TEKEN SNEL DIE PETITIE OP HYVES MISSCHIEN KOMT IE TERUG IK HOOP HET WEL MAN GROETJESquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef goudkust2008 het volgende:
Edwin is dood
Ik kan tig lui opnoemen die er uit hadden gemogen,maar niet Edwin
Is dat die homo? Zo ja, mooi niemand zal hem missen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef goudkust2008 het volgende:
Edwin is dood
Ik kijk de hele serie niet, maar B lijkt me zomaar ruimschoots overschat!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Wrick het volgende:
Lief dagboek....
TS is verliefd op een B acteur
Als je morgen een aflevering kijkt, weet je meteen weer hoe het verhaal loopt, kut serie!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Wie? En leeft Ludo sanders nog? Heb al 10 jaar niet meer gekeken
echt hoor ik heb niet eens meer zin om te fokkenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
echt hoor ik heb niet eens meer zin om te fokken
Jaja. Ludo is momenteel zijn zus helemaal kapot aan het maken. Terwijl ze onschuldig is, maar dat weet hij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Wie? En leeft Ludo sanders nog? Heb al 10 jaar niet meer gekeken
heb niet eens gegeten sinds het gebeurd is wat heeft het nog voor zinquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
echt hoor ik heb niet eens meer zin om te fokken
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
heb niet eens gegeten sinds het gebeurd is wat heeft het nog voor zin
hallo doe eens normaal wij zijn tenminste echte fansquote:
Nee het gaat over Goede Tijden Slechte Tijden, een Nederlandse soapserie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:30 schreef Wrick het volgende:
weet iemand waar dit over gaat?
gaat dit over TS zijn karakter in World of Warcraft ?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef goudkust2008 het volgende:
We moeten massaal de petitie tekenen voor Edje
Dancing with his starquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef On het volgende:
Hij duikt vast wel weer ergens op.. Dancing with the stars ofzo.
We moeten ons massaal niet druk maken over gtst.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef goudkust2008 het volgende:
We moeten massaal de petitie tekenen voor Edje
Pling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Die namen in GTSTpling, wiet, nout
Noud is een hele normale naam hoor. En waar haal je Pling vandaan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Die namen in GTSTpling, wiet, nout
Ah ja, dat was echt lief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zo lief gisteren toen Anton moest huilen.![]()
Zo heet die neger toch? En Noud is noud niet bepaald een naam die ik vaak tegenkom...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Noud is een hele normale naam hoor. En waar haal je Pling vandaan?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zo heet die neger toch? En Noud is noud niet bepaald een naam die ik vaak tegenkom...
Echt? Waar komen die vandaan dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef JulesWinnfield het volgende:
Inderdaad beter was die saaie Noud dood gegaan...
Nu zijn Charlie en Edwin eruit en krijgen we er vandaag twee Turkse hoeren voor terug
hihiquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Verdomme, dacht dat ik snel genoeg was.....
Hoe moet ie terugkomen dan? Hij ligt in het mortuarium! De enige optie zou dan als geest zijn en dat is erg lamequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
TEKEN SNEL DIE PETITIE OP HYVES MISSCHIEN KOMT IE TERUG IK HOOP HET WEL MAN GROETJES
De GTST van tegenwoordig is echt bagger, begin jaren 90 was GTST nog leuk maar nu.... Een flop dus!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef goudkust2008 het volgende:
Edwin is dood
Ludo was toch ook dood? En Jeff volgens mij ook..quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe moet ie terugkomen dan? Hij ligt in het mortuarium! De enige optie zou dan als geest zijn en dat is erg lame
Turkse... eh, Turkije misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt? Waar komen die vandaan dan?
Ludo was ook ooit falliet en is nu weer de rijkste man van die nep plaatsquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ludo was toch ook dood? En Jeff volgens mij ook..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
Die vader van edwin is trouwens weldilf hoor
Hij was ook in de club van Sinterklaas, ik kan je alvast vertellen dat hij op zwarte pieten valt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
Die vader van edwin is trouwens weldilf hoor
Ik weet ook nog dat ie in DcvS voorkwam!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij was ook in de club van Sinterklaas, ik kan je alvast vertellen dat hij op zwarte pieten valt.
Die was nooit dood, die deed alsof hij dood was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ludo was toch ook dood? En Jeff volgens mij ook..
Ik weet niet of ze dood zijn maar ze zijn er niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Pharkus het volgende:
Leeft Martine Hafkamp nog? Helen Helmink?
En Peter?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:15 schreef JulesWinnfield het volgende:
Arnie's lijk is al gevonden dus die komt niet terug.
Martine Hafkamp is door Ludo op een boot gezet om nooit meer terug te keren dus die verschijnt wel weer binnenkort.
Martine Hafkamp zit nog steeds ergens in een bootje op de zee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Pharkus het volgende:
Leeft Martine Hafkamp nog? Helen Helmink?
Ik hoop het wel....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef goudkust2008 het volgende:
Zullen er nog meer doden vallen?
die hebben ze gewoon eruit geflikkerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef goudkust2008 het volgende:
Edwin is dood
Ik hoop nog steeds dat Maxime dood gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die hebben ze gewoon eruit geflikkerdkan niet eens nepdood spelen
Ik hoop nog steeds dat de serie eens een keer dood gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Maxime dood gaat
Ja, of Expeditie Robinson of Wie is de Mol, oh nee, dat is te ingewikkeld voor 'm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef On het volgende:
Hij duikt vast wel weer ergens op.. Dancing with the stars ofzo.
laat bing maar stervenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja, of Expeditie Robinson of Wie is de Mol, oh nee, dat is te ingewikkeld voor 'm.
Oh, dan heb ik niks gemist.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....
dat was ''edje'' niet maar lucasquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....
Oh serieus? Verdomme, zit ik weer de verkeerde te trollen hier.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dat was ''edje'' niet maar lucas
Wat?? Is hij ook homo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij was ook in de club van Sinterklaas, ik kan je alvast vertellen dat hij op zwarte pieten valt.
Tegenwoordig denken ze daar dat ze alles kunnen. Volgens mij moet je nog steeds diploma's hebben om regisseur te worden maargoedquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn beroep is acteurmaar daar suckt ie in dus gaat ie maar regisseren
tja spelen in GTST opent vele deuren voor jequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken ze daar dat ze alles kunnen. Volgens mij moet je nog steeds diploma's hebben om regisseur te worden maargoed
Idd. Dan zijn diploma's ineens niet meer nodig. Hoe kun je trouwens net 22 zijn en al regisseur zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja spelen in GTST opent vele deuren voor je
daar zal die ook wel in falenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. Dan zijn diploma's ineens niet meer nodig. Hoe kun je trouwens net 22 zijn en al regisseur zijn
Dit topic wordt met de minuut slechter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
Marjolein Keuning is ook een gevestigde en grote naam in het acteerwereldje in NLquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit topic wordt met de minuut slechter.
Maxime: you love her or you hate her, maar ze is in ieder geval stukken interessanter dan Edwin.
En kan tenminste acteren.
daar gaan wij niks meer van mee krijgen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar op wachten
Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Marjolein Keuning is ook een gevestigde en grote naam in het acteerwereldje in NL
Raynor
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef goudkust2008 het volgende:
Komt edje nog terug
Ik hoop het
Al is het als geest
Ik vind dat Dian terug moet komen, zij was echt geweldig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef goudkust2008 het volgende:
Komt edje nog terug
Ik hoop het
Al is het als geest
Ik ben Ludo... de slechterik van dit stuk.quote:
Edwin als geest ... dat wordt nog tenenkrommender dan Edwin toen-ie nog leefde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef goudkust2008 het volgende:
Komt edje nog terug
Ik hoop het
Al is het als geest
Of als zombie in een rolstoel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef goudkust2008 het volgende:
Komt edje nog terug
Ik hoop het
Al is het als geest
Noud heeft het serum gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Of als zombie in een rolstoel.
Trouwens wel opvallend dat Noud nog leeft, want die was toch veel eerder ziek dan Edwin.
Nee ernaquote:
Alles nog beter dan die Ron, die was echt een drama!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin.![]()
Waardeloos personage en die acteur kan totaal niet acteren.
Opgeruimd staat netjes.
Zelfs die acteerde nog beter en was interessanter dan Edwin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Alles nog beter dan die Ron, die was echt een drama!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef Luxuria het volgende:
Remco mag van mij ook best terugkomen
Whaha die foto is idd echt lelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zelfs die acteerde nog beter en was interessanter dan Edwin.
[..]
[ afbeelding ]
Makin' movies, makin' songs and FOIGHTING 'round the world!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |