Ik heb wel een goede band met mijn beide ouders en ik ben ook blij met mijn ouders. Mijn vader is jammer genoeg heel erg beschermend en ziet mij nog steeds als een kind van 3 en dat brengt weleens gezeur. Hij kan mij niet loslaten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe zou jij je ouders typeren?
Doen. Als iets goed is voor je is het wel in een vreemd land je eigen boontjes moeten doppen. Dat half jaar stage in Wenen toen ik 20 was heeft me ook erg veranderd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:
Het is jammer dat mijn ouders mij willen zien zoals iedereen tegenwoordig is en dat ook van mij verwachten terwijl ik dat op dit moment niet wil. Het liefst wil ik reizen.
Tof. Dat van je vader snap ik ook nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede band met mijn beide ouders en ik ben ook blij met mijn ouders. Mijn vader is jammer genoeg heel erg beschermend en ziet mij nog steeds als een kind van 3 en dat brengt weleens gezeur. Hij kan mij niet loslaten.Mijn moeder laat mij veel vrijer en is ook relax.
Niemand kan zichzelf (of anderen) begrijpen, hooguit beter leren kennen.quote:Jammer is dat mijn ouders mij niet begrijpen en vinden dat ik professionele hulp nodig heb omdat ik niets uitvoer behalve feesten, experimenteren en jongens (en niet studeren) maar misschien ben ik ook gewoon niet te begrijpen. Dat kan ook nog wel.
Het is jammer dat mijn ouders mij willen zien zoals iedereen tegenwoordig is en dat ook van mij verwachten terwijl ik dat op dit moment niet wil. Het liefst wil ik reizen.
Er zullen er velen zijn die baat zouden hebben bij ingrijpen. Maar om voor God te gaan spelen is ook problematisch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nu pas sinds deze week knopen door gehakt, dus laten we zeggen, tot mijn 24e. En het was mij om het even geweest, als het dingen simpeler had gemaakt
Voor alle zekerheid: dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben ook niet van plan om voor 'god' te spelen
Nee echt uit het niets zou ik ook niet doen nee. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, dat is het punt niet. Het ging me erom dat als je daar gewoon staat, minding your own business, je over het algemeen niet door vreemden aangesproken wordt. Ik heb zelf de behoefte niet om in de supermarkt aangesproken te worden. Ik kom daar niet voor sociaal contact. Ik kom daar omdat ik honger heb en graag over ongeveer een half uur maximaal het eten klaar wil hebben omdat m'n suikerspiegel zo laag begint te worden dat ik chagerijnig wordt om niks
Ga! Je leert er allicht meer van dan van thuis zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:
Ik zie wel een leuke match tussen Benzin en jou. Neem hem mee naar Belgie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb zo mijn bedenkingenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie wel een leuke match tussen Benzin en jou. Neem hem mee naar Belgie!
Jij bent het land uit, Benzin komt buiten en kan oefenen in het omgaan met vrouwen
Vertel?quote:
Het is niet vreemd als niet weet wat je wilt. De mensen die het wel weten, geloven ergens in.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
Ik ben veel te ondernemend voor hem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie wel een leuke match tussen Benzin en jou. Neem hem mee naar Belgie!
Jij bent het land uit, Benzin komt buiten en kan oefenen in het omgaan met vrouwen
Maar denk jij dat je voor je zelf kan zorgen? Of hebben je ouders wel een punt als ze zeggen dat ze daar aan twijfelen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef usedtoknow het volgende:
Jullie zeggen dat ik het moet doen maar dat mag ik dus niet.Ik ben 18 jaar maar ik kan ook niet zomaar vertrekken van huis. Normaal overleg zit er ook niet in. Mijn ouders vinden mij namelijk onvolwassen en denken niet dat ik voor mezelf kan zorgen. Ik begrijp mijn ouders ook wel. Ik heb mijn ouders aardig wat zorgen opgeleverd door mijn gedrag. Maar dit heeft ook allemaal niets met het topic te maken, met mij komt het wel goed. Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
Dat probleem is er alleen als je jezelf splitst in een uiterlijk en een innerlijk. Je bent beide ineen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef usedtoknow het volgende:
Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk.
Mooi gezecht!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat probleem is er alleen als je jezelf splitst in een uiterlijk en een innerlijk. Je bent beide.
Grappenmakerquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Huh? Je ouders hebben je hele leven voor je gezorgd. Dan is het toch logisch dat ze je enorm goed kennen?
Tsja als jij net zo negatief over anderen praat als over benzin, kan ik wel begrijpen waarom je nooit complimenten over jouw innerlijk krijgt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ben veel te ondernemend voor hem.Ik ben op zoek naar spanning, avontuur, iemand die een ruggengraat heeft, iemand die zelfverzekerd is. Ik heb niets met saaie personen die niets durven en leven in angst. Mijn ex was ook heel rustig, te lief en veel te serieus. Daarom heb ik hem gedumpt.
Ik heb ook problemen met versieren alleen wordt dat probleem hier vreemd genoeg afgedaan als geen probleem.Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk. Het laatste is haast altijd het geval en dat maakt me oprecht onzeker. En wat ik me net bedacht: ik krijg altijd complimenten over mijn uiterlijk maar nooit over mijn innerlijk. En dat is echt kut, het brengt me een beetje aan het twijfelen over mezelf.
Niet iedereen is altijd even open naar zijn ouders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja hallo, dat jij nu rare ouders hebt...
Ga het huis uit en vertrek na een half jaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef usedtoknow het volgende:
Jullie zeggen dat ik het moet doen maar dat mag ik dus niet.Ik ben 18 jaar maar ik kan ook niet zomaar vertrekken van huis. Normaal overleg zit er ook niet in. Mijn ouders vinden mij namelijk onvolwassen en denken niet dat ik voor mezelf kan zorgen. Ik begrijp mijn ouders ook wel. Ik heb mijn ouders aardig wat zorgen opgeleverd door mijn gedrag. Maar dit heeft ook allemaal niets met het topic te maken, met mij komt het wel goed. Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |