abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107267741
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef debeterebob het volgende:
Rhu, wat is eigenlijk jouw levensverhaal?
Moet dat?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107271479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef usedtoknow het volgende:
Jullie zeggen dat ik het moet doen maar dat mag ik dus niet. :') Ik ben 18 jaar maar ik kan ook niet zomaar vertrekken van huis. Normaal overleg zit er ook niet in. Mijn ouders vinden mij namelijk onvolwassen en denken niet dat ik voor mezelf kan zorgen. Ik begrijp mijn ouders ook wel. Ik heb mijn ouders aardig wat zorgen opgeleverd door mijn gedrag. Maar dit heeft ook allemaal niets met het topic te maken, met mij komt het wel goed. Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
Klinkt als mijn eigen situatie. Wel volwassen, maar in je thuissituatie niet zomaar kunnen doen wat je gelukkig zou maken, omdat je ouders je nog niet zo beschouwen.
Ik durf niet echt met ze in discussie te gaan omdat er zelden normale gesprekken uit voortkomen en ik wel graag goed contact met ze wil blijven houden.
pi_107277672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:

[..]
Het liefst wil ik reizen.
Dat is leuk maar dat ga je niet voor de rest van je leven doen. Dus kan je ouders wel begrijpen,.. tenzij je reisleidster wil worden :P.
Drama means nothing, it's part of the game.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:40:34 #254
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107282509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:

[..]

En waar denk je dat de papieren van de zorgverzekering erover (i.v.m. eigen risico enzo) terechtkomen dan? En dat geld komt terecht op een rekening die zij kunnen inzien. Het moet 100% contant en ontraceerbaar blijven.
die moet je onderscheppen, of je adres bij de zorgverzekeraar veranderen. als ik voorzichtig doe komen me ouders ook nergens ouders.
quote:
Maar jij was misschien sowieso meer een rebel. Als ik ineens iets ga doen zonder te vertellen wat ik ga doen, dan gaan alle alarmbellen af omdat ik dat nooit doe.
gewoon na je studiedag later thuiskomen en vaag zijn in dat je nog wat naar vrienden gaat ofzo lijkt me wel een goede oplossing
quote:
[..]

Je doet net of het vreemd of raar is dat ik nog thuis woon, maar de meeste studiegenoten wonen ook nog thuis.

Ik weet zeker dat mijn ouders het niet door hebben dat ik niet lekker in mijn vel zit :)

De laatste 3 kerstdiners had ik niemand bij me en dat weten ze wel. Ik probeer het onderwerp meiden helemaal te vermijden. Mijn ouders proberen daar vaak over te zeuren, maar ik doe dan net of het me niet zoveel interesseert.
moeilijke tijden, wanhopige acties kunnen misschien helpen;
ik ben high
pi_107282618
quote:

Maar jij was misschien sowieso meer een rebel. Als ik ineens iets ga doen zonder te vertellen wat ik ga doen, dan gaan alle alarmbellen af omdat ik dat nooit doe.
Jij noemt het alarmbellen, maar waarschijnlijk zijn ze alleen maar blij dat je naast je studie eens wat doet.
pi_107282739
Effe vanuit de SC.

Maar:

Ik heb nu een maandje met "mijn" meisje.

Maar ik ben best wel bang om haar te verliezen.
Ze is gewoon zo mooi (en niet alleen omdat ik haar leuk vindt, maar omdat het gewoon zo is)

Dat ze misschien op mij uitgekeken raakt ofzo.
Ik ben altijd het rustige type en zij heeft verhalen genoeg te vertellen.
Denk dan bij mezelf vindt ze me niet saai ofzo...

Maarja tot nu toe gaat het leuk allemaal hoor daar niet van.
Maar ik weet wel dat zij maar 1 keer naar de kroeg hoef te gaan en lief te kijken naar een gozer dat ze er èèn te pakken heeft.

tot zover mijn dagboek :')
---

Wat het rare is, ik had laatst een heel gesprek met haar, verhalen van haar kant dat ze zo bang was dat ik er met een andere meid vandoor zou gaan blabala.
Nouja na 28 jaar alleen zal dat niet zo snel gebeuren.
Ben eerder bang dat zij iemand anders gaat vinden.

En dit zijn alleen mijn gedachten hoor, want zoals het nu gaat gaat het goed van beide kanten.
Maar noem het een soort onderbuik gevoel van mij.
Tja ik weet niet.

Heb zelf het idee dat ik interessanter moet zijn, terwijl zij misschien mij gewoon neemt zoals ik ben.

Moeilijk hoor, ik weet er gewoon geen raad mee, ook omdat het allemaal helemaal nieuw is voor me.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:01:58 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107282960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef kree het volgende:

Het kan ook zijn dat ze dat juist prettig vind :)

Als ik puur naar me zelf kijk. Ik ben zelf vrij druk en sta bijna altijd op de voor grond en in de belangstelling. Als ik het naar me zin heb ga ik nooit naar huis maar juist door tot het uiterste.

Kijk ik naar mijn exen, dan zijn dat altijd zelfstandige rustige vrouwen.

Bij hun vind en kom ik tot rust. Heerlijk is dat. Het rust puntje in mijn leven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:08:56 #258
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107283062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik ben high
???
The view from nowhere.
pi_107283136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik ben veel te ondernemend voor hem. :') Ik ben op zoek naar spanning, avontuur, iemand die een ruggengraat heeft, iemand die zelfverzekerd is. Ik heb niets met saaie personen die niets durven en leven in angst. Mijn ex was ook heel rustig, te lief en veel te serieus. Daarom heb ik hem gedumpt.

Ik heb ook problemen met versieren alleen wordt dat probleem hier vreemd genoeg afgedaan als geen probleem. :') Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk. Het laatste is haast altijd het geval en dat maakt me oprecht onzeker. En wat ik me net bedacht: ik krijg altijd complimenten over mijn uiterlijk maar nooit over mijn innerlijk. En dat is echt kut, het brengt me een beetje aan het twijfelen over mezelf.
Zo moeilijk is het niet.... gewoon de kat uit de boom kijken bij mooie praatjes.

Maar het lijkt alsof je ook gewoon op de verkeerde kerels valt.
pi_107283740
Het zal allemaal wel!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 02:20:26 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107283873
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 02:03 schreef usedtoknow het volgende:
Het zal allemaal wel!
Passie: http://vega.org.uk/video/programme/60

:)
The view from nowhere.
pi_107284137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 02:03 schreef usedtoknow het volgende:
Het zal allemaal wel!
Tja dan doe je lekker niks met suggesties. Dan zal er ook weinig veranderen.

Als er een vent op je afstapt en een leuk gesprek begint, denk je dan dat hij je innerlijk zo leuk vindt? Daarom de kat uit de boom kijken. Dan kom je er snel genoeg achter of hij ook in je innerlijk geinteresseerd is.
pi_107285255
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 03:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als er een vent op je afstapt en een leuk gesprek begint, denk je dan dat hij je innerlijk zo leuk vindt? Daarom de kat uit de boom kijken. Dan kom je er snel genoeg achter of hij ook in je innerlijk geinteresseerd is.
Ik heb een paar van haar posts zitten lezen en ze maakt nou niet echt reclame voor haar 'mooie' innerlijk. Het komt vooral over als een onterecht opgeblazen ego, waarschijnlijk om grote onzekerheid te verbergen.
pi_107285539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb een paar van haar posts zitten lezen en ze maakt nou niet echt reclame voor haar 'mooie' innerlijk. Het komt vooral over als een onterecht opgeblazen ego, waarschijnlijk om grote onzekerheid te verbergen.
Ze komt erg vlak, ongeinteresseerd, egocentrisch en een beetje kinderachtig over.
Dat is nou niet echt een innerlijk wat je naar buiten wil brengen. Maar misschien is daar een reden voor.
pi_107286621
quote:

[..]

En waar denk je dat de papieren van de zorgverzekering erover (i.v.m. eigen risico enzo) terechtkomen dan? En dat geld komt terecht op een rekening die zij kunnen inzien. Het moet 100% contant en ontraceerbaar blijven.

Neem dan een postbusadres en laat die post daar bezorgen. Open ook meteen een rekening op jouw naam en laat de post van die rekening ook op dat postbusadres bezorgen.
pi_107287245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik heb wel een goede band met mijn beide ouders en ik ben ook blij met mijn ouders. Mijn vader is jammer genoeg heel erg beschermend en ziet mij nog steeds als een kind van 3 en dat brengt weleens gezeur. Hij kan mij niet loslaten. :') Mijn moeder laat mij veel vrijer en is ook relax.

Jammer is dat mijn ouders mij niet begrijpen en vinden dat ik professionele hulp nodig heb omdat ik niets uitvoer behalve feesten, experimenteren en jongens (en niet studeren) maar misschien ben ik ook gewoon niet te begrijpen. Dat kan ook nog wel.

Het is jammer dat mijn ouders mij willen zien zoals iedereen tegenwoordig is en dat ook van mij verwachten terwijl ik dat op dit moment niet wil. Het liefst wil ik reizen.
Hoe wil jij op jezelf gaan wonen als je niets uitvoert en alleen maar geld uitgeeft? Je komt op mij een beetje naief over. Je wilt op jezelf, vooral omdat je vader vervelend is. Over wat daar, behalve feesten en reizen, bij komt kijken, heb je wsl. niet goed nagedacht.
pi_107287523
quote:
Ga ik zo bekijken. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 03:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik doe wel wat met suggesties. Natuurlijk denk ik dat niet. Ik kijk altijd de kat uit de boom maar dan word ik vaak weer bestempeld als arrogant.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een opgeblazen ego? Ik vind mezelf juist niet zo leuk dus dat klopt niet.

Ik heb nagedacht wat voor complimenten ik de laatste 2 dagen (dinsdag en woensdag) binnen heb gekregen. Over mijn innerlijk: dat ik grappig ben (meerdere keren), dat ik heerlijk vaag ben, dat ik geniale opmerkingen maak, dat ik dwars ben, dat ik gek ben, dat ik spontaan ben en dat ik onverstandig en naïef ben. O ja, en dat ik arrogant ben tot 3 keer toe. Al zijn er nu ik teruglees redelijk wat dingen die gezegd worden over mijn innerlijk maar met geen van allen ben ik blij.

Over mijn uiterlijk heb ik meer complimenten gekregen in die 2 dagen, dat vind ik genoeg zeggen. Of het ligt aan mij maar dat lijkt me sterk want ik vraag er helemaal niet om en die complimenten krijg ik niet alleen maar van foute mannen dus het heeft ook niet veel te maken met mijn oppervlakkigheid (wat ik misschien ook een beetje ben).
pi_107287637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef usedtoknow het volgende:
Over mijn uiterlijk heb ik meer complimenten gekregen in die 2 dagen, dat vind ik genoeg zeggen.
pi_107287777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:16 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Tsja als jij net zo negatief over anderen praat als over benzin, kan ik wel begrijpen waarom je nooit complimenten over jouw innerlijk krijgt.
Ik kan hem moeilijk ondernemend of spannend noemen. Ik zie het ook niet als beledigingen. Ik zou wel willen dat ik een rustig persoon was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoe wil jij op jezelf gaan wonen als je niets uitvoert en alleen maar geld uitgeeft? Je komt op mij een beetje naief over. Je wilt op jezelf, vooral omdat je vader vervelend is. Over wat daar, behalve feesten en reizen, bij komt kijken, heb je wsl. niet goed nagedacht.
Ik heb 2 baantjes en dan geef ik wel minder geld uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze komt erg vlak, ongeinteresseerd, egocentrisch en een beetje kinderachtig over.
Dat is nou niet echt een innerlijk wat je naar buiten wil brengen. Maar misschien is daar een reden voor.
Ik ben niet ongeïnteresseerd. Ik ben heel vaak nieuwsgierig naar andere mensen alleen sommige mensen kunnen mij niet boeien. Egocentrisch ben ik al helemaal niet, nogmaals: ik praat nooit over mezelf en ik vind mezelf ook helemaal niet super belangrijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef kree het volgende:
Effe vanuit de SC.

Maar:

Ik heb nu een maandje met "mijn" meisje.

Maar ik ben best wel bang om haar te verliezen.
Ze is gewoon zo mooi (en niet alleen omdat ik haar leuk vindt, maar omdat het gewoon zo is)

Dat ze misschien op mij uitgekeken raakt ofzo.

Maarja tot nu toe gaat het leuk allemaal hoor daar niet van.
Maar ik weet wel dat zij maar 1 keer naar de kroeg hoef te gaan en lief te kijken naar een gozer dat ze er èèn te pakken heeft.

tot zover mijn dagboek :')
---

Wat het rare is, ik had laatst een heel gesprek met haar, verhalen van haar kant dat ze zo bang was dat ik er met een andere meid vandoor zou gaan blabala.
Nouja na 28 jaar alleen zal dat niet zo snel gebeuren.
Ben eerder bang dat zij iemand anders gaat vinden.

En dit zijn alleen mijn gedachten hoor, want zoals het nu gaat gaat het goed van beide kanten.
Maar noem het een soort onderbuik gevoel van mij.
Tja ik weet niet.

Heb zelf het idee dat ik interessanter moet zijn, terwijl zij misschien mij gewoon neemt zoals ik ben.

Moeilijk hoor, ik weet er gewoon geen raad mee, ook omdat het allemaal helemaal nieuw is voor me.
Jullie zijn allebei bang om elkaar kwijt te raken.
pi_107287875
Laat maar

[ Bericht 97% gewijzigd door Murdera op 27-01-2012 10:55:56 ]
pi_107287970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:44 schreef usedtoknow het volgende:

Ik heb 2 baantjes en dan geef ik wel minder geld uit.
Je uitgaven zullen alleen maar groter worden aangezien je nu zelf op dient te draaien voor gas, water, licht, boodschappen, allerlei heffingen...
pi_107288617
quote:

Ik heb nagedacht wat voor complimenten ik de laatste 2 dagen (dinsdag en woensdag) binnen heb gekregen. Over mijn innerlijk: dat ik grappig ben (meerdere keren), dat ik heerlijk vaag ben, dat ik geniale opmerkingen maak, dat ik dwars ben, dat ik gek ben, dat ik spontaan ben en dat ik onverstandig en naïef ben. O ja, en dat ik arrogant ben tot 3 keer toe. Al zijn er nu ik teruglees redelijk wat dingen die gezegd worden over mijn innerlijk maar met geen van allen ben ik blij.

Over mijn uiterlijk heb ik meer complimenten gekregen in die 2 dagen, dat vind ik genoeg zeggen. Of het ligt aan mij maar dat lijkt me sterk want ik vraag er helemaal niet om en die complimenten krijg ik niet alleen maar van foute mannen dus het heeft ook niet veel te maken met mijn oppervlakkigheid (wat ik misschien ook een beetje ben).
Correct me if I'm wrong, maar je hebt voornamelijk een klaagzang af zitten steken over hoe anderen jou niet begrijpen. Jij wilt een beetje reizen, niet studeren, experimenteren met drugs en jongens. De mensen die dit niet begrijpen bestempel je als te saai en te serieus en bovendien beticht je ze van een gebrek aan begrip. Conclusie: Je bent arrogant ja. Jij bent namelijk helemaal niet bereid enige concessie te doen of om aan jezelf te werken, je zit juist af te geven op anderen dat ze zich niet in kunnen leven in jouw belevingswereld.

Je praat ontstellend veel over jezelf, ook al vind je van niet. Al je posts gaan over wat je allemaal doet aan experimentjes, hoe je van feesten houdt en hoe je soms met jongens speelt. Dat je niet gelukkig bent met jezelf kan ik me voorstellen, maar het lijkt er sterk op dat je voortdurend een bevestiging wilt hebben van dat je niet raar en vreemd bent en eigenlijk best wel tof. Als je die bevestiging niet krijgt steek je jezelf maar impliciet veren in je reet. Vandaar een groot ego.

Als jij wilt dat mensen je waarderen om je innerlijk dan moet je eens proberen die façade van zelfingenomenheid en 'ik-weet-heel-goed-wat-ik-wil-en-pas-me-vooral-niet-aan' laten vallen. Dat maakt je volwassener, en evenwichtiger.

Je kan je vast niet in deze omschrijving vinden, maar na drie dagen een beetje jouw posts lezen is dit de indruk die ik van je heb, en ik denk dat ik niet de enige ben. Als dit niet de indruk is die je achter wilt laten op mensen dan moet er dus wel iets veranderen.
pi_107288896
Ik vind haar vooral dom en naïef overkomen, ondanks dat ze erg haar best doet om arrogant over te komen...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:39:42 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107289408
quote:

Sorry hoor maar zeur niet zo zeg. Ik heb de laatste 2 dagen helemaal geen complimenten gekregen. Kwa werk vooral gezeur aan m'n hoofd en bovendien is m'n vriendin ziek dus ik mag na m'n werk ook nog een keer koken en de kleine 2 keer de fles geven om 7 en 11 uur. En dan kom jij dat mensen je niet genoeg complimenten over je innerlijk geven? Sorry hoor, maar ga dan eerst eens een leuk innerlijk kweken want ik vind je vooral een verwend nest.

Mannen komen ALTIJD in eerste instantie af op je uiterlijk. Jij hebt kennelijk een prima uiterlijk dus wat dat betreft heb je het prima voormekaar. Of een relatie dan uiteindelijk gaat slagen is iets waar je in de loop van de tijd wel achter gaat komen. Je bent 18, het is toch niet alsof je nu al de liefde van je leven gaat vinden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107289409
quote:

[..]

Ik doe wel wat met suggesties. Natuurlijk denk ik dat niet. Ik kijk altijd de kat uit de boom maar dan word ik vaak weer bestempeld als arrogant.

[..]

versieren is ook helemaal geen probleem voor jou toch? Je hoeft zelf niets te doen, ze bieden zich toch wel aan met jou fantastische (?) uiterlijk.
Hope is the first step on the road to dissapointment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')