Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Die gaat iedereen kopen, weet je zeker dat je wel met dat kuddegedrag geassocieerd wilt worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Luuk de Jong is schijnbaar ook IF!
Overall 82
Pace 73
Shot 82
Pas 77
Dri 80
Def 56
Hea 72
Ja 4 van de goals van Twente kwamen op het conto van Zoet...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou echtbelachelijk zijn als L. De Jong een IF krijgt. FC Twente speelde slecht, maakt 5 kut doelpunten tegen een tegenstander die zwaar onder de maat presteerde. Ook zitten er al 2 eredivisie spelers op de bank, lijkt me sterk dat er 3 in het totw zitten. Vooral omdat het een verschrikkelijk saaie week was in de eredivisie.
Zat trouwens even de ratio van mijn 4 spitsen te berekenen. Ligt erg dicht bij elkaar.
Ibra 394 in 295 = 1,34
Pato 226 in 174 = 1,3
Cissé 85 in 67 = 1,27
Miccoli 38 in 31 = 1,23
Jammer dat assists neit bijgehouden worden.
Niks beters te doen blijkbaartwitter:RomilyBroad twitterde op woensdag 25-01-2012 om 15:19:58Just done lunch with @KSIOlajidebt. Now, let's see how good he is at #FIFAStreet... reageer retweet
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
@DutchSL:
Omdat je een speler wel eens wil proberen waarvan iemand anders zegt dat ie goed is dan is dat meteen kuddegedrag?Iedereen die hier om tips/suggesties voor zijn team vraagt en de aanbevolen speler gebruikt is meteen een kuddedier?
Ik heb sowieso geen Eredivisie ploeg en als ik die wel zou hebben zou ik Toivonen of Wijnaldum ombouwen tot een ST.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gaat iedereen kopen, weet je zeker dat je wel met dat kuddegedrag geassocieerd wilt worden?
Die ploeg + bank die gepost werd is gewoon fake. Het enige wat bekend is zijn de kaartjes die de PC mensen toevallig op de markt hebben gezien, waaronder de Jong en Rolando en Sessesnon dus (en Iniesta/Totti omdat ze op dat plaatje stonden).quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou echtbelachelijk zijn als L. De Jong een IF krijgt. FC Twente speelde slecht, maakt 5 kut doelpunten tegen een tegenstander die zwaar onder de maat presteerde. Ook zitten er al 2 eredivisie spelers op de bank, lijkt me sterk dat er 3 in het totw zitten. Vooral omdat het een verschrikkelijk saaie week was in de eredivisie.
EA kijkt alleen naar goalsquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
je maakt er een probleem van, ik zeg alleen dat je Sgrigna uit kan proberen omdat ík hem heel fijn vind. Jij kraakt hem bij voorbaat af omdat zijn stats je niet aanstaan, maar stats zeggen niet alles, en dat weet je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".
Ik kan prima beoordelen dat TOTY Rooney een betere spits is dan Daniel van Buyten, daar hoef ik ze niet voor uit te proberen.
Je hebt best spelers die fijner spelen dan spelers met iets betere stats, maar dat zijn dan wel spelers met bepaalde specifieke kwaliteiten en die mis ik bij Sgrigna. Als hij nou bijvoorbeeld een hele goede long shot zou hebben als hidden stat en wat minder pace zo uhij tenminste wel iets bijzonders hebben.
Nu heeft hij een pace en dribbel als sterke punten, terwijl hij op die punten niet eens sterker is dan de alternatieven, laat staan op de andere punten. Ja, dan heb ik aan stats wel genoeg.
Het verschil tussen een super overhypte spits en een CB met 20 pace is wel even anders dan 2 spelers op ongeveer dezelfde positie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".
Ik kan prima beoordelen dat TOTY Rooney een betere spits is dan Daniel van Buyten, daar hoef ik ze niet voor uit te proberen.
IF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
WTF, m'n Elm is gewoon verkocht voor 11K
Nee, dan zou hij hier komen huilen.quote:
Welk probleem?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je maakt er een probleem van, ik zeg alleen dat je Sgrigna uit kan proberen omdat ík hem heel fijn vind. Jij kraakt hem bij voorbaat af omdat zijn stats je niet aanstaan, maar stats zeggen niet alles, en dat weet je.
Dat was gewoon mijn persoonlijke mening en niet bedoeld om je suggestie af te kraken. Serie B heb ik gehad en dat was lame, en Serie A heb ik al eens gehad dus dan is het saai om ze weer te kopen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk probleem?
Het begint met een post van mij waarin ik juist suggesties geef van spelers die je aan hem kunt linken, dat was een probleem schijnbaar want Italiaanse silvers en Serie silvers kregen eensmilie.
Vriend van me heeft 30 Wernblooms gekocht omdat ie denkt dat die vet duur gaat worden als zn transfer erdoor isquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nope, de gewone en daar heb ik er nog 6 van liggen
jij zei dat je het geweldige niet zag, ik zeg dat je kan uitproberen ondanks dat er betere spelers zijn qua stats.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk probleem?
Het begint met een post van mij waarin ik juist suggesties geef van spelers die je aan hem kunt linken, dat was een probleem schijnbaar want Italiaanse silvers en Serie silvers kregen eensmilie.
Ik wilde alleen maar helpen, daar schreef ik dan nog bij "Maar goed, ik zie het geweldige van die Sgrigna niet zo.". Ik kraakte niemand af, merkte alleen op dat ik het geweldige niet zie.
Jullie maken er vervolgens een probleem van. Ik moet hem zelf maar proberen, ik staar me blind op stats etc.
Whatever, ik heb al te veel energie in deze "discussie" gestoken. Veel plezier met je Sgrigna.
Opschepperquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Traden met zulke kleine spelers is alleen een beetje saai als je al een half miljoen hebt.
patserquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Traden met zulke kleine spelers is alleen een beetje saai als je al een half miljoen hebt.
Daar heb je wel gelijk in hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is trouwens alleen maar goed voor de andere xbox-ers, meer coins om weg te geven straks.
Denk jij dat ie 600k is, blijkt ie ineens 950k te zijn. Dan baal je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Jaaaaaaaa ik heb nu 50% CR7 nu
Nog 300K te gaan
Gelukkig staan er een paar voor 600-650K eropquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Denk jij dat ie 600k is, blijkt ie ineens 950k te zijn. Dan baal je.
anticlimax. Klopt weer geen kut van ultimateDB dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig staan er een paar voor 600-650K erop
Nee, maar je kan er wel veel geld mee verdienen. Kzag op utube dat iemand alle silver ifs's kocht voor 20Kquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anticlimax. Klopt weer geen kut van ultimateDB dus
Je zult bij de PS3 gekeken hebben? Hij is op de XBox veel goedkoper.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anticlimax. Klopt weer geen kut van ultimateDB dus
doublepain zit ook ps3 toch? de xbox prijs klopt inderdaad wel, net gecheckt,quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je zult bij de PS3 gekeken hebben? Hij is op de XBox veel goedkoper.
Nee, lang niet meer op die klote ps3. Die zal never weer in mijn bezit zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doublepain zit ook ps3 toch? de xbox prijs klopt inderdaad wel, net gecheckt,
o dan ben ik in de warquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, lang niet meer op die klote ps3. Die zal never weer in mijn bezit zijn.
Sowieso, controllers van glasquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o dan ben ik in de wargelukkig deel jij wel mijn mening over de ps3
Tering zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef DutchSL het volgende:
De goedkoopste BIN op de PS3 is 940k op dit moment.
zag ik vandaag ook op school, een vriend op de PS3 vroeg om tips voor zijn Serie A squad, dus ik zeg koop Chiellini die is maar 5k ofzo. Blijkt ie 15k te zijn op de PS3quote:
Volgens mij zag ik een comment van jou op youtube, HarreGerard heet je ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kang Soo Il.
En Oh Seung Bum voor de vrije trappen.
Beter maken ze dat TOTW gewoon bekend, dat er links en rechts namen uitlekken slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Lelijk dat Raul Brouwers een gouden IF heeft ipv zilver
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter maken ze dat TOTW gewoon bekend, dat er links en rechts namen uitlekken slaat helemaal nergens op
Ze beginnentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-01-2012 om 16:48:01The latest #FUT Team of the Week *is*.... reageer retweet
Ik had dit eerder moeten postenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]Ze beginnentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-01-2012 om 16:48:01The latest #FUT Team of the Week *is*.... reageer retweet
Die namen zegen me helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
Subs:
GK Pegolo;
CB Douglão;
CB Olsson;
RM Herrmann;
CAM Losada;
ST Henderson;
ST Sand
Dat wordt mijn ambitiequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
Je zult toch maar IF Chiellini - SIF Silva.. in je centrum hebben
Lager dan TOTY.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
de vraag is nu, welke rating krijgt Iniesta?
Dat dacht/hoopte ik ook met IF Fabregas na de komst van al die TOTY middenvelders, maar helaas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
misschien dat met de komst van IF Chiellini de prijs van IF Silva nu ook wel ietsjes gedrukt gaat worden, ben benieuwd
Ja, Chiellini of Iniesta zijn wel de hoofdprijzen. (misschien die silveren if's van 74 nog, ben ik niet echt in thuis) Totti met 60 pace zal ook niet duur wordenquote:
Wat betreft silvers: Die GK levert misschien nog wat op, omdat ie Norwich is. Zn stats stellen weinig voor. Die keeper van Siena word 20k, die spits van Millwall heeft 65 pacequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Chiellini of Iniesta zijn wel de hoofdprijzen. (misschien die silveren if's van 74 nog, ben ik niet echt in thuis) Totti met 60 pace zal ook niet duur worden
En Navas wordt een interessante![]()
Of rich folks gaan nu echt fappen op Serie A en willen ze allebei, waardoor de vraag omhoog gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
misschien dat met de komst van IF Chiellini de prijs van IF Silva nu ook wel ietsjes gedrukt gaat worden, ben benieuwd
Jep. Al ontloopt Losade m niet veel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Die Sand moet de allerslechtste IF ooit zijn?
Ja, maar die Sand is gewoon een 75 striker met 60 pace..Alleen diehard fans van Tijuana willen hem en die lopen toch alleen de hele dag tequila te drinken en hebben geen FIFAquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Al ontloopt Losade m niet veel.
FIFA12 profile op USB stick zetten, om de computer met programmaatjes de codes veranderen en weer terugzettenquote:
Kan je niet vergelijken, denk dat hij wel wat goedkoper is deze keer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Ben benieuwd naar de prijs van IF Chiellini, vorig jaar was hij toch rond de 400K-450K?
Prijsfixahhhhhquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:15 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand koopt even al mn IF Saïdi's binnen een minuut
quote:
Ja inderdaad. Zal wel denken dat die gast nu duur word omdat de nieuwe TOTW er is. Maar er is geen reden om hem in je team te willen tenzij je een Tunesisch team wilt. Pro League heeft veel betere CB's. Zelf had ik ze allemaal opgepikt voor 10-15k, daarop kun je geen verlies maken bij een IF.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijsfixahhhhh
Heb ik ook al vaak gehad..zo lekker is dat haha
toch wel een xbox dus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
1ste wedstrijd gewonnen van 'FC SKiLlZ" en geen disconnect. Zou wat zijn als ik dadelijk op de 360 er geen last van heb en op de PS3 wel.
Dat gun ik je wel, geen disconnects. Maar 360quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef laucas het volgende:
[..]
1ste wedstrijd gewonnen van 'FC SKiLlZ" en geen disconnect. Zou wat zijn als ik dadelijk op de 360 er geen last van heb en op de PS3 wel.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Hmm, wat zal ik gaan doen.
Pack only?
Suf offline spelen en wat coins bij elkaar harken?
Of een beetje bij beetje upgraden...
pack attackquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Hmm, wat zal ik gaan doen.
Pack only?
Suf offline spelen en wat coins bij elkaar harken?
Of een beetje bij beetje upgraden...
1 punt op zijn kaartje zegt niks..als je zijn upgrade ziet qua defending en heading had hij ook 3 punten omhoog kunnen gaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel jammer dat Chiellini maar 1 punt omhoog is, ze zijn waarschijnlijk bang dat hij te sterk wordt. Andere gaan met 3-8 punten omhoog... Ach, ik zal hem toch wel moeten halen
Alleen met spelers spelen die je in packs had, niets kopen dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
pack only wat bedoel je daarmee haha?
kan je geen engels meer?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
pack only wat bedoel je daarmee haha?
4 def 4 heading, als je dat vergelijkt met Thiago Silva die bij z'n eerste IF 8 defending erbij kreeg en ook nog 2 pace.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 punt op zijn kaartje zegt niks..als je zijn upgrade ziet qua defending en heading had hij ook 3 punten omhoog kunnen gaan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
El Ahmadi speelt godverdomme niet eens bij Marokko, wat is die Gerets een kanker hond. Selecteer hem dan niet als je weet dat hij belangrijk is bij Feyenoord.
Een hattrick van Messi of Ronaldo betekent niet dat in in vorm zijn; dat betekent dat ze een aardig wedstrijdje hebben gespeeld. Daarnaast waren de 2 goals van Ronaldo penalty's.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:51 schreef wieisboos het volgende:
geen messi (hattrick, assist in clasico), geen ronaldo (2 goals + assist dacht ik?)
en luuk de jong
Wij krijgen straks een kreupele Assaidi terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
El Ahmadi speelt godverdomme niet eens bij Marokko, wat is die Gerets een kanker hond. Selecteer hem dan niet als je weet dat hij belangrijk is bij Feyenoord.
De reden waarom ik alleen maar tournaments speel met mijn main squad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Probeer nu al een kwartier een match te zoeken maar ze klikken steeds weg
Fucking wereldgoals manquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja, maar Luuk de Jong IF maken is wel echt belachelijk.
Met de MLS bronzes is het wel feest wat dat betreft, tegenstanders denken bij het zien van 62-61-62: kutploeg. En dan quitten ze bij 4-0quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De reden waarom ik alleen maar tournaments speel met mijn main squad.
Ik ben er anders wel blij mee, eindelijk een Eredivisie gold ST IF.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja, maar Luuk de Jong IF maken is wel echt belachelijk.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iQqk2KqobcE3Hquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben er anders wel blij mee, eindelijk een Eredivisie gold ST IF.
Welke staats krijgt hij?
Indonesië represent jongequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef laucas het volgende:
Jason fucking Oost in me starters team en wat gaat ie een hattrick scoren dan
Roland Bergkamp maakte voor mij in zijn eerste wedstrijd een hattrickquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef laucas het volgende:
Jason fucking Oost in me starters team en wat gaat ie een hattrick scoren dan
quote:
Ik pasquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijkt iemand Libië-Zambia? Dat veld is verneukt man
Ja, maar hij is niet zo gewild.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou de cska love duurder worden als hij niet meer in pakjes zit?
Ik denk het niet, genoeg goede vervangers in de russische competitie en Love is niet echt een bijzondere speler vind ik en er zijn erg veel van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou de cska love duurder worden als hij niet meer in pakjes zit?
Ik zit op een beperkte gsmquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iQqk2KqobcE3H
Was er over na aan het denken om er wat te kopen in 4-2-3-1 maar dan doe ik het toch niet. Love is een heerlijke spits andersquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk het niet, genoeg goede vervangers in de russische competitie en Love is niet echt een bijzondere speler vind ik en er zijn erg veel van.
Ik kijk echt verdacht vak op dat tijdstip naar de klok lolquote:
Idem hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:
De verleiding is groot om Chiellini nu al te kopen maar ik zal me inhouden.
Wat mij betreft een reden om er direct 1 te halen. Als iedereen die discard heb jij straks nog de enige op de markt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Die Sand wordt natuurlijk direct gediscard.
Maar er komt gewoon geen vraag naar hem..bij andere IF's was er altijd wel wat vraag, maar wie wil hem nou hebben? Hij is de op 100 na beste Argentijn, niemand speelt met gouden spelers uit de Mexicaanse league en hij is traag als stront door een trechter. En Tijuana fans die hem kopen hoef je ook niet op te rekenen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat mij betreft een reden om er direct 1 te halen. Als iedereen die discard heb jij straks nog de enige op de markt.
Op de PS3 nog geen IF Chiellini gespot..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, je moet wel iemand nieman die bijna discard is maar waar wel vraag naar is. Zo'n IF Griezmann bijvoorbeeld ging voor 10k maar heb ze bijna allemaal voor 15k-20k verkocht.
Waar is de Chiellini van 900k gebleven?
Je kunt het niet beter zeggen. Heb 'm ook voor ongeveer 50k verkocht. Het was echt een randdebiel eerste klas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:28 schreef Apekoek het volgende:
Ochoa klote mexicaanse keeper ging toch nog voor 50k weg, simpel weg omdat iedereen hem discard. Er is altijd wel 1 fan/idioot op deze aardkloot die perse een dergelijke speler wil hebben.
Xbox al 8.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3 nog geen IF Chiellini gespot..
Talaveraquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt het niet beter zeggen. Heb 'm ook voor ongeveer 50k verkocht. Het was echt een randdebiel eerste klas.
haha dat moet toch een foutje zijn geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net echt tegen het gayste team wat ik ooit heb gezien.
Tevez - Rooney
Mata - Lennon - Walcott
Evra - Touré - Pantilimon (GK) - Vermaelen - Sagna
Cech
Hij kwam nog met 2-0 voor ook, terwijl hij echt zo slecht was. Gelukkig nog om kunnen buigen naar 2-3. Rating van z'n team was 80, de hele bank zat dus vol met bronze spelers en wat de fuck doet die gk daar als CB.
Wacht maar tot je Heskey krijgt, dan ben je blij dat er silvers in zittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Serieus, 2 fucking silvers in een fucking 7,5K pack
Fucking oplichters
voor 60 euro aan coins kopenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef KC.PSV het volgende:
Zojuist opgelicht via marktplaats wou coins kopen en afgesproken via psn-kaart te doen. hij probeerde mij eerst 1 van 50 afhandig te maken gelukkig dat ik het nog in 3 stappen van 20 wou gaan doen. zegt hij bij de 1e dat de code niet werkt. terwijl die van zo'n site komen die het 100% Zeker doen. Voel me nu flink lullig. gelukkig heb ik die andere 2 kaarten nog over.
Mocht je via dezelfde manier coins willen kopen moet je niet bij ene Rens De Jong uit Heerhugowaard zijn. Maar dat zal zijn echte naam ook wel niet zijn.
Fok! knokploegquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef KC.PSV het volgende:
Zojuist opgelicht via marktplaats wou coins kopen en afgesproken via psn-kaart te doen. hij probeerde mij eerst 1 van 50 afhandig te maken gelukkig dat ik het nog in 3 stappen van 20 wou gaan doen. zegt hij bij de 1e dat de code niet werkt. terwijl die van zo'n site komen die het 100% Zeker doen. Voel me nu flink lullig. gelukkig heb ik die andere 2 kaarten nog over.
Mocht je via dezelfde manier coins willen kopen moet je niet bij ene Rens De Jong uit Heerhugowaard zijn. Maar dat zal zijn echte naam ook wel niet zijn.
Het spel spelen doe ik al. Heb al ruim 260K aan matchcoins verdient dus dat zijn vrij veel potjes. Maar ik wou graag een SIF silva kopen en anders moet je daar wel heel lang voor sparen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor 60 euro aan coins kopenga het spel spelen ofzo
Dankje voor de tip zal ik nu wel gaan doen op deze manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fok! knokploeg
Je moet gewoon via Paypal doen dat is veel beter als je het wilt doen. En anders kan je beter bij betrouwbare youtubers kopen zoals Barcaboy, Nepenthez.
en dan ga je nogmaals 60 euro uitgeven aan 1 virtueel poppetje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:47 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Het spel spelen doe ik al. Heb al ruim 260K aan matchcoins verdient dus dat zijn vrij veel potjes. Maar ik wou graag een SIF silva kopen en anders moet je daar wel heel lang voor sparen.
Hey knaap, waar was je vanmiddag? Nog geen potje gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan ga je nogmaals 60 euro uitgeven aan 1 virtueel poppetje?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hey knaap, waar was je vanmiddag? Nog geen potje gedaan
scholieren.com does the jobquote:
Niet zelf je boeken uitzoekenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet als ik ook een mondeling moet doen over dat boekfucking HG Wells met zn boeken.
ik heb gesorteerd op zo min mogelijk bladzijdesquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zelf je boeken uitzoekenlang leve volwassenen onderwijs
Ah ok, deed ik ook altijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb gesorteerd op zo min mogelijk bladzijdes
ja dat mag dus niet meer in de bovenbouwquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah ok, deed ik ook altijdbehalve voor engels daar nam ik harry potter 1 t/m 3
Ja, dit. Gleequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Das voor pussies, ik ga Glee kijken
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was die verdediger niet toevallig Marvell Wynne?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe kan mijn Robinho eruit worden gelopen door zilveren verdedigers. Niet een klein beetje ook, net alsof die godverdomme stil staat.
*put's his hands up and says AYE*quote:
Nee was een of andere rukker met 70 pace. Ik snap niet dat mensen kunnen ontkennen dat er iets van een handicap in zit. Soms is het echt zo overduidelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was die verdediger niet toevallig Marvell Wynne?
Haten op Gleequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging lijkt me dan een gevalletje van denialquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haten op Glee
Diana Agron![]()
Naya Rivera
En Sue Sylvesterwat een droog wijf.
no homo btw
Fittie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging lijkt me dan een gevalletje van denial
Zo'n kasthomo moet ik wel kunnen hebben jaquote:
Barça - Real willen kijken ten koste van Glee.quote:
Lange haar had ze moeten houden, nu is het zo'n kort harige pittige tantequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef Rijst het volgende:
De eerste 2 seizoenenMaar daarna bergafwaarts. Ik ging laatst nog kijken op tv wat hebben ze met Quin gedaan?
Gasten die Glee kijken, die zijn zo enorm gay dat ze uit een inloopkast moeten komen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n kasthomo moet ik wel kunnen hebben ja
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n kasthomo moet ik wel kunnen hebben ja
Neger alsjeblieftquote:
http://www.ultimatedb.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie serbia silver?
Hij moet linken met if djuricic
Ik zat al te kijken, maar kan niet echt een WOW speler vinden. Mis dat iemand ervaring heeft met eentjequote:
Nenad Miljas ziet er wel aardig uit op zijn pace na. Voor de rest prima stats.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, maar kan niet echt een WOW speler vinden. Mis dat iemand ervaring heeft met eentje
Bastaquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie serbia silver?
Hij moet linken met if djuricic
no homo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nenad Miljas ziet er wel aardig uit op zijn pace na. Voor de rest prima stats.
quote:
Milos Maric danquote:
65 marking is vrij matig, maar verder kan hij goed mee daar. 70+ defending vind ik vaak wel genoeg als je 2 CDM's hebtquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef Reemi het volgende:
Is SIF Marchisio wat op CDM (naast De Rossi)? Of komt hij verdedigend tekort?
Zal eens kijken dan, thanksquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
65 marking is vrij matig, maar verder kan hij goed mee daar. 70+ defending vind ik vaak wel genoeg als je 2 CDM's hebt
Zijn attacking workrate en defensive workrate zijn allebei high..hij is dus wel snel moe, maar hij kan de baan prima aan
Prima goalquote:
Als hij niet uit was gegleden was het een vangballetjequote:
www.livetv.ru/enquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:18 schreef Reemi het volgende:
Op welk stream kanaal is City? En op welke komt Barca?PC Streams is geüpdatet (schedule is dus niet meer zichtbaar), maar de download is overbelast ofzo...
serieus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Februari is Sport1 maand like a bawwzz. Gratis maandje voetbal kijken
Thanksquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
www.livetv.ru/en
de rest wijst zich vanzelf. Prima streams die niet haperen alleen is het beeld niet zo mooi als tv![]()
Barca komt denk ik op DSC 4 met nederlands commentaar.
Dan speelt mijn vader de tvkast voor de zaak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Februari is Sport1 maand like a bawwzz. Gratis maandje voetbal kijken
NL commentaar ook al, maar ik vind dit ook terecht..hij duikt er zelf als een mongool in met 2 armen in de luchtquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:26 schreef paul1501 het volgende:
Het engelse commentaar blijft maar zeuren dat het een onterechte penalty is, maar goed, hij had z'n armen bij zich moeten houden.
Brazilie serie A hybridquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga een silver team maken, omdat ik gold irritant vind worden. Speel iets teveel tegen dezelfde saaie teams uit BPL. Iemand tips voor een gaaf zilver team? budget is rond de 200k weer.
Aight zal erna kijken, heb echt totaal geen verstand van silvers en echt geen idee wat je nu opnoemt. Zal ze eerst ff opzoeken hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brazilie serie A hybrid
O.a. Carlos ALberto, Shaarawy, Lamela
Trolololo van EA.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
WTF, waarom maken ze van Carlos Alberto een gouden upgrade
Zonder z'n stats te upgradenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
WTF, waarom maken ze van Carlos Alberto een gouden upgrade
Bij EA welquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Nog steeds geen enkele reactie mbt de transferupdate..dat kan toch echt niet
Nu Taiwo BPL is hoop ik dat ze helemaal geen updates meer doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Nog steeds geen enkele reactie mbt de transferupdate..dat kan toch echt niet
Ja zelfs zijn hiddenstats zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Bermudez is ook UP maar ook niets veranderd
quote:EA Rom schreef:
Hi all. Apologies for the delay in updating you. The latest batch of transfers were introduced to the game, but there was a problem - and they were removed. The team are working on fixing that right now, and then they'll be back. We'll let you know when that happens.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zelfs zijn hiddenstats zijn hetzelfde.
Ik weet niet of je het serieus bedoeldequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
Frequent/Intense Mature/Suggestive Themes
Infrequent/Mild Simulated Gambling
lol
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 25-01-2012 om 20:42:29Even though the AppStore says the Ultimate App has suggestive/adult themes, we have to disappoint you. There's nothing lewd in there. reageer retweet
Welke formatie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat ik bij mij silvers voor El Kabir en Castaignos in de spits ga aangezien ik hier zoveel goede verhalen erover heb gehoord. Twijfel alleen of ik daarachter Serie A zou bouwen of iets anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |