abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107262403
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe zou jij je ouders typeren?
Ik heb wel een goede band met mijn beide ouders en ik ben ook blij met mijn ouders. Mijn vader is jammer genoeg heel erg beschermend en ziet mij nog steeds als een kind van 3 en dat brengt weleens gezeur. Hij kan mij niet loslaten. :') Mijn moeder laat mij veel vrijer en is ook relax.

Jammer is dat mijn ouders mij niet begrijpen en vinden dat ik professionele hulp nodig heb omdat ik niets uitvoer behalve feesten, experimenteren en jongens (en niet studeren) maar misschien ben ik ook gewoon niet te begrijpen. Dat kan ook nog wel.

Het is jammer dat mijn ouders mij willen zien zoals iedereen tegenwoordig is en dat ook van mij verwachten terwijl ik dat op dit moment niet wil. Het liefst wil ik reizen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:30:26 #227
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107262465
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:28 schreef usedtoknow het volgende:
Het is jammer dat mijn ouders mij willen zien zoals iedereen tegenwoordig is en dat ook van mij verwachten terwijl ik dat op dit moment niet wil. Het liefst wil ik reizen.
Doen. Als iets goed is voor je is het wel in een vreemd land je eigen boontjes moeten doppen. Dat half jaar stage in Wenen toen ik 20 was heeft me ook erg veranderd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107262506
Ik heb nu pas sinds deze week knopen door gehakt, dus laten we zeggen, tot mijn 24e. En het was mij om het even geweest, als het dingen simpeler had gemaakt
pi_107262586
quote:

[..]

Ik heb wel een goede band met mijn beide ouders en ik ben ook blij met mijn ouders. Mijn vader is jammer genoeg heel erg beschermend en ziet mij nog steeds als een kind van 3 en dat brengt weleens gezeur. Hij kan mij niet loslaten. :') Mijn moeder laat mij veel vrijer en is ook relax.
Tof. Dat van je vader snap ik ook nog wel.

quote:
Jammer is dat mijn ouders mij niet begrijpen en vinden dat ik professionele hulp nodig heb omdat ik niets uitvoer behalve feesten, experimenteren en jongens (en niet studeren) maar misschien ben ik ook gewoon niet te begrijpen. Dat kan ook nog wel.

Niemand kan zichzelf (of anderen) begrijpen, hooguit beter leren kennen.

Alleen doen wat je wilt, kan ook uit de hand lopen. Er moet een toekomst worden opgebouwd. Je ouders zijn bezorgd of dat wel goed gaat zo.
The view from nowhere.
pi_107262670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nu pas sinds deze week knopen door gehakt, dus laten we zeggen, tot mijn 24e. En het was mij om het even geweest, als het dingen simpeler had gemaakt
Er zullen er velen zijn die baat zouden hebben bij ingrijpen. Maar om voor God te gaan spelen is ook problematisch.
The view from nowhere.
pi_107262699
Ik ben ook niet van plan om voor 'god' te spelen
pi_107262845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben ook niet van plan om voor 'god' te spelen
Voor alle zekerheid: dat heb ik ook niet gezegd. O+

Het was in het algemeen (op jouw eigen verzoek).
The view from nowhere.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:49:27 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107263130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh, dat is het punt niet. Het ging me erom dat als je daar gewoon staat, minding your own business, je over het algemeen niet door vreemden aangesproken wordt. Ik heb zelf de behoefte niet om in de supermarkt aangesproken te worden. Ik kom daar niet voor sociaal contact. Ik kom daar omdat ik honger heb en graag over ongeveer een half uur maximaal het eten klaar wil hebben omdat m'n suikerspiegel zo laag begint te worden dat ik chagerijnig wordt om niks ;)
Nee echt uit het niets zou ik ook niet doen nee. Daar heb je gelijk in.

Ik haat de supermarkt dus binnen no time wil ik daar weg zijn. Maar als ik de kans krijg doe ik wel sociale contacten op :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107263363
quote:
Ga! Je leert er allicht meer van dan van thuis zitten ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:07:49 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107263788
quote:

Ik zie wel een leuke match tussen Benzin en jou. Neem hem mee naar Belgie!

Jij bent het land uit, Benzin komt buiten en kan oefenen in het omgaan met vrouwen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_107263922
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij bent het land uit, Benzin komt buiten en kan oefenen in het omgaan met vrouwen :P
Ik heb zo mijn bedenkingen :{
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:16:57 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107264069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn bedenkingen :{
Vertel?
pi_107264228
Jullie zeggen dat ik het moet doen maar dat mag ik dus niet. :') Ik ben 18 jaar maar ik kan ook niet zomaar vertrekken van huis. Normaal overleg zit er ook niet in. Mijn ouders vinden mij namelijk onvolwassen en denken niet dat ik voor mezelf kan zorgen. Ik begrijp mijn ouders ook wel. Ik heb mijn ouders aardig wat zorgen opgeleverd door mijn gedrag. Maar dit heeft ook allemaal niets met het topic te maken, met mij komt het wel goed. Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
pi_107264387
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertel?
Laat Benzin eerst maar eens aan zichzelf werken dunkt me zo.
pi_107264607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
Het is niet vreemd als niet weet wat je wilt. De mensen die het wel weten, geloven ergens in.
The view from nowhere.
pi_107264665
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben veel te ondernemend voor hem. :') Ik ben op zoek naar spanning, avontuur, iemand die een ruggengraat heeft, iemand die zelfverzekerd is. Ik heb niets met saaie personen die niets durven en leven in angst. Mijn ex was ook heel rustig, te lief en veel te serieus. Daarom heb ik hem gedumpt.

Ik heb ook problemen met versieren alleen wordt dat probleem hier vreemd genoeg afgedaan als geen probleem. :') Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk. Het laatste is haast altijd het geval en dat maakt me oprecht onzeker. En wat ik me net bedacht: ik krijg altijd complimenten over mijn uiterlijk maar nooit over mijn innerlijk. En dat is echt kut, het brengt me een beetje aan het twijfelen over mezelf.
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:38:09 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107264692
quote:
Jullie zeggen dat ik het moet doen maar dat mag ik dus niet. :') Ik ben 18 jaar maar ik kan ook niet zomaar vertrekken van huis. Normaal overleg zit er ook niet in. Mijn ouders vinden mij namelijk onvolwassen en denken niet dat ik voor mezelf kan zorgen. Ik begrijp mijn ouders ook wel. Ik heb mijn ouders aardig wat zorgen opgeleverd door mijn gedrag. Maar dit heeft ook allemaal niets met het topic te maken, met mij komt het wel goed. Ik ben gewoon een vreemd mens en zoekende naar mezelf en wat ik nou precies wil.
Maar denk jij dat je voor je zelf kan zorgen? Of hebben je ouders wel een punt als ze zeggen dat ze daar aan twijfelen?
pi_107264900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef usedtoknow het volgende:

Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk.
Dat probleem is er alleen als je jezelf splitst in een uiterlijk en een innerlijk. Je bent beide ineen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 26-01-2012 17:50:50 ]
The view from nowhere.
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:51:11 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107265074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat probleem is er alleen als je jezelf splitst in een uiterlijk en een innerlijk. Je bent beide.
Mooi gezecht!
pi_107265449
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi gezecht!
Lelijke spelfout!
pi_107265663
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Huh? Je ouders hebben je hele leven voor je gezorgd. Dan is het toch logisch dat ze je enorm goed kennen?

Grappenmaker _O- 8)7 :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_107265711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef usedtoknow het volgende:
Ik ben veel te ondernemend voor hem. :') Ik ben op zoek naar spanning, avontuur, iemand die een ruggengraat heeft, iemand die zelfverzekerd is. Ik heb niets met saaie personen die niets durven en leven in angst. Mijn ex was ook heel rustig, te lief en veel te serieus. Daarom heb ik hem gedumpt.

Ik heb ook problemen met versieren alleen wordt dat probleem hier vreemd genoeg afgedaan als geen probleem. :') Mijn probleem is dat ik nooit kan inzien of een man mij wil om wie ik ben of alleen maar om mijn uiterlijk. Het laatste is haast altijd het geval en dat maakt me oprecht onzeker. En wat ik me net bedacht: ik krijg altijd complimenten over mijn uiterlijk maar nooit over mijn innerlijk. En dat is echt kut, het brengt me een beetje aan het twijfelen over mezelf.
Tsja als jij net zo negatief over anderen praat als over benzin, kan ik wel begrijpen waarom je nooit complimenten over jouw innerlijk krijgt.
There is a long line down from heaven.
pi_107265886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja hallo, dat jij nu rare ouders hebt...
Niet iedereen is altijd even open naar zijn ouders.

Mijn ouders kennen mij ook alleen maar op de manier dat ik mij naar ze heb gepresenteerd. Dat heeft op zich weinig met hun te maken, maar meer met het feit dat ik niet de behoefte heb om alle kanten van mezelf aan iedereen te laten zien.

Het is maar net waar ik zin in heb..
There is a long line down from heaven.
pi_107265965
quote:
Ga het huis uit en vertrek na een half jaar
dan hebben ze niks meer over je te zeggen en hebben ze je al een stukje los kunnen laten
en heb jij al kunnen laten zien dat je voor jezelf kunt zorgen

je kunt ook 'klein beginnen' he
een maandje in de zomer of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107266438
Rhu, wat is eigenlijk jouw levensverhaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')