Die was nooit dood, die deed alsof hij dood was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ludo was toch ook dood? En Jeff volgens mij ook..
Ik weet niet of ze dood zijn maar ze zijn er niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Pharkus het volgende:
Leeft Martine Hafkamp nog? Helen Helmink?
En Peter?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:15 schreef JulesWinnfield het volgende:
Arnie's lijk is al gevonden dus die komt niet terug.
Martine Hafkamp is door Ludo op een boot gezet om nooit meer terug te keren dus die verschijnt wel weer binnenkort.
Martine Hafkamp zit nog steeds ergens in een bootje op de zee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Pharkus het volgende:
Leeft Martine Hafkamp nog? Helen Helmink?
Ik hoop het wel....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef goudkust2008 het volgende:
Zullen er nog meer doden vallen?
die hebben ze gewoon eruit geflikkerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef goudkust2008 het volgende:
Edwin is dood
Ik kan tig lui opnoemen die er uit hadden gemogen,maar niet Edwin
Ik hoop nog steeds dat Maxime dood gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die hebben ze gewoon eruit geflikkerdkan niet eens nepdood spelen
Ik hoop nog steeds dat de serie eens een keer dood gaatquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Maxime dood gaat
Ja, of Expeditie Robinson of Wie is de Mol, oh nee, dat is te ingewikkeld voor 'm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef On het volgende:
Hij duikt vast wel weer ergens op.. Dancing with the stars ofzo.
laat bing maar stervenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef goudkust2008 het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja, of Expeditie Robinson of Wie is de Mol, oh nee, dat is te ingewikkeld voor 'm.
Oh, dan heb ik niks gemist.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....
dat was ''edje'' niet maar lucasquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ik hoop het liefst gewoon nergens, ik zag hem een tijdje terug bij Fort Boyard en dat was toch ook niet echt een succes te noemen....
Oh serieus? Verdomme, zit ik weer de verkeerde te trollen hier.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dat was ''edje'' niet maar lucas
Wat?? Is hij ook homo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef davihaa het volgende:
[..]
Hij was ook in de club van Sinterklaas, ik kan je alvast vertellen dat hij op zwarte pieten valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |