Wie is die man?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
goede jaw
[ afbeelding ]
slechte aka de speknek
41,5% van de vrouwen boven de 20 heeft overgewicht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:19 schreef Skjor het volgende:
Mannen hebben vaker overgewicht dan vrouwen: klik
KIJK dat ondersteunt mijn hele klacht. PAPZAKKEEquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
41,5% van de vrouwen boven de 20 heeft overgewicht?![]()
Ik ga m'n koffers pakken.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
KIJK dat ondersteunt mijn hele klacht. PAPZAKKEE
Inderdaad, op naar Italië waar nog echte vrouwen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Oplossing:ga voor autochtone, hoogopgeleide vrouwen uit Utrecht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef RichardHammond het volgende:
Italië.![]()
[ afbeelding ]
Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Als Nederlander maak je een goede kans, zolang je maar niet in een korte broek aan komt sjouwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.
Duitse chicks dan, minstens zo heet en drinken bierquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.
Noh ik ga naar Zuid-Amerika, waar de vrouwen slanke middels, grote billen en een lichte tint hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Inderdaad, op naar Italië waar nog echte vrouwen zijn.
Weleens geneukt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
ok ok 21. Dus dat is ongeveer ook mijn doelgroep. En nu verandert er iets?
Zij is Amerikaansquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Duitse chicks dan, minstens zo heet en drinken bier![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dikke tieten, niet te vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Noh ik ga naar Zuid-Amerika, waar de vrouwen slanke middels, grote billen en een lichte tint hebben.
Alleen eerst m'n Spaans oefenen.
Mooie kaaklijnenquote:
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:02 schreef RichardHammond het volgende:
Baasjes. #nohommo
[ afbeelding ]
Stop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:02 schreef RichardHammond het volgende:
Baasjes. #nohommo
[ afbeelding ]
Tuurlijk, doet elke Italiaan. Dat het er nichterig uitziet maakt niemand wat uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef sinepedraap het volgende:
Vraag me af of hij wel eens onder de zonnebank gaat.
Ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef Moffol het volgende:
[..]
En dikke tieten, niet te vergeten.
Dit. Tering. Stop gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef Allessio het volgende:
Waar zijn jullie mee bezig?
De fashion nichten die geen billen willen zien gaan maar lekker fappen op The Sartorialist.
Kom niet de boel verstieren met afbeeldingen van nichten in hun 50/60.
En dat je helemaal onder de rimpels zit ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet elke Italiaan. Dat het er nichterig uitziet maakt niemand wat uit.
[ afbeelding ]
Waarom is dat jou held?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Rechts is Lino Ieluzzi, mijn held. Eigen winkel Al Bazar in Milaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef RichardHammond het volgende:
Italië.![]()
[ afbeelding ]
Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Geweldige gast en goede stijl.quote:
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..].
Nederland.
[ afbeelding ]
Italië.
[ afbeelding ]
Val je op mannen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldige gast en goede stijl.
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?
Die ene vent die vroeger dat Formule 1 team had, Flavio Briatore of zoiets, die was ook vet oud maar altijd mooie spullen en mooie kleren en dito chickies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Zeg toch nergens dat de Nederlandse mannen geweldig zijn?
Nee, zeg toch no hommo. Maar mannen met stijl kan ik wel waarderen.quote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die ene vent die vroeger dat Formule 1 team had, Flavio Briatore of zoiets, die was ook vet oud maar altijd mooie spullen en mooie kleren en dito chickies.
Dat zijn helden
Een stel nichten waarvan de ene zijn moedermama belt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:08 schreef RichardHammond het volgende:
Oké, laatste plaatje.
[ afbeelding ]
Zo wil ik later ook worden.![]()
![]()
![]()
Voorbeeld van de baas met zijn aanwinstquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:13 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nee, zeg toch no hommo. Maar mannen met stijl kan ik wel waarderen.
[..]
Jij snapt het.
Tis ook overdreven hé, ze nemen zichzelf ook alles behalve serieus. Meeste foto's zijn ook genomen op de Pitti Uomo, het is daar bijna traditie om er flink uitgedost bij te lopen. Zo lopen ze er dagelijks niet bij. Maar Italianen hebben, over het algemeen, wel behoorlijk smaak. Beter dan die eeuwige witte sneakers in Nederland, met die afgezakte broek en G-Star trui.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef rosepetals het volgende:
Vind die kleding stijl juist fugly
Hm, ik weet niet of Italianen wel zoveel knapper zijn dan Nederlanders. Ik zie vaak genoeg mooie vrouwen rondlopen hier. Qua kledingkeuze zijn Italianen denk ik wel beter dan Nederlanders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de vrouwen alleen en die kleden zich welquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tis ook overdreven hé, ze nemen zichzelf ook alles behalve serieus. Meeste foto's zijn ook genomen op de Pitti Uomo, het is daar bijna traditie om er flink uitgedost bij te lopen. Zo lopen ze er dagelijks niet bij. Maar Italianen hebben, over het algemeen, wel behoorlijk smaak. Beter dan die eeuwige witte sneakers in Nederland, met die afgezakte broek en G-Star trui.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tis ook overdreven hé, ze nemen zichzelf ook alles behalve serieus.
Ach, het was ook generaliserend bedoeld. Genoeg pareltjes in Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of Italianen wel zoveel knapper zijn dan Nederlanders. Ik zie vaak genoeg mooie vrouwen rondlopen hier. Qua kledingkeuze zijn Italianen denk ik wel beter dan Nederlanders.
Ja, zelfs de omaatjes trekken nog alles uit de kast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken de vrouwen alleen en die kleden zich welnet als franse vrouwen
Heb je hem wel eens gesproken? Vast niet hé.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooie kaaklijnen![]()
En wat goede billen en benen voor dit topic.
[ afbeelding ]
Wat heeft die gast met blauwe glazen in zonnebrillen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voorbeeld van de baas met zijn aanwinst
[ afbeelding ]
Dit stuk tekst bevat niets anders dan onjuistheden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef blek het volgende:
Italiaanse "mannen "![]()
Dat zijn meestal van die moederskindjes van 1.55 meter.
vind je het gek dat ze mooie kleding kopen, ze hebben kindermaten en die zijn stukken goedkoper.
Nu je het zegt... van zo'n seriequote:
En terecht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Nu je het zegt... van zo'n serie![]()
Dan blijft het bij: Vrouwen die bierdrinken![]()
![]()
Als je met een beetje italiaanse stijl of stijl uberhaupt in Nederland loopt ziet de helft je aan voor een hommo
Of je probeert er gewoon normaal uit te zien en houdt de goede gewoontes er op na, dat kan ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je met een beetje italiaanse stijl of stijl uberhaupt in Nederland loopt ziet de helft je aan voor een hommo
Komt omdat het merendeel van de mensen in Nederland die stijl denken te hebben zich daadwerkelijk kleden als homo's.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef kedge het volgende:
[..]
![]()
Welke goede gewoontes?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of je probeert er gewoon normaal uit te zien en houdt de goede gewoontes er op na, dat kan ook.
Gewoon hoe Italië is, de stijl. Is wel een mooi land hoor. Leuke tentjes, wijntjes, eten ga zo maar door. Maar zonder die gay look dan.quote:
Niet weten wanneer iemand obesitas heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Miss dat ze obesitas heeft?
Die gay look hoort er ook wel een beetje bij. Is gewoon de cultuur daar, haantjesgedrag, de alpha uithangen. Hier wordt je dan al snel als mooiboy gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon hoe Italië is, de stijl. Is wel een mooi land hoor. Leuke tentjes, wijntjes, eten ga zo maar door. Maar zonder die gay look dan.
En terecht, mooiboysquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die gay look hoort er ook wel een beetje bij. Is gewoon de cultuur daar, haantjesgedrag, de alpha uithangen. Hier wordt je dan al snel als mooiboy gezien.
zei ik obesitas ? ik bedoelde anorexiaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet weten wanneer iemand obesitas heeft.
Omdat heterofiele kerels gewoon een spijkerbroek en een leuk truitje aantrekken en geen 'stijl'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef kedge het volgende:
[..]
![]()
Dus een paar mooie schoenen, nette broek en een net shirt is direct homo en niet normaal. Als dit de gedachtegang is in Nederland vind ik het niet gek dat iedereen er hier als zwerver bijloopt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of je probeert er gewoon normaal uit te zien en houdt de goede gewoontes er op na, dat kan ook.
Truitje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat heterofiele kerels gewoon een spijkerbroek en een leuk truitje aantrekken en geen 'stijl'.
Veel vrouwen kunnen het wel waarderen al je moeite doet voor mooie kleding. Maar dit is FOK! hè, alleen maar aparten wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zei ik obesitas ? ik bedoelde anorexia
verder: die italiaanse bazenzo ga ik later ook kleden
Ben nu nog te jong om dat serieus te kunnen doen op die manier dat vind ik altijd zo
van die mannetjes van 21 in zulke kleren
Een truitje klinkt wel erg hommoquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat heterofiele kerels gewoon een spijkerbroek en een leuk truitje aantrekken en geen 'stijl'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |