Net pinokkio en als ik haar tanden zie moet ik meteen aan dat tandartsenpaar uit Style by jury denken die bij iedereen 'new veneers' zetten omdat ze butt ugly teeth hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Groenevlinder het volgende:
Is Jodie Marsh al voorbijgekomen?? Echt, die neus.. hij lijkt wel ondersteboven...
[ afbeelding ]
doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef Groenevlinder het volgende:
Is Jodie Marsh al voorbijgekomen?? Echt, die neus.. hij lijkt wel ondersteboven...
[ afbeelding ]
Haar haar lijkt wel een pruik. Zou het er werkelijk een zijn? Het zit zo onnatuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:33 schreef Karina het volgende:
Sharon Osbourne, de haarlijn is heel erg raar en haar gezicht![]()
[ afbeelding ]
Die heeft een chemische peeling gehad, zo te zien. Alleen wat het dan is met die haarlijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:33 schreef Karina het volgende:
Sharon Osbourne, de haarlijn is heel erg raar en haar gezicht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Net pinokkio en als ik haar tanden zie moet ik meteen aan dat tandartsenpaar uit Style by jury denken die bij iedereen 'new veneers' zetten omdat ze butt ugly teeth hebben
Zij moet toch wel weten dat je je voorhoofd in moet vaselinen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef _aurum_ het volgende:
Denk dat ze net haar haar heeft laten verven, dan pakt de verf ook je hoofdhuid. Kan er een beetje freaky uitzien door het grote contrast met haar huidskleur
Oei, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zij moet toch wel weten dat je je voorhoofd in moet vaselinen?
Zij heeft zelfs een andere kleur ogenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze heeft altijd al een rare neus gehad, alleen is het door plastische chirurgie nóg erger geworden.
[ afbeelding ]
Deze zijn van 2009, maar wel een stuk beter zo te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef spiceinvader het volgende:
Wat ziet Lil Kim eruit zeg. Maar het is ook echt de vreselijke make-up. Ik zou wel eens willen zien hoe ze er naturel uit ziet, ondanks die rare fillers in haar gezicht en die neus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:55 schreef Karina het volgende:
Joe Jackson lijkt op een clowntje
[ afbeelding ]
OMG!! Ik herken hem bijna niet!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:55 schreef Karina het volgende:
Joe Jackson lijkt op een clowntje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |