Komt goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, hou mij op de hoogte want dit ga ik vergeten
omdat na het etenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Lekker een uurtje in slaap gevallen op.de bank. Waarom voelt dat altijd zo fijn 's avonds?
Beter krijg je ze niet. Enige nadeel is dat je soms 's avonds niet in slaap ken komenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
Lekker een uurtje in slaap gevallen op.de bank. Waarom voelt dat altijd zo fijn 's avonds?
Hongernegers slapen toch ook?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Vreemde is dat ik nog niet echt gegeten had, op een salada na
Was een week "proefperiode" ofzo, waar ze naar eigen zeggen veel van opgestoken hebben. Al die trolls daarquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
Dat rabobank subforum is ook snel gesloten zeg, toch niet zo'n succes?
Wat hield dat in dan. Voor alle sporten(ploegen) gesponsord door de Rabobank of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
Dat rabobank subforum is ook snel gesloten zeg, toch niet zo'n succes?
nee, gewoon letterlijk een subforum over de rabobank. Met zelfs een heus webcare team vanuit rabobank zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hield dat in dan. Voor alle sporten(ploegen) gesponsord door de Rabobank of zo?
Ok... Aan de andere kant liever de Rabobank dan ING. Daar kan je al 3 dagen niet via iDeal betalenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, gewoon letterlijk een subforum over de rabobank. Met zelfs een heus webcare team vanuit rabobank zelf.
Vanmiddag nog mee betaalt, dus wie weet doet hij het bij jou ook al, al was het de laatste dagen wel bagger jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... Aan de andere kant liever de Rabobank dan ING. Daar kan je al 3 dagen niet via iDeal betalen, en dan brengen ze groots naar buiten dat de problemen zijn opgelost blijken de servers alsnog maar een een beperkt aantal connecties aan te kunnen
.
Zo dat lucht op... ING
Vanaf vandaag werkt het inderdaad weer, maar breng godverdomme geen persbericht naar buiten dat alle problemen opgelost zijn na 3 dagen gezeik terwijl de kans alsnog groot is dat de server je buitensluit bij drukte.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vanmiddag nog mee betaalt, dus wie weet doet hij het bij jou ook al, al was het de laatste dagen wel bagger ja
Is dat gewoon op Sport1? want dan zet ik de tv aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:06 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer mensen Liverpool - City aan het kijken ?
@Sport1_NL volgen op twitter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
Met al dat voetbal kan je ook totaal niet meer bijhouden wat wanneer is trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |