abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107250218
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

tot nu toe redelijk saai....
Gelukkig nog geen Bing gezien :P
^O^
pi_107250283
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2012 10:50:34 ]
pi_107250316
quote:

[..]

De 2 gezichten van Bing:

Bing als ie blij is. (Blik van een aap die een banaan krijgt)

Bing als ie boos is. (Blik van iemand die nodig moet poepen)
Een heer met stijl
pi_107250324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ach leeftijden stellen in soaps weinig voor vanwege het SORAS-principe.
In the Bold is het nog veel erger, de kleinkinderen van Eric en Stephanie Forrester zijn soms al volwassen terwijl zij stug op 55-60 blijven steken, als sinds de eerste uitzending. Het is bijna een strip, daar worden er ook kinderen geboren, die wel verouderen, maar de overige personages verouderen niet :P
Ik zag laatst Rick, die zoon van Brooke, die doet het met Steffy, en schijnt dat hij het ook met de moeder van Steffy heeft gedaan.

Eww wat een incestbende :') _O-
pi_107250389
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei mijn vriend dus gister ook!

SPOILER
pi_107250439
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zag laatst Rick, die zoon van Brooke, die doet het met Steffy, en schijnt dat hij het ook met de moeder van Steffy heeft gedaan.

Eww wat een incestbende :') _O-
Klopt het is allemaal net geen bloedverwant, maar soms toch behoorlijk ziek. Ridge heeft het ooit ook met Bridget gedaan, waarvan hij tot haar 5e dacht dat het zijn dochter was. Maargoed Dennis met zijn moeder, zus en nicht was ook te ranzig-goor voor woorden :r
Een heer met stijl
pi_107250885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt het is allemaal net geen bloedverwant, maar soms toch behoorlijk ziek. Ridge heeft het ooit ook met Bridget gedaan, waarvan hij tot haar 5e dacht dat het zijn dochter was. Maargoed Dennis met zijn moeder, zus en nicht was ook te ranzig-goor voor woorden :r
Eww gadver, echt waar? Ik kijk het maar af en toe omdat het na de preview van gtst komt. Als je het een jaar niet kijkt kun je het nog volgen _O- Ik had begrepen dat die Nick Bridget bedrogen had met Katie en nou zie ik hem gister weer in bed liggen met Bridget. Heeft ie nou Katie weer bedrogen? Wat een zak zeg :( En ik lees nou dat hij het ook met de moeder van Bridget heeft gedaan.

:')________
pi_107250982
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eww gadver, echt waar? Ik kijk het maar af en toe omdat het na de preview van gtst komt. Als je het een jaar niet kijkt kun je het nog volgen _O- Ik had begrepen dat die Nick Bridget bedrogen had met Katie en nou zie ik hem gister weer in bed liggen met Bridget. Heeft ie nou Katie weer bedrogen? Wat een zak zeg :( En ik lees nou dat hij het ook met de moeder van Bridget heeft gedaan.

:')________
Ik volg het al tijden niet meer, maar misschien kan dit beter in het B&B topic ;)
Een heer met stijl
pi_107251048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik volg het al tijden niet meer, maar misschien kan dit beter in het B&B topic ;)
Je hebt gelijk, ik laat me weer meeslepen :')
pi_107251128
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat zei mijn vriend dus gister ook!

SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_107251544
Ik vind dat Gigi de eerste scenes met het Turkse meisje in de salon slecht speelt. Alsof ze er persoonlijk ook moeite mee had om dergelijke uitspraken te doen ofzo.
Overigens zijn het wel hele knappe vrouwen zeg, damn! Daar moet wel iemand op vallen straks. :P
De hele sollicitatieprocedure vind ik trouwens tenenkrommend. :')
pi_107251616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
Dat weet ik dus niet want het ging zo snel. Leek wel alsof hij in een kist lag maar meer zag ik niet.

Vanmiddag maar even kijken.
pi_107251680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Ik vind dat Gigi de eerste scenes met het Turkse meisje in de salon slecht speelt. Alsof ze er persoonlijk ook moeite mee had om dergelijke uitspraken te doen ofzo.
Overigens zijn het wel hele knappe vrouwen zeg, damn! Daar moet wel iemand op vallen straks. :P
Waarom ze nieuwe meisjes aanneemt is me al een raadsel. Neemt ze het personeel van Charlie niet over? Leuk voor die meisjes die er eerst werkten :')
pi_107251803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_107251867
Lorena: "Ben jij hier illegaal?" :') Zo'n perfect Nederlands sprekend meisje met blijkbaar goede referenties. Belachelijk!

Oh en ik dacht even dat er een waterpijp bij Maxime in het donker stond. :P
pi_107251915
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap die Nuran niet. Haar zus wil niet verhuizen als ze geen baan krijgt, maar die zus mag dus niet zien dat ze een baan heeft gekregen? :{
Volgens mij snap ik hm: Nuran wil in Meerdijk werken en verhuizen. Aysen wilt er alleen werken en niet verhuizen. Dus als Nuran werk heeft, moeten ze wel verhuizen en dat wil Aysen niet?
pi_107252655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Volgens mij snap ik hm: Nuran wil in Meerdijk werken en verhuizen. Aysen wilt er alleen werken en niet verhuizen. Dus als Nuran werk heeft, moeten ze wel verhuizen en dat wil Aysen niet?
Wellicht dat er in hun familie een strakke hierarchie heerst en de oudere broer of zus veel kan beslissen over de jongere. Dit komt in sommige culturen voor ;)
Een heer met stijl
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:57:15 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107252723
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Waarom ze nieuwe meisjes aanneemt is me al een raadsel. Neemt ze het personeel van Charlie niet over? Leuk voor die meisjes die er eerst werkten :')
Charlie knipte zelf ook mensen toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107252878
Ik zou me overigens nooit door Charlie laten knippen, ik zou bang zijn dat ik net zo verknipt eindigde als zij :')
Een heer met stijl
pi_107252944
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wellicht dat er in hun familie een strakke hierarchie heerst en de oudere broer of zus veel kan beslissen over de jongere. Dit komt in sommige culturen voor ;)
Maar Nuran zei dat Aysen haar zusje is...is Nuran dan niet ouder? Of maakt dat geen verschil...dat kan natuurlijk.
En zou Nuran haar vorige baantjes altijd verzwegen hebben? Hmm...
pi_107253037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar Nuran zei dat Aysen haar zusje is...is Nuran dan niet ouder? Of maakt dat geen verschil...dat kan natuurlijk.
En zou Nuran haar vorige baantjes altijd verzwegen hebben? Hmm...
Hmm ja ik weet het niet, er zijn ook mensen die het altijd over zusje hebben, ouder of jonger, maar het is nog te onduidelijk nu :P
Een heer met stijl
pi_107253463
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILER
you read my mind, twice! :D
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:26:07 #173
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_107253747
quote:

[..]

Bing mag wat mij betreft voorlopig wel wegblijven :r
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_107254475
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Charlie knipte zelf ook mensen toch.
Ja maar ze had er ook meisjes rondlopen toch?
pi_107256514
Het is dat Jack en Lorena er nog in zitten anders was ik al gestopt met kijken. Zowel het favoriete koppel van mij als van mijn vriendin :)

Die 2 Turkse meisjes tja die nieuwe collega van Jack vind ik wel interessant. Die andere moet weer voor de nodige multiculturele cliché's zorgen. Uiteindelijk zal eruit komen dat de Hollandse bewoners van Meerdijk erg bekrompen zijn. Ook GTST moet aan het landelijke imago voldoen. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')