Wie is die man?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
goede jaw
[ afbeelding ]
slechte aka de speknek
41,5% van de vrouwen boven de 20 heeft overgewicht?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:19 schreef Skjor het volgende:
Mannen hebben vaker overgewicht dan vrouwen: klik
KIJK dat ondersteunt mijn hele klacht. PAPZAKKEEquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
41,5% van de vrouwen boven de 20 heeft overgewicht?![]()
Ik ga m'n koffers pakken.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
KIJK dat ondersteunt mijn hele klacht. PAPZAKKEE
Inderdaad, op naar Italië waar nog echte vrouwen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Oplossing:ga voor autochtone, hoogopgeleide vrouwen uit Utrecht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef RichardHammond het volgende:
Italië.![]()
[ afbeelding ]
Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Als Nederlander maak je een goede kans, zolang je maar niet in een korte broek aan komt sjouwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.
Duitse chicks dan, minstens zo heet en drinken bierquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Alsof die Italiaanse vrouwen ons verkiezen boven de met olijfolie ingesmeerde Italiaanse mooiboys.
Noh ik ga naar Zuid-Amerika, waar de vrouwen slanke middels, grote billen en een lichte tint hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Inderdaad, op naar Italië waar nog echte vrouwen zijn.
Weleens geneukt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
ok ok 21. Dus dat is ongeveer ook mijn doelgroep. En nu verandert er iets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |