abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:42:46 #276
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107289483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
versieren is ook helemaal geen probleem voor jou toch? Je hoeft zelf niets te doen, ze bieden zich toch wel aan met jou fantastische (?) uiterlijk.
Wat mij betreft ga je hier over de lijn tussen kritiek en bashen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107289509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat mij betreft ga je hier over de lijn tussen kritiek en bashen.
So?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:46:01 #278
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107289566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Halcon het volgende:
So?
Dat is niet het doel van het topic. Users bashen doe je maar in klaagbaak. Het doel van de kritiek op "usedtoknow" is m.i. haar inzien dat ze zelf ook moet veranderen, niet gewoon haar een complex aan te praten en weg te jagen uit het topic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107289654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is niet het doel van het topic. Users bashen doe je maar in klaagbaak. Het doel van de kritiek op "usedtoknow" is m.i. haar inzien dat ze zelf ook moet veranderen, niet gewoon haar een complex aan te praten en weg te jagen uit het topic.
Complex aanpraten? Nou, dat gaat dan wel heel snel. Ik vraag me alleen echt af wat het nut is om constant te blijven herhalen dat ze complimenten krijgt over haar uiterlijk.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107289712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je overdrijft. U2K blijft maar doorratelen. Daar zeggen mensen iets van en da's logisch. Het topic draait niet om haar.
pi_107289818
Catbert heeft een punt maar ik zie alleen niet in wat deze situatie verschilt met de situatie van gisteren.
Het betreft wederom een user met een plaat voor de kop en goedbedoelde adviezen en dergelijke komen gewoon niet aan. Dan is het aan een moderator om te bepalen hoe ver dit mag gaan.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:24:44 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107290788
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:51 schreef Halcon het volgende:
Je overdrijft. U2K blijft maar doorratelen. Daar zeggen mensen iets van en da's logisch. Het topic draait niet om haar.
Ik probeer alleen maar aan te geven dat we moeten zorgen dat 't niet gaat ontsporen in puur over en weer geflame.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert heeft een punt maar ik zie alleen niet in wat deze situatie verschilt met de situatie van gisteren.
Het betreft wederom een user met een plaat voor de kop en goedbedoelde adviezen en dergelijke komen gewoon niet aan. Dan is het aan een moderator om te bepalen hoe ver dit mag gaan.
Dat. En je kunt natuurlijk ook gewoon als je inziet dat het niet werkt ophouden met reageren. Ik ga Benzin ook niet bashen omdat 'ie niks uitvoert.
pi_107292100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar aan te geven dat we moeten zorgen dat 't niet gaat ontsporen in puur over en weer geflame.

[..]

Dat. En je kunt natuurlijk ook gewoon als je inziet dat het niet werkt ophouden met reageren. Ik ga Benzin ook niet bashen omdat 'ie niks uitvoert.
Ik ben van mening dat als mensen het toch allemaal beter weten, het geen zin heeft om in dit topic te posten. Koop dan een dagboek en schrijf daar je verhalen in of open een blog.
pi_107292385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mannen komen niet ALTIJD in eerste instantie af op je uiterlijk.

Dit moest ik gewoon even veranderen. Als ik met iemand lang te maken heb moet ik er altijd verliefd op geraken en dan speelt uiterlijk geen rol. Vaker vind ik persoonlijkheid veel belangrijk dan uiterlijk :)
pi_107292458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef Catbert het volgende:
in eerste instantie
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als ik met iemand lang te maken heb
2 verschillende dingen Ayumu.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:22:54 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107292706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
Nogal ja, vind het dus een nogal domme "correctie".
pi_107293240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Voor mij niet want ik raak niet zomaar verliefd of denk van die is knap daar ga ik even een praatje mee maken om te kijken of het wat is. Ik spreek verder ook gewoon iedereen aan en als ze dan laten merken niet over de juiste instelling te beschikken dan kap ik het af.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:46:37 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107293477
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef usedtoknow het volgende:

Een opgeblazen ego? Ik vind mezelf juist niet zo leuk dus dat klopt niet.

Ik heb nagedacht wat voor complimenten ik de laatste 2 dagen (dinsdag en woensdag) binnen heb gekregen. Over mijn innerlijk: dat ik grappig ben (meerdere keren), dat ik heerlijk vaag ben, dat ik geniale opmerkingen maak, dat ik dwars ben, dat ik gek ben, dat ik spontaan ben en dat ik onverstandig en naïef ben. O ja, en dat ik arrogant ben tot 3 keer toe. Al zijn er nu ik teruglees redelijk wat dingen die gezegd worden over mijn innerlijk maar met geen van allen ben ik blij.

Over mijn uiterlijk heb ik meer complimenten gekregen in die 2 dagen, dat vind ik genoeg zeggen. Of het ligt aan mij maar dat lijkt me sterk want ik vraag er helemaal niet om en die complimenten krijg ik niet alleen maar van foute mannen dus het heeft ook niet veel te maken met mijn oppervlakkigheid (wat ik misschien ook een beetje ben).
Als ik vergelijk met de complimenten die ik de laatste week gehad heb op mijn uiterlijk en innerlijk dan is het perfect in balans. In beide gevallen: 0.

De wereld ziet er voor iedereen anders uit. Hoe mensen op je reageren speelt een grote rol in je wereldbeeld. Als het allemaal moeizaam gaat, dan verlies je je geloof in mogelijkheden. De omgeving is dan niet stimulerend en je trekt jezelf terug in je eigen wereldje in je eigen hoofd. Als het allemaal vanzelf gaat, dan verlies je je geloof in de waarde van dingen. Alles is zo te vervangen door een alternatief. Het is moeilijk om discipline te leren als je omgeving teveel mogelijkheden biedt. Als een vlindertje fladder je van bloem naar bloem, zonder je ergens mee te verbinden.

Door de interactie met je omgeving raakt je innerlijk verweven met het uiterlijk. Een discussie over uiterlijk vs innerlijk lijkt op een discussie over nature vs nurture, in de zin dat het onmogelijk uit elkaar te trekken valt.

Het is lastig omgaan met een omgeving waarin je jezelf onwelkom voelt. Het is ook lastig omgaan met een omgeving die je naar de mond praat. Of je je nu passief en verongelukt voelt als een geslagen hond, of je gedraagt je verwend en arrogant als een koningin, in beide gevallen is er weinig verbinding.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 27-01-2012 15:17:59 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:24:01 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107294728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Voor mij niet want ik raak niet zomaar verliefd of denk van die is knap daar ga ik even een praatje mee maken om te kijken of het wat is. Ik spreek verder ook gewoon iedereen aan en als ze dan laten merken niet over de juiste instelling te beschikken dan kap ik het af.
Jij vist sowieso in een andere en kleinere vijver.
pi_107294900
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij vist sowieso in een andere en kleinere vijver.
Dat klopt.
pi_107296415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat als mensen het toch allemaal beter weten, het geen zin heeft om in dit topic te posten. Koop dan een dagboek en schrijf daar je verhalen in of open een blog.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat? Ik heb geen enkele adviezen gelezen hier, alleen maar dat ik niet moet zeiken, dat het geen problemen zijn, dat het aan mezelf ligt en dat ik aan mijn innerlijk moet werken. Het topic gaat ook niet alleen over mij (waarom wordt dit niet tegen benzin gezegd die overal een weerwoord op heeft of tegen die jankende richard?)
pi_107296722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef Halcon het volgende:
Ik vind haar vooral dom en naïef overkomen, ondanks dat ze erg haar best doet om arrogant over te komen...
_O-

Hoe kan je in godsnaam je best doen om arrogant over te komen? :) Houd maar op. Jij komt hier met verhalen over opengescheurde knieën omdat je een meid te hard hebt geneukt. Daar hoor je mij ook niet over zeiken maar het heeft totaal geen toegevoegde waarde voor het topic. Je probeert jezelf alleen maar te bewijzen van ''kijk ik heb geneukt'' nou, wees maar heel trots! Verder reageer ik niet meer op jou. :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:29:38 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107296783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef usedtoknow het volgende:
Wat? Ik heb geen enkele adviezen gelezen hier, alleen maar dat ik niet moet zeiken, dat het geen problemen zijn, dat het aan mezelf ligt en dat ik aan mijn innerlijk moet werken. Het topic gaat ook niet alleen over mij (waarom wordt dit niet tegen benzin gezegd die overal een weerwoord op heeft of tegen die jankende richard?)
Dat is net zo goed HEEL vaak tegen zowel Benzin als Richard gezegd. Jij volgt dit topic nog niet zo lang :)

Hoe dan ook, een groot deel van je klacht was het gebrek aan positief commentaar op je innerlijk. Nou meid, join the club, want ik heb dat ook niet gehad, vandaag of gister. Daarnaast heb jij kennelijk geen moeite aandacht te krijgen van mannen, maar zijn de mannen die je krijgt niet goed of leuk genoeg. Dat is relatief simpel op te lossen door je in kringen te bewegen waar je meer kerels treft die jouw type zijn. En dan is het verder een kwestie van daten om erachter te komen of het klikt.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:36:00 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107296968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef usedtoknow het volgende:

Je moest eens weten wat er allemaal al tegen Richard en Benzin is gezegd.

Goed, een advies voor jou: stel je wat minder eisend / wat meer dienstbaar op.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

_O-

Hoe kan je in godsnaam je best doen om arrogant over te komen? :) Houd maar op. Jij komt hier met verhalen over opengescheurde knieën omdat je een meid te hard hebt geneukt. Daar hoor je mij ook niet over zeiken maar het heeft totaal geen toegevoegde waarde voor het topic. Je probeert jezelf alleen maar te bewijzen van ''kijk ik heb geneukt'' nou, wees maar heel trots! Verder reageer ik niet meer op jou. :)
Je heb een toegevoegde waarde in dit topic, waarin de meeste mensen succes bij het andere geslacht overwaarderen. Stom dronken iemand in je auto neuken zal op jou geen enkele indruk maken. Goed hoor.
The view from nowhere.
pi_107297049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

_O-

Dat pikt men er wel uit. Je bent niet arrogant, maar doet je best om zo over te komen omdat je meent dat je zo interessanter bent.

Ik vertel gewoon iets over een stapavond, zoals wel meer mensen in dit topic doen. Je hoeft het niet te lezen en je hoeft er ook niet op te reageren.
pi_107298323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Neem dan een postbusadres en laat die post daar bezorgen. Open ook meteen een rekening op jouw naam en laat de post van die rekening ook op dat postbusadres bezorgen.
Dat is op zich niet slecht. Ik ga dat eens even uitzoeken.
pi_107298574
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is op zich niet slecht. Ik ga dat eens even uitzoeken.
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbus-aanvragen/
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:23:34 #298
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107298669
quote:
Ik weet niet of ziektekostenverzekering een postbus accepteert :?
pi_107298762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ziektekostenverzekering een postbus accepteert :?
Why not? Ze accepteren ook een buitenlands adres, dus waarom geen binnenlands postbusadres?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:30:03 #300
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107298891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Why not? Ze accepteren ook een buitenlands adres, dus waarom geen binnenlands postbusadres?
Sommige instanties en organisaties doen daar belachelijk maar waar heel moeilijk over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')