Echt? Ik droom echt NOOIT meer over school / studie. Hooguit school i.c.m. pestverleden, maar echt nooit meer over opdrachten of colleges ofzo.quote:
Wut? Hier iig prima, paracetamol erin en gaan.quote:
Ja! Ik droom nog wel eens over wiskundeles en dat ik al weeeken vergeten ben huiswerk te maken. Of dat ik m'n rooster kwijt ben en ik allemaal lessen gemist hebquote:
Oh ik heb maar 1x gedroomd over mijn school, dat was in mijn eindexamenjaar, dat ik een wiskunde B tentamen moest maken. En dat klopte ook wel, niet een heel bijzonder droom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ha de droom dat ik terug moet naar school om mijn eindexamen opnieuw te doen komt regelmatig voorbij. En dan jezelf in je droom wanhopig afvragen hoe je ooit je bul hebt behaald zonder vwo-diploma...
Ik laatst nog es, maar dat komt denk ik doordat ik nu dochterlief help met op tijd beginnen met leren enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Ik droom echt NOOIT meer over school / studie. Hooguit school i.c.m. pestverleden, maar echt nooit meer over opdrachten of colleges ofzo.
Ga zo door!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! Ik heb iets gedelegeerd dat niet op mn lijst stond, maar nog wel moest gebeuren.
Oh dat laatste herken ik welquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik laatst nog es, maar dat komt denk ik doordat ik nu dochterlief help met op tijd beginnen met leren enzoTijden herleven!
en ik kom van een huis waar me gevraagd werd wat ik fout had als ik thuiskwam met een negen. wellicht speelt dat mee![]()
Negativiteit over nerds bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wut? Hier iig prima, paracetamol erin en gaan.
Vanavond espressoapparaat halen voor vriendlief via MP, hoop dat t wat is.
Morgen staan er 2 bezoeken op stapelquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Negativiteit over nerds bedoelde ik.
Hoe staat het eigenlijk met jullie huizenzoektocht?
kom je nar Zweden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er toch aan geloven, volgende week maar eens op de schaats, terwijl ik in mijn hoofd al de zomer heb
Straks lekker varkenshaas en bloemkool en gegrilde groentes enzo...
Heb ik een lintworm ofzo?
Heb je helemaal gelijk in, morgen weer boodschappen doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Perruche het volgende:
Wat weinig groenvoer en veel boterhammen, GB'tje!
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Oeh stamppot, daar heb ik ook wel zin in vaiz!
Ik ben echt supermoe en heb daardoor continue trek... ben benieuwd of ik genoeg energie heb voor bodypump.
pfff ik ook...quote:
Bruine bonensoep uit blik vind ik echt vies! Zelfgemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik je gaat wel heel erg richting zoet?
Perruche, slechte gedachte hoor maar een blik bruine bonensoep met een broodje voor D?
Kleine lettertjes lezen (of ervaringen van anderen). Schijnt onder de streep vaak duurder uit te vallen dan verwacht ivm randvoorwaarden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Er is trouwens een www.Ibood.com voor een bon van zo'n fotoboeken toko, 100 euro "tegoed" voor 30. Ik ga het bestellen en een fotoboek van Egypte maken!!
Naäpertquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond!
Hardlopen ging niet vanzelf, maar wel gedaan! 5,7km weer erbij op de teller!
In het hardlooptopic heeft Swets een tooltje gemaakt waarop je jezelf een challenge kunt stellen en daarbij je km's elke keer kunt loggen. Mijn challenge is 500km dit jaar, en ik zit inmiddels op 29,7kmMet het uitbreiden naar de 10-15km moet dat zeker lukken. Loop nu gemiddeld 3 keer per week, waarvan een grotere afstand en de andere twee keer wat kleinere, maargoed, ook die kleinere afstanden gaan natuurlijk langzaam iets omhoog. Over een paar maandjes zal de 5,7 m'n kleine rondje zijn en de 10-15km het grote
ik las Ipanema en toen moest ik hier aan denken /brainfartquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:15 schreef progje het volgende:
[..]
pfff ik ook...
en ik moet de hele tijd mijn collega in Panama helpen die er geen hol van begrijpt.. en ik heb zin om naar huis te gaan maar dat kan nu dus nog niet *vloek*
Er komen nog verzendkosten bij, apart per productsoort. Photobox is verder wel een goede site, heb er zelf wel vaker besteld. Je moet die 100 euro alleen wel in 1x opmaken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleine lettertjes lezen (of ervaringen van anderen). Schijnt onder de streep vaak duurder uit te vallen dan verwacht ivm randvoorwaarden.
Tx, maar 1 paar van Karl voldoetquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef Probability het volgende:
loveli? http://www.net-a-porter.com/Shop/Designers/Karl/Shoes
Is Perr bij je thuis geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ola!
Thuis![]()
Yay voor gesprek van Puff!
Boeh voor verrassingsfeestje-wat-geen-verrassing-meer-is!
Yay voor nerds!
Boeh voor verwarming die nog moet opwarmen!![]()
Perr heeft een hekel aan mensen die overdag hun verwarming aan laten staanquote:
Ohh! Ik heb hem overdag aan als ik thuis ben hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Perr heeft een hekel aan mensen die overdag hun verwarming aan laten staan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik las Ipanema en toen moest ik hier aan denken /brainfart
Dat is niet leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Perruche het volgende:
en LOL @ vik :d
Ik ben STRONT sjaggo want ik zit NOG STEEDS op werk verdomme.
/sorry.
"copy that zonder de sjaggo dan want pistachequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Perruche het volgende:
en LOL @ vik :d
Ik ben STRONT sjaggo want ik zit NOG STEEDS op werk verdomme.
/sorry.
Idem ditto. Nujah heb ook al een stethoscoop gekregen van Nestlé en een pediatrisch handboek van Nutricia.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, verplichte bijscholing betaald door Nestlé? Ik vind het dubieus.
Er zijn zo ongeveer 2 producenten van babyvoeding, Nestle en Nutricia.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, verplichte bijscholing betaald door Nestlé? Ik vind het dubieus.
Ja, dan nog! Of juist!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn zo ongeveer 2 producenten van babyvoeding, Nestle en Nutricia.
which reminds me, ik heb nog een paar snowboardboots die ik nooit meer gebruik. Misschien maar eens te koop zetten.quote:
Oe goede tip, toch nog handig om hier te lurkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Er is trouwens een www.Ibood.com voor een bon van zo'n fotoboeken toko, 100 euro "tegoed" voor 30. Ik ga het bestellen en een fotoboek van Egypte maken!!
Dat, net besteldquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe goede tip, toch nog handig om hier te lurken
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef loveli het volgende:
Crap. Net boos uitgevallen tegen de verkeerdeDrie mensen werkten me vandaag op de zenuwen, nummer 4 stelt de verkeerde vraag en *boem*
* loveli gaat even een excuusfoontje plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |