Het lijkt wel zo'n buikspreekpop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:24 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Cameron Diaz aan de botox en andere rotzooi, er wordt zelfs gefluisterd over een mini-facelift.
Ik moest aan de Thunderbirds denken, was al op zoek naar de draadjes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n buikspreekpop.
haha ja inderdaad !quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik moest aan de Thunderbirds denken, was al op zoek naar de draadjes.
Ze is er, in tegenstelling tot de meeste anderen, nog redelijk uitgesprongen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Megan Fox heeft zichzelf wel verpest met plastische chirurgie.
Als jij er na diverse plastisch chirurgische ingrepen slechter uitziet dan dat wat moeder natuur je gegeven heeft, heb je jezelf wat mij betreft laten verspoken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Megan Fox en Kim K horen absoluut niet in het rijtje "verspookte celebs" thuis.
Ik snap wel dat ze bepaalde dingen heeft laten veranderen, ze is er mooier op geworden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef solea het volgende:
[..]
Als jij er na diverse plastisch chirurgische ingrepen slechter uitziet dan dat wat moeder natuur je gegeven heeft, heb je jezelf wat mij betreft laten verspoken.
Zeg nou zelf! Als je van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de tussenfase waar ze nog bloody gorgeous was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar DIT gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My god... ik bedoel.. nee het is nog steeds geen gedrocht maar vergelijk nou eens!! Pff ik zou in huilen uitbarsten en mijn hoofd in het zand steken en deze er nooit meer uitrekken van alle spijt!!
Daarom verspookt imho.
Zelfde verhaal (wel in iets mindere mate) met Kim K. Ze was al zo mooi.. waarom dan toch laten snijden en spuiten in jezelf. Het is er naar mijn mening niet beter op geworden (terwijl dat toch juist de bedoeling is). Het is nu net een wassen pop..
rechterwang ziet eruit alsof ze net 8 ronden gebokst heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Kreupel het volgende:
Die laatste foto nog steeds bloedmooi???![]()
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:13 schreef Flow3r het volgende:
Die laatste foto van Megan is nog steeds bloedmooi, beetje te gladjes misschien, maar verder niks mis mee
Is het wel plastische chirurgie? Is het geen chemical peel geweest en heeft ze nu veel make-up op?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij Megan heb ik maar één vraag: waarom?
Ze is nog steeds jong en was al hartstikke mooi ... waar is die plastische chirurgie voor nodig?
Ze verschillen qua belichting ook teveel om een goede vergelijking te kunnen maken. Een foto van een shoot, een still uit een film en een paar foto's van de rode loper. Ja, dan vind ik het niet gek dat je drie heel verschillende versies van dezelfde vrouw ziet. Daar komt nog bij dat photoshoots en films vaak opgepoetst zijn, foto's van de rode loper doorgaans niet (veel).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:39 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft wel meteen de slechtste foto's uitgezocht van een hele tijd terug, op recente foto's is er niets van te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |