quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Klaploper het volgende:
mensen die gaan huilen als er zand in de spinazie zit. hoort erbij en is gezond, daarom juist niet wassen
ik doe altijd zand erin voor de jusquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Lekker gebakken stukken vlees of gepaneerde schnitzels verpesten door aan het eind een plas water in de pan erbij te flikkeren om jus te maken
of die doekjes over de kraan hangenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef deadly_kiss het volgende:
vieze natte stinkende vaatdoekjes op het aanrecht
de vlam groter zetten dan het oppervlakte van de bodem is een beetje hetzelfde als in je huis de verwarming aanzetten met de ramen open.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef hugsy33 het volgende:
Waarom mag de vlam niet langs de pan komen?
Guilty as charged! Maar wat moet ik dan? Twintig minuten naar een pan met kokende aardappels staren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef deadly_kiss het volgende:
mensen die het eten opzetten met een kookwekker, en dan nog even verder gaan met tv kijken in de woonkamer
eerder: doekjes die stijf van de bacteriën staanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
of die doekjes over de kraan hangen![]()
Jawel, maar dat hoeft meestal niet 20 minuten op te staan. Dus vaak zet ik bijv. aardappels op, als ze koken zet ik een kookwekker en dan kom ik na een minuut of 10 wel terug voor vlees/groente. Ik moet toch ook FOK!en enzoquote:
daar heb je n punt, ik dacht aan een wokpan die moet rondom lekker warm zijn niet alleen het onderste gedeelte.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
de vlam groter zetten dan het oppervlakte van de bodem is een beetje hetzelfde als in je huis de verwarming aanzetten met de ramen open.
Ik moest in mijn eerste jaar een vaatdoekje meenemen naar een practicum om bacteriën van te kweken. Die van mij en mijn buurmeisje/studiegenootje worden heel vaak gewassen, dus dat leek ons niet interessant. Toen hebben we het vaatdoekje van onze ganggenoot meegenomen, en onafhankelijk van elkaar uit dat doekje N. gonorrhoeae gekweektquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eerder: doekjes die stijf van de bacteriën staan![]()
Of: een waterkoker die nog nooit even is schoongemaakt en dus echt zwart ziet vanbinnen.
Been there, done that. Nou ja, ik niet. Maar bij mn voormalige vrijwilligersbaantje heb ik wel een stuk of wat doekjes weggemikt. Echt letterlijk stijf van de viezigheid..![]()
Vind sowieso dat de keuken gewoon lekker schoon moet zijn. Geen vetspetters overal die je nooit hebt weggehaald...
Lul niet zo domquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
de vlam groter zetten dan het oppervlakte van de bodem is een beetje hetzelfde als in je huis de verwarming aanzetten met de ramen open.
Haha dat, m'n vriend doet dat el-ke keer.. Ik kan blijven vragen of ie het er meteen even uit wil halen maar nee, het zit telkens lekker opgedroogd en vastgekoekt. Ook gooit hij overal zoveel knoflook in dat het voornamelijk daarnaar smaakt.. maar dat vindt ie juist lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef honeyblack het volgende:
Mensen die de knoflookpers niet uit mekaar halen om goed schoon te maken.
Veel plezier met stoofgerechten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef deadly_kiss het volgende:
mensen die het eten opzetten met een kookwekker, en dan nog even verder gaan met tv kijken in de woonkamer
hij ziet wit van binnen (door de kalk)quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Of: een waterkoker die nog nooit even is schoongemaakt en dus echt zwart ziet vanbinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |