Echt? Ik droom echt NOOIT meer over school / studie. Hooguit school i.c.m. pestverleden, maar echt nooit meer over opdrachten of colleges ofzo.quote:
Wut? Hier iig prima, paracetamol erin en gaan.quote:
Ja! Ik droom nog wel eens over wiskundeles en dat ik al weeeken vergeten ben huiswerk te maken. Of dat ik m'n rooster kwijt ben en ik allemaal lessen gemist hebquote:
Oh ik heb maar 1x gedroomd over mijn school, dat was in mijn eindexamenjaar, dat ik een wiskunde B tentamen moest maken. En dat klopte ook wel, niet een heel bijzonder droom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ha de droom dat ik terug moet naar school om mijn eindexamen opnieuw te doen komt regelmatig voorbij. En dan jezelf in je droom wanhopig afvragen hoe je ooit je bul hebt behaald zonder vwo-diploma...
Ik laatst nog es, maar dat komt denk ik doordat ik nu dochterlief help met op tijd beginnen met leren enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Ik droom echt NOOIT meer over school / studie. Hooguit school i.c.m. pestverleden, maar echt nooit meer over opdrachten of colleges ofzo.
Ga zo door!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! Ik heb iets gedelegeerd dat niet op mn lijst stond, maar nog wel moest gebeuren.
Oh dat laatste herken ik welquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik laatst nog es, maar dat komt denk ik doordat ik nu dochterlief help met op tijd beginnen met leren enzoTijden herleven!
en ik kom van een huis waar me gevraagd werd wat ik fout had als ik thuiskwam met een negen. wellicht speelt dat mee![]()
Negativiteit over nerds bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wut? Hier iig prima, paracetamol erin en gaan.
Vanavond espressoapparaat halen voor vriendlief via MP, hoop dat t wat is.
Morgen staan er 2 bezoeken op stapelquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Negativiteit over nerds bedoelde ik.
Hoe staat het eigenlijk met jullie huizenzoektocht?
kom je nar Zweden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er toch aan geloven, volgende week maar eens op de schaats, terwijl ik in mijn hoofd al de zomer heb
Straks lekker varkenshaas en bloemkool en gegrilde groentes enzo...
Heb ik een lintworm ofzo?
Heb je helemaal gelijk in, morgen weer boodschappen doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig groenvoer en veel boterhammen, GB'tje!
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Oeh stamppot, daar heb ik ook wel zin in vaiz!
Ik ben echt supermoe en heb daardoor continue trek... ben benieuwd of ik genoeg energie heb voor bodypump.
pfff ik ook...quote:
Bruine bonensoep uit blik vind ik echt vies! Zelfgemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik je gaat wel heel erg richting zoet?
Perruche, slechte gedachte hoor maar een blik bruine bonensoep met een broodje voor D?
Kleine lettertjes lezen (of ervaringen van anderen). Schijnt onder de streep vaak duurder uit te vallen dan verwacht ivm randvoorwaarden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Er is trouwens een www.Ibood.com voor een bon van zo'n fotoboeken toko, 100 euro "tegoed" voor 30. Ik ga het bestellen en een fotoboek van Egypte maken!!
Naäpertquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond!
Hardlopen ging niet vanzelf, maar wel gedaan! 5,7km weer erbij op de teller!
In het hardlooptopic heeft Swets een tooltje gemaakt waarop je jezelf een challenge kunt stellen en daarbij je km's elke keer kunt loggen. Mijn challenge is 500km dit jaar, en ik zit inmiddels op 29,7kmMet het uitbreiden naar de 10-15km moet dat zeker lukken. Loop nu gemiddeld 3 keer per week, waarvan een grotere afstand en de andere twee keer wat kleinere, maargoed, ook die kleinere afstanden gaan natuurlijk langzaam iets omhoog. Over een paar maandjes zal de 5,7 m'n kleine rondje zijn en de 10-15km het grote
ik las Ipanema en toen moest ik hier aan denken /brainfartquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:15 schreef progje het volgende:
[..]
pfff ik ook...
en ik moet de hele tijd mijn collega in Panama helpen die er geen hol van begrijpt.. en ik heb zin om naar huis te gaan maar dat kan nu dus nog niet *vloek*
Er komen nog verzendkosten bij, apart per productsoort. Photobox is verder wel een goede site, heb er zelf wel vaker besteld. Je moet die 100 euro alleen wel in 1x opmaken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleine lettertjes lezen (of ervaringen van anderen). Schijnt onder de streep vaak duurder uit te vallen dan verwacht ivm randvoorwaarden.
Tx, maar 1 paar van Karl voldoetquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef Probability het volgende:
loveli? http://www.net-a-porter.com/Shop/Designers/Karl/Shoes
Is Perr bij je thuis geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ola!
Thuis![]()
Yay voor gesprek van Puff!
Boeh voor verrassingsfeestje-wat-geen-verrassing-meer-is!
Yay voor nerds!
Boeh voor verwarming die nog moet opwarmen!![]()
Perr heeft een hekel aan mensen die overdag hun verwarming aan laten staanquote:
Ohh! Ik heb hem overdag aan als ik thuis ben hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Perr heeft een hekel aan mensen die overdag hun verwarming aan laten staan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik las Ipanema en toen moest ik hier aan denken /brainfart
Dat is niet leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Perruche het volgende:
en LOL @ vik :d
Ik ben STRONT sjaggo want ik zit NOG STEEDS op werk verdomme.
/sorry.
"copy that zonder de sjaggo dan want pistachequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Perruche het volgende:
en LOL @ vik :d
Ik ben STRONT sjaggo want ik zit NOG STEEDS op werk verdomme.
/sorry.
Idem ditto. Nujah heb ook al een stethoscoop gekregen van Nestlé en een pediatrisch handboek van Nutricia.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, verplichte bijscholing betaald door Nestlé? Ik vind het dubieus.
Er zijn zo ongeveer 2 producenten van babyvoeding, Nestle en Nutricia.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, verplichte bijscholing betaald door Nestlé? Ik vind het dubieus.
Ja, dan nog! Of juist!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn zo ongeveer 2 producenten van babyvoeding, Nestle en Nutricia.
which reminds me, ik heb nog een paar snowboardboots die ik nooit meer gebruik. Misschien maar eens te koop zetten.quote:
Oe goede tip, toch nog handig om hier te lurkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Er is trouwens een www.Ibood.com voor een bon van zo'n fotoboeken toko, 100 euro "tegoed" voor 30. Ik ga het bestellen en een fotoboek van Egypte maken!!
Dat, net besteldquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe goede tip, toch nog handig om hier te lurken
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef loveli het volgende:
Crap. Net boos uitgevallen tegen de verkeerdeDrie mensen werkten me vandaag op de zenuwen, nummer 4 stelt de verkeerde vraag en *boem*
* loveli gaat even een excuusfoontje plegen
Goeie tip, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Vitamine B gaan slikken. Ruim van tevoren. Verandert de geur van je bloed en dan word je niet meer levend opgegeten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)mie-in-suriname.html
Altijd fijnmet het vooruitzicht met een reis die kant op en de wetenschap dat muggen je lekker vinden
.
Dát, en het feit dat je de moeite neemt om te bellen getuigt ook wel van oprechtheidquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar
Gewoon uitleggenMeeste mensen begrijpen dat wel.
Zet je wel alle glazen zuivel op je lijstje? Logisch dat het meer vult dan waterquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Sethiwe het volgende:
Probeer hier wel mee te lezen, lukt meestal niet.
Maar probeer de tips over de daglijstjes wel op te pikken.
Drink nu meer zuivel, merk ook dat dit beter vult dan al die glazen water die ik normaal drink.
Hier mijn lijstje van vandaag.
O: magere yoghurt met een banaan en muesli
L: 2 volkoren boterhammen kipfilet met komkommer, sinaasappel en een cup a soup
T: plakje ontbijtkoek
D: argentijnse worstjes, aardappels en witlof met zelfgemaakte kaas/hamsaus
S: 1,5 uur voetbaltraining
T: 2 glazen optimel yoghurtdrink en een kiwi
Ik ben geen dokter, maar ga voor de zekerheid bij de leukste langs.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vraagje voor de aanwezige dokters:
Mijn enkel, die ene met schroeven, knakt de hele tijd. Moet ik me zorgen maken?
Kwark (al dan niet met fruit) als tussendoortje kan dan ook goed helpen, ik heb van Viz geleerd dat dat langzaam verteerd, waardoor je niet snel een hongergevoel krijgtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Sethiwe het volgende:
Hier staan wel alle glazen zuivel op mijn lijstje.
Is ook best logisch, maar drink normaal alleen water. Nu ik regelmatig een glas zuivel neem, merk ik dat ik minder trek heb in "ongezonde" tussendoortjes.
Probability wat irritant van je huisgenoot. Geen idee wat het verschil is.
dat!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter, maar ga voor de zekerheid bij de leukste langs.
Lijkt me niet iets om te lang mee rond te lopen.
Oooohquote:
Dank voor de tip, ik heb kwark ook on huis gehaald naar voorgaande adviezen dus dat ga ik als verlaat toetje maar eens proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef MarMar het volgende:
Kwark (al dan niet met fruit) als tussendoortje kan dan ook goed helpen, ik heb van Viz geleerd dat dat langzaam verteerd, waardoor je niet snel een hongergevoel krijgtwerkt heel goed voor mij, ik neem het vaak als verlaat toetje en kan dan 's avonds makkelijk van de snaaierij afblijven.
Henk kan het beste naar die vet knappe chirurg en daarom onthou ik me van commentaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Sjaapje het volgende:
Henk, ik weet helemaal niets van enkels en orthopedie, dus enig advies gaat niet echt lukken. Puff is waarschijnlijk een betere optie. Of die knapperd van de vorige keer
.
Migraine met aura?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al een kwartier vlekken voor mn ogen. Net alsof er allemaal gaten in dee tekst zitten. Wat irritant zeg. Hopelijk trekt het snel weg want zo kan ik niet werken.
Ik heb dat ook een tijdje gehad, tijdens hardlopen steeds knakken. In eerste instantie deed het geen pijn, dus liet ik het maar, maar uiteindelijk bleek het wel een overbelast scheenbeen te zijn. Kan nooit kwaad om er even naar te laten kijken idd!quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jajajaja, ik ga zo wel met de poli bellen. Zal wel meevallen hoor. Sommige mensen knakken hun vingers en ik mijn enkel.
Als ik migraine kreeg had ik juist geen hoofdpijn als ik vlekken zag, dat begon zodra de vlekken wegtrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:24 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee wat het is. Heb wel twee dagen hoofdpijn gehad maar nu niet. Net alsof ik te lang in een felle lamp heb gekeken. Eng dit.
Klopt hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ik migraine kreeg had ik juist geen hoofdpijn als ik vlekken zag, dat begon zodra de vlekken wegtrokken.
Hij stond toch op je lijstje/planning?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De zelfbenoemde voorproevers staan te trappelen hier Perr, maar ik heb ze nog niet geproefd. Vond kwart voor 7 iets te vroeg nog voor zoetigheid.
Ja, voor straks! Als tusendoortje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij stond toch op je lijstje/planning?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Oei viksters, ik zou maar even rustig aan doen... vervelend hoor...!
Q raak je een beetje verslaafd aan de Kinect?
Semi-fascistischquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou om te beginnen deze column lezen Anna:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/01/24/dresscodes/
Feestje bij wie? Ik denk dat cocktail goed genoeg is, bij gala (lang) staat er meestal wel iets anders dan "super stylish" wat volgens mij op zich een term is waar je alle kanten mee op kan, zolang het geen tshirt met spijkerbroek isquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef anna82 het volgende:
Cute chef!
Goedemorgen,
Had zo lekker gekookt gister, vooraf vijgen in serranoham, hoofd canneloni met rucola, ricotta, spinazievulling en na bosbessen, appel, pruim crumblewel een kilootje erbij, maar soit.
Binnenkort feestje met als thema 'super stylish' wat moet ik daarmee? Cocktail? Lang?
Het is een firm party!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Feestje bij wie? Ik denk dat cocktail goed genoeg is, bij gala (lang) staat er meestal wel iets anders dan "super stylish" wat volgens mij op zich een term is waar je alle kanten mee op kan, zolang het geen tshirt met spijkerbroek is
Dat vind ik nou typisch iets wat Billy weet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een firm party!
Ik weet niet zo goed hoe ik super stylish moet zijn
^^quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:02 schreef Perruche het volgende:
Anna jij bent toch altijd superstylish![]()
quote:Bij ons zijn dresscode's "black tie", waar men verovlgens verschijnt in pak met een vlinderdas in het rood/geel/paars en de dames in jurkje ver boven de knie, om vervolgens met zijn allen lam te worden. Ach, het yuppenbestaan.
deet, echt waar, blijven smeren met die zooi... ze vinden mij ook heerlijk, maar deet helpt bij mij ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)mie-in-suriname.html
Altijd fijnmet het vooruitzicht met een reis die kant op en de wetenschap dat muggen je lekker vinden
.
Ik zou zeggen een zwart jurkje ofzo waarbij alle accessoires met elkaar matchen? (allemaal dezelfde kleur/materiaal, weet ik veel)quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een firm party!
Komt heus goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een firm party!
Mooi die 'weet ik veel', dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een zwart jurkje ofzo waarbij alle accessoires met elkaar matchen? (allemaal dezelfde kleur/materiaal, weet ik veel)
Ik was dat katje vanochtend. Heb een uur lopen snoozen.
Iets op je hoofd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:45 schreef anna82 het volgende:
Cute chef!
Goedemorgen,
Had zo lekker gekookt gister, vooraf vijgen in serranoham, hoofd canneloni met rucola, ricotta, spinazievulling en na bosbessen, appel, pruim crumblewel een kilootje erbij, maar soit.
Binnenkort feestje met als thema 'super stylish' wat moet ik daarmee? Cocktail? Lang?
Nou, ik hoor duidelijk bij het andere deelquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Volgens dit artikel heeft de helft van de nederlanders 20.000 euro of meer op zijn rekening staanwat veel?
Adviseer mensen altijd om 3 maandsalarissen minimaal te hebben staan (en indien 2-verdieners dus 6) maar tegenwoordig neig ik eerder naar een half jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Volgens dit artikel heeft de helft van de nederlanders 20.000 euro of meer op zijn rekening staanwat veel?
Maar het lijkt mij serieus erg veel. Kan het me bijna niet voorstellen dat de helft (dat is 1 op de 2!!) zoveel geld op de bankrekening/ spaarrekening heeft?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik hoor duidelijk bij het andere deel
ik ook. 20.000 kronen, dat heb ik wel!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik hoor duidelijk bij het andere deel
Ja, heb ik zelf ook. Maar gezien het gemiddelde salaris van mensen en hun lasten enzo kan ik me dit bedrag niet voorstellen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Adviseer mensen altijd om 3 maandsalarissen minimaal te hebben staan (en indien 2-verdieners dus 6) maar tegenworodig neig ik eerder naar een half jaar.
Ik ook niet. Maar misschien rekenen ze het afbetaalde deel op het huis en het spaarpotje voor het pensioen ook mee? Want dan kom ik er wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij serieus erg veel. Kan het me bijna niet voorstellen dat de helft (dat is 1 op de 2!!) zoveel geld op de bankrekening/ spaarrekening heeft?
Denk dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij serieus erg veel. Kan het me bijna niet voorstellen dat de helft (dat is 1 op de 2!!) zoveel geld op de bankrekening/ spaarrekening heeft?
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, heb ik zelf ook. Maar gezien het gemiddelde salaris van mensen en hun lasten enzo kan ik me dit bedrag niet voorstellen.
Nee, de helft van driekwart.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
quote:Driekwart van de bevolking geeft aan in bezit te zijn van vijfduizend euro spaargeld of meer. De helft daarvan heeft twintigduizend euro of meer op de rekening staan.
Nee gaat echt om wat er op de rekening staat en wat DaD zegt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar misschien rekenen ze het afbetaalde deel op het huis en het spaarpotje voor het pensioen ook mee? Want dan kom ik er wel.
Moet je het wel weg kunnen leggen. Wij doen iedere maand weer een dappere poging, maar dan krijg je ineens een naheffing van de belasting, of de er moet iets vervangen of gerepareerd worden en dan is het *poef, weg spaarpotje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Adviseer mensen altijd om 3 maandsalarissen minimaal te hebben staan (en indien 2-verdieners dus 6) maar tegenwoordig neig ik eerder naar een half jaar.
Wow!quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
Een vriend van mij had op zijn 21e voor hij met zijn opleiding begon 20.000 van 3 bijbaantjes gespaardquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan nog is 33% veel. Wat nou mensen sparen niet en geven maar alles uit.
Kloptquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je het wel weg kunnen leggen. Wij doen iedere maand weer een dappere poging, maar dan krijg je ineens een naheffing van de belasting, of de er moet iets vervangen of gerepareerd worden en dan is het *poef, weg spaarpotje.
Snap niet goed wat daarquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Een vriend van mij had op zijn 21e voor hij met zijn opleiding begon 20.000 van 3 bijbaantjes gespaard
Netto of bruto?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Adviseer mensen altijd om 3 maandsalarissen minimaal te hebben staan (en indien 2-verdieners dus 6) maar tegenwoordig neig ik eerder naar een half jaar.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zelfs die 20.000 is zo weg als er geen inkomen is en als ik de spaarvibes van de oudere generatie zie dan snap ik dat commentaar wel.
[..]
Klopt
De meeste mensen waar ik mee werk die hebben er ook moeite mee.
Wat ik ze wel voor hou is dat "even uit eten, afhalen enz." niet bij de eerste levensbehoefte hoort en dat het wellicht lijkt alsof ze geen leuk leven hebben als ze dat allemaal niet kunnen maar dat het soms even doorbijten is om er later profijt van te hebben.
20.000 daar moeten wij wel een jaar van rondkomen.. (iets minder zelfs atm) dus nee, ik heb dat niet op de bankquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snap niet goed wat daaraan is
Maar ik kwam in die tijd niet verder dan de 10 geloof ik (op mijn 19e) met 1 bijbaantje.
Dat. Bovendien helpt erg vroeg op jezelf wonen ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je het wel weg kunnen leggen. Wij doen iedere maand weer een dappere poging, maar dan krijg je ineens een naheffing van de belasting, of de er moet iets vervangen of gerepareerd worden en dan is het *poef, weg spaarpotje.
Jij verdiend toch keigoed bij jouw baan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Bovendien helpt erg vroeg op jezelf wonen ook niet.
Ik heb best een aardig salaris (zeker voor het werk wat ik doe), maar als je maar 20 uur p/w werkt schiet het ook niet echt op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij verdiend toch keigoed bij jouw baan?
Jup. Ik waardeer het steeds meer dat ik relatief weinig gemerkt heb van het feit dat m'n ouders *de minst verdienenden waren van de klas*, maar we wel op vakantie gingen en ze gespaard hadden voor me enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef Perruche het volgende:
Soms voel ik me echt schuldig over mijn salarisen over het feit dat ik "zoveel" uitgeef. terwijl ik niet eens ZOveel verdien en ook niet ZOveel uitgeef. Maar als ik dan lees dat mar van minder moet rondkomen met een gezin (!!!) dan vind ik mezelf echt een vuile kapitalist
Leeftijd heeft er weinig mee te maken of je kunt sparen of niet. Denk dat kuddegedrag in een consumptiemaatschappij een grotere rol speelt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
*wij hier* zijn natuurlijk ook relatief jong, dat maakt het logischer dat we die bedragen niet halen. Plus dat de studieschulden hoger worden enzo, dat maakt de spaarmogelijkheid er niet beter op.
Nettoquote:
Budgetbeheer enz. hoort bij een vertrouwenspersoonfunctie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Mijn ouders hadden ook nooit veel te besteden (vader studeerde nog en moeder werkte) ben nooit iets te kort gekomen, kreeg met m'n verjaardag nieuwe kleren en had altijd de leukste uitjes, iedereen ging disco bowlen, naar de Mac of naar de bios maar wij deden altijd iets speciaals/creatiefs. Dus dat van mij werd vanzelf bijzonder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef MarMar het volgende:
Mjah ik denk ook niet dat mijn kids iets tekort komen Puffwe doen genoeg leuke dingen. En eigenlijk heb ik ook zoiets van laat ons nu nog maar dingen doen nu ik het nog een beetje kan.. Geen idee hoe ik er over 5 of 10 jaar bijzit..
Natuurlijk heeft leeftijd er wel in zoverre mee te maken dat je waarschijnlijk eerder 20k spaargeld hebt als je al 30 jaar aan het werk bent, dan wanneer je net afgestudeerd bent met een studieschuld en een startsalaris.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er weinig mee te maken of je kunt sparen of niet. Denk dat kuddegedrag in een consumptiemaatschappij een grotere rol speelt.
Een oom en tante van me hebben een ontzettende retro koelkast, maar dan het origineel. Hun keuken wordt vermoedelijk afgebrand in het "wat ik nou weer aantrof op funda"-topic (simpele wit betegelde functionele keuken met stalen aanrecht en ouderwets gasfornuis, zoals 'ie 40 jaar geleden is opgeleverd).
Als ik kijk waar ik m'n geld aan uitgeef schaam ik me dood.
"quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er weinig mee te maken of je kunt sparen of niet. Denk dat kuddegedrag in een consumptiemaatschappij een grotere rol speelt.
Een oom en tante van me hebben een ontzettende retro koelkast, maar dan het origineel. Hun keuken wordt vermoedelijk afgebrand in het "wat ik nou weer aantrof op funda"-topic (simpele wit betegelde functionele keuken met stalen aanrecht en ouderwets gasfornuis, zoals 'ie 40 jaar geleden is opgeleverd).
Als ik kijk waar ik m'n geld aan uitgeef schaam ik me dood.
Exact dat. Een huis moet toch ingericht worden etc...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft leeftijd er wel in zoverre mee te maken dat je waarschijnlijk eerder 20k spaargeld hebt als je al 30 jaar aan het werk bent, dan wanneer je net afgestudeerd bent met een studieschuld en een startsalaris.
Interessant!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nettoals ik over bruto begin dan gaat het duizelen.
[..]
Budgetbeheer enz. hoort bij een vertrouwenspersoonfunctie.
Dat dus. Wanneer ik fulltime zou werken, kan ik best sparen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft leeftijd er wel in zoverre mee te maken dat je waarschijnlijk eerder 20k spaargeld hebt als je al 30 jaar aan het werk bent, dan wanneer je net afgestudeerd bent met een studieschuld en een startsalaris.
Nou, ik moet toch mijn rekeningen betalen hoor. Huur,collegegeld en verzekeringen en eten betalen zichzelf niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:14 schreef Perruche het volgende:
Ja of juist niet...! Als je jong bent heb je vaak weinig verantwoordelijkheden (huis/kind/hypotheek) etc. Ik kan bijv. meer dan de helft van mijn salaris sparen. Als je ouder bent heb je dat natuurlijk wek en houd je misschien minder over. Alhoewel veel "jonge" mensen nu ook al alles willen; lease auto, hypotheek, 3x per jaar op vakantie etc.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij dat ook een beetje hebben. Soms hebben we een tegenvaller, maar met drie maanden op de tanden bijten zijn we er wel weer. Als ik mag kiezen tussen ¤ 10.000 op de bank en 2 keer per jaar een fijne reis met het gezin, kies ik toch echt voor dat laatste.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:00 schreef Perruche het volgende:
Nou ja ik vind het een beetje kansloos om te pimpen met je spaartegoed enzo eigenlijk hoor. Ik hoop binnenkort ook wel boven dat bedrag te zitten maar dat kan alleen omdat ik geen vaste lasten heb. Heb tijdens mijn studie nooit gespaard en zie er (ook achteraf) het nut niet van in.
Klopt, maar je katten en je jurkjes betalen zichzelf ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch mijn rekeningen betalen hoor. Huur,collegegeld en verzekeringen en eten betalen zichzelf niet.
Neu, als je 30 jaar aan het werk bent en je dak moet gerepareerd worden en je kinderen zitten op de uni, dan zijn er wel andere dingen waar je geld naartoe gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is altijd lastig. ik heb ook een tijdje op de blaren mogen zitten en een flinke schuld gehad. Als ik een dikke spaarrekening had gehad, was dat niet zo geweest. Maar ja, als ik mn geld had gespaard had ik niet in het buitenland een vette master kunnen doen. Ach ja, keuzes keuzes en uiteindelijk kom et toch wel goequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij dat ook een beetje hebben. Soms hebben we een tegenvaller, maar met drie maanden op de tanden bijten zijn we er wel weer. Als ik mag kiezen tussen ¤ 10.000 op de bank en 2 keer per jaar een fijne reis met het gezin, kies ik toch echt voor dat laatste.
Aan de andere kant: na de dood van de moeder van mijn man is de erfenis toch echt volledig in het huis gaan zitten en als we geld overhebben, gaat het geld naar de hypotheek. En niet naar een spaarpotje. Waardoor onze hypotheeklasten bijna zijn gehalveerd en we op het moment dat de kinderen hopelijk gaan studeren geen hypotheeklasten meer hebben.
Speelgoed lukt nog net wel (scheelt trouwens ook dat we een fortuin aan lego hebben wat van mijn lief is geweestquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook nooit veel te besteden (vader studeerde nog en moeder werkte) ben nooit iets te kort gekomen, kreeg met m'n verjaardag nieuwe kleren en had altijd de leukste uitjes, iedereen ging disco bowlen, naar de Mac of naar de bios maar wij deden altijd iets speciaals/creatiefs. Dus dat van mij werd vanzelf bijzonder.
Mocht helaas helaas ook nooit iets uit de speelgoed gids, maar had wel een hele leuke vader die intelectuele spelletjes bedacht. Ik kreeg eigenlijk pas op de middelbare school door dat ze niet zoveel te besteden hadden, en toen kreeg m'n vader alweer een andere baan en hadden we het wat luxer. Is nu helaas voor hen alweer voorbij.
Dat is nog beter dan het op de bank zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij dat ook een beetje hebben. Soms hebben we een tegenvaller, maar met drie maanden op de tanden bijten zijn we er wel weer. Als ik mag kiezen tussen ¤ 10.000 op de bank en 2 keer per jaar een fijne reis met het gezin, kies ik toch echt voor dat laatste.
Aan de andere kant: na de dood van de moeder van mijn man is de erfenis toch echt volledig in het huis gaan zitten en als we geld overhebben, gaat het geld naar de hypotheek. En niet naar een spaarpotje. Waardoor onze hypotheeklasten bijna zijn gehalveerd en we op het moment dat de kinderen hopelijk gaan studeren geen hypotheeklasten meer hebben.
Ik denk dat kinderen tegenwoordig veel te veel worden verwend. Wat moet een kind van vijf met een smartphone? Als ik bijvoorbeeld kijk naar de stapels en stapels speelgoed van de kinderen om ons heen. Een beetje verwennen is niks mis mee, maar tegenwoordig gaat het vaak te ver. Ik denk idd niet dat jouw kinderen ook maar iets missen omdat ze geen i-pad hebben. Sterker nog, ik denk eerder dat ze meer dan andere (überverwende) kinderen waardering kunnen opbrengen voor de dingen die ze wél krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
Waar ik echt een groot verschil zie bij de oudste met leeftijdsgenootjes is de computers, telefoons, i-pads en weet ik het allemaal, maar ik ben dan ook van mening dat ze daar prima zonder kan.
Toen ik 1 dag in de week werkte + stufi kon ik autorijden (halve maand fietsen), kocht ik m'n eerste paar designerschoenen in de uitverkoop voor 35 gulden (heb en ik nog steeds), ging op wintersport met eigen ski's (300 gulden, heb ik >7 jaar mee gedaan), had een mobieltje en hield ik net niets over.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Wanneer ik fulltime zou werken, kan ik best sparen.
De helft gaat op aan het huis?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef anna82 het volgende:
Best veel vlijtige spaarders hier! Bij ons gaat de helft van ons inkomen op aan ons huis en ik woon er heerlijk van.
Sparen ben ik niet goed in, uitgeven wel. maar als we een half jaar naar Australië willen moeten we wel eens beginnen
Ja precies, het oude lego van m'n vader: dikke prima! Nou ja dat zeg ik nu wel, maar de frustratie dat die oude blokjes niet meer zo goed kliktequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Speelgoed lukt nog net wel (scheelt trouwens ook dat we een fortuin aan lego hebben wat van mijn lief is geweest) en die creatieve feestjes zou ik ook gewoon zo houden als we meer geld hadden
Kinderen vinden dat vaak veel leuker, wat echte aandacht.
Als we krap zitten rond verjaardagen van de kinderen schakel ik de mensen in die komen vieren of ze ipv zelf een kadootje te kopen willen bijdragen aan een iets groter kado, zo wil de oudste graag weer naar balletkamp dit jaar.
Met een grote familie die elk een paar euro bijdragen komt dat helemaal goedEr is altijd wel een mouw aan te passen. Waar ik echt een groot verschil zie bij de oudste met leeftijdsgenootjes is de computers, telefoons, i-pads en weet ik het allemaal, maar ik ben dan ook van mening dat ze daar prima zonder kan.
en als de advocaat goed werk aflevert, wat ik eigenlijk wel verwacht, hebben we voor ons doen weer een flink potje waar we weer leuke dingen van kunnen doen
Ik budgeteer wel streng, alles mooi in mijn excelhuishoudboekje, dat werkt goed. Scheelt ook dat ik de "kleine dingen" niet meer doe, zoals even een drankje of een bakje koffie in het centrum ofzo.. en de iets grotere dingen als concertjes ook niet meer eigenlijk.. geld wat ik daar aan zou besteden zet ik achteruit voor grotere dingen.
Misschien dat we wat gerichter tips kunnen geven als je lijstjes begint te posten? Goede tussendoortjes: fruit, noten, kaas etc.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef Principessa het volgende:
Hoi,
Ik zou graag hier meeposten. Vanaf vandaag moeten de posthuwelijk-inbetweenjobs-kerstenoudennieuw- kilo's (zes in totaal) er echt af. Nu ga ik zo boodschappen doen, maar ik weet niet zo goed wat te kopen. Als ik zo jullie lijstjes bekijk zie ik (magere) kwark en muesli, dat zal ik meenemen, maar wat zijn nu goede tussendoortjes? Sinds ik mijn eetlijstjes op valtaf invul weet ik dat je aan komkommer niets hebt.
Overigens zou ik gister beginnen, maar er kwamen een flink aantal glazen wijn tussendoor. Hoe doen jullie dat met borrels? Ik denk dat ik zo op 2 borrels per week kom... Plannen jullie eromheen, of is dat niet goed? Ik zag dat een Leffe dubbel ongeveer 350 cal. is. Daar schrok ik best van
Ik ben trouwens een goede spaarder, met potjes en tabelletjes en zulks..
Oh nee, het hele pakket: Hypotheek, gas, licht, Vve en boodschappen. 1/10e wauw!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De helft gaat op aan het huis?Alleen hypotheek? Wauw. Bij ons is dat ongeveer 1/10.
Denk dat m'n moeder de lego te vaak in de wasmachine heeft gegooid danquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:35 schreef MarMar het volgende:
@ Coco helemaal mee eens! Bovendien doen ze veel creatieve dingen, knutselen, tekenen, schilderen (mijn ex is schilder, ik deed vroeger ook een leuk stukje mee met hem) etc.. Ze vervelen zich eigenlijk nooit
![]()
@ Prob: lief was zuinig op zijn lego, we hebben zelfs nog een complete electrische legotrein met vanalles erbijDe blokjes klikken ook nog prima
Hij heeft zelfs alle boekjes bewaard
Oh hehequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:31 schreef loveli het volgende:
Welkom Principessa, je hebt je kikker toch al gevonden...?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De helft gaat op aan het huis?Alleen hypotheek? Wauw. Bij ons is dat ongeveer 1/10.
Ja, hygiene of zo.. Knuffels gingen hier ook in de wasmachinequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef Perruche het volgende:
Lego in de wasmachine?
Oh welkom principessa
Joepie, die is makkelijk te verbeterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh hehe. Daar ben ik inmiddels mee getrouwd.. Die ondertitel staat er al bijna elf (!) jaar en uit nostalgische overwegingen laat ik het staan.
Ah dankje MarMar, kaas, lekker! En mijn lijstje van vandaag is niet zo goed omdat niets in huis, maar:
O: twee witte boterhammen nutella
T: stukje chocola
T: twee witte boterhammen nutella
dus...
In twee kussenslopen met wat handoeken er bij? Ik gooi de lettertjes van m'n toetsenbord ook wel eens in de wasmachine..quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
Op hoeveel toeren centrifugeer je dat... (en wat denken de buren als ze dat geluid horen)?
Ik ben er zoeentje die dan een nieuw toetsenbord zou kopen (want toch maar een paar euro).quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef Probability het volgende:
[..]
In twee kussenslopen met wat handoeken er bij? Ik gooi de lettertjes van m'n toetsenbord ook wel eens in de wasmachine..
Zal nu even m'n all stars er uit halen die ik er gisteravond in heb gedaan
I know! En ik riep nog zo hard dat dat mij niet zo gebeuren...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Joepie, die is makkelijk te verbeteren
Wist je dat vrouwen na hun trouwdag zo'n 10 kilo aankomen? Don't be a statistic!
Komt dat niet gewoon doordat ze ouder worden? Of is er echt gekeken naar getrouwde en niet-getrouwde vrouwen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Wist je dat vrouwen na hun trouwdag zo'n 10 kilo aankomen? Don't be a statistic!
Post gerust trouwfoto'squote:Op donderdag 26 januari 2012 11:41 schreef Principessa het volgende:
[..]
I know! En ik riep nog zo hard dat dat mij niet zo gebeuren...
Mijn toetsenbord is ¤100 euro nieuw oid dus dan doe ik dat welquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben er zoeentje die dan een nieuw toetsenbord zou kopen (want toch maar een paar euro).
Misschien moet ik zulke gedachtes in een spaarpot doen ipv uitvoeren.
Ik gok zomaar dat het huis van Anna iets duurder is dan jullie huis. Ondanks dat jullie huis vast groter is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is maar 1/5 deel van de vrouwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat ze ouder worden? Of is er echt gekeken naar getrouwde en niet-getrouwde vrouwen?
Ik ben volgens mij ongeveer hetzelfde als op mijn trouwdag of inmiddels zelf ietwat afgevallen![]()
Komt natuurlijk door al dat sporten![]()
Oh, gegarandeerd is dat duurderquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het huis van Anna iets duurder is dan jullie huis. Ondanks dat jullie huis vast groter is.
Lokatie lokatie lokatie.
Mijn doel is trouwens om over 10 jaar mn huidige hypotheek af te hebben betaald. Ik vind dat het best kan.
Het hele aanrecht en de twee fornuizen staan nu vol met afwas. Ik ga het niet doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Probability het volgende:
Mag ik het vervelend vinden dat niemand zijn onbijtspul afruimt of een doekje over de tafel haalt? (idem met lunch en diner)
Ik lijk op mijn vader
Hehehe, ik leef met je mee. Je eigen troep, daar kun je prima in leven. De troep van iemand anders niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Het hele aanrecht en de twee fornuizen staan nu vol met afwas. Ik ga het niet doenHet vervelende is dat we teveel servies hebben want de kast staat nog vol dus is er in principe geen probleem
![]()
/frustratie
Havermout of muesli voor ontbijt, noten/vette vis als tussendoortje en veel groente. Dingen met suiker zoveel mogelijk latenstaan, verse dingen (waaraan je kunt zien dat get gegroeid/geleeft heeft).quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef Principessa het volgende:
Nu ga ik zo boodschappen doen, maar ik weet niet zo goed wat te kopen.
Yay voor sparen! Als je tabelletjes leuk vindt, dan kun je vast ook een goed eetpatroon vasthouden.quote:Ik ben trouwens een goede spaarder, met potjes en tabelletjes en zulks..
iig ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Oh hehe. Daar ben ik inmiddels mee getrouwd.. Die ondertitel staat er al bijna elf (!) jaar en uit nostalgische overwegingen laat ik het staan.
Ah dankje MarMar, kaas, lekker! En mijn lijstje van vandaag is niet zo goed omdat niets in huis, maar:
O: twee witte boterhammen nutella
T: stukje chocola
T: twee witte boterhammen nutella
dus...
En aangezien ik nu heel erg hard aan het SOGgen ben is mijn kast al op kleur gesorteerd, alle was gedaan, bed opgemaakt, vloer geveegd, washoekje ontdaan van kalkvlekken net als de spiegels. Ook heb ik al mijn overbodige rommel al naar zolder gebracht. En het oudpapier klaar gezet voor de gene die het weg moet brengen net als het glas. O ja ook al mijn studiedingen zijn al op datum gesorteerd en mijn handleidingen op alfabet. En de kopjes en de borden heb ik ook al gesorteerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik leef met je mee. Je eigen troep, daar kun je prima in leven. De troep van iemand anders niet.
Genoteerd. En daarna ook graag specs (leeftijd, lengte gewicht, schoenvoorkeur).quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Principessa het volgende:
[..]
Die hou je nog tegoedNu dus -hophop- boodschappen doen!
lol! En jah, lief is een stuk jonger dan ik hequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Denk dat m'n moeder de lego te vaak in de wasmachine heeft gegooid danEn mijn vader is natuurlijk (hopelijk) iets ouder, dat scheelt ook..
Hurrah!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Principessa het volgende:
[..]
Die hou je nog tegoedNu dus -hophop- boodschappen doen!
ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje voor vandaag
O: dubbele boterham pindakaas
L: brood met wat vriendlief hier heeft (ook pindakaas waarschijnlijk)
T: appel en koffie in de stad gok ik
D: yumca hapjes, weet nog niet welke ik wil (allemaal het proberen waard!)
T:?
Zit er sowieso een wifi ding op? Anders heb je nog zo'n los wifi ding nodig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef loveli het volgende:
Is er een nerd die me kan vertellen hoe ik bij m'n computer wifi configureer zodat m'n smartphone daarop kan meeliften?
/kneus
O, helemaal waar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Klopt, maar je katten en je jurkjes betalen zichzelf ook niet.
Behalve deze misschienquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, helemaal waar.Alhoewel ik tegenwoordig minder shop. En ik was altijd al een goede uitverkoop-shopper.
Hij kan wifinetwerken van de buren ontdekken, lijkt mij dat ik er dan zelf ook een netwerk mee kan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Zit er sowieso een wifi ding op? Anders heb je nog zo'n los wifi ding nodig!
Heb je hier wat aan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef loveli het volgende:
Is er een nerd die me kan vertellen hoe ik bij m'n computer wifi configureer zodat m'n smartphone daarop kan meeliften?
/kneus
Ik kan je alleen helpen als je een apple hebt.. Sorry!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij kan wifinetwerken van de buren ontdekken, lijkt mij dat ik er dan zelf ook een netwerk mee kan maken.
Haha, helemaal waar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Behalve deze misschien
[ afbeelding ]
Ik ook. En omdat het goedkoop is, kun je meer kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, helemaal waar.Alhoewel ik tegenwoordig minder shop. En ik was altijd al een goede uitverkoop-shopper.
Denk het wel, thankies!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://www.microsoft.com/(...)/laptop_hotspot.aspx
Dat ook, maar als ik het niet leuk vind koop ik het niet. Heb zelden miskopen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook. En omdat het goedkoop is, kun je meer kopen
Ja maar hej meer kleding voor net zoveel geld! Win!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook. En omdat het goedkoop is, kun je meer kopen
Ik heb serieus een keer 6 kledingstukken gekocht omdat het duurder was om 1 te kopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar hej meer kleding voor net zoveel geld! Win!
Ach, met een voorraad koop je toch gewoon minder vaak kledingquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer 6 kledingstukken gekocht omdat het duurder was om 1 te kopen![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer 6 kledingstukken gekocht omdat het duurder was om 1 te kopen![]()
Goede actie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/lp/PZ4/index.php?dealid=2935194
Iemand zin om mee te gaan?10 gangen proeverij bij Niven, 2 personen voor 99 euro, 4 personen voor 169 euro.
Sparen - uitgeven...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand zin om mee te gaan?10 gangen proeverij bij Niven, 2 personen voor 99 euro, 4 personen voor 169 euro.
Oi das nice!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Meningen verschillen nogal. http://www.iens.nl/restaurant/25847/rijswijk-zh-nivenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:23 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, herinner me ooit een recensie gelezen te hebben over Niven die niet zo positief was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |