ja kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
mwah valt mee, ben niet zo'n maccie fan
Dat ik niet op Alkmaar ns kom en op de trein moet wachten in de middag vind ik wel jammer want daar zit de bk
Ja en elke middagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja klopt. personeel daar is wel pure aids. Maar elke ochtend dus langs castricum
Ken jij der nog mensen danquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en elke middag
Hoef er niet uit te stappen maar misschien dat ik het binnekort op vrijdag doe om ff biertje te doen in de buena
Nee, maar ken wel mensen uit mijn omgeving die mee willenquote:
focking bounaquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, maar ken wel mensen uit mijn omgeving die mee willen
gras is altijd groener bij de buurman hequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
focking bouna. rare seankanters zijn jullie.
weet niet eens of je kan uitgaan bij jou in de buurt. Weet dat je in Assendelft-Noord een of ander gaar kroegje zit. Waarbij iedereen eens per jaar verkleed is en eens per jaar een kroegentocht is. Die kroegentocht is wel lachen volgens mij, met je hele dorp van kroeg naar kroeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gras is altijd groener bij de buurman he
Immer Gerade Ausquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet niet eens of je kan uitgaan bij jou in de buurt. Weet dat je in Assendelft-Noord een of ander gaar kroegje zit. Waarbij iedereen eens per jaar verkleed is en eens per jaar een kroegentocht is. Die kroegentocht is wel lachen volgens mij, met je hele dorp van kroeg naar kroeg.
Moet hem ook weer eens gaan downloaden, uren spel en frustratie plezier gehad ervanquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, avondje Football Manager en El Clasico
Met Vitesse in 2016. Nouja aan de rand van 2017.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet hem ook weer eens gaan downloaden, uren spel en frustratie plezier gehad ervan
Ik speelde vaak het liefst met lage teams uit engeland of italie om echt wat op te bouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Vitesse in 2016. Nouja aan de rand van 2017.
Momenteel de laatste wedstrijd van het kalenderjaar in de Amsterdam ArenA. Met rust 2-0 voor tegen Ajax![]()
Inler en Ivanschitz scoorden
Ik heb alleen met clubs in Nederland leuke games gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speelde vaak het liefst met lage teams uit engeland of italie om echt wat op te bouwen
Heet dat zo? Wil nog eens meedoen maar kweenie hoe je wordt gezien als import.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Immer Gerade Aus![]()
![]()
Verder is er niet veel nee, tja misschien zaandam maar dat is ook niet alles op de feesten in de hemkade na
Boeit niet echt wanneer je gewoon met wat een vriendengroep mee gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heet dat zo? Wil nog eens meedoen maar kweenie hoe je wordt gezien als import.
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boeit niet echt wanneer je gewoon met wat een vriendengroep mee gaat.
Je moet je alleen wel aanmelden van te voren op de website.
Het is volgend jaar pas weer want het is 2 maanden terug nog geweest volgens mij
Ze hadden een die ergens rond de zomer weer online komt, dan zou je die in de gaten moeten houden en dan gewoon aanmeldenquote:
Ga jij ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hadden een die ergens rond de zomer weer online komt, dan zou je die in de gaten moeten houden en dan gewoon aanmelden
Het aanmelden is puur voor de kroegen om een indicatie van het aantal mensen te krijgen en voor de organistatie, meer niet
Dit jaar kon ik niet maar volgend jaar wel van plan te gaan jaquote:
hm, hou mij op de hoogte want dit ga ik vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit jaar kon ik niet maar volgend jaar wel van plan te gaan ja
Nouja eind dit jaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |