Zij is Amerikaansquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Duitse chicks dan, minstens zo heet en drinken bier![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dikke tieten, niet te vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Noh ik ga naar Zuid-Amerika, waar de vrouwen slanke middels, grote billen en een lichte tint hebben.
Alleen eerst m'n Spaans oefenen.
Mooie kaaklijnenquote:
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:02 schreef RichardHammond het volgende:
Baasjes. #nohommo
[ afbeelding ]
Stop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:02 schreef RichardHammond het volgende:
Baasjes. #nohommo
[ afbeelding ]
Tuurlijk, doet elke Italiaan. Dat het er nichterig uitziet maakt niemand wat uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef sinepedraap het volgende:
Vraag me af of hij wel eens onder de zonnebank gaat.
Ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En dikke tieten, niet te vergeten.
Dit. Tering. Stop gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef Allessio het volgende:
Waar zijn jullie mee bezig?
De fashion nichten die geen billen willen zien gaan maar lekker fappen op The Sartorialist.
Kom niet de boel verstieren met afbeeldingen van nichten in hun 50/60.
En dat je helemaal onder de rimpels zit ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet elke Italiaan. Dat het er nichterig uitziet maakt niemand wat uit.
[ afbeelding ]
Waarom is dat jou held?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Rechts is Lino Ieluzzi, mijn held. Eigen winkel Al Bazar in Milaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef RichardHammond het volgende:
Italië.![]()
[ afbeelding ]
Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Geweldige gast en goede stijl.quote:
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..].
Nederland.
[ afbeelding ]
Italië.
[ afbeelding ]
Val je op mannen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldige gast en goede stijl.
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?
Die ene vent die vroeger dat Formule 1 team had, Flavio Briatore of zoiets, die was ook vet oud maar altijd mooie spullen en mooie kleren en dito chickies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldige gast en goede stijl.
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?
Nee, zeg toch no hommo. Maar mannen met stijl kan ik wel waarderen.quote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die ene vent die vroeger dat Formule 1 team had, Flavio Briatore of zoiets, die was ook vet oud maar altijd mooie spullen en mooie kleren en dito chickies.
Dat zijn helden
Een stel nichten waarvan de ene zijn moedermama belt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef RichardHammond het volgende:
Oké, laatste plaatje.
[ afbeelding ]
Zo wil ik later ook worden.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |