quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tot nu toe redelijk saai....
Gelukkig nog geen Bing gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2012 10:50:34 ]
De 2 gezichten van Bing:quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag laatst Rick, die zoon van Brooke, die doet het met Steffy, en schijnt dat hij het ook met de moeder van Steffy heeft gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach leeftijden stellen in soaps weinig voor vanwege het SORAS-principe.
In the Bold is het nog veel erger, de kleinkinderen van Eric en Stephanie Forrester zijn soms al volwassen terwijl zij stug op 55-60 blijven steken, als sinds de eerste uitzending. Het is bijna een strip, daar worden er ook kinderen geboren, die wel verouderen, maar de overige personages verouderen niet
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Dat zei mijn vriend dus gister ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt het is allemaal net geen bloedverwant, maar soms toch behoorlijk ziek. Ridge heeft het ooit ook met Bridget gedaan, waarvan hij tot haar 5e dacht dat het zijn dochter was. Maargoed Dennis met zijn moeder, zus en nicht was ook te ranzig-goor voor woordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag laatst Rick, die zoon van Brooke, die doet het met Steffy, en schijnt dat hij het ook met de moeder van Steffy heeft gedaan.
Eww wat een incestbende![]()
Eww gadver, echt waar? Ik kijk het maar af en toe omdat het na de preview van gtst komt. Als je het een jaar niet kijkt kun je het nog volgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt het is allemaal net geen bloedverwant, maar soms toch behoorlijk ziek. Ridge heeft het ooit ook met Bridget gedaan, waarvan hij tot haar 5e dacht dat het zijn dochter was. Maargoed Dennis met zijn moeder, zus en nicht was ook te ranzig-goor voor woorden
Ik volg het al tijden niet meer, maar misschien kan dit beter in het B&B topicquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eww gadver, echt waar? Ik kijk het maar af en toe omdat het na de preview van gtst komt. Als je het een jaar niet kijkt kun je het nog volgenIk had begrepen dat die Nick Bridget bedrogen had met Katie en nou zie ik hem gister weer in bed liggen met Bridget. Heeft ie nou Katie weer bedrogen? Wat een zak zeg
En ik lees nou dat hij het ook met de moeder van Bridget heeft gedaan.
________
Je hebt gelijk, ik laat me weer meeslepenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik volg het al tijden niet meer, maar misschien kan dit beter in het B&B topic
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriend dus gister ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef roos85 het volgende:
[..]Dat weet ik dus niet want het ging zo snel. Leek wel alsof hij in een kist lag maar meer zag ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag maar even kijken.
Waarom ze nieuwe meisjes aanneemt is me al een raadsel. Neemt ze het personeel van Charlie niet over? Leuk voor die meisjes die er eerst werktenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Ik vind dat Gigi de eerste scenes met het Turkse meisje in de salon slecht speelt. Alsof ze er persoonlijk ook moeite mee had om dergelijke uitspraken te doen ofzo.
Overigens zijn het wel hele knappe vrouwen zeg, damn! Daar moet wel iemand op vallen straks.
De hele sollicitatieprocedure vind ik trouwens tenenkrommend.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Ik vind dat Gigi de eerste scenes met het Turkse meisje in de salon slecht speelt. Alsof ze er persoonlijk ook moeite mee had om dergelijke uitspraken te doen ofzo.
Overigens zijn het wel hele knappe vrouwen zeg, damn! Daar moet wel iemand op vallen straks.
De hele sollicitatieprocedure vind ik trouwens tenenkrommend.![]()
Volgens mij snap ik hm: Nuran wil in Meerdijk werken en verhuizen. Aysen wilt er alleen werken en niet verhuizen. Dus als Nuran werk heeft, moeten ze wel verhuizen en dat wil Aysen niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap die Nuran niet. Haar zus wil niet verhuizen als ze geen baan krijgt, maar die zus mag dus niet zien dat ze een baan heeft gekregen?
Wellicht dat er in hun familie een strakke hierarchie heerst en de oudere broer of zus veel kan beslissen over de jongere. Dit komt in sommige culturen voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik hm: Nuran wil in Meerdijk werken en verhuizen. Aysen wilt er alleen werken en niet verhuizen. Dus als Nuran werk heeft, moeten ze wel verhuizen en dat wil Aysen niet?
Charlie knipte zelf ook mensen toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Waarom ze nieuwe meisjes aanneemt is me al een raadsel. Neemt ze het personeel van Charlie niet over? Leuk voor die meisjes die er eerst werkten
Maar Nuran zei dat Aysen haar zusje is...is Nuran dan niet ouder? Of maakt dat geen verschil...dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wellicht dat er in hun familie een strakke hierarchie heerst en de oudere broer of zus veel kan beslissen over de jongere. Dit komt in sommige culturen voor
Hmm ja ik weet het niet, er zijn ook mensen die het altijd over zusje hebben, ouder of jonger, maar het is nog te onduidelijk nuquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar Nuran zei dat Aysen haar zusje is...is Nuran dan niet ouder? Of maakt dat geen verschil...dat kan natuurlijk.
En zou Nuran haar vorige baantjes altijd verzwegen hebben? Hmm...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
you read my mind, twice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bing mag wat mij betreft voorlopig wel wegblijvenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ze had er ook meisjes rondlopen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Charlie knipte zelf ook mensen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |