers en 10, crossen vanaf de vleugels..het is voor ieder wat wils. Groot voordeel ook dat je en 2 strikers kwijt kan EN 2 wingers EN een 10. Daarom is het ook zo populair.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
4-1-2-1-2 is geniaal als je spel op passing gebaseerd is. Alleen zijn je LM en RM redelijk onzichtbaar wat zonde is als je daar dure spelers hebt.
+ een CDM als evt. extra verdediger.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich kan je er alles mee doen...1-2tjes tussen je strikers, pace abusen met strikers, solo runs met je strikers en 10, crossen vanaf de vleugels..het is voor ieder wat wils. Groot voordeel ook dat je en 2 strikers kwijt kan EN 2 wingers EN een 10. Daarom is het ook zo populair.
Daarnaast is de veldbezetting altijd wel redelijk in orde, zelfs als je als een mongool overal achter de bal aan rent
True that. Voor mij werkt het wel aardig in ieder geval. Ik ben er redelijk onvoorspelbaar mee vind ik zelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
+ een CDM als evt. extra verdediger.
Op papier Julio Cesar, maar meeste mensen gaan voor Diego Alvesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Lekker alleen thuis, lekker op me kamer smoken, vermoed dat als in een winning streakje krijg ik wel is tot de late uurtjes door ga spelen![]()
Wat is de beste braziliaanse keepert? Ik heb helton maar die heb ik per ongeluk 2 shiny contracten gegeven dus die zit op 50 ofzo..
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:Dquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op papier Julio Cesar, maar meeste mensen gaan voor Diego Alves
Alvesquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Pino0 het volgende:
Lekker alleen thuis, lekker op me kamer smoken, vermoed dat als in een winning streakje krijg ik wel is tot de late uurtjes door ga spelen![]()
Wat is de beste braziliaanse keepert? Ik heb helton maar die heb ik per ongeluk 2 shiny contracten gegeven dus die zit op 50 ofzo..
1-2kquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:D
Wat is jouw PSN mi mang? Kunnen we ragen ofnietquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom en hoe duur KOST hij? Goed nederlands he:D
MAX033LK gun mij die invite bradaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is jouw PSN mi mang? Kunnen we ragen ofniet
Morgen een potje dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
MAX033LK gun mij die invite brada
ik ben niet zo goed ik word hard genakt door de meeste fokkers hier maar online win ik wel 1/4 opzich al is mijn record daar niet naar omdat ik na 10min zoeken met mijn bronze team dan toch accept op een gouden team..
Geeft niet bradaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
MAX033LK gun mij die invite brada
ik ben niet zo goed ik word hard genakt door de meeste fokkers hier maar online win ik wel 1/4 opzich al is mijn record daar niet naar omdat ik na 10min zoeken met mijn bronze team dan toch accept op een gouden team..
Ik lig in bed mi mang. Headset is 15-25 euro, ligt aan je keuze. Tevens vind ik je taalgebruik tan2 nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Pino0 het volgende:
kom nu pptje dan en nee ik heb geen headsetje hoeveel ekkies moet ik schuiven voor die spange headset dan brada?
Gioteck EX-01 heb ik zelf, mooi dingetje en comfortabelquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Pino0 het volgende:
jeweetzellf brada
maar ik ben niet zo gek als in het echt als op fok hoor
gwn mooiboytje geen tokkie oid
maar wat voor merk headset is dat?
Spang ding, al mijn G's rollen Gioteck jwz bradaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |