vandaag geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien andere dag opnieuw proberen?
Heb je wel de laatste versie van iTunes geinstalleerd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vandaag geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem.
laatste versie itunes staat al geinstalleerd. Vanavond weer wat te doen dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je wel de laatste versie van iTunes geinstalleerd?
Je kunt een directe downloadlink van de ROM update proberen:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750
5.0.1 (3GS): iPhone2,1_5.0.1_9A405_Restore.ipsw
Dan in iTunes de ROM update selecteren, NADAT je gesynct hebt om je data te bewaren:
http://www.techpetals.com(...)unes-windows-mac-776
Dat valt behoorlijk mee op OSX. Onder OSX is het bloedsnelquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef borisz het volgende:
Alleen itunes. Wat een vreselijk programma.
Door er doorheen te klappen en mijn evenwicht proberen te bewaren. Maar valt mee hoor, zelfs niets verrekt of zo denk ik..quote:
Ik ben voor de nr. 3quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef golfer het volgende:
Bij de heren in Melbourne gewoon netjes de nummers 1,2,3 en 4 naar de halve finales.![]()
Het toernooi kan nu echt beginnen.
Nou idd, oh ja ik was de bedhekken vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:01 schreef AnneX het volgende:
Zelfs semi-fixeren met een dienblad op de rolstoel moest eruit
vanwege nieuw beleid!
De hekken rond het bed eraf en valmatrassen voor het bed op de grond 's nachts.
Daa handig voor de nachtzorg voor verzorging en controle?
Hiervoor werd overleg gepleegd met familie en ik was tegen.
Meer kans op letsel, met benen en armen tussen de spijlen, zei men.
Dan de hekken maar polsteren.
En ondanks dat moeders halfverlamd vrij stil lag, met kussens gesteund en wiggen, lag ze toch een keer op de grond !!
Eén klein kussentje vergeten. Één maar van de twaalf.
Breek mij de bek niet open.
Ik voor de nummer 2.quote:
Ja, ga ik ook nog ff uitzoeken. Het is puur cosmetisch hoor.. en zoveel lach ik nou ook weer nietquote:
Het wordt druk in Maastrich.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef Sarabi het volgende:
Leuk om te tips over Maastricht te lezen, wij gaan zaterag
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
bah.. ik zit in de knoop met mijn paper..
stomme opdracht
Wat is de opdracht?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
bah.. ik zit in de knoop met mijn paper..
stomme opdracht
Theaterquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:37 schreef AnneX het volgende:
Mn. AnneX zit nu aan de keukentafel te vergaderen.
En vanavond gaan wij hierheen http://www.theateraandeslinger.nl/agenda/210/$ID_1978/otaku%2fsorry-ik-ben-jeroen-leenders/
Overigens een mailtje van het theater dat één van de twee ziek is en de ander
genoeg materiaal heeft voor de hééeeele avond.
En thuis eten.
Het is idd een kut tune, ik heb de serie recent weer eens gekeken, maar altijd de tune geskipped, wat een kutmuziekquote:
casusbeschrijving met plan van aanpak, eerste deel is geen probleem, plan van aanpak loop ik totaal op vastquote:
4e seizoen begon leuk te worden, toen gecancelledquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is idd een kut tune, ik heb de serie recent weer eens gekeken, maar altijd de tune geskipped, wat een kutmuziek
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier gewoon te dom voor of zo
nja, ik kom gewoon niet verder dan het analyseren van de gegevens.. een concreet plan maken lukt me niet. Iets waar ik nooit echt lekker uit lijk te komen. Weet altijd erg goed wat er aan de hand is, maar niet hoe ik het aan kan pakkenquote:
Moet zeggen dat ik het paralel universum wel een goede parodie vond, vooral omdat het niet zo bedoeld was. Je merkte dat ze allemaal erg veel lol hadden eens de klootzak te spelen ipv de brave Hendrikquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4e seizoen begon leuk te worden, toen gecancelled
PVA is gewoon een stap voor stap beschrijving hoe je het issue oplostquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
casusbeschrijving met plan van aanpak, eerste deel is geen probleem, plan van aanpak loop ik totaal op vastvolgens mij ben ik hier gewoon te dom voor of zo
joh?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PVA is gewoon een stap voor stap beschrijving hoe je het issue oplost
even een uurtje wat anders gaan doen, naar buiten,f risse neus...dan lukt het wel weer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
casusbeschrijving met plan van aanpak, eerste deel is geen probleem, plan van aanpak loop ik totaal op vastvolgens mij ben ik hier gewoon te dom voor of zo
dat heb ik al een paar keer gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
even een uurtje wat anders gaan doen, naar buiten,f risse neus...dan lukt het wel weer.
omdat je dan naderhand trots op jezelf kunt zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat heb ik al een paar keer gedaan![]()
bah, ik haat dit.. soms vraag ik me af waarom ik nou zo nodig weer een studie moest gaan doen..
Dat heb ik allemaal wel, zelfs in 2 versies omdat ik niet zeker ben wat de beste aanpak is. De invulling vervolgens is nu juist het probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Probeer anders eerst paragrafen een titel te geven, en een steekwoord, wat wil je in die paragraaf doen? Als je dat eenmaal op papier hebt komt de rest vast ook wel...
Spekjequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een tosti-apparaat!
Ik heb een tosti-apparaaaaaaaaaaaaaaat!
In ziekenhuizen is het véél makkelijker om mensen 'vast te binden' dan in de verpleeghuiszorg. Maar daar hoor je niemand over natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Tja.... lastige discussie
Maar ik heb wel meerdere malen meegemaakt in mijn verpleeghuis verleden dat door personeelstekort dementerenden vaak zonder toezicht in de huiskamer zaten... en als je die niet met een band in (rol-)stoel fixeerde bij hoge uitzondering en reëel valgevaar er een aantal mensen met heupfracturen wekenlang/maandenlang in het ziekenhuis terecht kwamen.... en dan kreeg je ook iedereen over je heen
Ik ben niet voor een verbod.
Hee daar ben je weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |